Vitutusketju

  • 10 539 015
  • 56 130

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Se kun sivustot eivät anna asettaa salasanaa jonka haluaa koska on mukamas "liian heikko".
Eikö nyt saatana saa asettaa juuri sellaisen salasanan kuin itse haluaa eikä mitään helvetin 15 numeroisia hirviöitä.
Sitten kun joka sivulle joudut mukauttamaan erinpituisen salasanan sivuston kriteerien mukaan niin mihinkään et pääse kirjautumaan kun et muista mikä niistä 50 eri salasanasta olikaan käytössä.
Jatkoaika lienee nykyisin ainoa paikka johon salasanan muistan kun tämä ei sentään vielä ole alkanut inisemään yksinkertaisen ja muistettavan salasanan käytöstä.
 

Glove

Jäsen
Se kun sivustot eivät anna asettaa salasanaa jonka haluaa koska on mukamas "liian heikko".
Eikö nyt saatana saa asettaa juuri sellaisen salasanan kuin itse haluaa eikä mitään helvetin 15 numeroisia hirviöitä.
Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”
Tuosta puuttuu numero, erikoismerkki ja iso kirjain. Parasta on, kun näistä kriteereistä ei mainita mitään ja saa itse kokeilla. Nykyään onneksi saa noissa yleensä olla myös kokonaisia lauseita, esim. "Mitä VITTUA sä nyt haluat?!1".
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tuommoisen saa hiljaiseksi hyökkäämäällä sanallisesti ensi kerralla kovaa takaisin, tuossahan on selvästi ainesta siihen jos hän itsekin törttöilee. Yleensä eivät ole varautuneet vastarintaan ja sillä saa yllätettyä.

Työpaikassani oli eräs kundi jonka eräät kysymykset lopulta vuosien mittaan päättelin piilovittuiluksi taustastani. Kerran taas tuli jotain vastaavaa, ja en välittänyt vähääkään muista paikallaolijoista vaan annoin palaa samantien takaisin yhtä vittuilevan kommentin. Toimi, kaveri hiljeni täysin.
Enpä muista sanoiko kaveri enää ikinä minulle mitään, ei olla enää kyllä kumpikaan samassa paikassa töissä.

Hah joo. Oli yhdessä edellisessä työpaikassa tällainen naikkonen joka tuppasi aina isoon ääneen muiden osastojen pojille meuhkaamaan kuinka hän on aina töissä ja muut saikuttavat. Joo kyllä, muut olivat useammin poissa kuin hän, mutta aina oli lääkäriltä laput ja sairaslomat jokaisella. Ja silti kaikki muut saivat enemmän duunia tehtyä kuin tämä prinsessa.

Eräänä päivänä oli eukko ilmeisesti luullut kaikkien lähteneen lounaalle kun kailotti taas menemään kuinka firma suunnilleen kaatuisi jos hän ei olisi paikalla ja kun muut ovat koko ajan saikulla. Satuin istuskelemaan omalla työpisteellä vajaan parin metrin päässä ja päätin tokaista että "katopa tehtyjen töiden listaa saatana". Ei kuulunut enää mitään, ja ei sen jälkeen mulle puhunut muuten kuin silloin kun oli pakko.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Exäni syyttää minua siitä, että elatussopimus on tehty ilman vuosikorotuksia. No kyllä ne siinä on mukana. Hän on jotenkin onnistunut itselleen saamaan samanlaiset velat, mitä itselläni oli aikoinaan (30ke). Minä maksoin ne useamman vuoden kuluessa, mutta hän ei kyllä ikinä pysty.

Siis hän eli toimeentulotuella, joten minun kurjistaminen isommalla elatusmaksulla ei olisi palvellut häntä mitenkään.
Kurjistanut vaan lasten elämää kun minun ulosotosta ulos pääseminen olisi vain kestänyt kauemmin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”
Itse käytän eri sivustoille tietyn kaavan mukaan tehtyjä, joissa on joku viite sivustoon. Kuten vaikkapa tänne (ei tietenkaan oikea salasana, mutta idea aukeaa). täälläPuhutaaNkiekosta!10
Eli sivun aiheeseen viittaava salasana, jossa iso kirjain(kirjaimet) on tietyn kaavan mukaan ja numero loppuun tietyn päässä olevan kaavan mukaan. Suht helppo muistaa ja sanoisin että jo aika vaikea murtaa jo tuo esimerkkikin
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kyllä vituttaa.

Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.

Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.

Lämmitän saunan ja vedän kohtalaisen kovat kännit.
 

Spire

Jäsen
No nyt kyllä vituttaa.

Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.

Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.

Lämmitän saunan ja vedän kohtalaisen kovat kännit.
Tsemppiä. Ihan helvetin paska tilanne. Enpä osaa muuten mitään helpottavaa sanoa.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
No nyt kyllä vituttaa.

Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.

Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.

Lämmitän saunan ja vedän kohtalaisen kovat kännit.

Kuulostaa äärimmäisen paskalta tilanteelta. Voimia tähän koitokseen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No nyt kyllä vituttaa.

Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.

Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.

Lämmitän saunan ja vedän kohtalaisen kovat kännit.
Jaa, tuohon se sitten meni. En nyt ole mitenkään yllättynyt kun tilanteesi tiedän, mutta onhan ero aina ihan hanurista. Kovasti voimia sinne.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kissan hoitoon mennyt 1500€ ja todnäk aivan turhaan. Ensin lähdettiin hoitamaan virtsakiviä liuottamalla, no se ei tepsinyt ja ultran perusteella leikkaukseen. Leikkaava lääkäri sanoi ettei siellä mitään virtsakivia ollut vain joku patti virtsaputken ulkopuolella.
No siitä otettiin näyte ja lähetettiin patologille. Lääkärin mukaan tuskin on mitään.
Nyt kissa ei meinaa pissata eikä kakata ja tepastelee ympäri taloa yrittäen pissata kaiket yöt.
Lääkkeitä pitää tunkea väkisin kurkkuun pari kertaa päivässä ja eilen illalla lääkäri soitti kyseli kissan vointia.
Siinä vähän aikaa vaimon kanssa keskusteli ja sanoi kirjoittavansa toista lääkettä. Totta vitusta tästäkin piti se helkkarin
15€ vielä veloittaa reseptinkirjoituspalkkiota. No pikkuraha, mutta kaiken tämän turhuuden jälkeen löi niin sanotusti yli.

No onneksi Kissa alkaa toipumaan ja vähän rauhottumaan, mutta vituttaa tälläinen saatanan touhu.
Turha tästä varmaan on tappelemaan alkaa, mutta vähän rahastuksen maku on jäänyt.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kissan hoitoon mennyt 1500€ ja todnäk aivan turhaan. Ensin lähdettiin hoitamaan virtsakiviä liuottamalla, no se ei tepsinyt ja ultran perusteella leikkaukseen. Leikkaava lääkäri sanoi ettei siellä mitään virtsakivia ollut vain joku patti virtsaputken ulkopuolella.
No siitä otettiin näyte ja lähetettiin patologille. Lääkärin mukaan tuskin on mitään.
Nyt kissa ei meinaa pissata eikä kakata ja tepastelee ympäri taloa yrittäen pissata kaiket yöt.
Lääkkeitä pitää tunkea väkisin kurkkuun pari kertaa päivässä ja eilen illalla lääkäri soitti kyseli kissan vointia.
Siinä vähän aikaa vaimon kanssa keskusteli ja sanoi kirjoittavansa toista lääkettä. Totta vitusta tästäkin piti se helkkarin
15€ vielä veloittaa reseptinkirjoituspalkkiota. No pikkuraha, mutta kaiken tämän turhuuden jälkeen löi niin sanotusti yli.

No onneksi Kissa alkaa toipumaan ja vähän rauhottumaan, mutta vituttaa tälläinen saatanan touhu.
Turha tästä varmaan on tappelemaan alkaa, mutta vähän rahastuksen maku on jäänyt.

Pelisilmä noilta puuttuu ja tuntuu kyllä, että kaikki mahdollinen rahastetaan, mikä vain suinkin voidaan. Ottaisivat esim. autokorjaamoilta mallia, miten saadaan asiakkaat tyytyväiseksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa sellainen kahden- ja kolmenkympin ajaminen kaupunkialueella Stadissa. Siis silloin, kun sitä ajetaan ihan varmuuden vuoksi. Kyllä liikenteen pitää kulkea, ja jos pää ei kestä Stadissa ajamista, niin sitten voi olla ajamatta ja käyttää julkisia.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ja kissan hoito jatkuu.
Eilen käytiin klinikalla kun kissa ei saa pissattua.
Siellä tyhjennettiin virtsarakko verestä ja pissasta, sekä laitettiin kipulaastari. Hinta 531€
Lääkäri olisi halunnut ottaa kaikki verikokeet varmuuden vuoksi, johon vaimo sanoi että kyllä ne
kerkee maanantainakin ottaa ilman sunnuntailisiä.
Lääkäri oli sitä mieltä saattaa olla reikä virtsarakossa jonka takia täyttyy verellä ja leikkaus oli turha koska
hänen mielestään kissan pissaongelmat johtuu stressistä, mutta mitään kantaa hän ei tietenkään halua ottaa.

kai sitä tänään tarvii aloittaa eläinlääkäreiden kanssa tappelu, mutta todennäköisesti vierittävät syytä toisilleen ja
loppujenlopuksi kukaan ei suostu korvaamaan mitään kun se oli tuon toisen päätös.
Jaa niin kissa ei pysty vieläkään pissaamaan.
Nyt on 2000€ syydetty ja Kissa on huonommassa kunnossa kuin ennen lääkärikäyntien aloittamista.
VITTU SAATANA PERKELE:
 
Ei miulla muuta. Onneks en asu tuolla pk seudulla, veti tää videokin jo niin huuruun.

" Suurimman osan elämästään Suomessa asunut virolaistaustainen taksiammattilainen joutui somalien piirittämäksi. Helsingin päärautatieaseman taksitolpalla somalit ajoivat kollegan mottiin ja päästivät omia heimoveljiä jatkuvasti hänen ohitse jonossa. Virolaistaustaiselle miehelle, joka ei mm. osaa venäjänkieltä kerrottiin, että hänen pitäisi "mennä Venäjälle tästä, koska tämä on Suomi oikeesti". Mitä mieltä muut ovat? Video hänen kuvaamana aiemmin tänään. Kyseessä ei ole mikään uusi ilmiö eikä tämä ole poikkeuksellinen tilanne, mikä vallitsee ainoastaan tuossa paikassa. Tämä on se tilanne, jossa nyt Suomessa eletään. "

 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vittu. Tänään matkustin Kamppiin asti julkisilla spontaanisti koska teki mieli sushia niin paljon, vain nähdäkseni paikalle päästessä (Autotalo) että paikka on lopettanut toimintansa. Mitään mainintaa asiasta ei netissä, nettisivut toiminnassa ja näyttävät paikan olevan auki normaalisti(!). Kyllä otti aivoon ihan simona, no burger kingiin kävi sitten tie. En todellakaan olisi stadiin asti lähtenyt pelkän ruoan takia muuten. Turha reissu siis mutta tulipahan tehtyä. Meni vain monta tuntia opiskelusta aikaa hukkaan.

Välillä tuntuu että aina kun jotain yrittää niin pieleen menee.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa nämä Stadin jatkuvat tietyöt. Saan reilun parin kilometrin työmatkaan kulumaan autolla yli kymmenen minuuttia niiden takia. Toki kotini ja työpaikkani välissä on Raide-Jokerin työmaa, mutta silti.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Mahdollisesti aikaisemminkin maininnut täällä asiasta, mutta kyllähän se nyt (taas) vituttaa, kun osa työ"kavereista" keskittää suurinpiirtein enemmän aikaa ja vaivaa siihen, miten välttää tekemästä töitä.

Ja muut työyhteisössä kiittää.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meinasi ensin vain ärsyttää, mutta sitten pisti vituttamaan. Kolmas kerta putkeen kun Postin pakettiautomaattiin tilaamani paketti meneekin lähipostiin noudettavaksi. Tällä kertaa vieläpä maksoin euron enemmän, että se tulisi nimenomaan sinne automaattiin. Ei se nyt eurosta kiinni ole, mutta kyllä vituttaa jonottaa pikkukaupassa vartti, sen jälkeen näytellä puhelimesta koodeja ja ajokortteja, että paketin saa käteen. Tiedän toki, että automaatissa on rajallinen määrä paikkoja jne. mutta jos siitä nyt erikseen vielä maksaa niin kyllä se sinne automaattiin pitää saada. Hommatkoon sitten sellaiset automaatit, että paketit niihin mahtuvat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

ace

Jäsen
Suomen Postilaitos on nykyään sellainen vitsi ettei paremmasta tai pahemmasta väliä. Olisi muutamakin tarina kerrottavana omasta ja tuttujen kokemana, mutta antaa nyt olla. Ihan paska laitos nykyään.
 

444

Jäsen
Lenssu. Eilen alkoi armottomalla kurkkukivulla, tänään aamulla oli hivenen vielä pahempi, kunnes muuttui jatkuvaksi nenän vuotamiseksi ja taukoamattomaksi aivasteluksi. Eikä siis mitään perus tukkoisuutta, vaan sitä limaa valuu joka rööristä ihan vetisenä norona. Onneksi ei sentään noroviruksena…
Parasta tässä on se, että koko vitun koronapaskan ajan olen elänyt täysin normaalia elämään olematta sekuntiakaan kipeänä. Ja nyt kun viikonloppuna olisi tulossa toistakymmentä kurssikaveria kyläilemään koko viikonlopuksi, niin sitten tällainen ylläri. No, kaikki ovat nyt tietoisia tilanteesta. Ilmoitin, että tänne saa edelleen tulla, mutta itse en aio osallistua bakkanaaleihin sen kummemmin, vaan seuraan vain sivusta sen verran, mitä jaksan. Ihan loistavaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En ole feministi, koska en vaan sovi naisvaltaiseen hallintoon. Eräs syyskokous lähestyy ja stn nuo naiset on kujalla. Minä olen se jälkien korjaaja.

Pitäisi oikeasti kaiken mennä 50-50, kun mies-/naishallinnosta puhutaan.

Olen puhunut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miks noi pelit on aina näin myöhään? Joidenkin toimistotyöntekijöiden takia, konttorirouvien. Turha tässä enää on hallille lähteä. Normi-ihmiset sammuu ennen peliä, tai aika sitkeä sissi pitää olla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis miks noi pelit on aina näin myöhään? Joidenkin toimistotyöntekijöiden takia, konttorirouvien. Turha tässä enää on hallille lähteä. Normi-ihmiset sammuu ennen peliä, tai aika sitkeä sissi pitää olla.
Normi-ihmiset eivät ole kännissä 24/7.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miesflunssa iski kovasti ja olo on ollut varsin kamala. Yleensä Kipeänä pystyy toimimaan suhteellisen notmaalisti, mutta nyt tehnyt mieli maata vain. Edes koneella ei ole pystynyt istumaan.

Räkää tulee päivässä 100 litraa ja nenä on paskana kaikesta niistämisestä. Olisin mieluummin ollut viikonlopun töissä normaalisti, kuin viikonlopun paskana kotona.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös