Jotain muutakin näköjään. Sama täällä, ja siinä meni yöunetkin. Vitun Venäjä.Itänaapuri vituttaa.
Meillä noita tuhoja tekevät nimenomaan rusakot. Nyt kun lunta on reilusti, pääsevät perkeleet lähes latvaan saakka aterioimaan.Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Ans' kattoo ny vielä! Ei tuo puu ainakaan kuvan mukaan ihan menetetty ole.Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Sama homma täällä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun käyvät nakertamassa. Nyt lunta niin hiivatisti, ettei edes aiempien tuhotöiden takia korotetut verkot estä nakertelua.Jänikselle on maistunut meidän omenapuu... tai saattoi se olla rusakkokin. Oli siihen puuhun oikein verkkokin laitettu mutta ei vissiin tarpeeksi hyvin tai tarpeeksi hyvä verkko. Ja kerran olin käynyt lumet lapioimassa verkon ympäriltä. Mutta ei riittänyt. Nyt on yksi omenapuu vähemmän sitten...
Kai se koronanäytteenotto on pientä siihen verrattuna, että niskaan sataisi ohjuksia ja tykistökranaatteja?Voi samperin vittu! Huonekaverilla täällä osastolla todettu positiivinen koronanäyte. Just kävi hoitaja kertomassa asiasta. Toveri nukkui vielä tuossa toisessa sängyssä samassa huoneessa hetki sitten.
Nyt se saatanan korona varmaan iskee minuunkin. Voi helvata. Ja joudun taas siihen erittäin inhottavan koronanäytteen ottamiseen, jo neljättä kertaa! Ei perkele.
Eikö ihmistä nyt olisi jo koeteltu ihan tarpeeksi? Onneksi on jo ne kolmekin rokotusta otettuna, vähän varmaan lieventää mahdollista sairautta.
Sun saama vastaanotto voi olla ihan siitä, että olit tyytyväisenä menossa katsomaan KHLn pleijareita riippumatta Ukrainan sodasta. Niin makaat kuin petaat.Se vituttaa ettei tässä maailman tilanteessa ilmeisesti saa vituttaa kuin Ukrainan ja ukranalaisten puolesta, muuten on vituttanut väärin ja nämä hyvät ihmiset ja oikein vittuuntuvat tulevat kertomaan kuinka väärin vittuuntunut olet ja kuinka ei saisi tuollaiset asiat vituttaa.
Ja jottei tämäkin keräisi hyvien ihmisten oikein vittuuntumista niin täysi sympatia Ukrainalle ja luonnollisesti tuomitsen täysin Venäjän toimet Ukrainassa.
Kas hyvä ihminen ja oikein vittuuntuja löysi silti viestin. No haista paska sinäkin.
Kai se koronanäytteenotto on pientä siihen verrattuna, että niskaan sataisi ohjuksia ja tykistökranaatteja?
Kummalle puolelle olisit menossa? Onko speksit jossain että millainen painoindeksi & ikä pitäisi olla?Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.
Mä olen vaan vanha. Edes Suomen puolustusvoimat ei enää huoli kertaamaankaan.Vituttaa, että olen vanha ja läski. Jos en olisi, harkitsisin vakavasti, että lähtisin jollain konstilla Ukrainaan taistelemaan vapauden puolesta.