Minä mitään kusta ole juonut. Hyvää konjakkia se oli.Olisiko sillä maistelemallasi kusella ollut osuutta asiaan?
Minä mitään kusta ole juonut. Hyvää konjakkia se oli.Olisiko sillä maistelemallasi kusella ollut osuutta asiaan?
Ai et vai. Vastahan sinä muutama viesti sitten kerroit juoneesi. Ihan pullotettua sellaista.Minä mitään kusta ole juonut. Hyvää konjakkia se oli.
Ja joulupäivänä maistelin vähän kustakin pullosta.
Siis meillä oli kammarissa (jonka pöydällä siis palapeli oli) tukeva ja melko painava plyysimatto (tai jokin muu saman tyyppinen). Matto oli toiselta puolelta pöydän alla ja yhdestä nurkasta piirongin alla. Silti sen alta (eikä ihan reunasta) löytyi kolme palapelin palaa. Kissa kyllä tykkää mennä räsymattoja alle "kynsimään" mutta kukaan ei ole koskaan nähnyt sen menneen "plyysimattojen" alle. Enkä tiedä kuljettaisiko kissa palapelin paloja maton alle. Kyllä silloin vähän ketutti kun niitä paloja etsittiin pitkin kammaria ja naureskelin kun mies sanoi että katotaan maton alta. No siellä ne palat oli...Kiitti vinkistä, mutta meillä ei ole keittiön pöydän alla mattoa, eikä kissaa.
Puoliso toi duunista noro viruksen kotiin. Saas nähdä, milloin iskee meikäläiseen. Tarttuu vissiin aika kiukkusesti. Vittu, että vituttaa.
Ei helkkari, tämäkin vielä.Vaikka et säästyisi niin silti kannattaa ne pinnat pestä usein, koska tuo on niin viheliäinen tauti, että saattaa tarttua uudestaan jopa viikkoa myöhemmin.
Kannattaa kokeilla myös Bravea.Firefox meni sitten kaatumaan, joten olin pakotettu ottamaan käyttöön Chromen. Vittu! Noh, ainakin tämä selain toimii.
Sama. Vituttaa… saa nähdä koska alkaa vörkkimäänFirefox meni sitten kaatumaan, joten olin pakotettu ottamaan käyttöön Chromen. Vittu! Noh, ainakin tämä selain toimii.
Tää saattaa auttaaSama. Vituttaa… saa nähdä koska alkaa vörkkimään
Heh. Tarpeeksi kun haukkuu niin johan alkaa tapahtua. Viimeisin merkintä on viime yöltä 2.38. Ja tähän mennessä kaikki ihan oikein mitä nyt olen ehtinyt tsekata. Kyllä tää tästä.Kerro mulle, miksi ei ihmiset tee hommiaan niinkuin kuuluu?
Pitäsi kasata ensi viikon keskiviikolle koko tilinpäätös (okei, toimintakertomusta ei tässä vaiheessa tarvita). Sitten tilitoimisto perseilee pahemman kerran.
Minä kun kuvittelin tässä vaiheessa jo tekeväni konsernitilinpäätöstä. No en vittu tee, teen alakonsernin jaksotuksia. Tulee vetille pitkä viikko ja viikonloppu.
Tilintakastajille pitäisi saada paketti linjoja pitkin viimeistään sunnuntaina illalla.
Tämä on tapauskohtaista. Pelkästään diagnoosi, esim. skitsofrenia tai vaikka dementia ei automaattisesti oikeuta rajoittamaan kenenkään toimintakelpoisuutta. Ja vaikka toimintakelpoisuutta päädyttäisiinkin rajoittamaan, julistetaan ihminen käsittääkseni "vain" vajaavaltaiseksi, joka on melkein sama kuin oikeustoimikelvoton, mutta ei ihan kuitenkaan, koska vajaavaltaisellakin on vähimmäisoikeustoimikelpoisuus.Onko kyseinen sairaus muuten sellainen, että sellaista sairastava ihminen on täysin oikeustoimikelvoton?
Ymmärrän vitutuksen, mutta eipä tossa työssäkäyvällä ja normaalia elämää muuten elävällä ihmisellä paljon muuta saumaa valitettavasti ole kun paukutella iltasella.Naapurissa tehdään remonttia tämän kuun ajan. Joo, siitä oli ilmoitettu etukäteen, mutta pakkoko se on vielä näin 19-20 välillä porata kovaäänisesti ja paukutella vasaraa.
No joo, ennen hiljaisuutta on kyllä, mutta mielellään haluaisi edes illalla vähän rauhoittua. Hoitaisivat päiväsaikaan mielummin.