Vitutusketju

  • 10 542 726
  • 56 130

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Grainger kirjoitti:
Aah, maanantaiksi pitäisi olla Tuntematon Sotilas luettuna. 150 sivua takana ja about 300 vielä edessä.

No ei tämä itse lukeminen, mutta sitten pitää esitellä suurelle yleisölle herrat Rokka, Hietanen, Koskela ja Lehto.

Itse olisin tuosta syystä onnellisuusketjussa. Ehdoton klassikko, johon ei voi edes kunnolla kyllästyä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ikijokeri kirjoitti:
Vituttaa liikenteessä yli kaiken ajotiellä pyöräilevät ihmiset.

Oon ihan samaa mieltä, varsinkin keskustan kapeilla ja liikennettä täynnä olevilla ajoteillä, kun ei ohi meinaa mahtua eikä huvittaisi körötellä kauhean pitkää matkaa siinä perässä.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
V*tuttaa oma hölmöys ja liigapörssin vuodelta miekka ja kirves serveri.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Sama kuin edellisellä...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Teacup kirjoitti:
Itse olisin tuosta syystä onnellisuusketjussa. Ehdoton klassikko, johon ei voi edes kunnolla kyllästyä.

Juu juu, mutta kiirus tulee, kun loppuviikosta ei yhtään vapaailtaa. On klassikko ja mukava lukea, mutta mistäpä repiä aikaa tähän?

Ja nyt ketuttaa Aalto, Alatalo ja Palmroth.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä, varsinkin keskustan kapeilla ja liikennettä täynnä olevilla ajoteillä, kun ei ohi meinaa mahtua eikä huvittaisi körötellä kauhean pitkää matkaa siinä perässä.

Osoittakaa vitutus kuitenkin stadin suunnittelijoille. Mitä nyt kesän aikana muutaman kerran menin keskustaan pyörällä, niin se puoli on kyllä järjestetty todella huonosti. Edes Mannerheimin tiellä et pysty normaalisti pyöräilemään, kun ihmiset kävelee punaisia päin tai seisoo keskellä pyörätietä.

Ja kyllä sitä yksityisautoilua tullaan jatkossakin häiritsemään.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun selkä on paskana ja ei voi tehdä mitää ilman että selkään ei sattuis. Jopa kävely tekee kipeää. Perjantaina olis futismatsi, mutta kun ei voi juosta ei tule pelaaminen kysymykseen. Mieli kyllä tekis mennä peliin.
 

Zzz

Jäsen
Miksi helvetissä Maamme-laulua pitää soitattaa jossain sm-liigaotteluiden tapaisissa kissanristiäisissä? Soitetaanko sitä jonkun muun lajin sarjaotteluissa? Tää on varmaan apinoitu jenkeistä. Naurettavaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu saatana! Ei sitten toimi tuo nettiradio. En missään nimessä olisikaan halunnut kuunnella Kalpa-JYP ottelua. Vittu Kalpa pitkästä aikaa Jyppiä vastassa ja eka liigaottelu miesmuistiin ja radio krakkaa. Paska!
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Nyt kyllä tietää miltä siitä pienestä oravasta tuntuu kun kävyt on jäässä PERKELE. Pitkävedosta 50e oli 5 minuutin päässä, mutta saatanan paska jyp tuli vielä tasoihin. Pikku summa, mutta olisi tehnyt niin helvetin hyvää SAATANAN PERKELE VITTU!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
RAUMAN LUKKO

Siis voi vittu että voi joku joukkue vituttaa tässä maailmassa! Paskakiekollanne tuhositte meidän Stadin unelman keväällä ja nyt ette voi edes 2-2 tasuriin yltää umpipaskaa Ässiä vastaan! Ei olisi tullut kuin 260 euroa 8 euron lapulla! Perkele!

RAUMA ON PASKA MAA! Terveisin Jari "Räty"
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Ja jatketaan hieman samoissa merkeissä kuin parit edelliset viestit.

Saatanan HIFK ois saanu voittaa pelinsä, olisipa tosta 3 euron pitkäveto lapusta (blues-kärpät x, hpk-tps 1, kalpa-jyp x, jokerit-hifk 2) tullut 330 euroa.

Vittu sentään, noh onneks ei sentään ihan rahapulassa olla muutenkaan mutta ainahan tommonen pieni bonus kelpaisi. prkl.

No huomenna ässien kimppuun, ehkäpä sieltä saadaan "lohdutusvoitto"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
JA:n haku hakusanalla "onnellisuusketju":

"Sorry - no matches. Please try some different terms.

Seuraavat hakusanat ovat joko liian tavallisia, liian pitkiä tai liian lyhyitä, eikä niitä sisällytetty hakuusi : onnellisuusketju"

Asia selvä herra alikersantti, kyllä herra alikersantti.

Yritin sanoa, että olen onnellinen siitä, etten sittenkään käynyt laittamassa sooloon HIFK:n voitolle 50 € siitä hyvästä että Thomas lähti Bruinsiin.

Onko syytä vitutukseen enää? Onko syytä olla vittuuntunut siitä, että herra alikersantti pitää sanaa "onnellisuusketju" liian pitkänä, liian lyhyenä tai liian tavallisena hakusanana?

Ei!

Olen onnellinen siitä, että en pistänyt. Ja vitutusketjuun avaudun siksi, että se näkyi rakkaassa foorumissamme, eikä sitä tarvinnut hakea. Vitutusketju ei ole liian tavallinen, liian lyhyt eikä liian pitkä.

Vituttaa; oi tätä onnellista vitutusta.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
costi kirjoitti:
Nyt kyllä tietää miltä siitä pienestä oravasta tuntuu kun kävyt on jäässä PERKELE. Pitkävedosta 50e oli 5 minuutin päässä, mutta saatanan paska jyp tuli vielä tasoihin. Pikku summa, mutta olisi tehnyt niin helvetin hyvää SAATANAN PERKELE VITTU!

Sama juttu paitsi et ohi meni n. 140€. Vitun Jyp.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Nyt kyllä vituttaa ja ihan täysillä meidän perhe ja omaiset !! Olen 36v. ja enköhän siis ITSE ole kyllin vanha tekemään valintojani elämäni suhteen. Näin ainakin luulisi, vai mitä...? Mutta EHEI !! Olen perheessäni ollut AINA AINOA, jonka elämään ja tekemisiin on puututtu niin radikaalisti. Tuntuu, ettei minua KOSKAAN ole hyväksytty TÄYSIN juuri sellaisena kuin olen. Miten muu perheeni voi kuvitella, että he ITSE elävät parempaa tai sopivampaa elämää tms. kuin minä. Jokainen tekee elämässään virheitä ja se mielestäni sallittakoon !! Itsekään en KOSKAAN puutu muiden menemisiin ja tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Olen ns. perheeni silmätikku. Olen aina ollut ja tulen kai aina olemaankin... Totta helvetissä JOKAINEN ihminen on erilainen, mutta näinhän pitää ollakin ja hänet pitäisi mielestäni hyväksyä juuri sellaisena, kuin on. Syyttävä sormi osoittaa perheessäni AINA minua ! Tunnen koko elämäni olleeni perheeni silmätikkuna, jo ennen sairastumistanikin. Jos esim. MINÄ ryyppään, niin voi herranjestas kun maailma muilta romahtaa. Jos molemmat siskoistani ryyppäävät niin no problem, se on ihan ok. Sille suurinpiirtein vain aina naureskellaan jälkeenpäin. Olen NIIN KYLLÄSTYNYT olemaan AINA JA IKUISESTI muun perheeni nalkuttamisen ja moralisoinnin kohteena !! Anteeksi vaan , että olen tällainen kuin olen ja edes yleensä olemassa. Meillä JOKAISELLA on omat tapamme purkaa asioita yms. Itse en yleensä IKINÄ osoittele muuta perhettäni sormella ja saarnaa heille. Miksi he siis sitä jatkuvasti tekevät...!? Sen myönnän, että minulla perheestämme eniten ongelmia, mutta sekö oikeuttaa muut puuttumaan MINUN elämääni ja tapaani elää sitä ? Ei ihmekään, jos minulla NIIN HUONO itsetunto, kun muut vain aina haukkuvat ja mäkättävät ! KYLLÄ TASAN TARKKAAN ITSE TIEDÄN, miten elämääni elän ja jos muut eivät sitä hyväksy, niin voi, voi, ja bye, bye ! Suurimmaksi esimerkiksi nyt nostan juuri minun ja siskojeni juomistavat, koska siitä ollut aina eniten bolemiikkia. Eli minun tapani ON OLLUT AINA se, että joskus juon alkoholia putkeen monta päivää, mutta se on MINUN tapani nollata ja purkautua. KOSKAAN en pahaa ole juomisteni takia muille aiheuttanut ! Eli sorry nyt vaan perheeni, että olen tällainen ja puran tunteitani yms. myöskin juomisella. Ettekö voi ymmärtää, että jonkun mielestä on IHANAA olla VÄLILLÄ ihan pellit seis!!? EI KOSKAAN ole kuitenkaan ns. jäänyt päälle, kuten tiedätte ! Sekoilen aina aikani ja sitten se on taas KUUKAUSIKSI ohi !! Vaikka SISKONI, ÄITINI JA ISÄNI TE joisitte vaikka 4 päivää putkeen, NIIN SO WHAT !!?? Ei minua MUIDEN ELÄMÄNTAPA riso pätkääkään ! Etenkään, kun ns. HOITAA kaikki normaalielämään kuuluvat asiansa HYVIN !! En esim. IKINÄ jättäisi kissaani hoitamatta tai jättäisi menemättä töihin VIINAN takia !! Joten mikä teitä perheeni risoo !!!?? MIKSI en saa olla sellainen ihminen, jollainen olen ? Mikä siinä on väärää tai niin paljon huonompaa kuin TEIDÄNKÄÄN elämässänne. Nyt SISKONI KÄSI SYDÄMELLE ja AJATELKAAHAN ASIAA. Huomaatte varmasti, että MINUN elämääni puututaan aina kaikkein rankimmin !! MINUA KOHDELLAAN KUIN ALAIKÄISTÄ tai jotenkin " vajavaista " AINA !! Miksi ihmeessä MINUN pitäisi olla teille IKUISESTI tilivelvollinen kaikesta, kun ette itsekään ole !! Enhän MINÄKÄÄN puutu teidän elämäänne !! ANTAKAA MINUN SIIS OLLA SELLAINEN KUIN OLEN !! Ja ottakaa esim. juomisenikin EDES JOSKUS huumorilla ja ihan ok asiana. En ole KENELLEKÄÄN tilivelvollinen ja olen, mitä olen !! Jos ei kelpaa, niin vittu unohtakaa minut sitten täysin KOKONAAN !!
 
Viimeksi muokattu:

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Liian paljon turhia jätkiä, liian vähän jakareita.


Niin paljon turpiinsa tarvitsevia tyyppejä, että muutama käsipari lisää tekisi todella hyvää.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Redalertille

Itse olen ratkaissut riitelevän sukuni ongelmat niin etten juurikaan pidä muihin sukulaisiin yhteyttä kuin isääni ja äitiini. Ei nappaa. Tämän päätöksen tein noin 10vuotta sitten, enkä juuri ole katunut. Paskaako se niille kuuluu mitä vittua mä teen.

Niin toki minulla on aika pieni suku. Isosisko sekä viisi serkkua. Mut ei nappaa niin ei. Toki tämä ratkaisu mihin itse olen päätynyt ei toimi kaikilla, enkä todellakaan suosittele kaikille tätä mutta.

Tunti viä ja sit vois lähteä kaljalle.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Rixa kirjoitti:
Redalertille

Itse olen ratkaissut riitelevän sukuni ongelmat niin etten juurikaan pidä muihin sukulaisiin yhteyttä kuin isääni ja äitiini.

Sama vika. Mua ei vittu toudellakaan kiinnosta mitä sukulaisille kuuluu, kuka on menyt kihloihin ja kuka saanut muksun jne jne jne. Pitäkööt tunkkinsa koko revohka, ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Juuri koskaan ollut muutenkaan tekemisissä niin miksi sitten aikuisiällä tekohengittää jotain mitä ei ole ollut.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Niinpä ! En ymmärrä, mitä muut oikein moralisoivat... !! En kyllä välejä IKINÄ katkaisisi, mutta anyway... IT'S MY LIFE !! Jos esim. MINUSTA ON IHANAA JA KIVAA vetää perskännit, niin SO WHAT ! Jos kerran nautin siitä ja en vahingoita ketään niin mitä sitten ? JOKAINEN elää elämäänsä OMALLA tavallaan, hyväksyivät muut sitä tai ei. Olisi kiva, jos joku JOSKUS voisi YMMÄRTÄÄ minuakin, eikä aina tuomita ! OLEN TÄLLAINEN KUIN OLEN !! Sitä EI KUKAAN VOI MUUTTAA !! Voisivat vaikka todeta, että: Ahaa, ole varovainen, pidä huolta itsestäsi pidähän hauskaa !! Tms. EIKÄ AINA VAAN HAUKKUA ! Tuntuu niin usein, että vaikka siskoni sähläisivät miten vain, niin se on ok... En yksityiskohtia tässä ala kaikille luettelemaan, mutta niin vain on. KATSOKAA SIIS PEILIIN PERHEENI !! Kuka teistä voi täysin rehellisesti ja täysin rinnoin väittää, että olette jotain vitun pyhimyksiä !! MINÄ EN OLE, enkä KOSKAAN tule olemaankaan, like it or not ! Take it or leave it ! Ja mistähän monet asiat opitaan... OLEN NIIN PERIN KYLLÄSTYNYT OLEMAAN AINA SE HUONO JA LUUSERI JA VÄÄRINTEKIJÄ !!
 

Särki

Jäsen
Ai perhana taas unohdin! Nelonen plussalta tuli world cup-loppuottelu Suomi-Canada mutta unohdin katsoa! Samaten unohdin eilen Suomi-USA ottelun samasta turnauksesta. Pahus vieköön, olisi ollut kiva katsoa ottelut uusintana. Suomi-Ruotsti ja Suomi-Saksa pelit tuli katsottua ja varsinkin Ruotsi peli oli loistavaa viihdettä!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Nyt rupesi vituttamaan kun eräs ämmä haluaa välttämättä tuijottaa töllöstä Dustin Hoffmanin Miehuuskoetta ja kaiuttimet huutaa Simon&Garfunkelia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös