Vitutusketju

  • 10 533 412
  • 56 128

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Se vituttaa ettei tässä maailman tilanteessa ilmeisesti saa vituttaa kuin Ukrainan ja ukranalaisten puolesta, muuten on vituttanut väärin ja nämä hyvät ihmiset ja oikein vittuuntuvat tulevat kertomaan kuinka väärin vittuuntunut olet ja kuinka ei saisi tuollaiset asiat vituttaa.

Ja jottei tämäkin keräisi hyvien ihmisten oikein vittuuntumista niin täysi sympatia Ukrainalle ja luonnollisesti tuomitsen täysin Venäjän toimet Ukrainassa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Se vituttaa ettei tässä maailman tilanteessa ilmeisesti saa vituttaa kuin Ukrainan ja ukranalaisten puolesta, muuten on vituttanut väärin ja nämä hyvät ihmiset ja oikein vittuuntuvat tulevat kertomaan kuinka väärin vittuuntunut olet ja kuinka ei saisi tuollaiset asiat vituttaa.

Ja jottei tämäkin keräisi hyvien ihmisten oikein vittuuntumista niin täysi sympatia Ukrainalle ja luonnollisesti tuomitsen täysin Venäjän toimet Ukrainassa.
Sun saama vastaanotto voi olla ihan siitä, että olit tyytyväisenä menossa katsomaan KHLn pleijareita riippumatta Ukrainan sodasta. Niin makaat kuin petaat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestistä on annettu rikepiste.
Kas hyvä ihminen ja oikein vittuuntuja löysi silti viestin. No haista paska sinäkin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vittu että vituttaa tuo naapurimaan kuulapää. Tulen juhlimaan suuresti kun Putin heittää veivinsä ja kun Suomi liittyy Natoon.

Toivon syvästi että molemmat tapahtuu mahdollisimman pian. Nyt sitten petiin verenpaine tapissa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kai se koronanäytteenotto on pientä siihen verrattuna, että niskaan sataisi ohjuksia ja tykistökranaatteja?

Voihan asian toki näinkin ottaa. Aina voisi olla pahempaakin edessä kuin koronatesti, etenkin näinä aikoina. Mutta kyllä minä nytkin olen jo ihan riittävän paniikissa ja odotan taas sitä helvetin testitikun tunkemista nenään. Hyi vittu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haastemiehen kanssa juttelin heti aamusta, ja sekös vituttaa. Tällä kertaa haastemies ei ollut sellainen kusipää, jollaisia ne ovat yleensä sattuneet olemaan, vaan tämä vaikutti olevan jopa hämillään tehtävästään. Hän oli tosin lähdössä kahdeksi viikoksi lomalle, joten voi olla, että kahden viikon päästä voi olla täysin eri ääni kellossa.

Haastemiehet ovat syvältä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.
Mä olen vaan vanha. Edes Suomen puolustusvoimat ei enää huoli kertaamaankaan.

Tai enhän mä inttiä ole käynyt, puolisotilaallisen pursiseuran vaan.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa niin saatanasti tämä Euroopan maiden hyssyttely, neuvottelu ja ihmettely. Palaveerataan pitäisikö harkita sen pohtimista että voitaisiin Ukrainaa jotenkin auttaa. Siinä vaiheessa kun nämä päätökset saadaan maaliin on varmaan sota loppunut jo vuosi sitten, mutta voidaan taputella itseä selkään kun oli "kovimmat pakoitteet ikinä" ja kuitenkin päädyttiin lopulta avunantamiseen, vaikka se tulikin vasta silloin kun Ukrainassa oli Kremlin mieleinen nukkehallitsija asetettu ja apukin itseasiassa meni sitä kautta Venäjällä. Vittu mitä paskaa!

Ukraina tarvitsee NOPEAA apua NYT. Ei siellä ole aikaa odotella neuvotteluprosessien yksimielistä tulosta. Vituttaa kuinka yksin ukrainalaiset on jätetty, muiden vain katsellessa vierestä. Suomessa vasemmisto vastustaa VIELÄKIN aseiden toimittamista Ukrainaan. Verta on jokaisen EU-päättäjän käsissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä saako näin mitättömästä asiasta näinä päivinä vittuuntua? Mutta minua vituttaa kun en saa tällä hetkellä yhden vuorokauden aikana kuin yhden kupillisen kahvia. Siis yhden vain, sehän tekee olon vain tosi kiukkuiseksi.

Olen tällä hetkellä mielenterveysosastolla potilaana. Ja kaiken kukkuraksi vielä koronaeristyksissä minullakin todetun koronan vuoksi. Täällä saisi normaalisti kahvia ainakin aamulla ja päivällä. Siis ainakin kaksi kupillista kahvia. Lisäksi jos olisi terve niin saisi omista jauheista keittää niin paljon kahvia kuin mieli tekee.

Mutta nyt on kai peruttu koronaryppään takia nuo päiväkahvitkin niin eipä saa sitten varmaan kuin aamulla kahvia vain, sen kupillisen. Itse ei vissiin pääse keittiöön kahvia keittelemään.

Onhan tilanne käsittämättömän surkea kun olen tottunut juomaan ainakin kotonani sen kuusi kuppia kahvia vuorokaudessa. Älkää antako minun kärsiä, tuokaa minulle kahvia!

No juu, en minä oikeasti asialle mitään tee. Kunhan yksin olen vittuuntunut ja kieriskelen kahvin himoissani ja tuskissani... Ja kirjoittelen tänne osoittaakseni että olen fiksu.
 

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä saako näin mitättömästä asiasta näinä päivinä vittuuntua? Mutta minua vituttaa kun en saa tällä hetkellä yhden vuorokauden aikana kuin yhden kupillisen kahvia. Siis yhden vain, sehän tekee olon vain tosi kiukkuiseksi.

Olen tällä hetkellä mielenterveysosastolla potilaana. Ja kaiken kukkuraksi vielä koronaeristyksissä minullakin todetun koronan vuoksi. Täällä saisi normaalisti kahvia ainakin aamulla ja päivällä. Siis ainakin kaksi kupillista kahvia. Lisäksi jos olisi terve niin saisi omista jauheista keittää niin paljon kahvia kuin mieli tekee.

Mutta nyt on kai peruttu koronaryppään takia nuo päiväkahvitkin niin eipä saa sitten varmaan kuin aamulla kahvia vain, sen kupillisen. Itse ei vissiin pääse keittiöön kahvia keittelemään.

Onhan tilanne käsittämättömän surkea kun olen tottunut juomaan ainakin kotonani sen kuusi kuppia kahvia vuorokaudessa. Älkää antako minun kärsiä, tuokaa minulle kahvia!

No juu, en minä oikeasti asialle mitään tee. Kunhan yksin olen vittuuntunut ja kieriskelen kahvin himoissani ja tuskissani... Ja kirjoittelen tänne osoittaakseni että olen fiksu.
Tsemppiä!

Vaikka maailma ei yhden ihmisen ympärillä pyörikään, ei se kenenkään vastoinkäymisistä merkityksettömiä tee.
 

Glove

Jäsen
Vituttaa jo nyt huomisaamu. Pitäisi herätä 6:30, mutta eipä tullut uni puseroon vaikka otin nukahtamislääkkeenkin. Kohta painun takaisin vällyjen alle ja toivon parasta. Mitä pitempään tuon nukahtamisen knssa menee, sitä enemmän vituttaa aamulla, koska väsyttää. Ja pitäisi olla kuitenkin kohtalaisen skarppina kun pitää auton rattiin lähteä.

Edit: Nyt slkoi särkemään päätäkin.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle ovat nuo aikaiset herätykset muodostuneet todelliseksi painajaisiksi, koska niitä sattuu niin harvoin. Yleensä herään siinä kahdeksan aikoihin, mihin en oikeastaan edes tarvitse kelloa, koska jotenkin automaattisesti osaan herätä joko vähän ennen aamukasia tai sen jälkeen.

Niinä harvoina kertoina, kun minun pitää herätä aikaisin, kuten vaikkapa tänä aamuna, menen hyvin aikaisin nukkumaan, mutta sen jälkeen alkaa luonnoton stressi siitä, että heräänkö ajoissa. Monta kertaa yön aikana tulee havahduttua hereille vain huomatakseen, että on vielä pimeää, joten pää tyynyyn ja unta palloon. Levoton uni yhdistettynä siihen pirulliseen ominaisuuteeni, että saatan unissani sammuttaa herätyskellon aiheuttaa useimmiten sen, että työnnän kellon mahdollisimman hankalaan paikkaan, kuten vaikka sängyn alle, jotta taatusti herään sen soittoon.

Ennätin tänään sinne, minne pitikin, mutta helvetin väsyneenä, joten hoidettuani asian palasin kotiin ja otin parin tunnin päiväunet.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa kun oma lupaavasti käynnistynyt elämän taparemonttini jäi puolitiehen siinä samassa kun muutenkin elämä alkoi taas vaihteeksi näyttämään nurjempaa puoltaan. Olinko jotain kuusi kiloakin ( en muista enkä jaksa tarkastaa) saanut jo painoakin pudotettua kunnes motivaatio loppui tätäkin kohtaan.

Homma jäi puolitiehen jos sitäkään. Vituttaa koska alku oli varsin lupaava. Sitten vaan kiinnostus lopahti koko elämistä kohtaan ja ei ollut paljoa merkitystä mitä sitä syö ja usein tyytyikin einesruokaan.

No jos tämän elämän saisi taas nousuun ja sitten kun on elämä taas terveemmällä pohjalla niin aloittaa elämän tapa remontinkin uudelleen. Ei siinä oikein muu auta. Täällä sairaalassakin syö välillä pelkän syömisen aiheuttaman ilon ja tekemisen vuoksi. Etenkin nyt tässä karanteenissa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kevyt kenttävitutus tänään ollut.

Aamulla oli joku mysteeriauto käynyt pihassa kun olin kaupassa, ei mitään hajua kuka. Kädet on kipeät vaikka vetää lääkkeitä, rannekanavaoireyhtymä(vai mikä lie). Ja perkeleen judokääpiökin vituttaa.

Siten vitutusta seuraa alakulo ja se vituttaa lisää
 

ace

Jäsen
Kevyt kenttävitutus tänään ollut.

Aamulla oli joku mysteeriauto käynyt pihassa kun olin kaupassa, ei mitään hajua kuka. Kädet on kipeät vaikka vetää lääkkeitä, rannekanavaoireyhtymä(vai mikä lie). Ja perkeleen judokääpiökin vituttaa.

Siten vitutusta seuraa alakulo ja se vituttaa lisää
Tsemiä. Mysteeriautoa en osaa kommentoida, mutta kroonisena kipupotilaana ehkä osaan samaistua oireisiisi. Rannekanavaoireyhtymästä en tiedä mitään, mutta jatkuva kipu on on lannistavaa ja passivoivaa, pahimmillaan se syö elämänhalun.

Alakulo on jatkuva seuralainen, toivottavasti saat ilon aiheita jostain sinulle tärkeistä asioista. Tsemit uudestaan, kipupotilaille on apua saatavilla jos liian kovaksi menee tilanne.

Mutta mikä on judokääpiö?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vituttaa, että Putlerin paskahousu sekä hänen perskärpäsensä ovat pilanneet kirjaimen Z.
 
Saatana kun vituttaa että pitää olla olemassa Venäjän kaltainen mafiavaltio. Kuinka perkeleen kieroon nuo vitun KGB-kasvatit ovat kasvaneet, vaikka periaatteessa eivät ole eläneet missään alkuasukassaarella, vaan ovat nähneet elämässään vaihtoehtoisiakin tapoja elää kuin rosvota ja tuhota.
 
K

Kiekkokatsoja

Vituttaa, että Putlerin paskahousu sekä hänen perskärpäsensä ovat pilanneet kirjaimen Z.
Zurkeaakin zurkeampi zupermies, vituikz men.
Maailmassa on paljon vääryyttä, mille ei voi mitään. Tosin tämä z miehen järjestämä vääryys on mittaluokaltaan valtava, ja tuli (hieman) yllättäen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös