Vitutusketju

  • 10 529 377
  • 56 126

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No voi harmi. Toivottavasti ei ole vakavaa. Itselläni on paljonkin vikaa päässä (jos katsoo diagnooseja) mutta niitä ei millään kuvantamisilla ja labratesteillä saatu selville vaan täyttämällä jotain lomakkeita ja selvittelemällä että miltä tuntuu. Nyt pitäisi olla lähete uuteen tutkimukseen että löytyykö lisää häikkää päästä. Selvitellään olenko asperger tai onko minulla tarkkaivaisuushäiriö. Voi olla etten niihin tutkimukseen koskaan päädy koska neuropsykiatriselle pääsemiseen vaaditaan valvottu virtsanäyte josta suljetaan pois huumeiden käyttö. En tiedä taivunko tuohon ja haluanko edes yrittää. Joo, en edes ole varma mitä valvottu virtsanäyte tässä tapauksessa tarkoittaa... kuin dopingnäytettä antaisi? Vituttaa jo valmiiksi...

Tänks ja tsempit, itsellä tosiaan fyysisiä magneettisia vikoja, joita toisinaan tutkimuksissa näkyy, toisinaan ei. Epilepsiani onneksi on erittäin vanha tuttavuus, tuon kanssa on varsin sinut, vaikka joistain päivistä hankalampia tekeekin. Psykiatrille ei ole asiaa, neurologeille ja neurokirurgille senkin edestä. Nyt onneksi rinnalla huippufysioterapeutti.

@Iisoppi Mulle vaikutat ainakin näin puhtaasti palstan välityksellä ihastuttavan aidolta ja hyväsydämiseltä persoonalta, kerrassaan "jatkoajan Muumimammalta" jolla on hieman hankala menneisyys mutta paljon annettavaa. Ja vaikka sulla todettaisiinkin esim. juuri asperger, niin sehän ei ole mikään vamma, aivosi toimivat silloin vain hieman eri tavalla. Mutta eikös meillä kaikilla?

Ai joo, ettei unohtuisi tartuttaa tätä sanaa kertaalleen tänäänkin palstatoverien päähän, niin säkin olet kyllä aika lämppisihminen!

Tämän lainasin ihan kompatakseni. En koita Muumimamma-titteliä varastaa, mutta tässä paljon itseäni. Kotioloissa olen tällainen, nytkin olotilassani ketuttaa, etten voi toiselle puoliskolleni olla avuksi, kuten normaalisti. Ei sovi allekirjoittaneen arkeen yhtään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Humalahakuiset ötttiäiset. Tässä pihalla istuessa on mukava pitää janojuomaa vierellä, mutta pirun usein lasia kallistellessa huomaa, että proteiinia kelluu juoman pinnalla.
 

Glove

Jäsen
Mun mysteeriauto lähti taas vaihteeksi käyntiin. Joten viedäänpä se nyt sitten autosähköjä korjaavaan liikkeeseen, jos se ECU on kuitenkin paskana. Merkkiliikehän nosti kädet ylös heti kun selvisi, ettei tehtaalta saa enää tähän autoon uusia ECUja. Eivät eďes halunneet yrittää, vaikka itse löysin käytetyn ECUn netistä. Mutta se vituttaa, että menee taas kymppejä, jos ei satoja euroja. Mutta jospa tää nyt saataisiin kuntoon. Onhan tämä tähän asti ollut hyvinkin toimiva peli. Öljyjä kun on muistanut välillä vaihtaa niin hyvin on matka kulkenut.
 
K

Kiekkokatsoja

Mun mysteeriauto lähti taas vaihteeksi käyntiin. Joten viedäänpä se nyt sitten autosähköjä korjaavaan liikkeeseen, jos se ECU on kuitenkin paskana. Merkkiliikehän nosti kädet ylös heti kun selvisi, ettei tehtaalta saa enää tähän autoon uusia ECUja. Eivät eďes halunneet yrittää, vaikka itse löysin käytetyn ECUn netistä. Mutta se vituttaa, että menee taas kymppejä, jos ei satoja euroja. Mutta jospa tää nyt saataisiin kuntoon. Onhan tämä tähän asti ollut hyvinkin toimiva peli. Öljyjä kun on muistanut välillä vaihtaa niin hyvin on matka kulkenut.
Auto on semmoinen laite, että ei kanattais omistaa, ellei sen tarve ole suuri.
Sitten on paljon tuuristakin kiinni, että minkälainen yksilö on sattunut alle.
Mulla on käynyt niin, että kaksi saman merkin ja mallin autoa, on ollut sekä halvinta pitää, että kalleinta pitää. Tosin siinä muuttui vuosimalli, ja auton tekniikkaakin. Vanhempi oli se halvin.

Mullakin on pieni vitutus päällä, mutta lähinnä pienistä terveydellisistä syistä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiskyrvät, jotka kelaavat lasten päälle suojatiellä ja katoavat. Todella paljon. Itse asiassa
ainoa kerta aikuisiällä kun olen aloitteellisesti käyttänyt väkivaltaa, liittyy tälläiseen keissiin. Nämä pitäisi poistaa liikenteestä
pysyvästi.

 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Vituttaa niin maan perusteellisesti kun joku helvetin Einari oli päättänyt että pitää alkaa luovuus kukkimaan juuri minun auton kohdalla. Siinä oli sitte tehnyt kaikenlaisia kuvioita ja kirjoitelmia niin että autoni on kauttaaltaan joka puolelta aivan naarmuinen.
Saatanan helvetti ku pistää vihaksi. Ja taas maksellaan ainakin omavastuuta satoja euroja. Kenties auto menee maalaukseen kokonaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiskyrvät, jotka kelaavat lasten päälle suojatiellä ja katoavat.
Toivottavasti kyseinen kusipää jää kiinni. Kiinnostaa hieman silti tuo väkivallan käyttö, otitko ns puoliväkisin kiinni vai? Ainakaan tuohduksissa ei kannata itseään tuollaisen ihmisjätteen vuoksi vaikeuksiin asettaa. Mutta jos yrittää karkuun ja mahku saada kiinni, niin täysin sallittua kun käyttää järkeä.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiskyrvät, jotka kelaavat lasten päälle suojatiellä ja katoavat. Todella paljon. Itse asiassa
ainoa kerta aikuisiällä kun olen aloitteellisesti käyttänyt väkivaltaa, liittyy tälläiseen keissiin. Nämä pitäisi poistaa liikenteestä
pysyvästi.
Kieltämättä aika vittumaista käytöstä kadota paikalta onnettomuuden jälkeen. Vaikka sitä kuinka tarkkana liikenteessä olisi aina on mahdollista, että tuollainen suojatieonnettomuus osuu myös omalle kohdallekin. Itse olen meinannut ajaa yhden oman frendini yli T-risteyksessä hänen ajaessa fillarilla suojatiellä tien yli.

Paikassa näkyväisyyttä on siis ainakin sata metriä jokaiseen suuntaan. Risteystä lähestyessä noudatin mielestäni vähintään riittävää varovaisuutta, mutta siitä huolimatta hän onnistui aina olemaan koko suhteellisen pitkän lähestymismatkan ajan A-pilarin tai sivupeilin takana piilossa. Tämä siis tapahtui peltoaukealla, eikä missään pensasaitojen maailmassa. Aina liikenteessä voi sattua mitä tahansa, mutta jos paska osuu omalle kohdalle, ei onnettomuuspaikalta paeta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aina liikenteessä voi sattua mitä tahansa, mutta jos paska osuu omalle kohdalle, ei onnettomuuspaikalta paeta.

No näin juuri. Etenkin lapsen kyseenollessa. Ei noin vaan voi tehdä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiinnostaa hieman silti tuo väkivallan käyttö, otitko ns puoliväkisin kiinni vai? Ainakaan tuohduksissa ei kannata itseään tuollaisen ihmisjätteen vuoksi vaikeuksiin asettaa.
Itsehän olen hyvin ajattelevainen ihminen ja mietin aina ennen tekoa, että onko tää sen mahdollisesti itselleni tulevan rangaistuksen arvosta. Suunsoittajat ja muuten vaan riidanhaluset jätän aina huomioimatta. Ei niiden kanssa kannata vääntää, ku ne on vaan puheita. Sen sijaan nää jotka pakenee kun ajaa jonkun päältä, raiskaajat ja muu ihmiskunnan pohjasakka ansaitsee tasaisin väliajoin saada korville. En mieti hetkeäkään onko se sen arvosta, koska oon jo päättänyt sen, et kyllä se on.

Oon tavannu tämmösen pakenijan, joka ajoi naisen päälle ja livisti karkuun tarkastamatta naisen kuntoa. Nappasin nekkuun pari kertaa ja kysyin, et käydäänkö samantien automaatilla vai haetaanko oikeuden kautta sulle uhrikorvaukset, koska kuitenkin nostat syytteen. Oli varmaan sen verran häpeissään, koska ei siitä sit koskaan kuulunu enää.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kaverin muksun yli ajoi nainen ja katosi. Autosta hajosi kuitenkin umpio ja kaveri oli laittanu faceen ilmotuksen. Parin viikon päästä vei auton huoltoon ja valveutunu huoltomies soitti kaverille että tulisitko koittamaan hajonnutta palasta ja naps pam. Auto oli firman nimissä mutta syyllinen löyty omasta konttoristaan. Tyhmä että ajaa lapsen yli suojatiellä, tyhmempi että ei tarkista mitä käy ja ihan vitun tyhmä että vie auton samassa kaupungissa huoltoon. Jotkut ihmiset vaan on ihan saatanan tyhmiä. Ameebakin ajattelee enemmän ku tuollanen nainen.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Tuntuu, että en olisi nukkunut yhtään. Vaikka reilun kahdeksan tuntia taisin olla unten mailla. Semmoinen aamu, että tekiai mieli jäädä sänkyyn koko päiväksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vittu, en ehtinyt tekemään toukokuun toimeentulotukihakemusta ajoissa eli kai toukokuun puolella. Vitutti etukäteen plarata niiden kaikkien etenkin liitteiden kanssa ja hakemuksen teko myöhästyi. Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?

Toisaalta, en jaksanut kiirehtiä senkään takia kun pidin lähes varmana etten saisikaan mitään toimeentulotukea. Rahaa on sen verran paljon kuitenkin säästössä. Mutta olisihan sitä kai kannattanut kokeilla? Viimeksi kun en ajatellut saavani kuin korkeintaan pientä apua laskujen maksuun niin sainkin kuitenkin yli 600 euroa tukea.

Voihan v...
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Vittu, en ehtinyt tekemään toukokuun toimeentulotukihakemusta ajoissa eli kai toukokuun puolella. Vitutti etukäteen plarata niiden kaikkien etenkin liitteiden kanssa ja hakemuksen teko myöhästyi. Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?

Toisaalta, en jaksanut kiirehtiä senkään takia kun pidin lähes varmana etten saisikaan mitään toimeentulotukea. Rahaa on sen verran paljon kuitenkin säästössä. Mutta olisihan sitä kai kannattanut kokeilla? Viimeksi kun en ajatellut saavani kuin korkeintaan pientä apua laskujen maksuun niin sainkin kuitenkin yli 600 euroa tukea.

Voihan v...
Eikö ne takautuvasti tule vielä joltakin aikaa? Ja kaikki kannattaa tietysti hakea, mitä irti saa. Jostain luin, että suomalaiset jättää ihan käsittämättömiä summia tukia hakematta, kun eivät ymmärrä, osaa tai kehtaa. Kyllä mä ainakin riistin ja raastin jokaisen pennosen silloin muuamia vuosia sitten kun olin työttömänä ja osa-aika töissä. Fiilunkiin en sentään lähtenyt, kuten muutamat tutut. Pari tuttavaa keplotteli myymällä (siis olemattomia) polttopuita toisilleen ja niitä sai kai laittaa sitten lämmityskustannuksiin vai saiko sitten toimeentulotuen kautta, en ole ihan varma, mutta ihan ok masseja (työttömille) ne niillä juonitteli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?
Voi sitä saada. Nyt vaan hakemus sisään niin nopeasti kuin viitsit.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi sitä saada. Nyt vaan hakemus sisään niin nopeasti kuin viitsit.

Mutta herjaa että hakemuksen alkupäivämäärä ei voi enää olla menneeltä kuukaudelta. Pitää kai ottaa huomenna yhteys Kelaan ja kysyä asiasta.

Vituttaa se kun täytyy näitä hakemuksia täytellä. Ja etenkin niitä kaikenlaisia liitteitä lähetellä. Siksi kai tuen hakeminen vähän viivästyikin.

Olispa jo oikeissa palkkatöissä. Saisi rahaa ilman hakemusten täyttelyä. Ja ilman liitteiden kokoon keräämistä.
 

A Siente

Jäsen
Vittu, en ehtinyt tekemään toukokuun toimeentulotukihakemusta ajoissa eli kai toukokuun puolella. Vitutti etukäteen plarata niiden kaikkien etenkin liitteiden kanssa ja hakemuksen teko myöhästyi. Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?

Toisaalta, en jaksanut kiirehtiä senkään takia kun pidin lähes varmana etten saisikaan mitään toimeentulotukea. Rahaa on sen verran paljon kuitenkin säästössä. Mutta olisihan sitä kai kannattanut kokeilla? Viimeksi kun en ajatellut saavani kuin korkeintaan pientä apua laskujen maksuun niin sainkin kuitenkin yli 600 euroa tukea.

Voihan v...


Siitä nopea vastaus.

Edit. Siinä hakemuksessa on kohta, jossa kysytään haetko takautuvasti. Vielä kerkeää hakemaan toukokuultakin ilman kikkailuja.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@vilperi
Mulle kävi joskus samoin, kun en vaan viitsinyt/halunnut/mitävain tehdä hakemusta ko kuukauden aikana. Silloin tosin tuo muukin elämä oli mitä oli. Jäi saamatta. En viitsinyt tapella.

Päätöksessä sanoivat rivien välistä luettuna että turha ees noilla spekseillä yrittää jälkikäteen. Tilannettasi en tietenkään tunne. Soita ja kysy.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi mä olen aina se joka kuulee suvun asioista viimeisenä ja sitten kaikki sonta laitetaan kerralla tähän aivoon kun tajuan niistä kysyä monesta eri lähteestä kun hommat on jo suunniteltu? Joo, oli siellä joku takaportti et mihin saa mielipiteensä sanoa, mut en vittu kiusallanikaan sano. Menen paikalle ja näytän komealta.

Mut ei. Muhun liittyvät asiat (tällä kertaa niinkin yksinkertainen juttu kun muistotilaisuus ja uurnanlasku) voisi ihan oikeasti sanoa suoraan etten kuulisi sivukautta jostakin. Saatana. No, taitaa olla sukuvika. En minäkään mistään puhu.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Herätys ois 2tunnin päästä duuniin eikä oo tullu nukuttua yhtään. Kannatti ottaa päikkärit.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Herätys ois 2tunnin päästä duuniin eikä oo tullu nukuttua yhtään. Kannatti ottaa päikkärit.
Meinasin melkein tykätä tästä koska itsekin olen valveilla hölmöjen elämänvalintojen takia, mutta taidankin vain toivotella jaksamisia työpäivään. Tiedän tunteen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös