Vitutusketju

  • 10 538 954
  • 56 130

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kannattanee kuitenkin harkita hetki ennekuin lähtee miestä puskaradiolla mustamaalaamaan. Voihan tuo olla vaikka oikeasti loukannut kätensä tms. Tai sitten asia on kuten arvelet, eihän tuota voi tietää.
Juu tottakai malttia, lähtökohtaisestihan oletan toki että kaveri totta puhuu. Omat epäilykset tottakai, kun hivenen epämääräisesti asiasta ilmoittaa. Mutta jatkossa menee siis kategoriaan "en voi suositella" jos puhetta hyvistä tekijöistä tulee.

Ps: onneksi sain tilalle toisen tekijän.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tänään Suomen jalkapallomaajoukkue olisi pelannut historiansa ensimmäisen arvokisaottelun Kööpenhaminan Parkenilla kauniissa kesäillassa Tanskaa vastaan. Vaan eipä pelaa. Vitun korona.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tänään Suomen jalkapallomaajoukkue olisi pelannut historiansa ensimmäisen arvokisaottelun Kööpenhaminan Parkenilla kauniissa kesäillassa Tanskaa vastaan. Vaan eipä pelaa. Vitun korona.
Itseäkin tämä vituttaa, mutta olympialaiset kuitenkin lasketaan arvokisoiksi?
 
K

Kiekkokatsoja

Pelasin netissä korttia. Olisi mukava pelata siten, että no fiksuin/onnekkain voittaa. Fiksuin edellä. Mutta tänään oli pöydässä 3 jotka lätkivät koko ajan kaikki merkit pöytään, liekkö sovittu kimppa, tai soskurahat pelattavissa. Arvonnaksi se vajaa 2 h meni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.
 
K

Kiekkokatsoja

Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.
Voi miksi kerroit tämän kun olin juuri menossa aamupalalle. Ihan hilkulla ettei ruokahalut menny just.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sorry.
Oon kai ikuinen pelle.
Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D
 
K

Kiekkokatsoja

Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D
Nii.
Ite toisinaan havahdutan lukijaa. Jutut viistossa.
Silti kaikki on vaan juttuja. Osa ottaa liian tosissaan kaiken.
Mutta, ilokseni voin kertoa, että toinen käyntikerta oli tyylipuhdas suoritus!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Voi peijooni ja turkanen ja himputtikin vielä päälle, huomasin juuri että mun fillari on anastettu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?
Onhan se. Kokeillut oikeassa ja väärässä muodossa sitä. Voisi pikkuhiljaa ottaa yhteyttä sovelluksen kehittäjien ja kysyä että mitä vittua.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkoipa hyvin tämäkin viikko. Vaikka mulla onkin mun työpaikasta ja kollegoista enemmän huonoa kuin hyvää sanottavaa, niin silti olen aina edes jollain tasolla viihtynyt työssäni. Kyllä se ainakin voittaa sen, että makaisin yksin kotona neljän seinän sisällä ilman mitään fiksua tekemistä tai sosiaalisia kontakteja. Siksi mua harmittaa aivan äärettömästi, että tänään tuli tieto, että nykyisen määräaikaisuuden jälkeen jatkoa ei ole enää luvassa.

Osasin kyllä odottaa tämän tapahtuvan. Olihan kyseessä määräaikainen työ. Silti olen tällä hetkellä surullinen ja vihainen. Onhan tätä sopimusta toki jäljellä vuoden loppuun asti, mutta sen jälkeen mulla ei olekaan elämässä enää mitään kunnon sisältöä. Toki odotan tällä hetkellä vielä tietoa opiskelupaikasta, mutta kaikki realiteetit huomioon ottaen pidän sen saamista hyvin epätodennäköisenä.

On tässä se hyvä puoli, että tiedät jo nyt että hommat loppuu. Puoli vuotta aikaa hakea uutta duunia tai vaikka sitä opiskelupaikkaa, kuten olet tehnytkin.
Esimerkiksi konkurssitapauksessa se on kaksi viikkoa palkkaa ja se on siinä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se onkin jotakuinkin ainoa valopilkku tässä. Tosin usko työn löytymiseenkään ei ole ihan hirveän korkea, kun koulutusta ei ole muuta kuin ylioppilastutkinto, ja tämän nykyisen työn saaminenkin oli pieni ihme. Sitä ennen olin hakenut vaikka kuinka moneen paikkaan enkä päässyt mihinkään.

Vaikka usko juuri mihinkään ei ole tällä hetkellä hirveän korkea, niin siitä huolimatta mä yritän. En mä halua loppuikääni olla Kelan elätti.

Joo, ei ole työn saanti aina helppoa. En toki tiedä, millaista työtä haet ja oletko kuinka kykenvä/halukas esimerkiksi johonkin pikaruokapaikka- tyyppiseen työhön, joita suht hyvin löytää. Jos on tosiaan halua ja fyysistä kykyä.
Työn haku itsessään on tietysti välillä aika raastavaa, mutta sekin kannattaa ottaa oppina. Haastatteluin pääsy jo käy hyvänä harjoitteluna tulevaa työn hakua ajatellen.
Joskus yli 10 vuotta sitten silloisen työnantajan leipiin haki tyyppi, joka oli tyyliin jotain 20 vuotta ollut pizzeriassa töissä. Sen tyypin halu töihin oli todella silmiinpistävä. En voinut palkata sitä toimistoduuniin, kun ei ollut mitään pohjaa edes sinne päin. Jos joku tuotannon duuni olisi ollut auki, olisin varmasti vinkannut, että ottakaa tää jätkä heti sinne, tekee mitä vaan. Asennetta ei voi korvata millään.

Toivottavasti löydät jotain uutta.

P.S. Minullakaan ei ole loppuun suoritettua tutkintoa kuin ylioppilas -98 ja jotenkin tässä on pärjätty.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki Mobile Payta ja Google Payta tuskailevat... Voi kun ongelma olisikin se.

Minusta on hyvin huolestuttavaa, että kaikki palvelut siirretään nykyään yhä enemmän kännykällä käytettäväksi. Nettipankitkin luopuvat avainlukulistoistaan.

Tottakai siinä on puolensa, mutta mitäs jos hukkaat sen laitteen? Sen jälkeen olet ihan kädetön. Varsinkin jos se laite on ainoa, ei ole vaikkapa työpuhelinta. Se kulkee mukana.

Itse pystyn kyllä olemaan kaikkien näiden kännykkäpalveluiden käyttäjä, se ei ole ongelma. Mutta näen tässä itse potentiaalisen riskin. Mukana kulkeva, suhteellisen pieni laite. Siitä on moni asia kiinni.

Tämä nykyaika vituttaa aika usein nelikymppistäkin. Ja sitten sanotaan, että älä äijä vingu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös