Pärde kirjoitti:Elämisen sietämätön keveys. Unelmieni nainen vihdoin saatavilla, ja silti niin saavuttamattomissa.
Hah, repesin. Miten niin siinäkin huonommalta joukkueelta ja vielä selvästi huonommalta? En mä tuosta sun hattrickin teamista tiedä, mutta tuo kommenttihan loukkaa Jyp kannattajia (teillä on kasassa pisteitä 25%:ia Jypin pistemäärästä).repe_joke kirjoitti:Jokerit hävisi, eikä tehnyt maalia.
Sitten kun menin katsomaan hattrickin cup peliä, niin kauhukseni huomasin, että joukkue pelaa 4-4-2 taktiikalla 3-5-2 taktiikan sijaan. Voi vittu, kävin 10 minsaa ennen peliä katsomassa, että kaikki on ok.
Että taitaa turpaan tulla siinäkin selvästi huonommalta joukkueelta.
Fosse kirjoitti:Hah, repesin. Miten niin siinäkin huonommalta joukkueelta ja vielä selvästi huonommalta? En mä tuosta sun hattrickin teamista tiedä, mutta tuo kommenttihan loukkaa Jyp kannattajia (teillä on kasassa pisteitä 25%:ia Jypin pistemäärästä).
P.S. No tänään tais onneksi vitutus helpottaa siellä suunnalla...
Juuri soccernet.comista luin, että:Gunners kirjoitti:Saamerin Realin puppelot. Tunaroikaa ihan milloin muilloin vain, minua ei kiinnosta. MUTTA ei nyt kun minulla on tulossa kunnolla rahaa!
Wiltord kirjoitti:joo..sanat loppuu tässä pikkuhiljaa. Ei häviämiseen koskaan totu