Vitutusketju

  • 10 590 574
  • 56 164
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt liigan jälleen alkaessa muistui mieleeni eräs asia joka on minua kateellisuuksissani vituttanut jo pidemmän aikaa. Elikkä ns, "kahvikuppimiehet" he tulevat pitkät takit päällä päätyovesta ja menevät seisoskelemaan kentän reunukselle ja muka puhumaan jostakin tärkeästä asiasta, tuntuu siltä että he yrittävät sanoa muille jotka eivät saa ilmaista kahvia ym, että olisivat muka parempaa porukkaa, tälläinen voi sitten vittuttaa.

Raumallakin näitä kahvikuppimiehiä on ollut jo vuosia, ja aina samat naamat ! Siksi ehdotukseni onkin että heitä pitäisi aika-ajoin vaihtaa, tai sitten heittää mädäntyneillä kananmunilla. Seuraavaksi kun matsiin pääsen otan omat kahvit mukaan ja seisoskelen myöskin iso-isän tummatakki päällä, ja kuppi kädessä. Saatana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Ettei nyt olisi niin että kaupungin lekuri arivoi oman osuutesi ja privalekuri kokonaiskustannuksen ilman kaupungin ja Kelan osuutta?
Jos näin olisi niin olisi hyvä juttu, mutta kun terveyskeskuksen lekuri totesi yksityisen laskuttavan samalla tavalla kuin terveyskeskus ja toisaalta yksityinen poraaja-sadisti taas sanoi, että näihin ei saa KELA korvausta niin pikkaisen epäillyttää. Täytyy huomenna selvittää asiaa, eikä kait siinä mitään muuta lopulta voi kuin laittaa hammas kuntoon ja maksaa. Maksoi mitä maksoi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Voi vitutuksen vitutusta... Heti kun luulee että tilanne olisi menossa parempaan suuntaan tulee itse mokattua niin saatanan pahasti. Vittu kun ihmiselle ei ole voitu luoda parempaa muistia, saatana sentään.
 

Aksu

Jäsen
Koko viikonlopun ja loppuviikon kestänyt vitutus ja raivoilu on mennyt ohi. Nyt sitä vaan tyytyy osaansa ja miettii mitähän elämä mahtaa seuraavaksi tarjota. Joskus, varmaan pian, tulee kuitenkin se päivä kun joku asia vituttaa ja toivottavasti se on vähän pienempää tekoa kuin viime aikaiset saavutukset. Ja varmaankin ihan jostain muusta asiasta.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Routainen Sydän kirjoitti:
Miten vitussa nuo hammaslääkärikulut ovat niin pilvissä?

Mäkin kävin yksityisellä viisaudenhampaan poistattamassa ja sehän kirpaisi ja meinasin tukehtua suussa olevaan veriseen pumpulituppoon, joka oli entisen viisauden hampaan paikalla kun kuulin lopulta tuon hinnan. 80€ kiskoivat alta n. 10 min työstä josta reilut 5 min puudutuksen laittoa. Toi kuulostaa sen takia paljolta kun kunnallisessa tottunu reilusti alta 30€ käynteihin kun viisaudenhampaita kiskottu.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
chewmeister kirjoitti:
Mäkin kävin yksityisellä viisaudenhampaan poistattamassa ja sehän kirpaisi ja meinasin tukehtua suussa olevaan veriseen pumpulituppoon, joka oli entisen viisauden hampaan paikalla kun kuulin lopulta tuon hinnan. 80€ kiskoivat alta n. 10 min työstä josta reilut 5 min puudutuksen laittoa. Toi kuulostaa sen takia paljolta kun kunnallisessa tottunu reilusti alta 30€ käynteihin kun viisaudenhampaita kiskottu.
Saanet suuren osan takaisin kun esität kelalle kuitin tuosta ja täytät tietyn lapun. Toisaalta kyllä sieltä yksityiseltäkin olisi pitänyt tuo tieto irrota lappuineen. Määrää en osaa sanoa.

Cougar.
 

scholl

Jäsen
Kun Jortikka ja Kiprusoff mainitaan IFK:n yhteydessä niin alkaa vitutus nousta katon läpi.
Iltalehden näkemys IFK:sta:

"HIFK pelaa kanadalaisin opein
13.9.2005 10:12
Mestarivalmentaja Hannu Jortikka on palannut TPS:n peräsimeen ja turkulaisilta odotetaan jälleen menestystä vaisun viime kauden jälkeen. Jortikka haluaa kuitenkin sysätä jääkiekon SM-liigan mestaruuspaineet muille joukkueille.

- Tätä joukkuetta ei todellakaan voi verrata valmentamiini TPS:n aiempiin mestaruusjoukkueisiin. Jokerit, Kärpät ja Blues ovat mielestäni ennakkoon vahvempia kuin me, Jortikka sanoo.

Jortikalla on käytettävissään vanhoja luottomiehiä, mutta TPS:n pelaajamateriaali on aavistuksen verran kapeampi muihin kärkiryhmiin verrattuna. Seurajohdon mukaan joukkueen rakennus on kuitenkin vielä kesken.

Hyökkäyksessä Kai Nurminen, Mika Alatalo ja Antti Aalto sekä puolustuksessa Marko Kiprusoff ja Antti Hulkkonen ovat kotimaisen liigan johtavia pelaajia. Lisäksi keskushyökkääjät Jari Kauppila ja Joni Lius kuuluvat joukkueen parhaimmistoon.

TPS:n alkukautta vaikeuttaa se, että runkopelaajista Aalto ja Alatalo ovat loukkaantumisen takia sivussa vielä ainakin kymmenen viikkoa. Myös ykkösmaalivahtina aloittava Tuomo Karjalainen on avainasemassa joukkueen alkukautta ajatellen.

Turkulaisten tärkeimpiä hankintoja tälle kaudelle olivat Palloseuraan palannut puolustaja Mika Lehtinen ja Pelicansista siirtynyt nopea laitahyökkääjä Daniel Widing. "
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Vittu että koulussa taas osataan!

Mä olen odottanut kesäkuun puolestä välistä rahojani pois koululta. Olin töissä WordlSkills2005 tapahtumassa ja vieläkään en ole saanut rahojani. Ja tänään tuli kaveri sanoon että edelleen niitten rahojen saannissa on ongelmia. Niin tosiaan on ongelmia koko saatanan ammattikorkealla. Helvetti mitä touhua täälläkin on!!
 

Kaivanto

Jäsen
Voi vitun Mozilla Firefox saatana. Hypetyksen seurauksena vaihdoin tähän IE:stä joskus vuodenvaihteessa. Sen jälkeen on tapahtunut arviolta kymmenkunta kertaa seuraavaa: kun suljen selaimen yläkulman ruksista, buuttaa toimenpide koneen ja vehkeen käynnistyttyä uudelleen on kirjanmerkkikansio tyhjä.
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Cougar kirjoitti:
Saanet suuren osan takaisin kun esität kelalle kuitin tuosta ja täytät tietyn lapun. Toisaalta kyllä sieltä yksityiseltäkin olisi pitänyt tuo tieto irrota lappuineen. Määrää en osaa sanoa.

Cougar.

Niin paitti tossa laskussa oli otettu kelan korvaama 60% jo huomioon.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mängimies kirjoitti:
Kun fyysisyys ja brandi mainitaan IFK:n yhteydessä niin alkaa vitutus nousta katon läpi.

Mua se on alkanut jo huvittamaan. Joka syksy ennen kauden alkua julistetaan "HIFK palaa juurilleen", mutta mitään ei tapahdu. Kenties sitten tällä kaudella? Tämä ei ollut provo, vaan mielipide.

Mua vituttaa erään kaverin kuolema. Ei ollut ihan niitä läheisempiä ystäviä meikäläiselle, mutta silloin tällöin tuli hänen yksiössään vedettyä perseet olalle. Lauantaina juuri juteltiin, ettei hänestä ole kuulunut mitään vähään aikaan ja sunnuntaiaamuna sain kuulla kuolemasta. Vähän vaisu olen pari päivää ollut. Sairauskohtaus 22-vuotiaana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ystävämme hammaslääkäri

Eli kyllä tuo ystävämme hammaslääkäri edelleen vituttaa. Noin 600 euroa tulee maksamaan uuden kruunun tekeminen ja asentaminen eturivistöön. Helsingin kaupunki kuulemma sponssaa tarvittavan pohjatyön eli juurihoidon ja loput saa maksaa itse. Sanotaan nyt että vittu, vaan eipä mulla ole aikaa tai halua lähteä etsimään edullisinta yksityistä porajeesusta. Kerranhan tuo sitten vaan kirpaisee.

Sen sijaan isompi vitutus on se, että tällä hetkellä tuntuu kuin joku olisi suditellut traktorilla suussani. Vajaa tunti sitten pikkaisen juurihoitoa, ikenen leikkelyä ja muottien ottoa purennasta. Voi vittu että sattuu. Jatkossa tulen muistamaan pahimpia vihamiehiäni lahjakortilla "päivä hammaslekurissa". Vastaavaan tapaan kuin esim. kasvohoito tuo minun lahjakorttini sisältää porausta, lipsahtaneita poria, juurihoitoja, hampaiden poistoa jne.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaivanto kirjoitti:
Voi vitun Mozilla Firefox saatana. Hypetyksen seurauksena vaihdoin tähän IE:stä joskus vuodenvaihteessa. Sen jälkeen on tapahtunut arviolta kymmenkunta kertaa seuraavaa: kun suljen selaimen yläkulman ruksista, buuttaa toimenpide koneen ja vehkeen käynnistyttyä uudelleen on kirjanmerkkikansio tyhjä.

Ei ole Firefoxin vika. Ajapa spyware- ja virusohjelmat näin ensialkuun.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Vituttaa Hyvät naurut netistä part #2-ketju. Mikä vittu siinä on, ettei sinne voi laittaa pelkästään niitä linkin sisältäviä viestejä? Minkä vitun takia pitää päästä kommentoimaan tyyliin "mitä hauskaa tässä on?", "repesin", "vitun urpo", tai vaikkapa "tissit". Lopputulos on se, että ehkä vain joka kolmas viesti kyseisessä ketjussa sisältää hassunhauskan linkin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa ihmiset, jotka pitävät itseään muita parempina. Erityisesti vituttaa päteminen ja ihme tärkeily. Vituttaa vittuilu, jonka voisi samasta asiasta ja syystä suunnata myös toisellekin henkilölle. Vituttaa se, että joidenkin vain täytyy olla niin...vittumaisia.

Edm. voisi kyllä välillä yleistää myös Jatkoajan keskusteluun, vaikka nyt oli kyse siviilihenkilöstä. Ärsyttää aivan tolkuttomasti jotkut nimimerkit, jotka tuntuvat aina välillä pitävän itseään parempina ja "arvokkaampina" kirjoittajina vain, koska heillä esimerkiksi sattuu olemaan hieman sisäpiiritietoa tms.

Aaargh!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
siesta kirjoitti:
Vituttaa sitkeä flunssa ja moni muukin asia.

Sama täällä paska olo, mutta kun lämpöä ei ole niin kait sitä täytyy huomenna töihin mennä? Voimaton olo ja särkee lihaksia.

Lisäksi ostin tänään kaupasta epähuomiossa KETSUPPISIPSEJÄ, hyi wittu minkä makuista paskaa..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jesse72 kirjoitti:
Lisäksi ostin tänään kaupasta epähuomiossa KETSUPPISIPSEJÄ, hyi wittu minkä makuista paskaa..

Ole tyytyväinen, että omaat makuaistin. Itsellä yli viikko flunssaa päällä, eikä maku-/hajuaistista tietoakaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olkku kirjoitti:
Ole tyytyväinen, että omaat makuaistin. Itsellä yli viikko flunssaa päällä, eikä maku-/hajuaistista tietoakaan.

Just joo. Huomenna vika duunipäivä ja sit pitkä viikonvaihde ja kauan odotettu Jyväskylän reissu. Nyt sitten iski kuume ja kurkkukipu. Kyllä voi vituttaa ku pientä oravaa. Voi ..ttu jos tää ei katoa torstaihin mennessä, niin ammun kyllä itteni.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
snobsuli kirjoitti:
Tällä hetkellä vituttaa vain se, että mannet ryösti mut herttoniemen metroasemalla. Helvettiin tuommoiset.

Sä et vaan ymmärrä niitä. Ne tulee ihan eri kulttuurista ja niillä on ollut tosi kova elämä. Sitten vielä kaikki vihaa niitä ja niillä on tosi rankkaa. Et voi sanoo noin ku et tunne niitä. Taidat olla itekin joku piilomanne.

Mä en kestä tätä, miks koko maailma on vähemmistöjä vastaan ja aina vaa yleistetään. Oikeesti romanit on hienoja ihmisiä, varsinkin kaikki nuoret.

K
 

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
Mua vituttaa, että olen tyytyväinen elämääni. Ja myös se, etten ole norjalainen. Ei voi olla true turskametallihevari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös