Yrittänyttä ei panna? Joo, jotenkin siten se meni. Eipä tarvi enää neuvoa vaikka toinen osapuoli haluaisi. Vituttaa vaan kun tuohonkin hommaan olen kuusi vuotta käyttänyt.Yrittänyttä ei laiteta, eikuu miten se sanonta meni?
Yrittänyttä ei panna? Joo, jotenkin siten se meni. Eipä tarvi enää neuvoa vaikka toinen osapuoli haluaisi. Vituttaa vaan kun tuohonkin hommaan olen kuusi vuotta käyttänyt.Yrittänyttä ei laiteta, eikuu miten se sanonta meni?
Joo, jos sitä turhautuu, kun tekee parhaansa, ja näyttää siltä että ei siitä ollut hyötyä. Tai autettava on tyytymätön.Yrittänyttä ei panna? Joo, jotenkin siten se meni. Eipä tarvi enää neuvoa vaikka toinen osapuoli haluaisi. Vituttaa vaan kun tuohonkin hommaan olen kuusi vuotta käyttänyt.
En suosittele hengityksen pidättämistä liian pitkään.Suosittelen kokeilemaan hengityksen pidättämistä. Se tepsii ainakin allekirjoittavalle.
Suosittelen kokeilemaan hengityksen pidättämistä. Se tepsii ainakin allekirjoittavalle.
En suosittele hengityksen pidättämistä liian pitkään.
En aio kokeilla. Mutta on tuo hengitys sen verran sisäänrakennettu ominaisuus, että se toimii taas viimeistään sen jälkeen kun menee taju.Loma-aamun ratoksi jäin pohtimaan, että onko oikeasti mahdollista vahingoittaa itseään pidättämällä hengitystä?
Ilmeisesti ainakin tajun saa lähtemään, jos on tarpeeksi voimakastahtoinen, mutta ei sen vakavampaa. Ellei tajun lähtiessä kolhi itseään.
Mitä mahtavimmat kelit, kerrankin on mukavan lämmintä.Vituttaa tää kesän kuumuus ja kaikki maailmanvitun paarmat ja mehiläiskyrvät.
Oi talvi tule jo.
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvat, joka alkaa noin toisesta lämpimästä kesäpäivästä. Joo ei ole kivaa jos on viikkotolkulla jotain 25-30 hellettä, etenkin jos on yölläkin sen +20c ja vielä kuumankosteaa, mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä eteenpäin pimeyden takia.Vituttaa tää kesän kuumuus ja kaikki maailmanvitun paarmat ja mehiläiskyrvät.
Oi talvi tule jo.
Sepä se kun itse en nauti lämpimästä ja valoisasta. Pieni pakkanen ja pimeä on aivan parasta ja tunnelmallista. Oon oikeestaan aina vihannut kesää. Mökkeily ja veneily on ainoita asioita mistä tässä pystyy nauttimaan.mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvat, joka alkaa noin toisesta lämpimästä kesäpäivästä. Joo ei ole kivaa jos on viikkotolkulla jotain 25-30 hellettä, etenkin jos on yölläkin sen +20c ja vielä kuumankosteaa, mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä eteenpäin pimeyden takia.
Itseäni vituttaa nyt ainoastaan se, ettei ukkonen ole osunut tähän Tampereen keskustan alueelle vielä kertaakaan tai edes viereen sitä.
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvien vinkujat. Eivät suostu ymmärtämään, että kaikki eivät pidä kuumasta. Kuumuus on ainoa sää tai keli, jota ei voi sopivalla vaatetuksella yksilöllisesti hoitaa kohdilleen ja tätä eivät nuo vinkujat suostu hyväksymään.Vituttaa kesäkeleistä vinkuvien vinkujat, jotka öyhöttävät kesäkelien puolesta, mutta toivovat ukkosta.
Nyt vituttaa jo Greta Thunbergiäkin.Vituttaa säästä vinkujat. Se on mitä on joka päivä eikä siihen voi vaikuttaa.
Vinkumiseen toki voi vaikuttaa muuttamalla muualle, mutta väheneekö vinkuminen silläkään... Joku voisi asua talvet Huippuvuorilla ja kesät Tulimaassa, joku toinen kesät talvet Málagassa, ja silti varmaan olisi jotain pielessä.Vituttaa säästä vinkujat. Se on mitä on joka päivä eikä siihen voi vaikuttaa.
Voipi olla vaan joku häiriö.Airbagin valokin perkele. En vie korjaamolle. Ajan seinään. Katsastus edessä. Elämä takana. Kalja kädessä. Elämä edessä.
Otan osaa...Faija vaihtoi viime yönä hiippakuntaa.
Täälläpäin ihan tuttu.Otan osaa...
Edit. Tuo on kyllä vähän outo sanonta.
Sorry kun oon tyly. .Mutta kun uni, ravinto, liikunta, ja päihteettömyys ym.perusasiat, on elämän tärkein juttu. Sori, ehkä suutut.Koko päivä on ollut muutenkin enemmän ja vähemmän perseestä. Pää ei pelitä, olen väsynyt, mielenterveys reistailee, kavereiden luokse menemisen kanssa on säädettävä liikaa ja nyt meni bänditouhukin reisille. Tuo rumpusetti on kaiken huippu, ei voi pysyä yhtä ainutta harkkaa koossa vaan jotain on irrottava ja kiinnitettävä. Kuluu aikaa, kylmenee ja lopputuloksena ei ole mitään mihin olisin tyytyväinen.