Vitutusketju

  • 10 536 150
  • 56 130

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sisälukutaitosi on huikea :D

Käyttämäni termi sovittiin viittaa siihen, että kellonaika oli yhteisesti sovittu. Ei siis määrätty, vaan sovittu. Ja ei siitäkään lipsuminen ole maailmanloppu, mikäli ilmoittaisi asiasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani sen verran huolehtiva, etten tykkää herätä tyhjästä kodista kolme tuntia sen jälkeen kun toisen olisi pitänyt tulla kotiin. Siinä ehtii tulla kaikenlaisia ajatuksia mieleen.
En ole vielä tähän mennessä itse huomannut sisälukutaidossani mitään ongelmia. Nyt siinä saattoi olla, koska minulle muodostui tekstistäsi kuva pariskunnan yhteiselämästä, jossa ämmän kotiintuloajat "sovitaan". Tämän mahdollisuuden todennäköisyyttä lisäsi seuraavat tekijät.

A) Puhe ämmien hakkaamisesta ilman seksiä tjsp. Epäilemättä tehokeino, mutta silti vähän hassua kirjoittaa mitään tämänkaltaista. Ilmeisesti sivistyksessäni oli aukko, koska en tiennyt tämän olevan kaunokirjallisuudesta tunnettu ilmaisu. B) "Soitit ettei tarvitse tulla niin aikaisin kotiin kun on sovittu". Kyllä tää mun mielestä kuulostaa aika armopalan jakamiselta. C) Flaidis kännyköitä heitellen viiden aikaan aamuyöstä. Kuulostaa aika suoraan Varissuo/Jakomäki-akselilta.

Koska päätelmä ei ollut 100% varma, laitoin siihen perään sen kysymysmerkin, minkä varmaan huomasit ilman sisälukutaitoakin. Siinä oli siis perässä kysymysmerkki, ei piste.

Tämä huolestumisaspekti on epäilemättä hyväksyttävä syy sovitulle kotiintuloajalle, ja jos ei 3,5h aikana saa lähetettyä edes tekstiviestiä on ainakin jonkinasteinen vittuuntuneisuus paikallaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä. Ja aukeammillakin kohdilla oli lunta karvan alle metri. Ja parasta aikaa tulee tuota saatanan paskaa lisää.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä. Ja aukeammillakin kohdilla oli lunta karvan alle metri. Ja parasta aikaa tulee tuota saatanan paskaa lisää.

Sieltä pääsee kyllä aina pois, jos se lumi noin paljon vituttaa. Itseäni vituttaa lähinnä lumen puute ja sellainen geneerinen nollakelipaska. Kunnon talvi 20 asteen pakkasen ja metrisen lumipeitteen kera on parasta!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sieltä pääsee kyllä aina pois, jos se lumi noin paljon vituttaa.

Ai vittu että minua sitten vituttaa ihmiset jotka tulee aina tämän vakiofraasin kanssa lässyttämään että "pääseehän sieltä pois" jos kiroaa säitä. Usko pois että olisin jo lähtenyt jos elämä olisi niin helppoa että voisi vaan lähteä kun joku asia, esim. säät, alkaa vituttamaan!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhe ämmien hakkaamisesta ilman seksiä tjsp. Epäilemättä tehokeino, mutta silti vähän hassua kirjoittaa mitään tämänkaltaista. Ilmeisesti sivistyksessäni oli aukko, koska en tiennyt tämän olevan kaunokirjallisuudesta tunnettu ilmaisu.

Ei muistaakseni ollut Keltaisessa Leskessä tätä ilmaisua, mutta filmatisoinnissa Karl. E. Miesmann käyttää tuota.

Soitit ettei tarvitse tulla niin aikaisin kotiin kun on sovittu". Kyllä tää mun mielestä kuulostaa aika armopalan jakamiselta.

No, ei se nyt kuitenkaan ole armopala. Enkä ymmärrä edes, että miten tuosta saa sellaisen kuvan. Tosin mun näkemys ei ehkä ole kovin objektiivinen. Kuitenkin, soitin siksi, että ei tarvitse pitää kiinni ajasta joka on sovittu, että ole vaan kauemmin jos on hauskaa jne. Armopala? Ei mun mielestä.

Flaidis kännyköitä heitellen viiden aikaan aamuyöstä. Kuulostaa aika suoraan Varissuo/Jakomäki-akselilta.

Kieltämättä. Tuo naiseni on humalassa sellainen kuin aiemmin kirjoitin, äkkipikainen ja aggressiivinen. Minä en kuitenkaan sitä flaidista aloittanut. En huutanut, en provosoinut, ilmoitin vaan olevani pettynyt. Taisin tehdä sen liian rauhallisella äänellä, koska sekin riitti provosoinniksi. Lisäksi beefiin vedettiin mukaan mun somewhat rikollinen menneisyyteni ja viime syyskuussa menehtynyt entinen tyttöystäväni. Kumpikin asioita, joiden ei todellakaan pitäisi vaikuttaa nykyiseen tilanteeseen ja joka tapauksessa mielestäni asioita, joista on äärimmäisen mautonta alkaa vittuilemaan, vieläpä niin, että huomaa sanojen tarkoituksen olevan ainoastaan satuttaa.

Koska päätelmä ei ollut 100% varma, laitoin siihen perään sen kysymysmerkin, minkä varmaan huomasit ilman sisälukutaitoakin. Siinä oli siis perässä kysymysmerkki, ei piste.

Tämä huolestumisaspekti on epäilemättä hyväksyttävä syy sovitulle kotiintuloajalle, ja jos ei 3,5h aikana saa lähetettyä edes tekstiviestiä on ainakin jonkinasteinen vittuuntuneisuus paikallaan.

Mielestäni on jossain määrin ylimielistä kuvitella tietävänsä vieraan ihmisen tilanteen yhden viestin perusteella. Ollaksesi objektiivinen sun pitäisi päästä sekä mun, että avovaimoni pään sisälle. Mutta toisaalta en odota objektiivisuutta, itsehän tänne avauduin ja sanakäänteet olivat sen verran provosoivia, että tilasin tämän keskustelun itselleni.

Huolestumisaspekti on huomattava, kun ottaa huomioon viimeaikaiset tapahtumat, joista en (syistä jotka varmasti ymmärrät) tänne halua kirjoittaa. Sanon vaan, että mulla on syitä olla huolissaan huomattavasti enemmän, kuin keskivertokansalaisella. Tai näin ainakin uskoisin.

Saitko?
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni on jossain määrin ylimielistä kuvitella tietävänsä vieraan ihmisen tilanteen yhden viestin perusteella. Ollaksesi objektiivinen sun pitäisi päästä sekä mun, että avovaimoni pään sisälle. Mutta toisaalta en odota objektiivisuutta, itsehän tänne avauduin ja sanakäänteet olivat sen verran provosoivia, että tilasin tämän keskustelun itselleni.

Saitko?
Enköhän mä pikku hiljaa.

Sen verran vielä kuitenkin, että en näkisi sillä yhteyttä ylimielisyyteen. Keskustelupalstalla luetaan viesti, saatetaan muistaa tai olla muistamatta jotain taustatietoja ja vastataan tämän epätäydellisen informaation pohjalta, jos vastauskynnys sattuu sillä hetkellä ylittymään. Juuri tänä lauantain luppohetkenä se sattui ylittymään kysymyksen verran, koska tekstissä oli muutama värikkäästi/epätäydellisesti kerrottua kohtaa, joiden pohjalta ei voinut olla täysin varma, että kyseessä oli pelkästään huolehtimisaspekti.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja lisäksi lapseton ei vain voi ymmärtää.

Itse ainakin olen varsin hyvin ymmärtänyt, että maailma on ylikansoittunut, ja miljoonat lapset ovat vailla kotia. Olen myös ymmärtänyt, että oikeasti lapsirakkaat ihmiset pyrkivät tarjoamaan kodin näille kodittomille.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä.

Mjoo, tätä pitää kompata. Onneksi ton taka"pihan" putsaus vei vain tunnin mutta nyt sitä saatanan valkosta ainetta on semmonen 1.5m tasanen laakio tossa loppuosalla.

Noh joo. Saapahan ainakin kaljat hyvin kylmään kun tunkee tohon lumikasaan ne kesällä.

Niin ja mikä vituttaa, no se että että harja otti ja hajosi kesken terassin puhdistamisen. Viime kerralla hajos lapio, nyt aattelin että tänä talvena uudet Firskarssin varret ja homma on kivaa ja vehkeet ei hajoa niin paskan marjat.

Homman tietysti kruunaa se että yöllä luikahtaa katolta lumet nyt putsatulle alueelle sitten ja homma uusiksi...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taas yleistä vitutusta ilmassa. Alle listattuna muutamia syitä:

-Tein eilen kaksi vetoa, ensimmäinen meni jo vituiksi, toinen menossa vahvasti samaan suuntaan.
-En ole koko päivänä saanut aikaiseksi lähteä ulos
-Selkä kipeä
-Vähän nälkäkin jo
-TPS on ottamassa turpaan Ilvekseltä
 

tutzba

Jäsen
Koko vitun päivän odottanut tätä hetkeä. Tai no en oikeastaan tätä hetkeä, mielikuvissani olisin nyt iloisena sohvalla katsomassa läppäriltä matsia. Mutta ehei, kiitos UrhoTV!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja mikä vituttaa, no se että että harja otti ja hajosi kesken terassin puhdistamisen.

Minulla hajosi lapio. Harja hajosi jo viime viikolla. Saatana tätä talvea ei kestä hermot eikä vehkeet.
 
Eikai nyt noil koville ota SaiPan taaperrus tänään? Ois varmaan pitänyt pistää hymiöitä heittoni perään.

Pistä yv:llä viestinä osoite niin lähetän sixarin pikana.

;)

Itseasiassa en ole seurannut SaiPaa erityisen tarkalla silmällä tällä kaudella... Radiosta en ole seurannut enää moneen kuukauteen. Hallille onkin sitten taas vähän hankalampi kulkea... En ole Lappeesta siis kotoisin.

Harmi kyllä kun on vain pari KOFF:ia, joten se sixpack tänne!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ärsyttää suuresti ja jopa vituttaa, kun ihmiset kirjoittaa RIP-ketjuun coolisti ja ylimielisesti viestinsä perään :"Kepeät mullat" tai "kevyet mullat"

Ihan sama kuka kuolee, niin takuuvarmasti nuo kaksi toteamaa on muutamassa viestissä peräkkäin.

Ärsyttävin ilmaisu ikinä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mitä coolia ja ylimielistä tuossa sitten on?
Olisiko parempi sanoa hyvää jatkoa, päästit sitten kylmän pierun, vai mitä?
Lienee kuitenkin aika yleinen ilmaisu jonkun kuollessa, oli sitten julkisuudesta,-tai muuten tuttu.
Johan jeesuksen äiti Juicen mukaan toivotteli tätä pojan kuoleman jälkeen.

Linkki vie youtubeen "jeesuksen mummu" kappaleeseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ärsyttää suuresti ja jopa vituttaa, kun ihmiset kirjoittaa RIP-ketjuun coolisti ja ylimielisesti viestinsä perään :"Kepeät mullat" tai "kevyet mullat".
Mulla ei noiden kevyiden multien kanssa ole ongelmaa, mutta se "R.I.P" kyllä särähtää korvaan/ottaa silmään. Ei se nyt mitenkään erityisesti ärsytä ja jokainen saa tietysti osoittaa kunnioituksensa vainajalle tahtomallaan tavalla, mutta onhan se vähän erikoista että täytyy englanniksi ne surunvalittelut toimittaa, varsinkin jos se vainaja on itsekin suomalainen. Voishan se RIPin vaihtaa vaikka LR:ään...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tapasin baarissa kauniin ja mukavan naisen. Ja heti kun katsoi silmiin niin tunsi jotain enemmänkin. Harmittaa vaan kun valomerkin aikana onnistuin hänet hukkamaan ja nimeä en tajunnut heti kysyä. Noh täytyy toivoa, että tapaan vielä joskus hänet myöhemmin. Oli kuitenkin paikallista väkeä, joten toivoa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös