Vitutusketju

  • 10 541 188
  • 56 130
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa paska johtaminen oman esimiehen toimesta.

Mihinkään ei oikeastaan puututa ja kaikki menee lopulta ihan päin vittua. Joka kesä sama juttu vielä kesälomienkin kanssa, kun antaa kaikkien pitää milloin huvittaa, niin sitten on jengiä se kolme vähemmän mitä pitäisi olla, jotta hommat rullaisi kunnolla ja siihen kun lyöt vielä sen yhden tai kaksi sairaslomalaista, niin siinähän sitten ollaan.
Tämä sitten tulee aina "yllätyksenä", että ohhoh eikös meitä enempää olekaan. No ei vittu ole, mistäköhän johtuu!?

Itse toimin siis vuoroesimiehenä suhteellisen isolla tehtaalla ja oma homma on valvoa tuotantoa ja sitä että kaikki toimii. Välillä sitten kun porukkaa on älyttömän vähän, niin tarjoan itseäni tekemään ihan varsinaista duunia sinne, mutta eihän pomo ikinä jää itse "auttamaan". Hän siis teki aikanaan samaa hommaa kuin itse nyt teen ja osaa kyllä sen kaiken prosessin siitä ja luulisi nyt vähän edes kiinnostavan tuotannon saaminen maaliin, kun hänen vastuullaan se lopulta on.
Aina jotain menoa töiden jälkeen tällä ja sitten tulee ne väsyneet "No, kyllä te varmaan jotenkin pärjäätte".
Sitten yrität itse auttaa tuotantoa ja tehdä samalla omaa hommaasi eli juokset 5min. tekemässä töitä ja sitten katsomassa tietokoneilta, että kaikki edelleen menee kuten pitääkin jne.

Kaikkihan sitten kulminoituu siihen, että minulle tullaan "vittuilemaan", kun hommat meinaa myöhästyä ja seuraavat työvaiheet odottavat meidän valmistumista.
No tästä en enää stressiä jaksa edes ottaa, vaan aina sanonut, että saa minun esimiehenä kanssa sopia näistä asioista, kun meno on mitä on.

Ainiin joo vielä. Muutama kesätyöntekijäkin tullut ja nämä on kyllä ihan älyttömän paskoja työntekijöitä. Niin laiskoja vätyksiä. Enkä itse edes vaadi paljoa, kunhan tekisivät niitä hommia valmiiksi, niin sitten saa puolestani tehdä melkein mitä huvittaa siellä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vituttaa ehkä-ihmiset ja se että on niin vaikeeta sanoa "kyllä" tai "ei".

Ymmärrän sen että aina ei voi lupautua esimerkiksi viikonlopuksi jonnekin tapahtumaan, koska voi olla että ilmaantuu jotain muuta, tai rankka työviikko ja voi olla että ei jaksa, mutta on se nyt perkele kun tämä sama asia toistuu joka ikinen kerta.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaks päivää ollu kunnon vittupäiviä. Mikään ei oo sinällään vialla mut vituttaa ihan jokainen asia, vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myös menee, vittu.

Kun vois edes olla kunnon kännissä nii ei varmaan vituttas mikään, mut kun ei voi olla niin vituttaa nyt sekin.

Nyt voisin ihan mieluusti ottaa turpaan joltakii, kiva ois saada turpaan. Saatana ku ei jaksa selvinpäin lähtee huvikseen vittuilemaan potentiaalisille nyrkkisankareille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eniten vituttaa kaikki.
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, lomarahat eivät tulleetkaan vielä tilille, vaikka olikin viimeinen tili ennen loman alkamista. Tiedän oikeastaan mistä se johtuu ja kyseessä on ihan inhimillinen erehdys, mutta vähän niiden varaan laskeskelin tässä parit heinäkuun viikonloppureissut, kun ne vähäisetkin säästöt menivät pääosin muuttoon. Täysin turhaa säätöä siis taas tiedossa.
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, lomarahat eivät tulleetkaan vielä tilille, vaikka olikin viimeinen tili ennen loman alkamista. Tiedän oikeastaan mistä se johtuu ja kyseessä on ihan inhimillinen erehdys, mutta vähän niiden varaan laskeskelin tässä parit heinäkuun viikonloppureissut, kun ne vähäisetkin säästöt menivät pääosin muuttoon. Täysin turhaa säätöä siis taas tiedossa.
No ei vittu jäänytkään, ihan oman tyhmyyden takia. Siis voihan vittujen vittu.

Sain siis tässä kesällä ylennyksen, ja liksakin nousi luonnollisesti ihan mukavasti. Tuli katseltua veroprosenttia, ja ajattelin muuttaa sitä sitten syksymmästä. En sitten huomannut kortin olevan kumulatiivinen, jossa on viikko- ja kuukausirajat, koska laskelmassakin ilmoitetaan perus- ja lisäprosentin lisäksi ainoastaan vuosiraja. Loppujen lopuksi lomarahojen takia tulot paukkuivat komeasti yli kuukausirajan, minkä takia maksetusta palkasta jäi rapiat 45% käteen.

Eli, vaikka sain lomarahat tähän tiliin, niin käteen jäi aikalailla saman verran mitä sain vanhoista hommista. Ja ei voi edes ketään muuta, kuin itseään syyttää. Voihan vittujen vittu...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei vittu jäänytkään, ihan oman tyhmyyden takia. Siis voihan vittujen vittu.

Sain siis tässä kesällä ylennyksen, ja liksakin nousi luonnollisesti ihan mukavasti. Tuli katseltua veroprosenttia, ja ajattelin muuttaa sitä sitten syksymmästä. En sitten huomannut kortin olevan kumulatiivinen, jossa on viikko- ja kuukausirajat, koska laskelmassakin ilmoitetaan perus- ja lisäprosentin lisäksi ainoastaan vuosiraja. Loppujen lopuksi lomarahojen takia tulot paukkuivat komeasti yli kuukausirajan, minkä takia maksetusta palkasta jäi rapiat 45% käteen.

Eli, vaikka sain lomarahat tähän tiliin, niin käteen jäi aikalailla saman verran mitä sain vanhoista hommista. Ja ei voi edes ketään muuta, kuin itseään syyttää. Voihan vittujen vittu...

No, saat osan syksyn aikana takaisin, kun lasket uuden verokortin. Itselle on käynyt sivuverokortin kanssa samalla lailla, palkkapäivänä vitutti kohtuullisesti.
 

Nick Neim

Jäsen
No, saat osan syksyn aikana takaisin, kun lasket uuden verokortin. Itselle on käynyt sivuverokortin kanssa samalla lailla, palkkapäivänä vitutti kohtuullisesti.
Joo, ja eihän nuo tietenkään hukkaan mene, mutta kun olin ehtinyt jo hieman suunnittelemaan rahoille käyttöä, niin kyllähän se pistää vituttamaan.

Noh, muistaapa ainakin ensi kerralla.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei ehkä nyt ihan vitutus, mutta leuto kypsähtäminen nyt kuitenkin pääsi käymään. Mun mökkiäni lähin Lidl on Valkeakoskella. Tykkään juoda alkoholitonta olutta, mikä onkin Lidlissä halpaa ja hyvää. Mutta tässä nimenomaisessa kaupassa ko. tuote on aina loppu. "Joo se menee aina heti loppuun", oli myyjättären kommentti.
Kellään ei ole käynyt mielessä tilata sitä runsaammin . Aika saavutus nykyaikana, kun useimmat ohjelmat osaa automaattisesti nostaa tilausmääriä. Mutta nämä neropatit tilaa manuaalisesti liian vähän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kesäloma Day 3 ja lomastressi on todellisuutta. Yritin värvätä kavereita puistoon istuksimaan, mutta kaikilla on jotain. Nyt sitten mietin, että mitähän tässä näin kauniilla ilmalla oikein tekisi. Ensi viikolla kyllä on ohjelmaa, menemistä ja tulemista, mutta nyt on vähän tylsää. Tiedän, mielenköyhyyttä ja saamattomuutta, että tällaisesta edes tekee ongelman. Ehkä vitutus on liian voimakas sana, harmistus kai parempi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minua vituttaa nuo heinäsirkat tuolla ikkunan ulkopuolella. Ne sirittää ihan viimeistä päivää. Pakko laittaa korvatulppat jos tässä metelissä aikoo nukkua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuli sitten poltettua itsensä tänään futisturnauksessa. Nyt ollaan sitten lähinnä keitetyn ravun värisiä kunnes tuo ihon luontainen toiminta alkaa muuttamaan tuota perskeleen punasuutta melaniiniksi. Joku varmaan nyt tulee korjaamaan että mitä oikeasti tapahtuu ja miten tuo punaisuus ja se ruskettuminen on eri asioita, ihan sama. Vituttaa silti näyttää keitetyltä ravulta. Aamulla se hetki kun totesi ääneen, että "olisikohan pitänyt aurinkorasvaa hommata", sä tiesit mihin ryhdyit, idiootti.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aamulla se hetki kun totesi ääneen, että "olisikohan pitänyt aurinkorasvaa hommata"

Pystyn helposti kuvittelemaan itseni tuohon tilanteeseen, sillä näin monesti on käynyt. Sitä ei osaa ajatella, että muutaman kerran vuodessa lämpötila saattaa kohota näinkin korkeisiin lukemiin pohjolassa. Eilen sitten jokin etiäinen kertoi puuhommiin lähtiessä, että pitäiskö laittaa rasvaa? Kyllä ne näköjään ihan toimiikiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pystyn helposti kuvittelemaan itseni tuohon tilanteeseen, sillä näin monesti on käynyt. Sitä ei osaa ajatella, että muutaman kerran vuodessa lämpötila saattaa kohota näinkin korkeisiin lukemiin pohjolassa. Eilen sitten jokin etiäinen kertoi puuhommiin lähtiessä, että pitäiskö laittaa rasvaa? Kyllä ne näköjään ihan toimiikiin.
Tässä on allekirjoittaneella samasta turnauksesta jo usean vuoden kokemus, myös tästä palamisesta. Toki joskus on sitten tullut vettäkin vaakatasossa. Kyllähän sitä fiksu ihminen ymmärtää että jos viettää 6h ulkona ja auringossa, niin siinä ei voi käydä kuin huonosti. Luonto sitten ajaa juomaan vettä yms. mutta tuo iho iskee vasta kun katsoo illalla peiliin. Tyhmää, niin tyhmää. Tyhmästä päästä sitten kärsii oma iho ja ehkä vähän ego kun näyttää keitetyltä ravulta, mutta no jaa eipä tässä nyt mikään komistus ole muutenkaan, niin enemmän tämä on sellaista ajatustasoista sorttia tämä vahinko. Ei juokse naisia, housut märkänä, perässä muutenkaan. Kai se ihan kiva olisi jos juoksisi, mutta ei se nyt kuitenkaan vitutusta aiheuta.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@BlackWolf Mä olen blondina polttanut itseni useasti ja nykyään osaan ko. tilaa hoitaa.
-Iho tulee ensin desinfioida. Palanut iho tulehtuu lievästi ja sen pystyy estämään käyttämällä desinfektioainetta (iholle tarkoitettua tietysti).
-Aloe Vera -geeliä nahkaan. Viilentää ja helpottaa.
-Tulehduskipulääkettä sopivasti, Burana kelpaa.
-Pysy jonkin aikaa pois auringosta. Tai ainakin käytä hattua ja kunnollista aurinkorasvaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa hieman kun käsien verisuonet ovat menneet suht paskaan kuntoon sytohoitojen seurauksena. Oikean käden iso laskimosuoni on kova kun kivi eli siihen ei enää myrkkyä pysty antamaan. Nyt vasemassa kädessä näemmä alkaa sama juttu. No, onneksi hoitoja on enää pari jäljellä tällä erää.

Ilmaisn huoleni viimeksi osaston ylihoitajalle ja hän hilpeästi sanoi, että kyllä se veri löytää itse reitit eli ei hätää. Hieman WTF olo tuli siinä sitten. Eipä kai, mitäs siitä jos kerran näin on. Ei tuo silti vitutusta poista ja kipuilu pitää tätä sopivasti vieläpä yllä. Mutta mutta, raukat ne rannoilla ruikuttaa, saatana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voisiko noi vitun työmiehet kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin? Vittu, mä yritän tehdä niitä töitä joita en päässyt tstolle tekemään, kiitos idiootin ja idiootimman. Vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Viimeisten öiden nukkuma-ajat tunteina, alkaen tuoreimmasta: 0, 10, 0, 8 (tunnin pätkissä), 2, 0. Olen sekoamassa ja vihaan kaikkea ja kaikkia. Tahdon takaisin töihin, silloin pystyi nukkumaan. Olen lomalla. Myös talvi kelpaisi, kämppäni on kuin sauna kesällä ja varmasti iso syy tähän tilanteeseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voisiko noi vitun työmiehen kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin?
Ei ne voi, niillä on hommia. Rälläkässä on kyllä vittumainen ja voimakas ääni. Että jaksamista sinne...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nuo vitun tuulettimet on kans hiukan kaksteränen miekka. Helpottaa helvetisti mutta jos jätät yöksi päälle niin aamulla saatanasti palelee ja kurkku kipeä ja nokka tukossa. On tää vaan vitun vaikeeta taas.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei ne voi, niillä on hommia. Rälläkässä on kyllä vittumainen ja voimakas ääni. Että jaksamista sinne...
No ei ne voi, tiedän. Taidan lähteä rannalle - pari juttua on nyt pakko hoitaa ennen sitä. Tuota ei kuuntele Erkkikään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Voisiko noi vitun työmiehet kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin? Vittu, mä yritän tehdä niitä töitä joita en päässyt tstolle tekemään, kiitos idiootin ja idiootimman. Vittu.

Tästä muuten tuli mieleen kun nuita timpurin töitä tuli tehtyä muutamia vuosia sitten vielä. Olimme viimeistelemässä muuatta rivaria kun luovutus oli muutaman päivän päästä ja iskin hiltin kylmästi aamu ysiltä yhden akan seinään ja aloin porailee. Meni joku 10 sec ja tämä muija juoksee puolialasti ovesta ulos ja rääkyy että painu vittuun poraamaan. Rupes niin vituttamaan että sanoin tälle akalle että sori vaan mutta vittuako muutat keskeneräiseen kämppään asumaan että pakkohan nämä on saada tehtyä. Noh se häipy siitä haistatellen mutta palasi noin tunnin päästä takaisin ja pyysi anteeksi ja tarjos kahvit. En juonu kun aattelin että se natku varmaan laittanu jotain rotanmyrkkyä siihen. Että kyllä ihmiset vois joskus ajatella ennenkuin alkaa haistattelemaan. Kukaan ei ole pakottanut muuttamaan keskeneräiseen kämppään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voisiko noi vitun työmiehet kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin? Vittu, mä yritän tehdä niitä töitä joita en päässyt tstolle tekemään, kiitos idiootin ja idiootimman. Vittu.
Tässä rakennettu The Ratikkaa jo ties kuinka kauan. Ääniä ollut ties kuinkamoista ja talokin tärissyt. Kertaakaan ei ole haitannut ja olen itse vain iloinen tuosta, että muutaman vuoden päästä kolisee tuosta ratikka ohi.

Mutta kyllähän rälläkän ääni veemäinen on, ei sillä.
 

julle-jr

Jäsen
Tästä muuten tuli mieleen kun nuita timpurin töitä tuli tehtyä muutamia vuosia sitten vielä. Olimme viimeistelemässä muuatta rivaria kun luovutus oli muutaman päivän päästä ja iskin hiltin kylmästi aamu ysiltä yhden akan seinään ja aloin porailee. Meni joku 10 sec ja tämä muija juoksee puolialasti ovesta ulos ja rääkyy että painu vittuun poraamaan. Rupes niin vituttamaan että sanoin tälle akalle että sori vaan mutta vittuako muutat keskeneräiseen kämppään asumaan että pakkohan nämä on saada tehtyä. Noh se häipy siitä haistatellen mutta palasi noin tunnin päästä takaisin ja pyysi anteeksi ja tarjos kahvit. En juonu kun aattelin että se natku varmaan laittanu jotain rotanmyrkkyä siihen. Että kyllä ihmiset vois joskus ajatella ennenkuin alkaa haistattelemaan. Kukaan ei ole pakottanut muuttamaan keskeneräiseen kämppään.
Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.

Näimpä. Tai ne luulee että se työ tehdään silloin kun heille sopii. Taisin vielä sanoa tälle naiselle siinä vitutuksissani että tämä tehdään nyt tai saat tehdä sen keskenäs tjsp. Eipä sieltä sitten tullut kun semmonen helvetin hölmö ilme. Onneksi se sitten lopulta itse tajusi kuinka helvetin typerästi se käyttäytyi.

Niin ja pomolle sitten sanoin tästä akasta niin sano että poraa perkele ylimääräisiä reikiä sille sinne niin oppiipahan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös