Mainos

Vitutusketju

• 10 705 796
  • 56 254

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tähän pitää kyllä vastata
Kyllä. Professori rakentaa tästä suuren suomalaisen vitutustietokannan, jonka pohjalta julkaistaan laaja tieteellinen tutkimus myöhemmin tänä vuonna, kertoo HS.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Aamulla tuntu hyvält lähtee töihin.

4

444

Raskaana oleva kumppani koronassa. No sitten vain toivotaan, että jää lieväksi versioksi. Ylihuomenna oli tarkoitus mennä sinne, mutta siinä tapauksessa ei tarvitsisi sitten seuraavaan vähintään viikkoon juuri muuta tehdäkään kuin olla neljän seinän sisällä ja käyttää koiraa ulkona. Ja kun himaankaan ei viitsisi jäädä ja jättää toista potemaan itsekseen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen alkanut olemaan enenevässä määrin huolestunut omasta puheestani. Etenkin siitä kuinka tuotan puhetta. Ja se jopa vituttaa minua. Vituttaa olla tällainen mahdollisesti puhevammainen henkilö ja kun yrittää turhaan selittää toiselle jotain asiaa mutta siitä ei tule mitään kun sekoilee sanoissa. Tämä tuskastuttaa.

En nyt välttämättä täysin osaa kuvata mikä puheessani on vialla mutta se voi olla ainakin epäselvää. Puheessa on hakemista, jokeltelua. Puhe puuroutuu, sellainen punainen lanka ei pysy edes yhden lauseen ajan kasassa vaan kesken kaiken voi lauseeseen eksyä sana jota ei edes sinne kuuluisi tai ollut alunperin tarkoitus sanoa. Minulla on jotain puheongelmia ja saattaisin olla puheterapian tarpeessa. Vituttaa aika usein kun puhumisesta ei meinaa tulla mitään. En saa viestiäni kakistettua ulos helpolla välttämättä aina. Se on vittumaista kun takeltelee sanoissa ja asioiden selittäminen ei ole helppoa.

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Vituttaa olla sairaanhoitaja. Vituttaa ja hävettää. Alan vaihto varmaan jossain vaiheessa edessä kunhan edes tietäisi että mitä haluaisi tehdä.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vituttaa olla sairaanhoitaja. Vituttaa ja hävettää. Alan vaihto varmaan jossain vaiheessa edessä kunhan edes tietäisi että mitä haluaisi tehdä.

Haluan antaa potilaan näkökulmasta tsemppini. Okei, onhan se kiva saada taas varmemmin yhteys polille, mutta jotenkin sitä kelaa, että mahtaako sitä hoitajaa vituttaa nyt. No onneksi on sen verran tuttuja hoitajia, että melkein kysyn tuon ääneen.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat

Haluan kanssa antaa tsemppini ja kiitokset, että olet tehnyt niin vaativaa ja tärkeää ammattia. Kerran olen joutunut yön viettämään sairaalassa reilu kymmenen vuotta sitten ja silloin valkeni omien silmien edessä hoitajan työn tärkeys.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ihmeessä Hesari on perustanut Turun toimituksen? Niitä Turku-juttuja pukkaa nykyään melkein joka päivä. Aamulehden jo ostivat Sanoma-konserniin, niin nyt sitten haetaan markkinoita turkulaisista? Se lehti on muutoinkin kutistunut irvikuvaksi siitä, mitä se aiemmin oli, ja nyt niitä vähiä sivuja täytetään jollain Turun paikallisuutisilla. Pitänee lopettaa koko tilaus.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi ihmeessä Hesari on perustanut Turun toimituksen? Niitä Turku-juttuja pukkaa nykyään melkein joka päivä. Aamulehden jo ostivat Sanoma-konserniin, niin nyt sitten haetaan markkinoita turkulaisista? Se lehti on muutoinkin kutistunut irvikuvaksi siitä, mitä se aiemmin oli, ja nyt niitä vähiä sivuja täytetään jollain Turun paikallisuutisilla. Pitänee lopettaa koko tilaus.
Tuo muuten sylettää. Ensin typistetään lehteä ja sitten tungetaan aukeaman verran jotain jumikulaariuutista. Ei näin.

Glove

Jäsen
Näyttäisi siltä, että olen tässä muuton aikana hukannut tietokoneen kajareiden virtapiuhan. Harman Kardonit seisoo nyt tyhjän pantteina ja minä yritän kuunnella musiikkia noista näytön kaiuttimista joissa ei kyllä ole bassoa yhtään. Ehkä parempi lopettaa tämä kärsimys ja laittaa musat pois siihen asti kun virtapiuha löytyy tai ostan uuden jos se tosiaan on mennyt hukkaan.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Boikotoin Hesaria lähes kymmenen vuotta kun alkoi vituttamaan niiden hinnoittelu. Vuosi sitten päädyin ottamaan digilehden ja tuon kanssa elää ihan ok, turku topicit ja muut turhat pystyy skippaamaan helposti ja vanhat jutut löytyy suht kevyesti.

Glove

Jäsen
Nyt ei vituta enää niin paljon kun löysin kuulokkeet yhdestä laatikosta ja näillä voi jo ihan siedettävästi kuunnella heviä.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tulin tänne murisemaan, kun en snookerketjuun viitsi mennä avautumaan O'Sullivan-fanien juhlan keskelle.

Kyllä vituttaa ja isosti, kun taas kerran voitto meni ko. herralle. On toki lajin suurin legenda, mutta joku tuossa olemuksessa vaan tökkii ja pahasti.

Tosin tunnen samaa vastenmielisyyttä (lähes) kaikkia "liikaa voittaneita" kohtaan, lajista riippumatta ja olivatpa he sitten yksilöurheilijoita tai joukkueita.

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tulin tänne murisemaan, kun en snookerketjuun viitsi mennä avautumaan O'Sullivan-fanien juhlan keskelle.

Kyllä vituttaa ja isosti, kun taas kerran voitto meni ko. herralle. On toki lajin suurin legenda, mutta joku tuossa olemuksessa vaan tökkii ja pahasti.
Mulle se on se kamala kampaus ja ne hirveät bulet. Eikä se nenänkaivaminenkaan innosta.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kollegani edesmenneestä firmastani haaveilee edelleen yhteistyöstä kanssani eikä suostu tajuamaan, millaisen vittumaisen tempun hän on tehnyt. Haastemies ei ole vielä häntä saanut kiinni, hän on lukittautunut neljän seinän sisälle eikä lue sähköpostejaan tai vastaa tuntemattomiin numeroihin. Häntä ovat koittaneet tavoitella niin haastemies, hänen oma asianajajansa kuin vielä tuomarikin, tuloksetta. Hän elelee jossain kuvitelmassa, että keissi liittyy konkurssiin eikä suostu tajuamaan oikeaa syytä istunnolle. Hän myös käskee minua välttelemään sekä omaa asianajajaani, haastemiestä ja oikeudenkäynnissä pitämään turpani kiinni. Vitut.
Olen jatkuvasti yhteydessä asianajajaani ja haastemiehenkin kanssa olen jo hoitanut asiat aikapäiviä sitten.

Olen niin helvetin täynnä tätä paskaa, että syksyllä, kun tuo perkele on vihdoin saatu syytettyjen penkille, aion pysyä tiukkana enkä tule säästelemään sanojani, vaan kerron kaikki täsmälleen niin yksityiskohtaisesti kuten tein poliisikuulustelussa. Siinähän sitten ulisee tuomarille, kun hänen fantasiansa loistavasta tulevaisuudesta kaatuu karille. Minä en jaksa enää tätä kissa-hiiri -leikkiä. Jos hän haluaa tuhota jatkossa toisten elämiä, tehköön sen jonkun toisen idiootin kanssa.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Katselin lentolippujen hintoja Entebbestä Manilaan.
Mulla on Turkishilla n. 500€ voucher, joka vanhenee heinäkuussa. Siksi on vähän pakko lentää sillä yhtiöllä.
Vitutuksen aihe tulee tässä: mulla on kaksi noin 20-kiloista matkalaukkua. Tälle reitille Turkishille saa laittaa ruumaan yhden 30-kiloisen laukun, jonka jälkeen toinen laukku maksaa 34usd/kilo, eli mun toinen laukku maksaisi 680 taalaa.
Menen maanantaina itkemään Turkishin toimistolle rahojen palautuksen toivossa, jotta voisin matkustaa Emiratesilla. Muuten joudun jättämään 300€ Deuterin matkarepun sekä osan kamoista Ugandaan ja ahtamaan mahdollisimman paljon romua isompaan matkalaukkuun.

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa julkisten tilojen töhriminen. Lähellä sijaitsevan luontopolun infotaulut oli järjestelmällisesti töhritty spraymaalilla käytännössä käyttökelvottomaan kuntoon. Samoin luontopolulla sijaitsevat penkit ja roskikset oli sotkettu. Eivät ehtineet kuin pari vuotta olla paikalla. Ihmettelen, että jollain riittää edes energiaa käydä noin syrjäisellä paikalla varta vasten tuhoamassa jokikisen infotaulun.

Muutenkin pistänyt silmään ihan tässä lähialueilla spraymaalattuja liikennemerkkejä, sähkömuuntajia ym. Ainakin tällä rivari/omakotialueella aika uusi ilmiö, jos ei alikulkutunneleita lasketa. Merkkien yhteneväisyyden perusteella saattaa olla jopa samasta kusipäästä kyse.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tänään oli kivaa kun aurinko paistoi. Ei silti poista vitutusta että olisi sittenkin pitänyt ottaa aikanaan se Malesian pesti, siellä aurinko olisi paistanut myös joulukuussa, jopa marraskuutkin lämpimiä. No tyhmä on tyhmä aina.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Naapurit, jotka tupakoi parvekkeella heti aamusta. Haistakaa pitkät, jos (/kun) taloyhtiö on tuon kieltänyt. Toisinaan eräs naapurini tekee tuon aivan illasta. Varsinkin kesähelteillä raskasta, kun kämppää ei muutenkaan saa viileämmäksi tuosta vaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy