Nyt kyllä vituttaa ja ihan täysillä meidän perhe ja omaiset !! Olen 36v. ja enköhän siis ITSE ole kyllin vanha tekemään valintojani elämäni suhteen. Näin ainakin luulisi, vai mitä...? Mutta EHEI !! Olen perheessäni ollut AINA AINOA, jonka elämään ja tekemisiin on puututtu niin radikaalisti. Tuntuu, ettei minua KOSKAAN ole hyväksytty TÄYSIN juuri sellaisena kuin olen. Miten muu perheeni voi kuvitella, että he ITSE elävät parempaa tai sopivampaa elämää tms. kuin minä. Jokainen tekee elämässään virheitä ja se mielestäni sallittakoon !! Itsekään en KOSKAAN puutu muiden menemisiin ja tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Olen ns. perheeni silmätikku. Olen aina ollut ja tulen kai aina olemaankin... Totta helvetissä JOKAINEN ihminen on erilainen, mutta näinhän pitää ollakin ja hänet pitäisi mielestäni hyväksyä juuri sellaisena, kuin on. Syyttävä sormi osoittaa perheessäni AINA minua ! Tunnen koko elämäni olleeni perheeni silmätikkuna, jo ennen sairastumistanikin. Jos esim. MINÄ ryyppään, niin voi herranjestas kun maailma muilta romahtaa. Jos molemmat siskoistani ryyppäävät niin no problem, se on ihan ok. Sille suurinpiirtein vain aina naureskellaan jälkeenpäin. Olen NIIN KYLLÄSTYNYT olemaan AINA JA IKUISESTI muun perheeni nalkuttamisen ja moralisoinnin kohteena !! Anteeksi vaan , että olen tällainen kuin olen ja edes yleensä olemassa. Meillä JOKAISELLA on omat tapamme purkaa asioita yms. Itse en yleensä IKINÄ osoittele muuta perhettäni sormella ja saarnaa heille. Miksi he siis sitä jatkuvasti tekevät...!? Sen myönnän, että minulla perheestämme eniten ongelmia, mutta sekö oikeuttaa muut puuttumaan MINUN elämääni ja tapaani elää sitä ? Ei ihmekään, jos minulla NIIN HUONO itsetunto, kun muut vain aina haukkuvat ja mäkättävät ! KYLLÄ TASAN TARKKAAN ITSE TIEDÄN, miten elämääni elän ja jos muut eivät sitä hyväksy, niin voi, voi, ja bye, bye ! Suurimmaksi esimerkiksi nyt nostan juuri minun ja siskojeni juomistavat, koska siitä ollut aina eniten bolemiikkia. Eli minun tapani ON OLLUT AINA se, että joskus juon alkoholia putkeen monta päivää, mutta se on MINUN tapani nollata ja purkautua. KOSKAAN en pahaa ole juomisteni takia muille aiheuttanut ! Eli sorry nyt vaan perheeni, että olen tällainen ja puran tunteitani yms. myöskin juomisella. Ettekö voi ymmärtää, että jonkun mielestä on IHANAA olla VÄLILLÄ ihan pellit seis!!? EI KOSKAAN ole kuitenkaan ns. jäänyt päälle, kuten tiedätte ! Sekoilen aina aikani ja sitten se on taas KUUKAUSIKSI ohi !! Vaikka SISKONI, ÄITINI JA ISÄNI TE joisitte vaikka 4 päivää putkeen, NIIN SO WHAT !!?? Ei minua MUIDEN ELÄMÄNTAPA riso pätkääkään ! Etenkään, kun ns. HOITAA kaikki normaalielämään kuuluvat asiansa HYVIN !! En esim. IKINÄ jättäisi kissaani hoitamatta tai jättäisi menemättä töihin VIINAN takia !! Joten mikä teitä perheeni risoo !!!?? MIKSI en saa olla sellainen ihminen, jollainen olen ? Mikä siinä on väärää tai niin paljon huonompaa kuin TEIDÄNKÄÄN elämässänne. Nyt SISKONI KÄSI SYDÄMELLE ja AJATELKAAHAN ASIAA. Huomaatte varmasti, että MINUN elämääni puututaan aina kaikkein rankimmin !! MINUA KOHDELLAAN KUIN ALAIKÄISTÄ tai jotenkin " vajavaista " AINA !! Miksi ihmeessä MINUN pitäisi olla teille IKUISESTI tilivelvollinen kaikesta, kun ette itsekään ole !! Enhän MINÄKÄÄN puutu teidän elämäänne !! ANTAKAA MINUN SIIS OLLA SELLAINEN KUIN OLEN !! Ja ottakaa esim. juomisenikin EDES JOSKUS huumorilla ja ihan ok asiana. En ole KENELLEKÄÄN tilivelvollinen ja olen, mitä olen !! Jos ei kelpaa, niin vittu unohtakaa minut sitten täysin KOKONAAN !!