Vitutusketju

  • 10 529 542
  • 56 126

Glove

Jäsen
Päätä särkee, eikä nyt satu olemaan lääkkeitäkään mukana. Jospa sitä pystyisi vielä tuon tunnin väöntämään duunia niin pääsee kotiin syömään Buranaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
No nyt tuo saatanan korona iski Oulun joukkoliikenteeseen ja OTP:n ajamia vuoroja on peruttu se parisensataa per päivä. Ja tietenkin allekirjoittaneen pitäis huomenaamusta päästä kaupungille sovittuun tapaamiseen. No kai se täytyy herätä tuntia aikasemmin ja valmistautua menemään pyörällä.

Voimia kuskeille jotka joutuu kuulemaan matkustajien valitusta perutuista vuoroista, ei se teidän vika ole, että sairastuu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kerro mulle, miksi ei ihmiset tee hommiaan niinkuin kuuluu?
Pitäsi kasata ensi viikon keskiviikolle koko tilinpäätös (okei, toimintakertomusta ei tässä vaiheessa tarvita). Sitten tilitoimisto perseilee pahemman kerran.

Minä kun kuvittelin tässä vaiheessa jo tekeväni konsernitilinpäätöstä. No en vittu tee, teen alakonsernin jaksotuksia. Tulee vetille pitkä viikko ja viikonloppu.

Tilintakastajille pitäisi saada paketti linjoja pitkin viimeistään sunnuntaina illalla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kerro mulle, miksi ei ihmiset tee hommiaan niinkuin kuuluu?
Pitäsi kasata ensi viikon keskiviikolle koko tilinpäätös (okei, toimintakertomusta ei tässä vaiheessa tarvita). Sitten tilitoimisto perseilee pahemman kerran.

Minä kun kuvittelin tässä vaiheessa jo tekeväni konsernitilinpäätöstä. No en vittu tee, teen alakonsernin jaksotuksia. Tulee vetille pitkä viikko ja viikonloppu.

Tilintakastajille pitäisi saada paketti linjoja pitkin viimeistään sunnuntaina illalla.
Heh. Tarpeeksi kun haukkuu niin johan alkaa tapahtua. Viimeisin merkintä on viime yöltä 2.38. Ja tähän mennessä kaikki ihan oikein mitä nyt olen ehtinyt tsekata. Kyllä tää tästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kovin rasittavaa viedä puhelin korjattavaksi ja sitten koittaa toiseen puhelimeen saada sen toisen olennaiset jutut.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Paranoidi skitsofrenia on yksi maailman vittumaisimmista sairauksista. Onko kyseinen sairaus muuten sellainen, että sellaista sairastava ihminen on täysin oikeustoimikelvoton?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko kyseinen sairaus muuten sellainen, että sellaista sairastava ihminen on täysin oikeustoimikelvoton?
Tämä on tapauskohtaista. Pelkästään diagnoosi, esim. skitsofrenia tai vaikka dementia ei automaattisesti oikeuta rajoittamaan kenenkään toimintakelpoisuutta. Ja vaikka toimintakelpoisuutta päädyttäisiinkin rajoittamaan, julistetaan ihminen käsittääkseni "vain" vajaavaltaiseksi, joka on melkein sama kuin oikeustoimikelvoton, mutta ei ihan kuitenkaan, koska vajaavaltaisellakin on vähimmäisoikeustoimikelpoisuus.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Naapurissa tehdään remonttia tämän kuun ajan. Joo, siitä oli ilmoitettu etukäteen, mutta pakkoko se on vielä näin 19-20 välillä porata kovaäänisesti ja paukutella vasaraa.

No joo, ennen hiljaisuutta on kyllä, mutta mielellään haluaisi edes illalla vähän rauhoittua. Hoitaisivat päiväsaikaan mielummin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Naapurissa tehdään remonttia tämän kuun ajan. Joo, siitä oli ilmoitettu etukäteen, mutta pakkoko se on vielä näin 19-20 välillä porata kovaäänisesti ja paukutella vasaraa.

No joo, ennen hiljaisuutta on kyllä, mutta mielellään haluaisi edes illalla vähän rauhoittua. Hoitaisivat päiväsaikaan mielummin.
Ymmärrän vitutuksen, mutta eipä tossa työssäkäyvällä ja normaalia elämää muuten elävällä ihmisellä paljon muuta saumaa valitettavasti ole kun paukutella iltasella.

Tsemiä ja koita asennoitua siten, että isossa kuvassa tuo on kovin kovin pieni ja lyhytkestoinen haitta.

Nimim. naapurin keittiöremppa kuukauden klo 17-21
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Noniin, 25-vuotissyntymäpäivä menee sitten flunssan kourissa kotona. Eipäs tässä oltukaan kuin noin muutaman viikon verran suunniteltu pippaloita tälle päivälle. Noh, onneksi on kaverit lähellä jotka kuskaa ruokaa ovelle ja muutenkin henkisenä seurana :) Ens viikolla (jahka tästä paranee) sitten juhlat!
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Noniin, 25-vuotissyntymäpäivä menee sitten flunssan kourissa kotona. Eipäs tässä oltukaan kuin noin muutaman viikon verran suunniteltu pippaloita tälle päivälle. Noh, onneksi on kaverit lähellä jotka kuskaa ruokaa ovelle ja muutenkin henkisenä seurana :) Ens viikolla (jahka tästä paranee) sitten juhlat!
Sama täällä. Mulla ikää on tosin jo sen verran enemmän, että mitään pippaloita ei ollut suunniteltuna. Perseestä tämä silti on.
Onnittelut kuitenkin, ja pikaista paranemista meille molemmille!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tiedä nyt ottaako päähän, mutta mitä tahansa joutuu aateekoon raudan kanssa tekemään syö miestä ja Rapid firella ei mikään toimi.
Kauhee tappelu kun luulin, että näyttis sanoi työsuhteensa irti eilen illalla, vanha näyttis kiinni ja edelleen piti mennä prosun näyttiksellä.
Tappelu tuli kun piti toiseen Pci-e -väylään laittaa tämä testiin, ekaks kovojen kaikki liittimet pois ja toiseen paikkaan. Kopan usbit myös näyttiksen alla joten oli pakko ottaa nekin lopullisesti irti, että näyttis mahtuu tuohon...........................
Jos olisin joku Maestro niin saisi Asuksen head officen uniset veljet soittoa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Haistakaa kaikki pitkä p***a ja v***u. Taas yksi hylätty hakemus yhteen työpaikkaan johon olisin koulutukseltani ja viimeaikaiset vapaaehtoisprojektit huomioonottaen sopinut kuin nenä päähän, mutta ei, joku päätti olla toista mieltä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Välillä sitä oikeasti pistää miettimään onko omalla olemassaololla mitään merkitystä kun mihinkään duuniin ei pääse vaikka koulutus olisi sopiva, viimeaikainen vapaa-ajan ja vapaaehtoistyön kokemus puoltaisi kyseistä positiota ja olisi vaikka kuinka ahkera mutta sosiaalinen tyyppi. Tiedä sitten onko koronalla jotain merkitystä tämän asian kanssa mutta jos piru vieköön on, niin tulkoon ja vieköön sitten samalla vaikka minutkin. Kukaan ei jää kaipaamaan kun ketään ei ole pystynyt näiden idioottimaisten rajoitustenkaan takia näkemään ja nyt jo yhteiskuntakin vittuilee että lälläslää, et saa duunia, hajoa ja kuole siihen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks aina mä? Jonkun muun vuoro välillä. Jo kolmas älypuhelinkin puolen vuoden sisällä. Mä oon kyllästynyt tähän. Viikon oot radalla ja hoblaa. Missä mun kaikki kamat on. Taas yhdestä hampaasta puuttuu puolet, poski turvoksissa, jalkoja särkee jne.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Miks aina mä? Jonkun muun vuoro välillä. Jo kolmas älypuhelinkin puolen vuoden sisällä. Mä oon kyllästynyt tähän. Viikon oot radalla ja hoblaa. Missä mun kaikki kamat on. Taas yhdestä hampaasta puuttuu puolet, poski turvoksissa, jalkoja särkee jne.
Eipä ole onnekseni itselleni näin käynyt. Huonoa tuuria siulla i assume!
 
Miks aina mä? Jonkun muun vuoro välillä. Jo kolmas älypuhelinkin puolen vuoden sisällä. Mä oon kyllästynyt tähän. Viikon oot radalla ja hoblaa. Missä mun kaikki kamat on. Taas yhdestä hampaasta puuttuu puolet, poski turvoksissa, jalkoja särkee jne.
Moi, mietinkin tuossa kun ei ole näkynyt niin kiva kun ilmaannuit paikalle. Ehkä tuo on nyt merkki siitä, että voisit ottaa hieman iisimmin. Pystyisit siihen varmasti.

Älypuhelimista tuli mieleen että minäkin oon hajottanut yhden ja kadottanut toisen, eli ei ne taida olla minuakaan varten. Viime vuodet menty näin ollen tällä puhelimella: MaxCom MM910 Strong, puhelin hinta 99,00 € (linkki vie hintaseurannan sivuille jossa näkyy minullakin käytössä oleva maxcom-puhelin)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Johan se menikin yksi perjantai niin, ettei ole ylitöitä. Nyt on taas tuttu ja turvallinen olo, kun saa jäädä vääntämään konttorille tätä paskaa vielä klo 16 jälkeenkin. Eihän siellä olisikaan kuin KooKoon peli ensimmäistä kertaa kuukauteen. Mutta istutaan nyt iltaan saakka täällä konttorilla, kuten on tehty koko vitun syksy ja talvi.

Voi vitunvitunvittu. Vittu.

Kotona kyllä korkkaan vitutukseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen vetänyt viime viikot kyllä elämässäni niin päin vittua että oikein hävettää. Noiden pohdiskelujeni kanssa ajauduin melkoisen kierteeseen. Kun en saanut millään näkemyksiäni kuulumaan niin tuli hermostuttua täällä asunnossa, höpöteltyä asunnossa liian kovaäänisesti kaiken maailman naiskuvioitani ja valitettavasti se pahinkin taas tapahtui eli alkoholia alkoi menemään alas kurkusta.

Luulen että naapuritkin alkavat olemaan jo minulle hermostuneita. En minä oikein ymmärrä miten tällaiseen kierteeseen ajauduin. Nyt on vaan kannettava vastuu tästä kaikesta kohelluksestani, otettava mahdolliset paskat niskaan ja pakko vaan nyt alkaa ryhdistäytymään. Helvetisti olen koheltanut nyt viime viikkoina. Ajautunut tämä elämäni ihan sivuraiteille, joka on poikkeuksellista minulle kun ennen olin niin fiksu ja vastuullinen aikuinen.

Ei näin, ei todellakaan näin. Nyt on vaan pakko pistää elämä taas järjestykseen, kannettava vastuu tästä kaikesta kohelluksestani ja mentävä sinne A-klinikalle taas huomenna. Vituttaa oikein että elämäni meni yhtä äkkiä tällaiseksi. Mutta kai tämä tästä pitkässä juoksussa rauhoittuu kun antaa pölyn laskeutua kunnolla ja vihdoin ryhdistäytyy itse.

Päin persettä olen kyllä viime viikkoina vetänyt. Ja nyt vain on pakko kantaa vastuu jos tulee paskaa niskaan. Kai tämä tästä joskus taas iloksi muuttuu kun aikaa kuluu ja oikeasti ryhdistäytyy.

Ja älkää alkako paasaamaan minulle tuosta alkoholista. Tiedän itsekin että siihen ei olisi saanut taas sortua, mutta huomenna apua hakemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös