Normaalia täälläkin päin. Liikut suojatietä kohti niin auto pistää lisää kaasua. Sitten kun jalankulkijana astutkin tielle niin jarrut pohjaan. Ihan sama vaikka työntäisin lastenvaunuja kohti suojatietä. Juntit luulevat etteivät liikennesäännöt heitä koske. Vielä ei ole sentään autosta kukaan ulos noussut.
Nämä tilanteet siis päiväsaikaan valoisalla ja kuljettajilla hyvä näköyhteys minuun. Pimeällä en tunge suojatielle vaikka onkin heijastimet.
Tämäkin totta. Mutta vielä vituttavampaa on kun joku kävelee kohti suojatietä, alat hiljentämään autoa ja tien ylityksen tai viittelöinnin sijaan se jalankulkija kääntääkin sinulle selkänsä ja alkaa tuijottamaan taivasta. Mitä vittua... Siinä sitten mietit, että mitä se aikoo tehdä.Mua vituttaa noi kävelijät jotka viittoilevat "mene vaan" kun hiljennän ennen suojatietä. Mene saatana sinä, kun kerran laki niin määrää ja olen jo valmiiksi hiljentänyt. Jonkinlainen jalankulkijan kortti/testi olisi hyvä olla olemassa. Nyt tuolla liikkuu jalkaisin liian moni, joka ei ymmärrä omaa panostaan sujuvan liikenteen aikaansaamiseksi.
Eikös niiden kohta pitäisi jo muuttaa pois kotoa?Vituttaa kun ikää on jo 40 mutta silti joutuu kärsiin asioista mitä on perseilly 20v. sitten...
Nyt nuo kai rupesivat korjaamaan noita. Hieman vitutti kun pari minuuttia aamuseiskan jälkeen rupesi talo tärisemään kun katupora alkoi jyskyttämään. Tuon lisäksi vielä tuo naapurirapun hissiremontti niin todella "rauhallinen" työpiste tämä oma koti tällä hetkellä.
Sekin auttaa kun jättää sen puhelimen avaamatta kun herää ja keskittyy jatkamaan unia.
Tätähän ne kokeneemmat yläpunkan venkulat linnassa aina toistelee.@vilperi tiedän ettet usko, mutta laukeaminen ennen unia takaa hyvät unet.
Jeesusteippi pelastaa.Viime yönä tuuli repi meidän kasvihuoneen oven ja yksi muovipaneeli lähti tuulen mukana liikkeelle. Se löytyi naapurin pellolta. Kun hain sitä niin hanki petti alta ja kenkiin meni lunta sekä oli hyvin raskasta päästä paikalle. Ovi on nyt tuulen voimasta ihan rempallaan enkä usko että sitä karannutta levyä saa siihen koskaan asetettua. Ja sekin vituttaa että tiesin että ovi on huonossa kunnossa mutta en tehnyt mitään korjatakseni tilanteen. Ehkä en edes tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä suojatakseni oven ensi kevääksi ja miten se korjataan. Enkä konsultoinut miestäni asiasta. Mennyt mikä mennyt mutta ketuttaa kunnolla.
Sitä minäkin ajattelin ja sanoin miehelle että vedetään ovi jesarilla kasaan. Pyöritteli silmiä mulle. Voisi se onnistua ja ehkä se yhden kesän kestäisi. Uusi kasvihuone tarvitaan kyllä.Jeesusteippi pelastaa.
Jotenkin huvittavaa haukkua jotakin keskittymiskyvyn puutteesta kun ollaan luettu vain otsikot ja vedetty siitä johtopäätökset.Vituttaa kun HS:n uusi talousliite on tollanen pöhinäoksennus. Suunnattu ihmisille joilla on maksimissaan minuutin keskittymisjänne.
EDIT: Ei se nyt niin huono olekaan kun olen lukenut juttuja ja tutustunut, olin vaan aamulla herätessä näreissäni push-ilmoituksista.
Ilma on kuin morsian, yhtä kylmä ja kuiva. Pyörittelin päässäni lenkkeilyhaaveita, mutta sitten tarkistin ulkolämpötilan. -17 ja tuuli päälle = -23. Juu ei ole lenkkikeli. Saa riittää kun kävelen tuohon kauppaan ja takaisin. Tulee siitäkin kilometrin verran.