Mainos

Vitutusketju

• 10 703 703
  • 56 258

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Redalertille

Itse olen ratkaissut riitelevän sukuni ongelmat niin etten juurikaan pidä muihin sukulaisiin yhteyttä kuin isääni ja äitiini. Ei nappaa. Tämän päätöksen tein noin 10vuotta sitten, enkä juuri ole katunut. Paskaako se niille kuuluu mitä vittua mä teen.

Niin toki minulla on aika pieni suku. Isosisko sekä viisi serkkua. Mut ei nappaa niin ei. Toki tämä ratkaisu mihin itse olen päätynyt ei toimi kaikilla, enkä todellakaan suosittele kaikille tätä mutta.

Tunti viä ja sit vois lähteä kaljalle.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Rixa kirjoitti:
Redalertille

Itse olen ratkaissut riitelevän sukuni ongelmat niin etten juurikaan pidä muihin sukulaisiin yhteyttä kuin isääni ja äitiini.

Sama vika. Mua ei vittu toudellakaan kiinnosta mitä sukulaisille kuuluu, kuka on menyt kihloihin ja kuka saanut muksun jne jne jne. Pitäkööt tunkkinsa koko revohka, ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Juuri koskaan ollut muutenkaan tekemisissä niin miksi sitten aikuisiällä tekohengittää jotain mitä ei ole ollut.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Niinpä ! En ymmärrä, mitä muut oikein moralisoivat... !! En kyllä välejä IKINÄ katkaisisi, mutta anyway... IT'S MY LIFE !! Jos esim. MINUSTA ON IHANAA JA KIVAA vetää perskännit, niin SO WHAT ! Jos kerran nautin siitä ja en vahingoita ketään niin mitä sitten ? JOKAINEN elää elämäänsä OMALLA tavallaan, hyväksyivät muut sitä tai ei. Olisi kiva, jos joku JOSKUS voisi YMMÄRTÄÄ minuakin, eikä aina tuomita ! OLEN TÄLLAINEN KUIN OLEN !! Sitä EI KUKAAN VOI MUUTTAA !! Voisivat vaikka todeta, että: Ahaa, ole varovainen, pidä huolta itsestäsi pidähän hauskaa !! Tms. EIKÄ AINA VAAN HAUKKUA ! Tuntuu niin usein, että vaikka siskoni sähläisivät miten vain, niin se on ok... En yksityiskohtia tässä ala kaikille luettelemaan, mutta niin vain on. KATSOKAA SIIS PEILIIN PERHEENI !! Kuka teistä voi täysin rehellisesti ja täysin rinnoin väittää, että olette jotain vitun pyhimyksiä !! MINÄ EN OLE, enkä KOSKAAN tule olemaankaan, like it or not ! Take it or leave it ! Ja mistähän monet asiat opitaan... OLEN NIIN PERIN KYLLÄSTYNYT OLEMAAN AINA SE HUONO JA LUUSERI JA VÄÄRINTEKIJÄ !!

Särki

Jäsen
Ai perhana taas unohdin! Nelonen plussalta tuli world cup-loppuottelu Suomi-Canada mutta unohdin katsoa! Samaten unohdin eilen Suomi-USA ottelun samasta turnauksesta. Pahus vieköön, olisi ollut kiva katsoa ottelut uusintana. Suomi-Ruotsti ja Suomi-Saksa pelit tuli katsottua ja varsinkin Ruotsi peli oli loistavaa viihdettä!

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Nyt rupesi vituttamaan kun eräs ämmä haluaa välttämättä tuijottaa töllöstä Dustin Hoffmanin Miehuuskoetta ja kaiuttimet huutaa Simon&Garfunkelia.

Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa Hpk:n vastaiskujääkiekko ja tänään se ei edes ollut sitä.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mind over matter kirjoitti:
Vituttaa Hpk:n vastaiskujääkiekko ja tänään se ei edes ollut sitä.

Peliä paikalla seuranneen sanoin: "Ois kiva joskus hävitä...".

Eihän se nyt voinut noin koville ottaa, kautta on vielä jäljellä ja niin edelleen.

Että silleen...

Suosikkijoukkue
Ilves
wilco kirjoitti:
Peliä paikalla seuranneen sanoin: "Ois kiva joskus hävitä...".

Eihän se nyt voinut noin koville ottaa, kautta on vielä jäljellä ja niin edelleen.

Että silleen...

Reilu vastaus.Kiitos.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vituttaa Tepsin uusittu ottelutapahtuma surkeine musiikkeineen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jykke1978 kirjoitti:
Vituttaa Tepsin uusittu ottelutapahtuma surkeine musiikkeineen.

Samaa tekee täällä, muut keskittyy pelaajien hankintaan, niin Ilveksen toimistolla ollaan oikein määrätty että finnhits70-cd:tä tulee soittaa joka saatanan lauantai hallissa, voi jumalauta!

Vittu mitä paskaa, missä vitussa meidän ratkaisijat on?
Ei luulis vituttavan kahden pelatun sarjapelin jälkeen, mutta niin tekee silti.

Noh, Ilves nostaa päätänsä ja elämä hymyilee vielä.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
lake79 kirjoitti:
Samaa tekee täällä, muut keskittyy pelaajien hankintaan, niin Ilveksen toimistolla ollaan oikein määrätty että finnhits70-cd:tä tulee soittaa joka saatanan lauantai hallissa, voi jumalauta!

Soisipa edes tuo finnhits70-cd, mutta meillä on keksitty ettei musiikkia soittamaan tarvita dj:tä vaan sen voi soittaa URKURI ja musiikki sitten myös sen tasoista.

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eilen opin, että idiootteja riittää, joten yhtä nimenomaista ei kannata jäädä liikaa tuijottamaan.

About nelikymppinen sankari päätti sitten polkaista punaisia päin suojatielle eteeni. Eipä siinä vielä mitään, mutta opin, että katse tiessä, eikä idiootissa, jota mulkoilin varsin vihaisesti, kun kaksi pikkutyttöä lähti perässä, kun setäkin lähti edellä. Onneksi ei ollut niin mielenkiintoinen idiootti, joten huomasin tytötkin ja ehdin pysäyttää. Nyt vituttaa vaan pelästyminen ja se mitä jos-ajatus. Muuten sitten vituttaisikin tosissaan.

Ensi kerralla pitää mulkoilla vihaisesti tietä.

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Vituttaa yhden ämmän ainainen pään aukominen. Pitää kai itsekin ottaa pian järemmät keinot käyttöön (ei väkivaltaa)

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa kun joka sunnuntai alkaa aina vituttamaan tuleva viikko, olen selvästi tälläinen helvetin murehtija tyyppi..Vituttaa se juttu hyvin paljon ja ikinä en ole tyytyväinen olooni. Koulu oli aivan täyttä paskaa, ei huvittanut yhtään, se loppui ja oli ihan hienoa, sitten himassa töissä ja hyvin menikin, oli ihan kivaa olla joka päivä kotona töissä eikä vain kun oli lomaa jostakin. Sitten halusin enemmän rahaa ja nyt olen ollut pari kuuta vieraan töissä, työ on ihan melko ok ja työkaveritkin ihan mukavia mutta otan hommasta niin helvetisti stressiä ettei kunnolla edes nuku, vittu! Joka aamu kun lähtee töihin, ajattelee sitä koska työt loppuu, koska on viikonloppu, koska työt loppuu kokonaan! Kenen pää tätä kestää?! Ei vittu!
Olen oikeesti ajatellut josko löisi lekalla jalan paskaksi, siis murtaisi sen, saisi sairaslomaa..Ei vittu mua!

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Loma takana ja töihin huomenna. Kyllä se vaan joka vuosi vituttaa. Nyt ei kyllä yhtään haittais jos vaikka joku pikku sairaus iskis ja vois vielä jatkaa oleilua. Onneks ei sentään tarvii kovin aikaisin huomenna herätä, joten pehmeä lasku tulee..

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Taas meni viikonloppu ohi sellasella vauhdilla että voi vittu. Aamulla kun heräsin ajattelin että olisi vielä lauantai mutta kyllä se oli sunnuntai 15.48.

npc

Jäsen
... kun kirjoittaa (pitkää)viestiä ketjuun ja kun on lähettämässä sitä, huomaakin että ketju on mennyt lukkoon. Niin väärin, niin väärin.

M.K.M. 15

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames, Suomen maajoukkue, Pelicans
Perkale, puolet lukematta kirjasta, joka huomenna äikän tunnilla pitäisi esitellä, matikan läksyt tekemättä ja niin myös ruotsin. Muistin just. Ja kirjaa on ollut aikaa lukea vasta noin kuukausi. Lisäks ei toivoakaan Canal+:sta, ja tietokoneen käyttökielto ja nukkumaanmenoajaks klo. 21.00 todennäköisiä 'palkintoja', jos ryssin yhenkin kokeen. Voisko ihanammin lukio enää alkaa? Ei vituta, ei!

Luiro

Jäsen
En tiedä enää miten suhtautua politiikkaan. Kaikkien aikojen vastenmielisin pelaaja Mikko Rautee on saman puolueen kannattaja kuin meikäläinen, mitä vittua teen nyt?

Siis ihan kuka vaan, mutta ei Mikko Rautee Vasemmistoliittoon.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Luiro kirjoitti:
Siis ihan kuka vaan, mutta ei Mikko Rautee Vasemmistoliittoon.

Äläs nyt. Mikkohan on ihan puolueensa ja sen jäsenien näköinen. Sopii hyvin vasemmistoliiton mannekiiniksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy