Sama laitos vituttaa, mutta eri syystä. Mua vituttaa lukutaidottomat/numeroita tuntemattomat postinnjakajat. Postia jaetaan suruttua vääriin postilaatikoihin, jotka kaikki on kuitenkin asiallisesti merkitty. Yksi iso suojatyöpaikka koko vitun laitos.Suomen Posti vituttaa.
Pysyvä osoitteenmuutos tehty ja silti nämä idiootit jakoivat erittäin tärkeän kirjeen vanhaan osoitteeseen, mistä en pääse sitä hakemaan.
Ne on niin persaukiasia, ettei lompakko kestä. Kulutus nousee aika rapakasti noissa kiimakopeissa, kun nostetaan 80-->100 vauhtia...Mikä helvetti siinä on ettei noilla asuntoauton paskoilla voi ajaa sitä sataa vaikka semmoinen lätkä komeilee tuommoisen paskahuusin hanurissa.
Voimaominaisuudet alkaa tippumaan juuri siitä hetkestä kun niiden reenaamisen lopettaa. Toki koskee kaikkia muitankin ominaisuuksia.Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
Niin, ei tuo yllätyksenä tullut. Sen takia en olekaan välillä tuon tauon aikana halunnut edes ajatella treenaamista, kun on alkanut vituttamaan vain tuo romahdus.Voimaominaisuudet alkaa tippumaan juuri siitä hetkestä kun niiden reenaamisen lopettaa. Toki koskee kaikkia muitankin ominaisuuksia.
Jos lohduttaa, niin lihasmuistin ansiosta pääset viikoissa vanhoihin rautoihin. Eli nollista ei toki tarvitse aloittaa.Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
lihasmuistin ansiosta pääset viikoissa vanhoihin rautoihin
Toivotaan näin. Taso ei kyllä varmasti minulla yleisellä mittapuulla kovin kummoiseksi ehtinyt intin aikana nousta, mutta silti ihan OK peruskuntoon pääsin, mistä olisi ollut hyvä rakentaa lisää. Nyt on tarkoitus kyllä aloittaa systemaattinen harjoittelu, kunhan vaan terveenä pysyisi.aika nopeasti saavuttaa sen asteen millä oli ennen
Väitän myös, että saavat jotain sairasta tyydytystä pitkästä autoletkasta nussisuulin takana.@Kit Carson @5hole Taitaa peruskaravaanari olla sellainen, jolla ei ole ollut enää 20 vuoteen kiire mihinkään.
Tuossa kesäkuun lopulla, kun tulin Paraisista Turkua kohti, niin kiinnitin huomiota vastaan tulevaan traktoriin, joka veti perässään pitkähköä letkaa. Kun letka vain jatkui, niin jossain vaiheessa vilkaisin trippimittaria nähdäkseni kuinka pitkä mato siellä kulkee perässä. Muistaakseni 1,3 kilometriin pääsin kesken kaiken aloittamalla, eli varmaan n. 2 km pitkä pötkö körötteli siinä perässä. Ja traktorihan ei todellakaan antanut tietä. Toivottavasti ei ollut kiire lossiin.Väitän myös, että saavat jotain sairasta tyydytystä pitkästä autoletkastanussisuulin takana.
Huomannut saman ilmiön. Tuntuu, että heinäharavat ottaa asiakseen lähteä siinä iltapäivä kolmen-neljän aikaa maantielle kun jengiä on eniten liikenteessä.Tuossa kesäkuun lopulla, kun tulin Paraisista Turkua kohti, niin kiinnitin huomiota vastaan tulevaan traktoriin, joka veti perässään pitkähköä letkaa. Kun letka vain jatkui, niin jossain vaiheessa vilkaisin trippimittaria nähdäkseni kuinka pitkä mato siellä kulkee perässä. Muistaakseni 1,3 kilometriin pääsin kesken kaiken aloittamalla, eli varmaan n. 2 km pitkä pötkö körötteli siinä perässä. Ja traktorihan ei todellakaan antanut tietä. Toivottavasti ei ollut kiire lossiin.
Tässähän se perus Suomi ongelma. Jos jää kiinni, (prosentti lienee pieni), niin seuraukset tai korvausvastuudet on taparikollisella lähes nolla.Jotkut saatanan narkkarit (todennäköisesti) käyneet meidän treeniksellä hiukan viemässä soittimia. Vittu kun tuollaiset saisi itse teossa kiinni. Ihan varmasti tunsivat paikan, koska tuo on melkoinen sokkelo.
Tuossa vielä meikäläisen Twiitti tännekin, jos vaikka tulee vastaan jollekin...
[MEDIA=twitter]1286592091062243329[/MEDIA]
Jotkut saatanan narkkarit (todennäköisesti) käyneet meidän treeniksellä hiukan viemässä soittimia. Vittu kun tuollaiset saisi itse teossa kiinni. Ihan varmasti tunsivat paikan, koska tuo on melkoinen sokkelo.
Tuossa vielä meikäläisen Twiitti tännekin, jos vaikka tulee vastaan jollekin...
Ainakin muusikoiden.netin facessa tämä sama ilmoitus jaettu...Onko hei Facebookissa joku julkaisu jota voisi jakaa? Voin pistää meidän keikkajärjestämis-sivujen kautta jakoon (Metallihelvetti). Notta jos sitä kautta lisää näkyvyyttä ja jakoja saisi.
Ainakin muusikoiden.netin facessa tämä sama ilmoitus jaettu...
Joka paikkaan kyllä sattuu niin perusteellisesti tällä hetkellä, että ehkä se tästä taas lähtee. Itsellä tosin tuo penkki ei ole koskaan ollut mikään vahva osa-alue, mainitsemiisi 50kg sarjapainoihinkin on tällä hetkellä kyllä matkaa jos jonkin verran. Mutta suunta vain ylöspäin.@Steril Vähän sama tilanne täälläkin. Muutama vuosi sitten aloitin ensimäistä kertaa elämässäni aktiivisen treenaamisen, pari vuotta sitten homma vaan jäi kaiken muun keskellä. Tällä viikolla kävin ensimmäistä kertaa aikoihin duunin salilla ja tarkoitus olisi alkaa taas aktivoitumaan sillä saralla. Itse en tosin jaksa ottaa mitään stressiä mistään tasoista, mulle on ihan sama vetää penkkisarjoja 50kg painoilla, ei ole mitään tavoitteita sen suhteen. Parasta siinä hommassa on se fiilis treenin jälkeen; kun joka paikkaan koskee vielä päivienkin kuluttua ja kropassa on sellainen vire että nyt on saatana tehty jotain. Hienoa hommaa.
Tuollaista näpytin muutama viikko sitten. Nyt sitten meni se kaverinkin faija.Saatana vittu keleper.
Loma loppu, vähäksi aikaa. Sit tässä yrittänyt hoidella faijan perikunta-asioita, näistä kun ei ole mitään kokemusta aiemmin, niin tuntuu että jokapuolelta tulee vastaus "miks vittua täältä kysyt". No, oppii kun tarpeeksi lyö päätänsä byrokratiaan. Onneksi perikunta on tähän mennessä samaa mieltä asioista ja perintöjuttuja ei tarvitse miettiä. Se tästä vielä puuttuiskin.
Sit ois sunnutaina tädin muistotilaisuus. Ja kaiken kukkuraksi sitten parhaan frendin faijalla on odotettavissa viikkoja, max pari kk. Ja kun hän on ollut mulle toinen faija. Yritä nyt frendiä tässä jotenkin tukea ja neuvoa, soittelee ja kyselee et mitäs täs nyt pitäis tehdä. No yritän, kun mulla on kuitenkin kokemusta ihan äskettäin mitä on odotettavissa. Koskaan ei sada kun kaatamalla. Vittu.
Yläkerran naapureista pääsee eroon muuttamalla esim. omakotitaloon.Yövuoro + remonttia tekevä yläkerran naapuri = voittava yhdistelmä.