Vitutusketju

  • 10 540 392
  • 56 130

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla ollut nukkumisvaikeuksiakin tässä viime viikkoina kun murehdin asioita ja on jostain syystä nyt liiankin voimakkaita tunteita. Olen tyrinyt viime viikkoina huolella mutta koitin selittää naapureilekin rehellisesti mistä tämä johtuu. Suoraselkäisesti. Ja kertoa ettei täällä niin hullu, raivoaja ja pätijä olla vaan mies joka alkaa nyt oikeasti taas pistämään elämänsä kuntoon. Ja ottamaan itseään niskasta kiinni.

Mutta olen aistivani että naapureissakin jostain syystä nyt valvotaan? Kun kuuluu vähän sen tapaisia ääniä. En tiedä miksi vaikka koitin selittää mistä tämä kaikki johtuu ja lupasin että ryhdistäydyn ja pistän elämäni kuntoon. Olen yleensä pidetty kuitenkin luotettava miehenä.

Minulla on nyt murheeni ja kuvioni mutta eihän niistä nyt huolissaan ja murheissaan pitäisi toisten olla. Olen koittanut viestittää että tällainen tökerö käyttäytyminen on ohi. Meni vituiksi pitkän aikaa mutta nyt se on ohi. Aikuisten oikeasti. Olen perillä asioista mistä puhun.

Vituttaa tämä että muut koittavat liikaa puuttua elämääni. Kyllä minä nyt itse osaan omaa elämääni elellä ja yleensä en tee mitään päteäkseni, raivoakseni tai miellyttääkseni muita. Ajattelen aika itsenäisesti.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla ollut nukkumisvaikeuksiakin tässä viime viikkoina kun murehdin asioita ja on jostain syystä nyt liiankin voimakkaita tunteita. Olen tyrinyt viime viikkoina huolella mutta koitin selittää naapureilekin rehellisesti mistä tämä johtuu. Suoraselkäisesti. Ja kertoa ettei täällä niin hullu, raivoaja ja pätijä olla vaan mies joka alkaa nyt oikeasti taas pistämään elämänsä kuntoon. Ja ottamaan itseään niskasta kiinni.

Mutta olen aistivani että naapureissakin jostain syystä nyt valvotaan? Kun kuuluu vähän sen tapaisia ääniä. En tiedä miksi vaikka koitin selittää mistä tämä kaikki johtuu ja lupasin että ryhdistäydyn ja pistän elämäni kuntoon. Olen yleensä pidetty kuitenkin luotettava miehenä.

Minulla on nyt murheeni ja kuvioni mutta eihän niistä nyt huolissaan ja murheissaan pitäisi toisten olla. Olen koittanut viestittää että tällainen tökerö käyttäytyminen on ohi. Meni vituiksi pitkän aikaa mutta nyt se on ohi. Aikuisten oikeasti. Olen perillä asioista mistä puhun.

Vituttaa tämä että muut koittavat liikaa puuttua elämääni. Kyllä minä nyt itse osaan omaa elämääni elellä ja yleensä en tee mitään päteäkseni, raivoakseni tai miellyttääkseni muita. Ajattelen aika itsenäisesti.

Kannattaa varmaan oikeasti soittaa johonkin auttavaan puhelimeen. Alkaa olla niin outoa settiä, kun kuvittelet naapurissa valvotaan sinun höpinöiden takia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Woltin ja Foodoran kuljettajien tapa jättää autonsa minne sattuu ja vieläpä niin, että ne häiritsevät mahdollisimman paljon muuta liikennettä tai jalankulkijoita. Jotain tarttis tehdä ja pian, koska tuo meininki on niin holtitonta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Woltin ja Foodoran kuljettajien tapa jättää autonsa minne sattuu ja vieläpä niin, että ne häiritsevät mahdollisimman paljon muuta liikennettä tai jalankulkijoita. Jotain tarttis tehdä ja pian, koska tuo meininki on niin holtitonta.
Nyt ymmärränkin miksi noita palveluja markkinoidaan sloganilla "Ruokaa kotiovellesi minuuteissa"
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Meillä on töissä näitä,
-ei mun tarvii keittää kahvii kun juon niin vähän
-mä olen keittänyt jo kerran
-ai se oli tyhjä, olisin mä keittänyt
-siel on vielä vähän
Sanomattakin selvää että kahvipannu oli taas tyhjä taukohuoneessa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meillä on töissä näitä,
-ei mun tarvii keittää kahvii kun juon niin vähän
-mä olen keittänyt jo kerran
-ai se oli tyhjä, olisin mä keittänyt
-siel on vielä vähän
Sanomattakin selvää että kahvipannu oli taas tyhjä taukohuoneessa.
Täälläkin on tuollainen. Lähinnä etätöissä. Konttorilla on automaatti.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Vesijuoksijat uimahallissa. Mikä siinä on, että nämä vesijuoksijat ja vesijumppailijat vievät 50% uimahallien kapasiteetista. Varsinkaan nuo jumppailijat eivät tarvitsisi kuin pienen alueen, kun eivät edes liiku siellä altaassa minnekkään. Siihen vielä opiskelijaryhmät päälle joiden opettaja tulee hätistelemaan joka kymmenes minuutti toiselle radalle, koska tarvitsevat altaan käyttöönsä, niin ei oikeille uimareille jää kuin jämät jos sitäkään.
Oulunseudun uimahalleista voitaisiin kaikki hallit mukaanlukien antaa rata per halli näille jumppailijoille ja jättää loput uimareille.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meillä on töissä näitä,
-ei mun tarvii keittää kahvii kun juon niin vähän
-mä olen keittänyt jo kerran
-ai se oli tyhjä, olisin mä keittänyt
-siel on vielä vähän
Sanomattakin selvää että kahvipannu oli taas tyhjä taukohuoneessa.

Sitten on niitä, jotka jollain vaistolla tulevat aina paikalle, kun on taas uudet kahvit keitetty. Ja jotka eivät saatana koskaan keitä itse (ainakaan sitä täyttä pannullista); joskus (erittäin harvoin) olen nähnyt ko. henkilötyypin keittämässä neljä! kupillista kahvia reilun 30 hengen työyhteisössä, jossa suurimmalla osalla kahviaddiktio...
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vesijuoksijat uimahallissa. Mikä siinä on, että nämä vesijuoksijat ja vesijumppailijat vievät 50% uimahallien kapasiteetista. Varsinkaan nuo jumppailijat eivät tarvitsisi kuin pienen alueen, kun eivät edes liiku siellä altaassa minnekkään. Siihen vielä opiskelijaryhmät päälle joiden opettaja tulee hätistelemaan joka kymmenes minuutti toiselle radalle, koska tarvitsevat altaan käyttöönsä, niin ei oikeille uimareille jää kuin jämät jos sitäkään.
Oulunseudun uimahalleista voitaisiin kaikki hallit mukaanlukien antaa rata per halli näille jumppailijoille ja jättää loput uimareille.

En tiedä missä halleissa käyt, mutta Raksilassa on vesijuoksijoille yksi (1) rata pitkässä altaassa ja (omatoimi) vesijumppaajille pieni alue sielä vesikävelyradan päädyssä 25m altaassa. Tietysti enemmän on varattuna siitä 25m altaasta heille tilaa silloin kun on ratavarauskalenteriinkin merkitty vesijumppa-aika. Jos ne on varatut ajat jotka vituttaa, kysyisin itseltäni miksi juuri vesijumppaajat vituttaa enemmän kuin esimerkiksi uimaseuran tai vesipalloseuran harjoitusajat vievät ihan samalla tavalla ratoja kuntouimareilta.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Voi vitun vittu. Huomasin, että eräs saamani lahjakortti on mennyt vanhaksi joulukuussa. Alunperin siinä oli 100 euroa ja käyttämättä jäi reilu 40 euroa eli lähes puolet. Olin tässä juuri haaveillut, että mihin käytän sen, mutta taidankin käyttää sitä vain perseen pyyhkimiseen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Voi vitun vittu. Huomasin, että eräs saamani lahjakortti on mennyt vanhaksi joulukuussa. Alunperin siinä oli 100 euroa ja käyttämättä jäi reilu 40 euroa eli lähes puolet. Olin tässä juuri haaveillut, että mihin käytän sen, mutta taidankin käyttää sitä vain perseen pyyhkimiseen.
Maksaisiko vaivaa kysyä myyjältä, onko lahjakortin voimassaoloa mahdollista pidentää, jos tulet putiikkiin hetimmiten? Luulisi olevan heille kohtuullinen vaiva, jos sellainen lainkaan, ja tyytyväinen asiakas on aina hyvää mainosta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Parisen viikkoa sitten soitin Telialle aikeissa uusia nettisopimus, joka oli tulossa päätökseensä. Pakettiini on siis jo monta vuotta kuulunut Telian netti, sekä digiboksi. Nyt sanoivat, että lähettävät uuden modeemin ja yllätyksenä tuli myös uusi digiboksi, joka ainakin ulkonäöltään oli samanlainen kuin vanhempikin.

No ensimmäinen yllätys oli jo puhelun jälkeen kun huomasin, että pakettiin oli lisätty liigapassi + Cmore tilaus 2 vuoden sopimuksella. Mistään tuollaisesta en todellakaan ollut puhunut yhtään mitään vaan ainoa juttu, jonka halusin tehdä oli uusia nettisopimus. Tuo liigapassi siis itselläni on ollut koko kauden, mutta ilman määräaikaa. Tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta kun Telia on pistänyt itselle Liigapassin määräaikaisena tilauksena päälle, ilman että sitä olisin tilannut. Esimerkiksi yksi kesä huomasin ihan sattumalta, että mikäs hemmetin liigapassi täällä oikein on tilattuna.
No parin päivän ja usean puhelun, sekä vierailun Telialiikkeessä jälkeen sain pudotettua tuon liigapassi + Cmore sopimuksen uudesta paketista.
Samassa myös sanoivat, että Viasat jääkiekko kanavapaketti poistuu, että kannattaa ottaa tämä V Premium tilalle. No senhän otin.

Nyt eilen Telia tv (sovellusta) avaessa huomasin, että mitäs hemmettiä, täällähän ei liiga näykkään, vaikka paketti on ollut tilauksessa jo syksystä asti. Soitto asiakaspalveluun, jossa ei osattu kertoa syytä. Siitä sitten chattiin, jossa keskustelu kesti tunnin ja tulivat siihen tulokseen, että syy miksi liiga ei näy on se, että se tilaus on tehty vanhalle liittymälle.
Sain siis viikko sitten uuden digiboksin, mutta nettimodeemia ei vielä näy, joten täytyy siihen asti mennä vanhalla reitittimellä. Tällä hetkellä siis tilauksessa on vanhalla digiboksilla Liigapassi, Viasat jääkiekko ja Cmore Sport, sekä uudella digiboksilla Viasat Premium. Eivät myös voi kuulemma pistää poikki noita vanhalla digiboksilla olevia tilauksia ennen Maaliskuun puoliväliä. Mitä helvettiä?
Jos nyt siis haluaisin liigan näkyviin niin se pitäisi änärin tapaan ottaa tuplatilauksena.

Aina ennen kun Telia on lähettänyt päivitetyt laitteet niin ne tilauksessa olleet kanavapaketit ovat siirtyneet suoraan myös uudelle digiboksille, mutta nyt tällä kertaa ne ovat kuin kaksi eri tilausta. Esim 2 vuotta sitten sain uuden reitittimen ja uuden digiboksin ja tilauksessa olleet kanavapaketit siirtyivät suoraan sille uudelle boksille.
Nyt muummoassa Viasatin kanavista joudun pitämään päällä tuplatilausta, eli maksan jääkiekkopaketeista joita en näe, koska ne ovat vanhalla digiboksilla ja Viasat premiumista jonka sentään näen uudella digiboksilla. Lisäksi liigapassia ja Cmore Sport tilausta joudun pitämään kuukauden päällä, vaikka en näitä edes pysty katsomaan, koska ovat myös siellä vanhassa boksissa.
Miten voi simppeli sopimuksen uusiminen mennä näin vaikeimman kautta?

Eikä tämä nyt varmasti vielä tässä ollut vaan saa nähdä, mitä yllätyksiä vielä tulee ennen kuin uusi reititin on saapunut.
 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.
Vittuilu on välittämistä!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jäiset jalkakäytävät. Tällä massalla (ainakin 105 kiloa) kaatuminen ei todellakaan ole sellainen asia, josta nauttii, joten joudun usein köpöttelemään jäisillä jalkakäytävillä kuin joku 50 vuotta itseäni vanhempi ukonkäppänä. Osittain tuon takia välttelen pitkiä kävelymatkoja kuin ruttoa. Kevät, tule jo.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Vituttaa ihmiset, jotka ei vaan osaa käyttää ”älä huomioi” nappia, jos toisen viestit alkaa vituttamaan. Ja sitten pitää ruveta mollaamaan toista.

Meinaatko ettei omalla kirjoittelulla ole asian kanssa mitään tekemistä? Jos näppäimistöltään suoltaa pääsääntöisesti pelkkää paskaa, niin saattaa palautetta tulla. Turha siitä on uhriutua, kun on täysin itse aiheutettua. Kuten joku jo otteluseurannassa sanoi, kannattaa muutaman kerran vetää happea ennen viestin lähettämistä vaikka oma suosikkijoukkue maalin päästäisikin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Meinaatko ettei omalla kirjoittelulla ole asian kanssa mitään tekemistä? Jos näppäimistöltään suoltaa pääsääntöisesti pelkkää paskaa, niin saattaa palautetta tulla. Turha siitä on uhriutua, kun on täysin itse aiheutettua. Kuten joku jo otteluseurannassa sanoi, kannattaa muutaman kerran vetää happea ennen viestin lähettämistä vaikka oma suosikkijoukkue maalin päästäisikin.
Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Edelleenkin… Jos mun viestit vituttaa niin ei niitä ole pakko lukea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mä en pysty mun käytöstä muuttamaan mutta SINÄ voit välttää mun viestien lukemisen.
Tämä kiinnostaa ilmiönä kovasti. Neutraali kysymys: mikä tekee oman käytöksen muuttamisen mahdottomaksi? Koetko, että sinun asetuksesi on kovakoodattu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös