Vituttaa paska johtaminen oman esimiehen toimesta.
Mihinkään ei oikeastaan puututa ja kaikki menee lopulta ihan päin vittua. Joka kesä sama juttu vielä kesälomienkin kanssa, kun antaa kaikkien pitää milloin huvittaa, niin sitten on jengiä se kolme vähemmän mitä pitäisi olla, jotta hommat rullaisi kunnolla ja siihen kun lyöt vielä sen yhden tai kaksi sairaslomalaista, niin siinähän sitten ollaan.
Tämä sitten tulee aina "yllätyksenä", että ohhoh eikös meitä enempää olekaan. No ei vittu ole, mistäköhän johtuu!?
Itse toimin siis vuoroesimiehenä suhteellisen isolla tehtaalla ja oma homma on valvoa tuotantoa ja sitä että kaikki toimii. Välillä sitten kun porukkaa on älyttömän vähän, niin tarjoan itseäni tekemään ihan varsinaista duunia sinne, mutta eihän pomo ikinä jää itse "auttamaan". Hän siis teki aikanaan samaa hommaa kuin itse nyt teen ja osaa kyllä sen kaiken prosessin siitä ja luulisi nyt vähän edes kiinnostavan tuotannon saaminen maaliin, kun hänen vastuullaan se lopulta on.
Aina jotain menoa töiden jälkeen tällä ja sitten tulee ne väsyneet "No, kyllä te varmaan jotenkin pärjäätte".
Sitten yrität itse auttaa tuotantoa ja tehdä samalla omaa hommaasi eli juokset 5min. tekemässä töitä ja sitten katsomassa tietokoneilta, että kaikki edelleen menee kuten pitääkin jne.
Kaikkihan sitten kulminoituu siihen, että minulle tullaan "vittuilemaan", kun hommat meinaa myöhästyä ja seuraavat työvaiheet odottavat meidän valmistumista.
No tästä en enää stressiä jaksa edes ottaa, vaan aina sanonut, että saa minun esimiehenä kanssa sopia näistä asioista, kun meno on mitä on.
Ainiin joo vielä. Muutama kesätyöntekijäkin tullut ja nämä on kyllä ihan älyttömän paskoja työntekijöitä. Niin laiskoja vätyksiä. Enkä itse edes vaadi paljoa, kunhan tekisivät niitä hommia valmiiksi, niin sitten saa puolestani tehdä melkein mitä huvittaa siellä.