Olen vetänyt viime viikot kyllä elämässäni niin päin vittua että oikein hävettää. Noiden pohdiskelujeni kanssa ajauduin melkoisen kierteeseen. Kun en saanut millään näkemyksiäni kuulumaan niin tuli hermostuttua täällä asunnossa, höpöteltyä asunnossa liian kovaäänisesti kaiken maailman naiskuvioitani ja valitettavasti se pahinkin taas tapahtui eli alkoholia alkoi menemään alas kurkusta.
Luulen että naapuritkin alkavat olemaan jo minulle hermostuneita. En minä oikein ymmärrä miten tällaiseen kierteeseen ajauduin. Nyt on vaan kannettava vastuu tästä kaikesta kohelluksestani, otettava mahdolliset paskat niskaan ja pakko vaan nyt alkaa ryhdistäytymään. Helvetisti olen koheltanut nyt viime viikkoina. Ajautunut tämä elämäni ihan sivuraiteille, joka on poikkeuksellista minulle kun ennen olin niin fiksu ja vastuullinen aikuinen.
Ei näin, ei todellakaan näin. Nyt on vaan pakko pistää elämä taas järjestykseen, kannettava vastuu tästä kaikesta kohelluksestani ja mentävä sinne A-klinikalle taas huomenna. Vituttaa oikein että elämäni meni yhtä äkkiä tällaiseksi. Mutta kai tämä tästä pitkässä juoksussa rauhoittuu kun antaa pölyn laskeutua kunnolla ja vihdoin ryhdistäytyy itse.
Päin persettä olen kyllä viime viikkoina vetänyt. Ja nyt vain on pakko kantaa vastuu jos tulee paskaa niskaan. Kai tämä tästä joskus taas iloksi muuttuu kun aikaa kuluu ja oikeasti ryhdistäytyy.
Ja älkää alkako paasaamaan minulle tuosta alkoholista. Tiedän itsekin että siihen ei olisi saanut taas sortua, mutta huomenna apua hakemaan.