Tsemppiä!En tiedä saako näin mitättömästä asiasta näinä päivinä vittuuntua? Mutta minua vituttaa kun en saa tällä hetkellä yhden vuorokauden aikana kuin yhden kupillisen kahvia. Siis yhden vain, sehän tekee olon vain tosi kiukkuiseksi.
Olen tällä hetkellä mielenterveysosastolla potilaana. Ja kaiken kukkuraksi vielä koronaeristyksissä minullakin todetun koronan vuoksi. Täällä saisi normaalisti kahvia ainakin aamulla ja päivällä. Siis ainakin kaksi kupillista kahvia. Lisäksi jos olisi terve niin saisi omista jauheista keittää niin paljon kahvia kuin mieli tekee.
Mutta nyt on kai peruttu koronaryppään takia nuo päiväkahvitkin niin eipä saa sitten varmaan kuin aamulla kahvia vain, sen kupillisen. Itse ei vissiin pääse keittiöön kahvia keittelemään.
Onhan tilanne käsittämättömän surkea kun olen tottunut juomaan ainakin kotonani sen kuusi kuppia kahvia vuorokaudessa. Älkää antako minun kärsiä, tuokaa minulle kahvia!
No juu, en minä oikeasti asialle mitään tee. Kunhan yksin olen vittuuntunut ja kieriskelen kahvin himoissani ja tuskissani... Ja kirjoittelen tänne osoittaakseni että olen fiksu.
Vaikka maailma ei yhden ihmisen ympärillä pyörikään, ei se kenenkään vastoinkäymisistä merkityksettömiä tee.