Vitutusketju

  • 10 591 386
  • 56 164

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Lape7 kirjoitti:
Avopuoliso tuli kotiin töistä muutama tunti sitten, ja ilmoitti, että ei tunne enää niinkuin ennen. Ero tuli kolmen vuoden seurustelun, ja puolentoista vuoden yhdessäasumisen jälkeen. Nyt varmaan tarpeeksi aihetta avautua ensimmäistä kertaa (muistaakseni) tässä ketjussa.

Kylläpä olikin tarkkaan funtsinut ja punninnut sanottavansa sinulle.
Sen olisi voinut myös ilmoittaa näin:Olen ihastunut erääseen äijään.
Eiköhän pistetä tää homma piisaamaan.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi hiton, hitto. Backstreet Boys 2. lokakuuta Helsingissä ja arvatkaapas pääsenkö paikanpäälle. No en. Mihinkäs minä täältä hevonperslävestä pääsisin? Osuu vielä oikein sopivasti koeviikolle, että sekin vielä.
Älkääkä sanoko etten menetä mitään. Menetän kuitenkin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
salla kirjoitti:
Haista vittu, Yle.

miksi ihmeessä?

mukava välillä näinkin päin, ei tarvitse kuunnella juontajien (pl.ylex iltapäivä) turhia juttuja... just music, love it.

Itellä vituttaa orastava syysflunssa, varsinkin nyt kun kaikki alkoi näyttää taas kerran hyvältä.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Ei helvata...
Ruusu on ihan nätti kukka jne mutta mitä hemmettiä se tekee mun jalassa?!?
Kutina, punoitus, kuumotus, kipu jne. ovat sitä luokkaa ettei nukkumisesta tule mitään. Yritänpä sen takia 'puuduttaa' itseäni siiderillä vaikka antibioottikuuri onkin menossa. Toivottavasti sais edes jonkin verran nukuttua, aamulla herätys 4.30. Argh! En ole aamuihminen!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vituttaa ! Vitun flunssa... ja niin saatanan sitkeä. Ei voi puhua, eikä polttaa ja sekös vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
AAAAARGH. Pomo soitti just ja ilmoitti että aamuks töihin eli kello 08.00 VITTU mulla olis iltavuoro huomenna ja olin TODELLAKIN asennoitunut nukkumaan johonkin 9-10 akselille. Noi ei sit muuta kun 08-20 päivä huomenna, johan tähän normaaliin 8h työpäivään ehtikin jo kyllästyä ( lue 1 päivä). Maanantaina oli 08-21 ja viimeviikolla vaan 82h duunia. Vituttaa niin ettei verikierrä päässä kunnolla. SAATANAN PERKELEEN VITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei tässä mitään - joku vinkuu Jatkoajassa allekirjoittaneen luonteesta vaikka ei minua tunne. Ei ole paljon napannut edes jakaa pelaajista faktaa tai mitään muutakaan jota olisi tarjolla, kun joku Pertti Orvaskedeltä alkaa heti piipittämään. Pyydän vitusti anteeksi että tunnen pelaajan tai kaksi, täydellinen kusipää kuten minä lahjoo mm. pelaajien ja muidenkin ystävyyden rahalla.

V
I
T
T
U
!
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
OneBigRed kirjoitti:
Joku oli jättänyt Hämeenlinnantielle Kaivokselasta Helsinkiin päin auton joka oli varustettu salamavalolla.

Epäilen poliisia. Vittu!

Hmmm.. eilen näin väläyksen kehä ykkösellä, mutta en keksinyt sille mitään järkevää selitystä, joten ajattelin syyksi aistiharhaa.. vittu
 

#104

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaapi tämä harrastukseni, jalkapallo. Lasken jo päiviä kauden päättymiseen, kun ei kehtaa kesken kauden lopettaa. Vittu.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tuppukylään pitäisi tänään lähteä. Vittu. Hei oikeesti, Turkuun. Auttakaa nyt joku.
Saapahan ainakin vappapäiviä, kun töissä joutuu (taas) viikonloppunsa viettämään. Saisivat kyllä antaa vapaat tuplana korvauksena henkisestä kivusta ja kärsimyksestä.
 

jeani

Jäsen
Vituttaa niin saatanasti nuo idiootit jotka ovat aina haukkumassa Jarkkoa. Vittu kun ei mikään kelpaa. Aina löydetään mukamas joku syy miksi se oli vain vastustajan huonoutta. Samat tyypit vinettää samalla lailla suomalaisia vastaan muissakin lajeissa. Saatanan pessimistit!
 
Tänään syntymäpäiviään viettää... No ei perkele oo sitten meikäläisen nimeä siinä vaikka tiedot onkin olemassa. No eipä tuo oikeesti jaksa vituttaa. Vaan lähinnä se että huomenna töihin eikä siis voi tänään juhlia. Huomenna taas kokopäivän ulkona heiluttua tuskin jaksaa mihinkään lähteä. No ehkä tuo viime viikonlopun juhlinta oli tarpeeksi.
 

Luiro

Jäsen
Kuka vitun idiootti on suunnitellut Hyvinkään keskustan? Olisi edes sen verta kiinnostunut pillusta, että olisi piirtänyt sinne muutaman kolmion risteyksiin. Voi vittu. Hyvinkää on paska maa.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Luiro kirjoitti:
Kuka vitun idiootti on suunnitellut Hyvinkään keskustan? Olisi edes sen verta kiinnostunut pillusta, että olisi piirtänyt sinne muutaman kolmion risteyksiin. Voi vittu. Hyvinkää on paska maa.

Varmaan sama vitun idiootti joka on suunnitellut Riihimäen liikennejärjestelyt.

Ja kyllä, Hyvinkäällä autolla liikkuminen vituttaa. Ja samoin Riihimäellä.
 

Veijari

Jäsen
redcougar kirjoitti:
Varmaan sama vitun idiootti joka on suunnitellut Riihimäen liikennejärjestelyt.

Ja kyllä, Hyvinkäällä autolla liikkuminen vituttaa. Ja samoin Riihimäellä.

Mutta ei ole Raision voittanutta. Niinkin pieneen kyläpahaseen on saatu varmaan suomen suurin risteys. Pitääkö vittu kaikki tiet johdattaa saman pisteen kautta?

Joskus kuultua, että Raision liikennejärjestelyitä olisi suunnitellut mies, joka ei omista ajokorttia, mutta taitaa olla urbaani legenda.
 

peikko#13

Jäsen
Veijari kirjoitti:
Joskus kuultua, että Raision liikennejärjestelyitä olisi suunnitellut mies, joka ei omista ajokorttia, mutta taitaa olla urbaani legenda.

OT, mutta saman tyylisen jutun olen kuullut Oulun liikennesuunnittelusta. Eipä siinä, nimittäin Oulussa on varmaankin Suomen parhaat pyörätiet.

Tällä hetkellä pientä vitutusta aiheuttaa väsymys. Koko viikko on tullut juopoteltua opiskelujen lomassa ja taas pitäs jaksaa lähtiä. Mieli tekisi kovasti mennä ryyppäämään, mutta toisaalta ei kyllä mitenkään jaksais. On nämä vaikeita nämä opiskelijan valinnat.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
peikko#13 kirjoitti:
OT, mutta saman tyylisen jutun olen kuullut Oulun liikennesuunnittelusta. Eipä siinä, nimittäin Oulussa on varmaankin Suomen parhaat pyörätiet.
Kummasti näitä juttuja tuntuu liikkeellä olevan, samaa kun kuuluu Helsingistäkin. Sitä(kään) tosin ei kovin vaikea ole kuvitella, ainakin jos miettii liikennevalojen loistavia punaisia aaltoja jne jne.

Joku täällä kaipaili liikennevaloja lisää, mutta parempi olisi kyllä toinen suunta. Valoja ainakin Helsingistä löytyy niin uskomattomista paikoista, että voi vain ihmetellä. Vähentäminen ja korvaaminen kärkikolmioilla olisi liikenteen sujuvuuden kannalta parannus.

Vituttaahan tuo. Tosin ei ehkä kuitenkaan niin paljon kuin jotkut muut asiat.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oonpa taas harvinaisen vammanen kaveri, nilkka rikki, käsi rikki ja pää epäilemättä ollut korjauskelvoton jo pidemmän aikaa. Rahaakaan ei oo taas lainaamatta yhtään...mikä ihana perjantai.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vittu! Kunhan huomisen aamuvuoron saan duunattua kunnialla läpi niin johan vittu rävähtää. Siinä saa muija suu auki tuijotella sitä menoa. Tai sitten en ole edes näköpiirissä. Vitun vittu! Jep. Pieniä murheita parisuhteessa...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Canal+ ja HTV. Kolmelta kanavalta ääni hukassa ja tietenkin juuri "Menneisyyden ote" on yksi niistä. up joors.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Riiiiiipuuli!!!!!!!

Vituttaa kun olen jo toista päivää mahataudissa ja saa ravata vessassa yltympäriinsä. Tänäänkin(tai siis eilen) jouduin käymään paskalla ainaki 10 kertaa, ku oli niin heeeeellvetin kova ripuli. Suolet melkein työntyi ulos perseestä. Mitä ihmettä mä oikein olen tehnyt tämän taudin ansaitsemiseksi, syönyt liikaa ruokaa vai mitä? Voi vitun vittu

Ainoa plussajuttu tässä oli se, ettei tarvinnut mennä kouluun ja varsinkaan älyttömän fysiikanopettajamme tunneille...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana!

Sain juuri syötyä, ja järkytys oli melkoinen, kun hetki sitten kaupasta ostamani Pätkis ei ollutkaan futiskassissa. Kevyt vitutus, kun suu ja pää odotti jälkiruoaksi Pätkistä, ja se onkin kaikesta päätellen jäänyt kaupan kassahihnan jatkeeksi.

Nouseeko tästä enää suomalainen mies?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös