Vitutusketju

  • 10 507 426
  • 56 109

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Seuratkaa lööppejä, nimittäin kohta laulaa mun hirvikiväärini.
Mä en saatana ymmärrä näitä tyyppejä, jotka tulee kalastamaan toisen rantaan lauantaina sauna-aikaan.
Itsellä ei ole väliä, mutta naisväki ei todellakaan tykkää.
Jos ampuis pari malliksi, olisko vaikutusta?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sauna päätti sitten savuttaa ja ihan saatanasti. Joskus kesällä käy niin että piippuun muodostuu jonkinmoinen ilmapatja jota savu ei voi ohittaa joten se tulee kaikki sitten sisälle... paksua kitkerää savua joka käy henkeen ja saa silmät vuotamaan. Kyllähän ne savukaasut hetken päästä saa rikottua sen ilmapatjan ja pääsee ulos mutta sauna ehtii täyttyä savusta ja pitää tuulettaa. Kyllä vituttaa...
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Aina yhtä vmaista odotella porukkaa baarin pihalla jotta saa viedä kotia. Muistaa miksi näistä pitäisi vaan suosiolla kieltäytyä ja nukkua kotona
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aina yhtä vmaista odotella porukkaa baarin pihalla jotta saa viedä kotia. Muistaa miksi näistä pitäisi vaan suosiolla kieltäytyä ja nukkua kotona
Miksi? Taksit on keksitty.
 
Käykääs tamperelaiset katsomassa, miltä esim. Tuomiokirkonkatu näyttää tällä hetkellä.

Syödään vähän mäkkiruokaajoujou.

JÄTTEET ROSKIKSIIN JUNTIT!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Lappeenrannan kiihdytysajojen turman jälkipuinti vituttaa. Tai lähinnä ihmiset sosiaalisen median eri merkkikohtaisilla autopalstoilla.

Jos ei kysellä et mikä auto oli, joka kyseisessä turmassa meni ihan rusinaksi ja tuhannen pillun päreeksi, niin sitten joku kusimutteri ihmettelee et miksei turmasta oo videomateriaalia olemassa...?

Pari dashcam-videota on tullut nähtyä kombolla "sukka syylärissä rikotaan nopeusrajoituksia huolella + oho saatana eteen tuleekin joku hitaampi auto"... En tiedä onko niin hienoa tai coolia nähdä video jossa kuuluu kaaharin kuolonkorinat. Tai se kuinka suljetulla tieosuudella ja autokilpailun pikataipaleella auto menee katto eellä puuhun ja kartanlukijasta tulee vainaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Facebook yms kirpparit. Ai vittu. Yrität olla ekologinen ja hyvä ihminen myymällä turhia tavaroita eteenpäin puoli-ilmaiseksi, niin valtaosa tekee oharit ilmoittamatta mitään. Pitäisi kaikki viedä vaan sekajätteeseen. Saatana.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Facebook yms kirpparit. Ai vittu. Yrität olla ekologinen ja hyvä ihminen myymällä turhia tavaroita eteenpäin puoli-ilmaiseksi, niin valtaosa tekee oharit ilmoittamatta mitään. Pitäisi kaikki viedä vaan sekajätteeseen. Saatana.

Nämä saa kyllä verenpaineen nousemaan, itselläni tosin ei niinkään ole ohareista ollut ongelmaa (olen käyttänyt vain tori.fi) mutta muuton yhteydessä yritin myydä täysin käyttökelpoista ja hyvää tavaraa ihan polkuhintaan alkaen 10 eurosta mutta siitäkin piti vielä porukan lähteä tinkimään. Ennemmin saatana vien sitten kaatopaikalle ihan periaatteesta.

Joitain tavaroita lahjoitin hakupalkalla niin eikös niistäkin tullut useita kyselyitä että voisitko toimittaa ne jonnekin 15 kilometrin päähän. En saatana voi, jos ei ilmaista tavaraa voi itse tulla hakemaan niin sekin menee sitten ennemmin kaatopaikalle.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Facebook yms kirpparit. Ai vittu. Yrität olla ekologinen ja hyvä ihminen myymällä turhia tavaroita eteenpäin puoli-ilmaiseksi, niin valtaosa tekee oharit ilmoittamatta mitään. Pitäisi kaikki viedä vaan sekajätteeseen. Saatana.

Näitä voi käyttää lähinnä viihteenä jos ei itketä liikaa ihmiskunnan tila. Myydä tuolla ei kyllä mitään voi saamatta mahahaavaa ja hermoromahdusta.
 

444

Jäsen
Facebook yms kirpparit. Ai vittu. Yrität olla ekologinen ja hyvä ihminen myymällä turhia tavaroita eteenpäin puoli-ilmaiseksi, niin valtaosa tekee oharit ilmoittamatta mitään. Pitäisi kaikki viedä vaan sekajätteeseen. Saatana.
Fida, Kierrätyskeskus, SPR Kontti, Pelastusarmeija... Noihin olen itse toimittanut käyttökelpoista tavaraa, joita ei jaksa yksitellen yrittää muutaman euron kappalehintaan myydä. Tavara päätyy varmemmin tarvitsevalle (toisin kuin ilmaistavaraa etsivien trokarien kautta) ja itse saa samalla kertaa kaiken ylimääräisen pois nurkista minimaalisella vaivalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Fida, Kierrätyskeskus, SPR Kontti, Pelastusarmeija... Noihin olen itse toimittanut käyttökelpoista tavaraa, joita ei jaksa yksitellen yrittää muutaman euron kappalehintaan myydä. Tavara päätyy varmemmin tarvitsevalle (toisin kuin ilmaistavaraa etsivien trokarien kautta) ja itse saa samalla kertaa kaiken ylimääräisen pois nurkista minimaalisella vaivalla.
Joo tämä on kyllä varmasti järkevin tapa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa nykymaailma ja sen muodit, lait, käytännöt ja suvatsevaisuus. Ehkä mua ei oo tehty tähän maailmaan ja tähän ajanjaksoon. Toivottavasti synnyn uudestaan ensi elämässä vaikka koirana, jolla on hyvä koti. Mut sit vituttaa taas, jos onkin mulkut omistajat. No, ehkä lintu olisi parempi vaihtoehto.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatanavittukerpele. Nyt hän meni Kouvostoliittoon. No, pakko oli. Kyllä mä sen tänne tuon.
 

Glove

Jäsen
Vituttaa nykymaailma ja sen muodit, lait, käytännöt ja suvatsevaisuus. Ehkä mua ei oo tehty tähän maailmaan ja tähän ajanjaksoon. Toivottavasti synnyn uudestaan ensi elämässä vaikka koirana, jolla on hyvä koti. Mut sit vituttaa taas, jos onkin mulkut omistajat. No, ehkä lintu olisi parempi vaihtoehto.
Eikö se riipu karmasta? Jos sulla on hyvä karma niin päädyt parempaan seuraavassa elämässä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ja vittusaatana taas. Ilmeisesti onnistuin hankkimaan Puolanreissulta melko messevän vatsataudin. Vettä tullut läpi neljättä päivää, viime yönä nosti kuumeen yli 39 asteen. Kaukana ei olla nyttenkään mut sairaalavuoteella saa pyydettyä kuumetta alentavaa. Menee se kesäloma näinkin, ei sillä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Pikkuisen alkaa kyrpimään töissä. Työskentelen samassa tilassa englannista lähtöisin olevan kaverin kanssa. Tässä ei vielä ole muuta ongelmaa, kuin se, että välillä itselläni on kaverin lausumisesta johtuvia ongelmia kommunikaatiossa. Itse kuitenkin telkkarin kautta tottunut jenkki englantiin, ja kohtuu erilaista puhetta työkaveri suoltaa.

Se nyt alkanut keljuttamaan, kun kaveri vastaa töissä kuunneltavasta musiikista. bbc radio one on päällä. Musiikki on ihan vitunmoista shaibaa ed shiiraimineen, one direksioineen ja kirsikkana kakun päällä spice girsejäkin soittelevat. Jos rockilta, jota itse autossa kuuntelen soi samat bändit, niin tuolla soi jotakuinkin 20 biisiä loppumattomalla luupilla. Tänäänkin tuli joku buetiful people kappale ainakin 5 ! Kertaa 11h työvuoron aikana.

Ja voi helskuta nuo uutiset. Parin kuukauden aikana ei varmasti ole tullut yhtään pätkää ilman brexitiä. Miten hemmetissä nuo jaksaa veussata siitä?

Pari kuukautta sitten, kun tuohon pajaan menin, niin menin sanomaan, että ihan sama mitä soittelee, siitä syystä en ole hirveästi viitsinyt valitella.

Olen siis saman firman kirjoilla ollut eri toimipisteellä nyt kesän, kun oma työpisteeni on ollut kesätauolla, mutta onneksi pääsen ensi viikolla takaisin omaan pajaani, jossa vastaan itse musiikeistani.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kävelin tuossa autolle että lähden asioille niin oli joku valopää käynyt vetämässä avaimella(?) 30 cm viillon apukuskin oveen. Ei mene oikein mulla jakeluun tuommoiset vitun urpot.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa oikeesti jonkin verran se valitettava tosiasia, että Slipknot ja I Prevail esiintyvät ensi helmikuussa Helsingissä peräkkäisinä iltoina, joten joudun tässä lähikuukausina tekemään vaikean ja epämiellyttävän päätöksen siitä kumman keikalle menen. En oo kuitenkaan niin hc että kahtena perättäisenä päivänä kävisin konsertissa, oli sitten miten hyviä bändejä tahansa...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tietokone on sitten huoltokunnossa. Voi vittu. Varmaan maksaa huolto satoja euroja. Tämä vituttaa.
Millainen kone sulla on? Mietin vaan että onko välttämättä järkeä edes huoltoon viedä tuolla hinnalla vai kannattaisiko suosiolla hommata uusi...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jossain määrin kyrsii että aamun tolkuton vesisade saattaa uusiutua illalla. Illalla pukkaa Kaisaniemen puistossa
Bodomin keikka, ja jos joku on ollut Kaisiksessa kunnon vesisateen jäljiltä, niin tietää mistä on kyse.

Sivuhuomiona tuli mieleen, että kun tämä on Bodomille iso spesiaalikeikka, olisi mahtavaa jos Nils Gustafsson tulisi
yllättäen fiittaamaan jotain. Vaikka "Silent night, Bodom night"in.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös