Vain suomenkielisisilläkö on ongelmia lausua vierasperäisiä sanoja? Voi peijooni, mikä onnettomuus että just tämmöseen lausumavammasten kälyiseen kansaan on tullut synnyttyä. Intialaiset vetää samaan aikaan tuolla täydellistä brittienglantia, jamaikalaiset vääntää ranskaa täydellisesti ärrää korostaen ja nepalilaiset tykittää udmurttia niin ettei eroa syntyperäiseen udmurttilaiseen edes huomaa.
Minua nyppii amerikkalaisten kanssa touhutessa se miten tärkeänä he pitävät sitä miten vaikkapa minun nimeni lausutaan, ja siis lausutaan alkuperäiskielellä eikä jotenkin englanniksi vääntäen. Ihan vitun sama se minulle on miten sen lausuvat, tai vaikka kutsuisivat minua joksikin Georgeksi tai Bobiksi tai vittu Foreign Piece of Shitiksi. Mutta koska se on ilmeisesti verisin loukkaus mitä on, jos ei toisen nimeä osaa lausua täysin alkuperäiskielen mukaisesti, niin sitten pitää esittää olevansa mielissään ku joka saatanan hillbilly aina lausuu ensitapaamisellamme mun nimeä 20 kertaa putkeen, ja varmistaa että menihän se painotus nyt oikein ja on niin hankalaa kun osaan hieman espanjaa ja siinä lausutaan nämä kirjaimet eri tavalla ja kuuntelepa nyt vielä 21. kerran kun sanon sinun nimen, menikö se nyt täydellisesti oikein? No meni meni vittu, voitaisko nyt tästä asiastakin puhua, ei perkele sieltä tuli nyt sitten taas joku uusi jenkki tähän mukaan, tulepa tapaamaan hei tätä suomalaista tyyppiä, hänen nimensä on JJÄRI KYRRI [nimi ehkä muutettu], menikö se nyt oikein, vai pitääkö painottaa sitä y-kirjainta, kokeilepa sinäkin Steve, sano JJÄRI KYRRI, ei TSÄRI KÄRI vaan JJÄRI KYRRI. JJÄRI KYRRI. JJÄRI KYRRI. JJÄRI KYRRI. Sano vielä miten se sanotaan suomeksi, jari kurri, ahaa siis JJÄRI KHYRRI, menikö se nyt paremmin, kokeile sinäkin Bob, JJÄRI KJÄRRI, ei vaan JJÄRI KYRRI, vai oliko se JJÄRI KHYRRI, olen muuten kerran käynyt Portugalissa, se on varmaan ihan samanlainen mesta kuin SSYYÖÖMMEEE vai mitä JJÄRI KHYRRI, huomaatteko Bob ja Steve olen maailmankansalainen, JJÄRI KHYRRI tässä on samaa mieltä ja hän on Finlandista eli from SSSYÖÖMMEE, hehe, se on Finlandin kieltä ja tarkoittaa Finland.
JJÄRI KHYRRI. JJÄRI KHYRRI.
JJÄRI KHYRRI.
JARI SAATANAN VITUN KURRI IHAN VITUN SAMA MITEN SANOTTE SEN VITUN STIIV JA BÖB JA TSOORTS!!!
...
JJÄRI KHYRRI.