Vitutusketju

  • 10 542 851
  • 56 130

Glove

Jäsen
Kaikki Mobile Payta ja Google Payta tuskailevat... Voi kun ongelma olisikin se.

Minusta on hyvin huolestuttavaa, että kaikki palvelut siirretään nykyään yhä enemmän kännykällä käytettäväksi. Nettipankitkin luopuvat avainlukulistoistaan.

Tottakai siinä on puolensa, mutta mitäs jos hukkaat sen laitteen? Sen jälkeen olet ihan kädetön. Varsinkin jos se laite on ainoa, ei ole vaikkapa työpuhelinta. Se kulkee mukana.

Itse pystyn kyllä olemaan kaikkien näiden kännykkäpalveluiden käyttäjä, se ei ole ongelma. Mutta näen tässä itse potentiaalisen riskin. Mukana kulkeva, suhteellisen pieni laite. Siitä on moni asia kiinni.

Tämä nykyaika vituttaa aika usein nelikymppistäkin. Ja sitten sanotaan, että älä äijä vingu.
Mullahan hajosi puhelin tuossa joku aika sitten. Näyttö pimeäksi, eihän sillä sitten mitään tehnyt. Uusi puhelin kaupasta, no problem tähän asti. Lataa Nordean tunnuslukusovellus, aktivoi se uuteen laitteeseen. Eipä mennytkään enää jouhevasti. Softa antoi kolme vaihtoehtoa, yksi oli, että siirrä aktivonti vanhasta laitteesta. Ei onnistu kun se vanha laite ei toimi. Toista kohtaa en muista ja kolmas, mikä soveltui omaan tilanteeseen oli aktivointikoodi, jonka kanssa piti sitten olla Nordean postitse lähettämä PIN-koodi. Eipä siinä sitten muuta kun tilaa PIN ja odota. Nyt taas toimii.

Miten muuten semmoisessa tilanteessa onnistuu kun ihmiseltä pöllitään lompakko ja sen mukana kaikki mahdolliset kortit. Et voi maksaa kortilla, et saa seinästä rahaa etkä voi nostaa konttorissa tililtä kun et voi todistaa henkilöllisyyttäsi. Saako poliisiltakaan uuta henkilökorttia tai passia jos et pysty todistamaan olevasi sinä itse? Ja mistä saat rahaa sillä aikaa kun odotat sitä uutta henkilökorttia? Ja miten edes hommaat kuvan siihen henkilökorttiin kun et voi maksaa valokuvaajalle, koska korttisi vietiin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hankin GTA V:n PS4:lle. Tuolla noin onlinessa kaiken mualiman hispanot ja ählämit rääkyy sekä laulelee rukouslaulujaan toinen edellä ja toinen toistaen.

Oon tätäkin peliä pelaillut silloin aikanaan kun nämä tuli. Nytten 20 vuotta myöhemmin eksyksissä. Auttakaa nyt saatana miten noi saa vaimennettua!

Nykyaika on perseestä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hankin GTA V:n PS4:lle. Tuolla noin onlinessa kaiken mualiman hispanot ja ählämit rääkyy sekä laulelee rukouslaulujaan toinen edellä ja toinen toistaen.

Oon tätäkin peliä pelaillut silloin aikanaan kun nämä tuli. Nytten 20 vuotta myöhemmin eksyksissä. Auttakaa nyt saatana miten noi saa vaimennettua!

Nykyaika on perseestä.

Nyt on kyllä pakko ihmetellä tätä ketjuvalintaa. Ja vielä, että KalPa-kannattaja eksyy KooKoon puolelle vitutusketjuun.

Itse ongelman ratkaisen luomalla oman partyn. Vähän vaimentaa pelin ääniä, mutta saa sumplittua lähes normaalille tasolle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt on kyllä pakko ihmetellä tätä ketjuvalintaa. Ja vielä, että KalPa-kannattaja eksyy KooKoon puolelle vitutusketjuun.

Itse ongelman ratkaisen luomalla oman partyn. Vähän vaimentaa pelin ääniä, mutta saa sumplittua lähes normaalille tasolle.

No voihan vittu, että ei ollutkaan yleinen Vitutusketju minne viestini meni. Sinne koitin suunnata. Iso sorry kaikille KooKoolaisillle ja kaikkea hyvää teille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hankin GTA V:n PS4:lle. Tuolla noin onlinessa kaiken mualiman hispanot ja ählämit rääkyy sekä laulelee rukouslaulujaan toinen edellä ja toinen toistaen.

Oon tätäkin peliä pelaillut silloin aikanaan kun nämä tuli. Nytten 20 vuotta myöhemmin eksyksissä. Auttakaa nyt saatana miten noi saa vaimennettua!

Nykyaika on perseestä.





Tai sitten tosiaan teet yhden hengen ryhmän pleikkarille jolloin sen äänet ovat etusijalla.
 

Liitteet

  • CEAB895F-76BE-4BE7-B8AA-C45B8AFDCCD9.jpeg
    CEAB895F-76BE-4BE7-B8AA-C45B8AFDCCD9.jpeg
    152,1 KB · kertaa luettu: 138

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Saako poliisiltakaan uuta henkilökorttia tai passia jos et pysty todistamaan olevasi sinä itse?

Joskus 25 vuotta sitten hävitin jurripäissäni sekä passin että ajokortin, eikä ollut mitään papereita, niin poliisi suoritti tunnistamiskuulustelun. Kyseli kouluja, asumishistoriaa, rikosrekisteriä ynnä muuta.

Ratkaiseva kysymys oli: "Mitkä ovat vanhempiesi syntymäajat?". Vastasin jotain "No en nyt muista, kesällä molemmilla on, syntyneet sodan aikaan". Sitten konstaapeli totesi että jees homma. Erikoinen kokemus toki.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Kodin ikkunoista näkee talon edessä avautuvaan puistoon, joka on hieman tylsähkö koska siinä on paljon nurmikkoa, jota reunustaa puut. Kevään aikana nurmikosta alkoi kasvaa kaikenlaista heinää, kukkia yms. kasveja, jotka tekivät siitä monimuotoisemman ja vähän hienomman näköisen alueen. Hanhet pysyivät poissa sieltä, koska ne eivät tykkää pusikoista, mikä oli plussaa. No pari viikkoa sitten siellä käytiin leikkaamassa nurmikkoa, jolloin syntyi enemmän aukeaa, mutta sinne jätettiin paljon saarekkeita, joilla kasvit saivat jatkaa eloaan ja hanhet pysyivät edelleen poissa. Saarekkeet olivat isoja ja epäsäännöllisiä, joten ne olivat mielenkiintoisia ja viime viikon aikana sinne kasvoi paljon jotain sinisiä kukkia, jotka muodostivat hienon näköisen "lammikon". Alue näytti oikein hienolta. No tänään kun heräsin, niin kuulin hanhien kaakatusta ja katsoin ulos. Nyt sieltä on laitettu matalaksi miltei kaikki ne saarekkeet ja kaikki ne nätit siniset kasvit ja tilalla on niitä vitun hanhia ja matalaa nurmikkoa.

Miksi täällä Helsingissä ei osata enää tehdä puistoja vaan halutaan tehdä noita tylsiä nurmikoita, joita reunustaa muutama puu? Nyt oli luonto hoitanut ilmaiseksi miellyttävämpää ja monimuotoisempaa puistoympäristöä ja se piti laittaa silpuksi. Voiko noita paskalintuja käydä kanssa vetämässä koneella päätä lyhyemmäksi? Jengi on keväällä ja nyt kesällä viihtynyt hyvin tuolla aurinkoa ottaen, kun ei ole joutunut hanhen paskassa istumaan. Kohta ei ole tuonne enää menemistä, kun siellä on 24h lannoitus käynnissä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hellehän se vituttaa vuosi vuodelta enemmän.
Enää en jaksa myöntää ittelleni vitutusta keleistä näistä. Talvi ihmisenä oon ruvennu heräämään 4-5 välistä ja sittemmin luontoon muutamaks tunniks ja sittemmin läähättelen koiruuden kaa kilpaa tuulettimen edessä. Tämä siis tilanteen salliessa, kun ei pakotteita ulostautua ilman tahtoa omaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt vasta hokasin että kesän perkelesaatanavitunpersein tapahtuma, eli yhdet häät joihin nyt on vaimon miehenä ikäänkun "pakko mennä", on samana viikonloppuna kun Saarihelvetti, johon olin jo kovasti suunnitellut liput hommaavani. Voi jumalauta. Mää ottasin vaikka koronan ja jonkun neekerisankkerin yhtäaikaa ennemmin kun menisin yksiinkään vitun häihin, nyt sitten vielä tämmönen päällekkäisyys lisäks. Onko löytyny vastausta vielä että voiko siihen vitutukseen kualla...?
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Nyt vasta hokasin että kesän perkelesaatanavitunpersein tapahtuma, eli yhdet häät joihin nyt on vaimon miehenä ikäänkun "pakko mennä", on samana viikonloppuna kun Saarihelvetti, johon olin jo kovasti suunnitellut liput hommaavani. Voi jumalauta.

Häistä pääsee pikaisesti pois, kun heti alkumetreillä yskäisee pari kertaa ja kuuluvaan ääneen ohimennen mainitsee, että onpas ollut koronamaisia oireita tässä pari päivää.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Nyt vasta hokasin että kesän perkelesaatanavitunpersein tapahtuma, eli yhdet häät joihin nyt on vaimon miehenä ikäänkun "pakko mennä", on samana viikonloppuna kun Saarihelvetti, johon olin jo kovasti suunnitellut liput hommaavani. Voi jumalauta. Mää ottasin vaikka koronan ja jonkun neekerisankkerin yhtäaikaa ennemmin kun menisin yksiinkään vitun häihin, nyt sitten vielä tämmönen päällekkäisyys lisäks. Onko löytyny vastausta vielä että voiko siihen vitutukseen kualla...?
@Uleåborgir antoi tähän hyvän neuvon aikoinaan: vetoa mahaflunssaan*huumori*

Viime kesänä eukon paras kaveri meni naimisiin ja sulhasen bestman perui tulemisensa hääpäivän aamuna vedoten mahaflunssaan. Sellainenhan saattaa iskeä milloin hyvänsä. Käsittääkseni siitä ei vedellyt kukaan herneitä neniinsä vaikka sairastuja oli hieman alkoholisoitunut jannu ja vieläpä bestman. Vetoa sairauteen hääpäivän aamuna tekstiviestillä.



Alkoholittomat häät... Voi jeesus. Onko siellä taustalla jotakin hihhuliteettia vai mattivanhanen-tyyppistä "jos mä en juo alkoholia, et juo sinäkään" -mentaliteettia? Häät ilman alkoholia ovat kuin kaunis alaston nainen ilman pillua.

Säälin sinua.

Ensin joudut käymään läpi kirkkotapahtuman. Veisaat virsiä tai oikeammin liikuttelet muka hieman huuliasi. Penkkirivien välissä juoksentelevat Horttanaisen Tutte ja Lyly. Sihvosten pikku-Tuure rääkyy. Sitten sanotaan "tahdon". Eturivin eukot tiristelevät kyyneliä.

Siinä kirkon pihalla sitten väännät pakotetun hymyn kasvoillesi kun hääpari lähtee menemään rämisevällä autolla. Sitten siirryt hääpaikalle. Silloin saat sen ainoan annoksen alkoholia, kun nostetaan malja hääparille. Etsit paikkasi - istumajärjestyksestä näet, ettei kukaan vierustovereista ole sinulle tuttu. Joka tapauksessa: on aika ruokailun. Jonotat lautasen kanssa ja otat voileipäkakkua, salaattia, lohisoppaa, leipää, levitteitä ja lasin kotikaljaa sekä lasillisen vettä.

Sitten syödään noin tunti. Olet saanut jo alas tarjotut safkat ja odottelet että viimeiset vasta saavat ruokansa. Onneksi voit siirrellä haarukalla keittolautasella makaavaa ruotoa, ja näin vältät vaikeat katsekontaktit tuntemattomiin. On syöty. Nyt alkavat puheet.



Puheita on nyt pidetty puoli tuntia ja taputettu niille väkinäisesti. On näytetty valokuvia, jopa videoita.´

Sinulla on jo vatsa täynnä ruokailun jälkeen, mutta voi voi. Kohta tuodaan kakku pöytään. Kakkua valokuvataan viidestätuhannesta kulmasta, salamalla -luonnollisesti. Sitten hääpari lähestyy kakkua ja tunnelma tiivistyy: kumpi polkaisee ensin jalkansa lattiaan kun ensimmäinen siivu on leikattu? Väkinäistä naurua.

Nyt siirryt kakkukahvijonoon. Kun kahvit on juotu moneen kertaan, istut kyrpiintyneenä ja kovassa kusihädässä paikallasi. Sitten alkaa illan odotetuin kohtaus: häävalssi. Nyt on pahin ohi. Tässä vaiheessa voitkin jo alkaa kerätä lähtöä. Ikävä kyllä missaat morsiamenryöstön, hääkimpun ja sukkanauhan heiton. Ajelet himaan ja ostat kennelin Koffia.



Vetoa siihen mahaflunssaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Nyt vasta hokasin että kesän perkelesaatanavitunpersein tapahtuma, eli yhdet häät joihin nyt on vaimon miehenä ikäänkun "pakko mennä", on samana viikonloppuna kun Saarihelvetti, johon olin jo kovasti suunnitellut liput hommaavani. Voi jumalauta. Mää ottasin vaikka koronan ja jonkun neekerisankkerin yhtäaikaa ennemmin kun menisin yksiinkään vitun häihin, nyt sitten vielä tämmönen päällekkäisyys lisäks. Onko löytyny vastausta vielä että voiko siihen vitutukseen kualla...?
Älä ny, kivaa siellä häissä on. Tiedä vaikka pääsisit näkemään kivoja seuraleikkejä tai muita makeita hääperinteitä. Tai ehkä jopa osallistumaan itsekin niihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älä ny, kivaa siellä häissä on. Tiedä vaikka pääsisit näkemään kivoja seuraleikkejä tai muita makeita hääperinteitä. Tai ehkä jopa osallistumaan itsekin niihin.
Päätin muuten juuri nyt että mä en vittu sinne lähde. Tulkoon vaikka perkele avioero.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä ny, kivaa siellä häissä on. Tiedä vaikka pääsisit näkemään kivoja seuraleikkejä tai muita makeita hääperinteitä. Tai ehkä jopa osallistumaan itsekin niihin.
Juu, Johnny pääsee ryöstään morsiamen, ja loppuaika häistä sitten etitäänkin kyseistä paria pitkin mettiä ;). Varoo vaan, ettei tuu yhteensaattamisen sijaan kaksi eroa...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Päätin muuten juuri nyt että mä en vittu sinne lähde. Tulkoon vaikka perkele avioero.
Tunnen huonoa omaatuntoa jos minun kommenttini saa teille eron aikaiseksi. Toivottavasti päätöksesi ei liity pelkästään minun kannustukseeni osallistua häihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toivottavasti päätöksesi ei liity pelkästään minun kannustukseeni osallistua häihin.
Ole huoleti, se vaan katkaisi kamelin selän. Joskus se paraskin silta, pitkään piinattu silta sortuu lopulta kun vaikka kärpänen laskeutuu kaiteelle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu, Johnny pääsee ryöstään morsiamen, ja loppuaika häistä sitten etitäänkin kyseistä paria pitkin mettiä ;). Varoo vaan, ettei tuu yhteensaattamisen sijaan kaksi eroa...
Äläs nyt. Alkuun käydään ihanan kiusalliset työasiat läpi parin tekonaurun kanssa. Samalla puhutaan jonkun tuntemattoman urpon kanssa hieman autoista, vaikka et omista edes ajokorttia. Loppuillasta parin boolilasin jälkeen 106-vuotias morsiamen isoäiti haluaa tanssia kanssasi. Ratkivitunriemukasta.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Äläs nyt. Alkuun käydään ihanan kiusalliset työasiat läpi parin tekonaurun kanssa. Samalla puhutaan jonkun tuntemattoman urpon kanssa hieman autoista, vaikka et omista edes ajokorttia. Loppuillasta parin boolilasin jälkeen 106-vuotias morsiamen isoäiti haluaa tanssia kanssasi. Ratkivitunriemukasta.

Jos omistaisin enemmän don't give a fuck -asennetta, kääntäisin tuollaiset keskustelut kysymättä sarjakuviin, Kummeliin, Tauskin musiikkiin, Niilo22-videoihin tai näyttäisin tuntemattomalle urpolle Tamin tanssivideon, varoittamatta. Mutta ei, lopulta mennään poskivalssia fossiilin kanssa ja seistään ulkona ringissä kuuntelemassa sammaltavien myyntipäälliköiden kehuskelua, samalla miettien että miten vitussa tää nyt taas meni näin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos omistaisin enemmän don't give a fuck -asennetta, kääntäisin tuollaiset keskustelut kysymättä sarjakuviin, Kummeliin, Tauskin musiikkiin, Niilo22-videoihin tai näyttäisin tuntemattomalle urpolle Tamin tanssivideon, varoittamatta. Mutta ei, lopulta mennään poskivalssia fossiilin kanssa ja seistään ulkona ringissä kuuntelemassa sammaltavien myyntipäälliköiden kehuskelua, samalla miettien että miten vitussa tää nyt taas meni näin.
Mää en muuten (enää) oo tollanen. Ei vois vittu vähempää kiinnostaa. Jos on muka "pakko", niin vittu joo lähden. Vedän semmoset perseet että huhhuh ja kourin sen xxxl morsmaikun gargantuamaisia tissejä, saatana. Kusen kaikkien nähden istutuksille ja viittaan itseäni vanhempaan vaimooni äitinäni. Katotaan saatana onko "pakko" lähtee seuraaviin vitun häihin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mää en muuten (enää) oo tollanen. Ei vois vittu vähempää kiinnostaa. Jos on muka "pakko", niin vittu joo lähden. Vedän semmoset perseet että huhhuh ja kourin sen xxxl morsmaikun gargantuamaisia tissejä, saatana. Kusen kaikkien nähden istutuksille ja viittaan itseäni vanhempaan vaimooni äitinäni. Katotaan saatana onko "pakko" lähtee seuraaviin vitun häihin.
Who else but Johnny?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä korona tuli siitä hyvään aikaan, että nyt ei ole tänä kesänä tiedossa yhtään häitä tai kastajaisia johon pitäisi mennä. Täälläpäin pitää aina juhlituille viedä rahaa, siis käteistä. Ei mitään lahjoja vaan sievoinen summa kirjekuoressa. Ei mulla ainakaan riitä edes rahat osallistua kovin moniin pippaloihin koska tästä ei pysty liueta mitenkään.

Eikä kyllä kiinnostakaan osallistua, nimittäin yleensä on niin että juhlitut ovat jotain "serkkuja" joita en ole ikinä edes nähnyt, ja täten myös suurin osa paikallaolijoista on ihan tuntemattomia. Ja kun en puhu paikallista kieltä, on yleensä vielä aika helvetin tylsää. Alkoholia uppoaa ja sitten saakin kuunnella nalkutusta.

Olen kyllä kertonut vaimolle jo aivan suhteen alussa että minä en näihin osallistu jos ei ole aivan vitun pakko. Muutaman olenkin onnistunut väistämään ihan vaan sanomalla että en lähde, tai jos lähden vedän peppulit olalle ja aiheutan pahennusta.

Omiin häihin oli pakko osallistua, ja ne nyt vielä menivät kun jopa tunsinkin suurimman osan porukasta. Morsian ryöstettiin, mutta en edes huomannut. Tulivat takaisin jossain vaiheessa ja sitten bestman ryösti minut. Oli ehkä paras osa illasta kun ajeltiin kaupungille baariin tankkaamaan lisää. Sen jälkeen olikin sitten kakun leikkaamista ja jotain ilotulitusta, mutta mulla oli ihan omat ilotulitukset.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaisi varmaan teitäkin tajuta jotain negatiivista itsestänne, reippaat puoli vuotta liian myöhään haavojen korjaamiseksi.

Noh, eiköhän tämä tästä vielä mutta tänään sattuu taas pitkästä aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös