Vitutusketju

  • 10 542 961
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Se on tässä se rakkaus..." VITTU! Mä en astu tohon vitun puulaakiin ikinä. Vaikka sais myyjiltä ilmasta pillua. Pää räjähtää atomeiksi joka kerta kun toi paska alkaa soimaan. Ja sitten ettit lopun päivää niitä korvan palasia pitkin lattioita. Kukaan ei edes paskanna imelämpää siirappia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Se on tässä se rakkaus..." VITTU! Mä en astu tohon vitun puulaakiin ikinä. Vaikka sais myyjiltä ilmasta pillua. Pää räjähtää atomeiksi joka kerta kun toi paska alkaa soimaan. Ja sitten ettit lopun päivää niitä korvan palasia pitkin lattioita. Kukaan ei edes paskanna imelämpää siirappia.
On ollut mielessä sama avautuminen. Alepa, here I come!
 

Glove

Jäsen
Kun yrittää neuvoa toista ihmistä semmoisella alueella, joka on omaa spesialiteettiå, eikä neuvot mene perille. Miksi minä edes neuvon? Tyhmä jätkä prkl.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hikka. Ei jumalauta että voi vituttaa. Mikään "vanhan kansan konsti" ei yllätyksien vitun yllätys toimi mulle. Perkele.
 
K

Kiekkokatsoja

Yrittänyttä ei panna? Joo, jotenkin siten se meni. Eipä tarvi enää neuvoa vaikka toinen osapuoli haluaisi. Vituttaa vaan kun tuohonkin hommaan olen kuusi vuotta käyttänyt.
Joo, jos sitä turhautuu, kun tekee parhaansa, ja näyttää siltä että ei siitä ollut hyötyä. Tai autettava on tyytymätön.
No 6 vuotta on pitkä aika, mutta ehkäpä jotkut jopa läpi elämänsä.
Pitäis kai toisinaan muistaa, että aina menee jollakulla itseä paremmin, ja jollakulla itseä huonommin..
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Suosittelen kokeilemaan hengityksen pidättämistä. Se tepsii ainakin allekirjoittavalle.
En suosittele hengityksen pidättämistä liian pitkään.

Loma-aamun ratoksi jäin pohtimaan, että onko oikeasti mahdollista vahingoittaa itseään pidättämällä hengitystä?

Ilmeisesti ainakin tajun saa lähtemään, jos on tarpeeksi voimakastahtoinen, mutta ei sen vakavampaa. Ellei tajun lähtiessä kolhi itseään.
 

Glove

Jäsen
Loma-aamun ratoksi jäin pohtimaan, että onko oikeasti mahdollista vahingoittaa itseään pidättämällä hengitystä?

Ilmeisesti ainakin tajun saa lähtemään, jos on tarpeeksi voimakastahtoinen, mutta ei sen vakavampaa. Ellei tajun lähtiessä kolhi itseään.
En aio kokeilla. Mutta on tuo hengitys sen verran sisäänrakennettu ominaisuus, että se toimii taas viimeistään sen jälkeen kun menee taju.

Vituttaa tää kesän kuumuus ja kaikki maailmanvitun paarmat ja mehiläiskyrvät.

Oi talvi tule jo.
Mitä mahtavimmat kelit, kerrankin on mukavan lämmintä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa tää kesän kuumuus ja kaikki maailmanvitun paarmat ja mehiläiskyrvät.

Oi talvi tule jo.
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvat, joka alkaa noin toisesta lämpimästä kesäpäivästä. Joo ei ole kivaa jos on viikkotolkulla jotain 25-30 hellettä, etenkin jos on yölläkin sen +20c ja vielä kuumankosteaa, mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä eteenpäin pimeyden takia.

Itseäni vituttaa nyt ainoastaan se, ettei ukkonen ole osunut tähän Tampereen keskustan alueelle vielä kertaakaan tai edes viereen sitä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä
Sepä se kun itse en nauti lämpimästä ja valoisasta. Pieni pakkanen ja pimeä on aivan parasta ja tunnelmallista. Oon oikeestaan aina vihannut kesää. Mökkeily ja veneily on ainoita asioita mistä tässä pystyy nauttimaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Paarmat. Ainoa huono puoli näissä keleissä. Jäi yläpihan nurtsi ajamatta, en viitsi olla syötävänä. No, ehtii sitä illalla tai huomenna aamusta. Taidan pulahtaa uimaan. Sitten kirja käteen ja terassille.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvat, joka alkaa noin toisesta lämpimästä kesäpäivästä. Joo ei ole kivaa jos on viikkotolkulla jotain 25-30 hellettä, etenkin jos on yölläkin sen +20c ja vielä kuumankosteaa, mutta näistä keleistä täällä pääsee nauttimaan niin harvoin että oksat pois. Synkistellä voi sitten taas lokakuusta eteenpäin, kun ulkona sataa kaatamalla vettä ja räntää vuoronperään ja ei näe muutamaa metriä eteenpäin pimeyden takia.

Itseäni vituttaa nyt ainoastaan se, ettei ukkonen ole osunut tähän Tampereen keskustan alueelle vielä kertaakaan tai edes viereen sitä.

Vituttaa kesäkeleistä vinkuvien vinkujat, jotka öyhöttävät kesäkelien puolesta, mutta toivovat ukkosta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvien vinkujat, jotka öyhöttävät kesäkelien puolesta, mutta toivovat ukkosta.
Vituttaa kesäkeleistä vinkuvien vinkujat. Eivät suostu ymmärtämään, että kaikki eivät pidä kuumasta. Kuumuus on ainoa sää tai keli, jota ei voi sopivalla vaatetuksella yksilöllisesti hoitaa kohdilleen ja tätä eivät nuo vinkujat suostu hyväksymään.
 

444

Jäsen
Vituttaa säästä vinkujat. Se on mitä on joka päivä eikä siihen voi vaikuttaa.
Vinkumiseen toki voi vaikuttaa muuttamalla muualle, mutta väheneekö vinkuminen silläkään... Joku voisi asua talvet Huippuvuorilla ja kesät Tulimaassa, joku toinen kesät talvet Málagassa, ja silti varmaan olisi jotain pielessä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen vahvasti sitä mieltä, että kaikkien pitäisi inhota täsmälleen samoja asioita ja ilmiöitä. Ei tulisi tällaisia typeriä kinoja siitä, mistä saa vinkua ja milloin. Yritä tässä nyt vaikka äireelle sanoa, että lopeta se vinkuminen, vanha ihminen. Et sä viime kesänäkään mitään sydäriä saanut.
 
K

Kiekkokatsoja

Airbagin valokin perkele. En vie korjaamolle. Ajan seinään. Katsastus edessä. Elämä takana. Kalja kädessä. Elämä edessä.
Voipi olla vaan joku häiriö.
Vie vikakoodiluentaan, ja samalla kuittaavat valon pois. Maksaapi n.22-50e riippuen paikasta. Ja sit heti sen jälkeen leimalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös