Vitutusketju

  • 10 589 929
  • 56 164

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
snobsuli kirjoitti:
Tällä hetkellä vituttaa vain se, että mannet ryösti mut herttoniemen metroasemalla. Helvettiin tuommoiset.

Otan osaa ei noilla saastoilla pitäisi olla edes oikeutta Suomen kansalaisuuteen ja vielä vähemmän mihinkään tukiin. Kyllä jäi Hitlerin elämäntyö pahasti kesken olisi vaan jättänyt ne juutalaiset rauhaan ja keskittynyt noihin. Vitun jenkit ja liittoutuneet. Me maksetaan veroa siitä nyt. Nehän kirottiin jo raamatussa ja me niitä vielä paapotaan.
 
Viimeksi muokattu:

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Kaiser Soze kirjoitti:
Sä et vaan ymmärrä niitä. Ne tulee ihan eri kulttuurista ja niillä on ollut tosi kova elämä. Sitten vielä kaikki vihaa niitä ja niillä on tosi rankkaa. Et voi sanoo noin ku et tunne niitä. Taidat olla itekin joku piilomanne.

Mä en kestä tätä, miks koko maailma on vähemmistöjä vastaan ja aina vaa yleistetään. Oikeesti romanit on hienoja ihmisiä, varsinkin kaikki nuoret.

K

Ittehän ne on maineensa maailmalla luoneet. Ja sitten 99% niistä vaan jatkaa perinteitä miksi helvetissä pitäisi kunnioittaa sitä yhtä prosenttia?
Omakohtaiset kokemukset vaikuttavat tietenkin paljon siihen millainen käsitys niistä syntyy, mutta mä ainakin olen jokaisen mannen kanssa joutunut vaikeuksiin jonka olen tavannut. Enkä itse ole vihaa lietsonut vaan toisinpäin.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tällä hetkellä äärimmäisesti vituttaa Cdon.comin toiminta. 4.9 tilasin Band Of Brothers 6cd-boksin hintaan 10.90. Ensin ihmettelin, että voikos tuo olla mahdollista, ja hetken sivuja selailtuani oli tuo hinta kaikkialla esillä. Ei muuta kuin tilaus postiin ja sähköpostiin tuli vielä tilauksenvahvistus jossa hinta toimituskuluineen 13.95.
Tänään tuli sitten boksi. Ja lasku 57.90€. Minulle ei ollut minkäänlaista infoa tätä päivää ennen ja kaiken parasta, hinta oli "vaivihkaa vain muuttunut.
En todellakaan ole perkele maksamassa 57.90€ kaupasta joka oli sovittu 13.90! Barrikadeille!

Ja tiedän etten ole ainoa joka tämän huutavan vääryyden, huijauksen sekä törkeän harhaanjohtamisen on kokenut. Mutta sai olla viimeinen kerta kun edes syljen cdon.comia päin. Kyllä ne ruotsalaiset osaa!

PERKELE!
 

Viljuri

Jäsen
Vituttaa työpaikan sähköpostiosoitteeseen tuleva roskaposti.

Kaikki infosuojat yms. seikat on huomioitu, mutta ei ilmeisesti toimeksiantajien koneilla. Tänäkin aamuna jo monta kymmentä roskapostia joutunut siivoamaan communicatorilla (etäpostilaatikko), ennen kuin törmää ensimmäiseen asiaviestiin.
 

JanJ

Jäsen
vstk kirjoitti:
Ja tiedän etten ole ainoa joka tämän huutavan vääryyden, huijauksen sekä törkeän harhaanjohtamisen on kokenut.
Peesataan silti.
Samoja kokemuksia, eli lasku on ollut huumaavasti eri luokkaa kuin mitä tilatessa. Uskomatonta toimintaa. "Inhimillisiä virheitä" my ass.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
naisethan ne

Nyt syö miestä kuin pientä oravaa. Lupaavasti alkanut tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen päättyi perin onnettomasti. Vanha suola alkoi häntä janottaa tai sitä vanhaa alkoi sen jälkeen uudelleen kiinnostaa kun tiesi että olin ollut yhteydessä tähän naispuoliseen henkilöön.
Kyseinen nainen vaan antoi koko ajan ymmärtää ihan muuta mitä kumminkin teki. Tapaili tätä entistä minun selkäni takana ja kuulemma oli tarkoitus se sanoa ja sunnuntain jälkeen ei ole ollut aikaa edes puhua. Tässä mielentilassa minun tarvitsee vielä odottaa ensi perjantaihin että saan puhuttua asioita.
Kehtasi vielä puhua luottamuksesta ja lupausten pitämisestä.
Nyt on niin millin päässä että pää räjähtää ja täältä alkaa tulla tavaraa tuutin täydeltä. Mutta kun jotenkin koko ajan uskoo että ei tuosta jutusta tule mitään niin haluaa pitää vielä toivoa yllä. Olen monta iltaa valvonut ja siirtänyt muita menoja että voisin puhua hänen kanssaan mutta ei koskaan ole ollut aikaa. ruoka ei ole maistunut kahteen viikkoon ja yöunetkin on ollut hyvinkin vähäiset.
Tällä hetkellä vaan tuntuu että se sytytyslanka on palanut jo loppuun vaati vaan enää yksi tai kaksi sanaa niin avaan sanaisen arkkuni.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa tää nyky-yhteiskunta ja sen arvot.

Varallisuusvero poistettiin, jotta kaikkein rikkaimmalla prosentilla olisi entistä kivempaa ja fyrkka riittäisi entistäkin paremmin kaikenlaisiin kohtuuttomuuksiin.

Juopot ja muut puliukot kyllä varmasti pidetään viinoissa vaikka terveydenhuollosta jouduttaisiinkin tinkimään. Eläkeläiset kituuttavat mitättömillä kansaneläkkeillään samaan aikaan kun sangen viriili ja energisen oloinen örinäjengi on joka päivä kännissä yhteiskunnan tuella. Jätkät juo sisäelimensä paskaksi ja hankkiutuvat paikattavaksi muutenkin julkisen terveydenhuollon pariin. Samaan aikaan töissäkäyvä veronmaksaja voi vain unelmoida pääsevänsä ei-akuuttiin, työkykyä parantavaan leikkaukseen lähivuosien aikana.

Tulis saatana sota niin ehkä yhteiskunta tervehtyisi. Voitaisiin surutta panna ysimillistä päänsärkylääkettä mustalaisiin, sosiaalipummeihin, narkkareihin, juoppoihin, töhrijöihin, kettutyttöihin, amnestyläisiin ja muihin työtävieroksuviin paskahousuihin ilman sen suurempia omantunnontuskia. Perkele.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kuinka Boston tulee ja ryöstää SM-Liigan parhaan maalivahdin itselleen.

Nimim. matoa koukkuun Virmanen!

edit. eipä taida tulla niitä pikkurahojakaan. Sääli.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa niin saatanasti. Tämän on pakko olla vain pahaa unta. Onneksi olen puolet ensi kaudesta armeijan harmaissa.
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Iceman, Ikijokeri, Finisher

Sama.

Vittu!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
ei varmastikaan tarvitse edes mainita.. vitunvittu.
 
Vituttaa, että sm-liigasta tulee joku Tomas (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja nousee suomalaisen Hannu Toivosen edelle Boston maalivahtihierarkiassa, vittu!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tim Thomas liittyi niiden palaajien joukkoon, jotka turhaan yrittivät saalistaa pelipaikkaa maailman kovimmasta ja fyysisimmästä suomen liigasta. Tähän mennessä maitojunalla pois ovat lähteneet Thomasin lisäksi mm. Rita, Immonen ja Ahonen. Ehkäpä parinvuoden päästä tämä lupaava nuorukainen pääsee kokeilemaan rajojaan uudelleen haettuaan vauhtia Sm-liigan farmina toimivasta National Hockey Leaguesta.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JEESUS PERKELE!!!!!

... että voidaan tehdä asioista VAIKEITA. n.10000E työkalujen hankinta on junnannut byrokratian rattaissa kohta 3kk. Ja nyt tulee takaisin jonkun saatanan työpöytä työmiehen kommentoimana, joka ihmettelee hintaa ja kustannuspaikkaa, ei ymmärrä miksi kyseinen laite tarvitaan ja kauppaa erilaisella kokoonpanolla halvempaa ratkaisua..

WITTU! Olo on kuin pikkupojalla joka ruinaa vanhemmiltaa uutta lelua. Käsittääkö hän kyseinen heebo ollenkaan millaista on tehdä huonoilla työkaluilla, ja miten paljon SÄÄSTETÄÄN aikaa ja palvellaan ASIAKKAITA NOPEAMMIN JA PAREMMIN kun on laitteet joihin voi luottaa?

Asiakastyytyväisyys, liikevaihto ja henkilöstön motivaatio eivät kiinnosta. Lakkaa pian itseäkin kiinnostamasta...... WITTU.
 

Aksu

Jäsen
Remontit hoidetaan välillä helvetin fiksusti. Työpaikkani (kunnan omistama kiinteistö) isoin ja varsinkin talvella pakollinen tila ihmisten kokoontumista varten pistettiin remonttiin ja mm. tänään hyvin sateisena päivänä sillä olisi ollut käyttöä. No, joskushan ne pitää remontoida, mutta kun varsinkin kesäisin tilalla ei ole mitään käyttöä... Ei sitä tietenkään silloin kannata uusia. Tai edes aloittaa. Nyt remontti menee pitkälle kevääseen ja ongelmia on luvassa kasapäin. Ja lisäkustannuksia siitä kun ihmisiä joudutaan roudaamaan ties minne.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Aah, maanantaiksi pitäisi olla Tuntematon Sotilas luettuna. 150 sivua takana ja about 300 vielä edessä.

No ei tämä itse lukeminen, mutta sitten pitää esitellä suurelle yleisölle herrat Rokka, Hietanen, Koskela ja Lehto.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Eikö tosta saatanan paskasammakosta pääse vittu missään eroon..

Amen. Voisi työntää Big Brotherin kera sinne minne kuukaan ei paista.

Vituttaa myös kortisoni, joka herättää kolmelta tikkana ylös nukkumaanmenoajankohdasta huolimatta. Kiva tehdä 10 tunnin työpäivä, kun ei ole viikkoon nukkunut viittä tuntia enempää kerrallaan. Täytyy varmaan etsiä iltapäivällä tyhjä neukkari ja nukkua päiväunet.
 

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
bitnir kirjoitti:
Vituttaa myös kortisoni, joka herättää kolmelta tikkana ylös nukkumaanmenoajankohdasta huolimatta..

JepJep. Itselläni täysin sama tilanne. Kortisoni aiheuttaa aivan tautista kuumotusta, janoa, turvotusta ja kaikkea muuta. Kuumotus ja jano pistää juomaan nestettä jatkuvasti ja sitten saa juostakin kusella jatkuvasti. Viime yönä lopetin laskemisen yhdennentoista kerran jälkeen. Vaimokin arvostaa kun joutuu heräilemään jatkuvasti. Mutta onhan sillä kortisonilla hyvätkin puolensa, että ei sitä turhaan syödä.

-Q-
 

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Grainger kirjoitti:
Aah, maanantaiksi pitäisi olla Tuntematon Sotilas luettuna. 150 sivua takana ja about 300 vielä edessä.

No ei tämä itse lukeminen, mutta sitten pitää esitellä suurelle yleisölle herrat Rokka, Hietanen, Koskela ja Lehto.

Tuntemattoman lukeminenhan on pelkkää juhlaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös