Woltin ja Foodoran kuljettajien tapa jättää autonsa minne sattuu ja vieläpä niin, että ne häiritsevät mahdollisimman paljon muuta liikennettä tai jalankulkijoita. Jotain tarttis tehdä ja pian, koska tuo meininki on niin holtitonta.
Nyt ymmärränkin miksi noita palveluja markkinoidaan sloganilla "Ruokaa kotiovellesi minuuteissa"Woltin ja Foodoran kuljettajien tapa jättää autonsa minne sattuu ja vieläpä niin, että ne häiritsevät mahdollisimman paljon muuta liikennettä tai jalankulkijoita. Jotain tarttis tehdä ja pian, koska tuo meininki on niin holtitonta.
Täälläkin on tuollainen. Lähinnä etätöissä. Konttorilla on automaatti.Meillä on töissä näitä,
-ei mun tarvii keittää kahvii kun juon niin vähän
-mä olen keittänyt jo kerran
-ai se oli tyhjä, olisin mä keittänyt
-siel on vielä vähän
Sanomattakin selvää että kahvipannu oli taas tyhjä taukohuoneessa.
Norovirus vituttaa. Kammottava olo.
Onneksi näin. Kondis on paljon parempi kuin eilen illalla.Se on.
Hyvänä puolena, että menee nopeasti ohi tai lähinnä läpi.
Meillä on töissä näitä,
-ei mun tarvii keittää kahvii kun juon niin vähän
-mä olen keittänyt jo kerran
-ai se oli tyhjä, olisin mä keittänyt
-siel on vielä vähän
Sanomattakin selvää että kahvipannu oli taas tyhjä taukohuoneessa.
Vesijuoksijat uimahallissa. Mikä siinä on, että nämä vesijuoksijat ja vesijumppailijat vievät 50% uimahallien kapasiteetista. Varsinkaan nuo jumppailijat eivät tarvitsisi kuin pienen alueen, kun eivät edes liiku siellä altaassa minnekkään. Siihen vielä opiskelijaryhmät päälle joiden opettaja tulee hätistelemaan joka kymmenes minuutti toiselle radalle, koska tarvitsevat altaan käyttöönsä, niin ei oikeille uimareille jää kuin jämät jos sitäkään.
Oulunseudun uimahalleista voitaisiin kaikki hallit mukaanlukien antaa rata per halli näille jumppailijoille ja jättää loput uimareille.
Maksaisiko vaivaa kysyä myyjältä, onko lahjakortin voimassaoloa mahdollista pidentää, jos tulet putiikkiin hetimmiten? Luulisi olevan heille kohtuullinen vaiva, jos sellainen lainkaan, ja tyytyväinen asiakas on aina hyvää mainosta.Voi vitun vittu. Huomasin, että eräs saamani lahjakortti on mennyt vanhaksi joulukuussa. Alunperin siinä oli 100 euroa ja käyttämättä jäi reilu 40 euroa eli lähes puolet. Olin tässä juuri haaveillut, että mihin käytän sen, mutta taidankin käyttää sitä vain perseen pyyhkimiseen.
Tuli mieleen että olisi tulevaisuutta rap musiikin tekijämiehenä. Kenties jopa gangsta rap tyyppinä.Vituttaa kun on tyhmä, ei osaa eikä ymmärrä.
Vittuilu on välittämistä!Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Jos et kestä kuumuutta, pysy pois keittiöstä! Boom boom boom!Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.Meinaatko ettei omalla kirjoittelulla ole asian kanssa mitään tekemistä? Jos näppäimistöltään suoltaa pääsääntöisesti pelkkää paskaa, niin saattaa palautetta tulla. Turha siitä on uhriutua, kun on täysin itse aiheutettua. Kuten joku jo otteluseurannassa sanoi, kannattaa muutaman kerran vetää happea ennen viestin lähettämistä vaikka oma suosikkijoukkue maalin päästäisikin.
Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.
Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?
Jees. Pakottamalla harvoin mikään muuttuu. Omasta tahdosta kaikki missä tahansa muutoksessa tosiaan lähtee ja helppoa se ei läheskään aina ole.Siksi, että ihmisestä ei saa toisenlaista ”pakottamalla”. Välillä tuntuu, että moni kuvittelee mun olevan tahallani/huvikseni näin negatiivinen. Muuttaisin asennettani, jos vaan voisin mutta se nyt vaan sattuu olemaan aivan helvetin vaikeaa. Ehkä jopa mahdotonta.