Vitutusketju

  • 10 529 710
  • 56 126

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?
Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.
Jees. Pakottamalla harvoin mikään muuttuu. Omasta tahdosta kaikki missä tahansa muutoksessa tosiaan lähtee ja helppoa se ei läheskään aina ole.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tämä rokotevastustajien viesti alkaa kyrsiä oikeasti. Jos kaikkiin sairauksiin ja vaivoihin pitää alkaa kaivaa argumentiksi tämänkaltainen viesti: "85% 2 rokotetuilla tulee olemaan tämäkin vaiva", niin onnea tulevaan. Siellä jossain retriiteissä on varmasti terveelliset oltavat. Jutussa siis puhuttiin kohoavista verenpaineista. Rokottamattomilla tuo vaiva ei varmasti yllätä. He kun eivät makoile sohvan pohjalla, juopottele ja syö epäterveellisesti.

Ehkä vaan huono päivä, ehkä huomenna taas nauran näille teoreetikoille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä rokotevastustajien viesti alkaa kyrsiä oikeasti. Jos kaikkiin sairauksiin ja vaivoihin pitää alkaa kaivaa argumentiksi tämänkaltainen viesti: "85% 2 rokotetuilla tulee olemaan tämäkin vaiva", niin onnea tulevaan. Siellä jossain retriiteissä on varmasti terveelliset oltavat. Jutussa siis puhuttiin kohoavista verenpaineista. Rokottamattomilla tuo vaiva ei varmasti yllätä. He kun eivät makoile sohvan pohjalla, juopottele ja syö epäterveellisesti.

Ehkä vaan huono päivä, ehkä huomenna taas nauran näille teoreetikoille.
Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä älyttömimmiltä heidän esittämänsä "todisteet" tuntuvat. Aina sitä tuntuu löytyvän uusia tutkimuksia, joissa joku marianordin 2.0 esittää totuutena, kuinka pandemiaa ei ole olemassa ja muuta paskaa. Sinunkin kannattaisi lepuuttaa aivojasi ja antaa tuon joukkion pitää niin sanotusti oman tunkkinsa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten tämä pandemia on erinomaisen hyvin osoittanut viimeisen parin vuoden aikana.

Itse taudin kokeneena tiedän täsmälleen, miten veemäinen tauti se on, ja minä sentään olen perusterve. Alusta lähtien olen seurannut uutisointia ympäri maailman ja tarkoituksella jättänyt vastustajat huomioitta, koska heidän argumenttinsa ovat täsmälleen samanlaista ympäri maailman. Vain kieli muuttuu, "faktat" pysyvät "faktoina".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuolla parin talon päässä tehdään lumitöitä aivan saatanan kovaäänisellä lumilingolla. Puoli korttelia saa kuunnella tuota helvetin meteliä, kun yksi ukko ei jaksa vähän lykkiä lumikolaa. Perkele.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuolla parin talon päässä tehdään lumitöitä aivan saatanan kovaäänisellä lumilingolla. Puoli korttelia saa kuunnella tuota helvetin meteliä, kun yksi ukko ei jaksa vähän lykkiä lumikolaa. Perkele.
Onneksi et ole minun naapurini. Minä teen lumityöni mönkkärillä, johon rakentelin itse avaramman pakosarjan Motonetin tarvikeputkista. Äänenvaimentimen tein moottoripyöräkaudeltani jääneestä Viperin hiilikuituvaimentimesta (race use only), joka piti lyhentää, jotta se mahtui asiallisesti sille tarkoitetulle paikalle.
Kuulosuojaimet päässä kai tuota pitäisi ajaa, muttei aina muista ennenkuin kone käynnistyy ja jytinä täyttää lähitienoon...

PS. Asun maalla....
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sähkökatkos pimensi taloyhtiön sekä koko naapuriston kesken alkuerän tunnin ajaksi. Vittu.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai, että taas vituttaa tämä nykyinen ansiotyö. Työajasta 70-80 prosenttia on jotain helvetin palaveria, jotka on pitkälti omalta kannalta tyhjää löpinää.

Tuntuu, että päivä päivältä tähän suohon uppoaa yhä syvemmälle ja pääseminen pois on yhä vaikeampaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hieman harmittaa, kun 2019 joulukuussa tuli ostettua liput Aerosmithin keikalle Budapestiin kesälle 2020. Pari kertaa tuota keikkaa siirretty koronan takia. Pari kuukautta sitten tuli sähköposti, jotta keikka järjestetään tänä heinäkuussa.

Toissa yönä sähköpostiin viesti, että keikka peruttu ja rahojen palautus. Monta kertaa olisi ollut mahdollista nähdä Tyler&Perry lavalla, mutta tulipahan jätettyä väliin. Nyt vituttaa kympillä nuo väliin jätetyt tilaisuudet. Ei paljoa lämmitä tilille palautettavat eurot.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Vittu ku vituttaa. Maailman tuska. Ihmisten lyhytnäköisyys ja itsekeskeisyys. Eletään kuin kukkona tunkiolla. Tavallinen perus Maija ja Mattikin kuvittelee olevansa Kiinan keisareita ja omistavansa koko maailman. Maa ja ilma. Kaksi olennaista elementtiä. Maa-ilma. Viisveisaten miten jatkossa.
Kehitys on lopulta kuin syöpä, se tappaa. 'Äly' ja halu elää hetkessä ja mennä loputtomasti eteenpäin on kestämätön tie.
Kuka ajattelee oikeasti maapallon hyvinvointia tuhat vuotta eteenpäin? Nyt puhutaan jostain aivan muusta kuin lihansyönnistä ja kompostoimisesta. Nyt puhutaan pakottavasta tarpeesta nähdä koko maa ja ilma, matkustaa ja panna kuin pahkasiat aivottomasti röhkien ja itsekkäästi haluten jatkaa geenejänsä peläten yksinäistä vanhuutta. Täytyy omistaa talo ja mökki, kaksinkertainen tuho. Kerrannaisvaikutus kestämätön.

Vittu ku vituttaa. Ihmiset. Keskimäärin.

Onneksi on mahdollista nauttia olostaan tällä huikealla maapallolla myös itsekkäästi sillä tavoin ettei kuluta energiavaroja ylitse äyräiden.
Itsekkyys kun on kaikelle elolliselle luonnollista. Mutta äly tappaa ja tuhoaa. Enemmän kauasnäköisyyttä ja enemmän kunnianhimottomuutta ja tyytymistä siihen mitä on. On sekin saatana, että hesalainen tuntee nykyisin paremmin Lapin ja Balin kuin Uudenmaan sellaisena kuin se on.
Vittu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Parisuhde-vitutus. Vai enemmän mies-vitutus noin yleisemmin. Toisella ollut alaselässä häikän tuntu jo kauemmin ja vaati toisen liukastumisen, että viitsi soittaa lääkäriin. Miehet, älkää empikö liian kauaa lääkärireissuja! Mutta tiedän, pidän suosiolla suuni kiinni, ettei pääsisi koko ajan se ”mitä koitin sanoa”.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
 

Liitteet

  • IMG_20220223_120631_HDR.jpg
    IMG_20220223_120631_HDR.jpg
    641,8 KB · kertaa luettu: 79

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Meillä noita tuhoja tekevät nimenomaan rusakot. Nyt kun lunta on reilusti, pääsevät perkeleet lähes latvaan saakka aterioimaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Ans' kattoo ny vielä! Ei tuo puu ainakaan kuvan mukaan ihan menetetty ole.

Toisin kävi aikoinaan naapurissamme. Perheen pieni poika oli kysynyt aamulla äidiltään, kuka oli pannut valot omenapuuhun, kun sen runko loisti lähes vitivalkoisena aamuhämärissä yöllisen herkkusuun jäljiltä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Sama homma täällä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun käyvät nakertamassa. Nyt lunta niin hiivatisti, ettei edes aiempien tuhotöiden takia korotetut verkot estä nakertelua.

Marjapensaat sitten vankasti lumen alla, jotta noita vadelmia, puutarhamustikoita yms eivät pääse onneksi tuhoamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi samperin vittu! Huonekaverilla täällä osastolla todettu positiivinen koronanäyte. Just kävi hoitaja kertomassa asiasta. Toveri nukkui vielä tuossa toisessa sängyssä samassa huoneessa hetki sitten.

Nyt se saatanan korona varmaan iskee minuunkin. Voi helvata. Ja joudun taas siihen erittäin inhottavan koronanäytteen ottamiseen, jo neljättä kertaa! Ei perkele.

Eikö ihmistä nyt olisi jo koeteltu ihan tarpeeksi? Onneksi on jo ne kolmekin rokotusta otettuna, vähän varmaan lieventää mahdollista sairautta.
 

Glove

Jäsen
Voi samperin vittu! Huonekaverilla täällä osastolla todettu positiivinen koronanäyte. Just kävi hoitaja kertomassa asiasta. Toveri nukkui vielä tuossa toisessa sängyssä samassa huoneessa hetki sitten.

Nyt se saatanan korona varmaan iskee minuunkin. Voi helvata. Ja joudun taas siihen erittäin inhottavan koronanäytteen ottamiseen, jo neljättä kertaa! Ei perkele.

Eikö ihmistä nyt olisi jo koeteltu ihan tarpeeksi? Onneksi on jo ne kolmekin rokotusta otettuna, vähän varmaan lieventää mahdollista sairautta.
Kai se koronanäytteenotto on pientä siihen verrattuna, että niskaan sataisi ohjuksia ja tykistökranaatteja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös