Vittuilu on välittämistä!Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Vittuilu on välittämistä!Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Jos et kestä kuumuutta, pysy pois keittiöstä! Boom boom boom!Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.Meinaatko ettei omalla kirjoittelulla ole asian kanssa mitään tekemistä? Jos näppäimistöltään suoltaa pääsääntöisesti pelkkää paskaa, niin saattaa palautetta tulla. Turha siitä on uhriutua, kun on täysin itse aiheutettua. Kuten joku jo otteluseurannassa sanoi, kannattaa muutaman kerran vetää happea ennen viestin lähettämistä vaikka oma suosikkijoukkue maalin päästäisikin.
Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.
Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?
Jees. Pakottamalla harvoin mikään muuttuu. Omasta tahdosta kaikki missä tahansa muutoksessa tosiaan lähtee ja helppoa se ei läheskään aina ole.Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.
Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä älyttömimmiltä heidän esittämänsä "todisteet" tuntuvat. Aina sitä tuntuu löytyvän uusia tutkimuksia, joissa joku marianordin 2.0 esittää totuutena, kuinka pandemiaa ei ole olemassa ja muuta paskaa. Sinunkin kannattaisi lepuuttaa aivojasi ja antaa tuon joukkion pitää niin sanotusti oman tunkkinsa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten tämä pandemia on erinomaisen hyvin osoittanut viimeisen parin vuoden aikana.Tämä rokotevastustajien viesti alkaa kyrsiä oikeasti. Jos kaikkiin sairauksiin ja vaivoihin pitää alkaa kaivaa argumentiksi tämänkaltainen viesti: "85% 2 rokotetuilla tulee olemaan tämäkin vaiva", niin onnea tulevaan. Siellä jossain retriiteissä on varmasti terveelliset oltavat. Jutussa siis puhuttiin kohoavista verenpaineista. Rokottamattomilla tuo vaiva ei varmasti yllätä. He kun eivät makoile sohvan pohjalla, juopottele ja syö epäterveellisesti.
Ehkä vaan huono päivä, ehkä huomenna taas nauran näille teoreetikoille.
Onneksi et ole minun naapurini. Minä teen lumityöni mönkkärillä, johon rakentelin itse avaramman pakosarjan Motonetin tarvikeputkista. Äänenvaimentimen tein moottoripyöräkaudeltani jääneestä Viperin hiilikuituvaimentimesta (race use only), joka piti lyhentää, jotta se mahtui asiallisesti sille tarkoitetulle paikalle.Tuolla parin talon päässä tehdään lumitöitä aivan saatanan kovaäänisellä lumilingolla. Puoli korttelia saa kuunnella tuota helvetin meteliä, kun yksi ukko ei jaksa vähän lykkiä lumikolaa. Perkele.
Voi Risto-parkaa.Sähkökatkos pimensi taloyhtiön sekä koko naapuriston kesken alkuerän tunnin ajaksi. Vittu.
Jotain muutakin näköjään. Sama täällä, ja siinä meni yöunetkin. Vitun Venäjä.Itänaapuri vituttaa.