nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Iloitse nyt, ensi vuonna maksat omasi ohella työnantajankin joululounaan.Työnantaja haluaa minut joululounaalle ja siitä pitäisi itse maksaa 40 euroa. Siis mitä vittua?
Iloitse nyt, ensi vuonna maksat omasi ohella työnantajankin joululounaan.Työnantaja haluaa minut joululounaalle ja siitä pitäisi itse maksaa 40 euroa. Siis mitä vittua?
Toki tuo 40€ lounas syödään tietenkin työpaikalla, kun siinä voi samalla tulla jotakin tärkeitä tyä_juttuja.Ja muistatte sitten leimata itsenne ulos lounaalle!
"Joo en oo lähössä".Työnantaja haluaa minut joululounaalle ja siitä pitäisi itse maksaa 40 euroa. Siis mitä vittua?
”Mulla on just silloin yks tosi tärkeä tapaaminen sen eivoisvittuvähempääkiinnostaa-keissin tiimoilta.” Tai sitten ”mulla on just silloin yks tälle vuodelle budjetoiduista saikkupäivistä.”Työnantaja haluaa minut joululounaalle ja siitä pitäisi itse maksaa 40 euroa. Siis mitä vittua?
Paska palkka toimarilla.”Mulla on just silloin yks tosi tärkeä tapaaminen sen eivoisvittuvähempääkiinnostaa-keissin tiimoilta.” Tai sitten ”mulla on just silloin yks tälle vuodelle budjetoiduista saikkupäivistä.”
Mutta joo, menee samaan kategoriaan kuin nää ”kerätään duunareilta kolehti firman 100k€ vuodessa tienaavan toimarin joululahjaan” samalla kun omat bonukset on jäissä firman huonon taloustilanteen takia.
Matkalaskulle?Työnantaja haluaa minut joululounaalle ja siitä pitäisi itse maksaa 40 euroa. Siis mitä vittua?
Paska palkka toimarilla.
Ainakin eräs aiemmista työnantajistani. Tai no, nettona taisi tienata n. 2000€/kk. Kymmenen työntekijää talossa. Toki veivasi suunnilleen kaikki omat menonsa firman piikkiin, joten varsinaisia omia menoja ei tainnut olla. Yritin tästä hienovaraisesti vihjata muutaman kerran hänelle, että vaikka tilintarkastaja katsoisi näitä läpi sormien, niin verotarkastaja saattaisi olla eri mieltä. Nykyisellään firman toiminta on syystä tai toisesta ajettu lähes alas.Jep. Kuka vittu viitsisi olla monikossa puhuttavan määrän "duunareita" työllistävän yrityksen toimitusjohtajana jollain about neljän tonnin nettopalkalla?
Bondissa oli yksi ehdotus tähän. 1 min kohdalla.Kiva olla teams-palaverissa kun täällä on yks jäsen jolla ei ole mitään asiaa mutta jonka pitää hymistellä taustalla koko ajan jonkun toisen puheenvuoron aikana.
TURPA KIINNI KUN MUUT PUHUU! Kolmesti laittanu sen mutelle jo mutta jotenkin se aina on äänessä taustalla.
Tämä, ja kaikki siitä aiheutuneet kansan kahtiajaot, tukipakettien perseilyt ja kansalaisten mielenterveydelliset ongelmat.Korona.
Kato maton alta... Sieltä löytyi meidän palapelin puuttuvat palat vaikka kukaan ei tajua miten ne sinne ison raskaan maton alle oli voineet joutua. Ehkä kissa vei. ;-)Nokka tuhisten tein palapeliä nyt viikonlopun pakkaspäivinä. Sain juuri äsken valmiiksi. Tai en saanut. Kaksi palaa puuttui!
Kiitti vinkistä, mutta meillä ei ole keittiön pöydän alla mattoa, eikä kissaa. Kun avasin paketin, ihmettelin kun yksi pala oli pussin ulkopuolella laatikossa. Pussissa ei ollut reikää. Epäilen pussitusvirhettä tehtaalla. Itse en missään tapauksessa ole voinut paloja hukata :-)Kato maton alta... Sieltä löytyi meidän palapelin puuttuvat palat vaikka kukaan ei tajua miten ne sinne ison raskaan maton alle oli voineet joutua. Ehkä kissa vei. ;-)
Voisiko palojen katoamisen selittää lahjaksi tuleet viinakset? Jos nämä harrastukset yhdistää, voi paloja kadota. Ehkä?No nyt kyllä ottaa päähän. Joulupukki toi 1000 palan maailmankartta -palapelin. Nokka tuhisten tein palapeliä nyt viikonlopun pakkaspäivinä. Sain juuri äsken valmiiksi. Tai en saanut. Kaksi palaa puuttui! Jos vastaanne tulee pala Alaskaa ja Tyyntä Valtamerta, lähettäkää minulle.
Ei ei. Kolme pulloahan noita tuli. Ja joulupäivänä maistelin vähän kustakin pullosta. Sen jälkeen on korkki pysynyt kinni. No oikeasti join vain puolet yhdestä pullosta. Muut on korkkaamatta. Eli alkoholilla ei ole osuutta asiassa.Voisiko palojen katoamisen selittää lahjaksi tuleet viinakset? Jos nämä harrastukset yhdistää, voi paloja kadota. Ehkä?
Onko näillä perättäisillä virkkeillä jotain tekemistä toistensa kanssa? Syy-seuraus?Ja joulupäivänä maistelin vähän kustakin pullosta. Sen jälkeen on korkki pysynyt kinni.