Vitutusketju

  • 10 536 150
  • 56 130
Vuotuinen kesätyövitutus alkaa masentamaan jo kunnolla. Tällä kertaa toiveissa työ Lappeenrannasta. Eekoo taitaa olla suurin työllistäjä, mutta kesätyöpaikkojakaan ei ole haussa. Eikä sielläkään ole oikein omaa koulutusta vastavaa hommaa. Ei sillä, etteikö Eekoon hommat kelpaisi tässä tilanteessa.

Minulle kelpaisi omaa alaa edes jotenkin sivuava tuettu (yliopisto maksaa osan harjoitteluajan palkasta) harjoittelupaikkakin, mutta ei niin ei. Ideat vähissä ja ne harvat, joista on tullut kysyttyä, ovat niuhoja jopa harjoittelun kanssa.

Aika perinteistä paskaahan tällainen on. Joulukuussa vielä odotellaan ns. oman alan töitä/harkkapaikkoja ja helmikuun alussa joudun etsimällä etsimään edes jotain duunia. Maaliskuussa sitten kelpaakin jo laittaa hakemusta puhelinmyyntityöhön.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Vituttaa kun alkaa itse olla sen ikäinen että kavereilleni alkaa tulla omia lapsia. Sitten sitä saa lueskella FB:stä satoja kertoja päivässä samoja juttuja vauvoista ja siitä kuinka ihania ne on blaablaablaa. Tuntuu että kaikilla läheisillä naisilla on ihan helvetinmoinen vauvakuume. Okei tosi kiva juttu, mutta älkää sitä mulle toitottako kun juodaan kahvia tai vastaavaa, ellei todella ole tarkoitus siirtyä friends with benefits-tyyliseen ystävyyteen.

Pitäkää pienet söpöt toukkanne, en itse moisia halua vielä kymmeneen vuoteen.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
-OO-, tottahan tuo, ei ne ketjut täällä turhaan ole. Toista J_K:n tapauksessa, perusjutuista pitäisi pystyä juttelemaan ihan ihmisten kesken, kasvotusten.

verikuut, viestis oli niin absurdi alusta loppuun, että nauroit varmaan itsekin :D
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Yhdyn Herkkuun, osa "äipöistä" on aivan saatanan rasittavia kakarajuttujensa kanssa. Etenkin jos niitä lässytetään vajaavaltaisen äänellä. Muu maailma lakkaa olemasta, on vain ja ainoastaan se oma pieni ipana, johon liittyvä joka ikinen asia on pakko raportoida riippumatta siitä, kiinnostaako vastaanottajaa eli ei. Pohjat veti duunikaveri, joka lounastunnilla alkoi selostaa kaikista mahdollisista eritteistä, jotka liittyvät raskauteen ja joiden eritystä raskaus muuttaa. 1) Ei kiinnosta, 2) ei kiinnosta duunikaverin eritteet, 3) ei kiinnosta kuulla eritteistä ylipäätään ruokailun aikana.

Kanssaihmisten huomioimista on se, että valikoi puheenaiheita kuulijakunnan mukaan. En minäkään paasaa suu vaahdossa kiekosta ihmisille, joiden mielestä "se on ihan tyhmä ja tylsä laji ja kuinka kukaan voi katsoa sitä". Vastaavasti odotan, ettei mun tarvitse kuulla kaikkia imetys-, vaippa- ja yövalvomisjuttuja.

Ja ennenkuin Sami Sampio, tuo kaikkien vanhempien sankari *) laukkaa paikalle puolustelemaan, niin sanon tässä jo itse, että onneksi on joitain fiksuja vanhempia. Hyvänä esimerkkinä mainittakoon ystäväni BOL, joka snaijaa kyllä, etten liiemmin pidä lapsista ja ottaa sen huomioon. Välillä tulee joitain jopa hauskoja anekdootteja, mutta BOLin kanssa voi myös istua pitkää iltaa ilman halaistua sanaa lapsista.

*) huom. modet, viittaus Kari Grandiin, en tiedä enkä edes arvaile onko Sampion oikea nimi Sami
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäkää pienet söpöt toukkanne, en itse moisia halua vielä kymmeneen vuoteen.

Pahinta on kun näitä toukkia ulkoilutavia tulee jalkakäytävällä vaikkapa kaksi kappaletta vastaan kärryinensä. Ei ne jumalauta väistä senttiäkään, vaan itse on löydettävä oma tilansa ajoradalta tai toiselta puolelta katua.

Joskus yksikin ulkoiluttaja antaa olemuksellaan ymmärtää, että hän kärryinensä on se joka määrää miten jalkakäytävällä kuljetaan.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Yhdyn Herkkuun, osa "äipöistä" on aivan saatanan rasittavia kakarajuttujensa kanssa. Etenkin jos niitä lässytetään vajaavaltaisen äänellä. Muu maailma lakkaa olemasta, on vain ja ainoastaan se oma pieni ipana, johon liittyvä joka ikinen asia on pakko raportoida riippumatta siitä, kiinnostaako vastaanottajaa eli ei. Pohjat veti duunikaveri, joka lounastunnilla alkoi selostaa kaikista mahdollisista eritteistä, jotka liittyvät raskauteen ja joiden eritystä raskaus muuttaa. 1) Ei kiinnosta, 2) ei kiinnosta duunikaverin eritteet, 3) ei kiinnosta kuulla eritteistä ylipäätään ruokailun aikana.
[/SIZE]

Ja mua vituttaa se ku;
a) ihmiset lässyttää lapsilleen. Eikö niille voi puhua normaalilla äänillä, on ne kuitenki ihmisiä lapsetkin?
b) ku jokainen vanhempi kertoo, että miten näppärä ja älykäs heidän Mika-Marko-Petterinsä on X vuotiaaksi? Eikä ne ite ymmärrä, että vanhempien lausuntojen mukaan 90% lapsista on keskiarvoista älykkäämpi/kauniimpi/kehittyneempi. Varsinki X vuotiaaksi...
c) jokaiseen joulu-, juhannus-, isäinpäivä-, äitienpäivä- tms korttiin pitää tunkea sen pikku äpärän* kuva tai pikku tuhraus, muotoa Mika-Marko-Petteri X-v

Terveisiä vaan kavereille ja sukulaisille. Joulukortteja odotellessa.

* avioliiton ulkopuolinen lapsi
Avioton lapsi – Wikipedia
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Joskus yksikin ulkoiluttaja antaa olemuksellaan ymmärtää, että hän kärryinensä on se joka määrää miten jalkakäytävällä kuljetaan.

No älä hemmetissä! Pitäisikö kärryttelijän sitten väistää jalkaisin ilman ylimääräistä kuormaa kulkevia? Järjenkäyttö on sentään vielä nykyäänkin ajoittain sallittua. Se väistää, jolta se helpommin onnistuu.

Tämä ei tietenkään tarkoittanut sitä, että vaikkapa useamman ulkoiluttajan porukan olisi sopivaa tukkia koko jalkakäytävä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja ennenkuin Sami Sampio, tuo kaikkien vanhempien sankari *) laukkaa paikalle puolustelemaan, niin sanon tässä jo itse, että onneksi on joitain fiksuja vanhempia. Hyvänä esimerkkinä mainittakoon ystäväni BOL, joka snaijaa kyllä, etten liiemmin pidä lapsista ja ottaa sen huomioon. Välillä tulee joitain jopa hauskoja anekdootteja, mutta BOLin kanssa voi myös istua pitkää iltaa ilman halaistua sanaa lapsista.
Joo, on se Sami, mutta vastaavasti taas sampio. Sami + tampio = sampio.

Niin, mua taas vituttaa näissä keskusteluissa "vastapuolen" totaalisen rajoittunut käsitys. Tosiasia on se, että omista asioistaan paasaavat ihmiset hehkuttavat myös muksuistaan. Ei se ole kiinni pelkästään vanhemmuudesta. Sekin on kyllä totta, että vanhemmaksi tuleminen on normaaliolosuhteissa sen luokan kokemus, että turha sitä on yrittää edes selittää lapsettomalla. Ensimmäinen muksu varsinkin. Jos lapsettomalle tapahtuu jokin iso elämänmuutos, niin saattaa kai se jollain tapaa näkyä ja kuulua ulospäinkin. Se on taas tyyppikohtainen juttu, millä tavalla sitä näyttää muille. Itse olin hyvin onnellinen, mutta en minä sitä sen kummemmin hehkutellut. Eritejutut nyt ovat aika pohjanoteerauksia, oli äiti tai ei.

Huvittaa tällä palstalla tapahtuva profiloituminen. Jos pyrin tuomaan hiukan tasapainoa sinkkujen vikinään jonkin itkevän lapsen aiheuttamasta vitutuksesta, niin kai se sitten on vuosien saatossa sitä, että tungen lapsia joka paikkaan. Tosiasiassa mua ei hirvesti sykäytä edes kavereitteni lapset saati tuntemattomat vauvat, vaan koen aivan samanlaista kypsymistä esim. julkisissa huutavan vauvan vuoksi kuin kuka tahansa muukin. Vanhemmuus ja elämänkokemus tuovat kuitenkin perspektiiviä tuollaisiin tilanteisiin, enkä välttämättä jaksa kantaa kovin pitkää ahdistusta sisuksissani normaalielämään liittyvien asioiden vuoksi. Joillain se näyttää olevan ylitsepääsemätön tapaus. No, murheensa kullakin.

Vielä lopuksi: mulla on monia lapsettomia kavereita, ja meillä voi vierailla täysin ilman vanhemmaksi käännytystä. Kerron toki joskus joitain hauskoja tapahtumia perheen sisältä, koska niitä kiistatta tapahtuu lasten kanssa touhutessa. Silti huvittavaa on se, että useimmiten jutun kääntyessä lapsiin aloite tulee sinkulta tai lapsettomalta pariskunnalta, ja aika usein vieläpä siten, että onneksi meillä ei ole noita muksuja suunnitelmissa. Aika vitun moukkamaista sekin on. Kuka kuuntelisi sinkulta samantyylistä huokailua parisuhteeseen liittyen ilman että se tuntuisi missään? Aika usein annan nuo kommentit mennä ohi, mutta joskus pistän pientä piikkiä takaisin, riippuen hiukan tyypistä. Tällä palstalla sitten vähän enemmänkin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lapsiasian kanssa joutui vastakkain viimeksi toissapäivänä, kun yhteen iltatilaisuuteen tultiin puolivuotiaan vauvan ja lastenvaunujen kanssa. Syy: hoitajaa ei järjestynyt. Ihan kiltti muksu ja pysyi suurimman osan aikaa hiljaa (kun ei pysynyt, äiti poistui ulos rauhoittelemaan), mutta ensimmäinen reaktio oli, että voi v-ttu. Pikkulapset, niiden (suht omahyväinen) esittely ja perhelätinä, yleinen lässytys ja keskeytykset kun ei minusta vain kuulu duunijuttuihin.
Toisaalta, ei sekään ole oikein, että vanhempien pitäisi jumittaa vuosikausia neljän seinän sisällä ja jäädä sivuun hommista vain sen takia, että niillä on lapsia - elämäähän se on (mutta ei mun, jumalauta:). Paskat, en tiedä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Niinkuin sampio sanoi, jos ihmisellä on taipumusta paasata omista asioistaan niin aivan varmasti paasaa pienistä lapsistaan. Joillakin se lyö pahasti yli, kuten TOq... TQoFEn esimerkissä. Kyllä, on todella vittumaista joutua kuuntelemaan ummet ja lammet jostain vauvasta, jota ei ole edes nähnyt eikä haluakaan nähdä. Jos sitten tilanne on se, että pissasta ja muista eritteistä kerrotaan seikkaperäisesti ruokaillessa, niin tilannehan ei johdu siitä, että joku on tullut tai on tulossa äidiksi, vaan siitä, että se joku on persidiootti jonka ei pitäisi ihmisten ilmoilla liikkua ennen kuin on opetellut tavoille.

Tasapuolisuuden vuoksi on todettava, että ihan samantasoista toimintaa on väkisin tuoda esiin omaa lapsi-inhoaan. "Se eilinen leffa telkkarista oli ihan hyvä, ja kyllä muuten vituttaa kun lapsia on olemassa". Tällä en viittaa yhteenkään Jatkoajan nimimerkkiin, tai en ainakaan TQoFEen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen kaikille niille, joita lapset vituttaa, yrittämään seuraavaa lähestymistapaa: onnittelet itseäsi siitä, että ko. lapsi ei ole sinun omasi.

Kun kohtaat kirkuvan lapsen kaupassa, vitutuksen sijaan ajattelet, että onneksi pääset kyseisestä mölytoosasta eroon heti, kun ostokset on maksettu. Eli viim. vartin sisään. Ja se on pieni aika ihmisen elämässä. Sen jälkeen voit mennä kotiin, avata keskioluen, nostaa jalat pöydälle, katsoa tv:tä tai lukea lehteä. Nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta.

Sen sijaan lapsen vanhemmat joutuvat luultavasti taistelemaan lapsen kanssa ihan kaikesta mahdollisesta tasan siihen saakka, kun tenavasta sammuu virta. Ja uskokaa kun sanon, että aina lapsen käytös ei johdu siitä, että vanhemmat ovat epäonnistuneet kasvattajina tai eivät laita lapselleen rajoja. Mä en suostu ainakaan vielä pitämään itseäni huonona vanhempana, vaikka mun 3v. välillä makaa pitkin pituuttaan esim. Mäkissä, koska haluaa lelun. Ja koska koko päivä on ollut yhtä taistelua, huonoa käytöstä ei millään leluilla palkita. Siinähän haluaa. Tokihan ojennan lasta ja pyydän ensin ystävällisesti ja myöhemmin ehkä vähän vähemmän ystävällisesti olemaan hiljaa, mutta koska huomiotahan tuo hakee, yhtään ylimääräistä huomiota en anna. Vasta, jos tilanne sitä vaatii, nappaan kiinni ja mennään ulos kalistelemaan sarvia. Mutta jos olen yksin kahden lapsen kanssa ja tilauksen tekeminen on kesken, paha siitä on ulos lähteä. Olen pahoillani, mutta temperamentiltään kovapäisestä lapsesta on pakko koulia yhteiskuntakelpoinen ja joskus se valitettavasti tapahtuu myös muualla kuin kotona neljän seinän sisällä. Onneksi lapselle tuntemattomia miehiä on usein paljonkin liikkeellä ja tilanne raukeaa usein siihen, että tuntematon setämies sanoo lapselle jotain nasevaa ja skidille tulee ujostus.

Meillä on alakerrassa n. 3v. tenava, joka huutaa joka ikinen yö monta tuntia. Sen sijaan, että se vituttaisi mua, olen autuaan onnellinen siitä, että hän huutaa alakerrassa eikä esim. korvan juuressa. Mä voin kääntää kylkeä ja jatkaa unia. Kunnes joku meillä näkee pahoja unia ja mä joudun nousta lohduttamaan oman uneni kustannuksella.

Mua vituttaa just nyt se, että mä en saa oikein mitään aikaiseksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Huvittaa tällä palstalla tapahtuva profiloituminen. Jos pyrin tuomaan hiukan tasapainoa sinkkujen vikinään jonkin itkevän lapsen aiheuttamasta vitutuksesta, niin kai se sitten on vuosien saatossa sitä, että tungen lapsia joka paikkaan.

Asialla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, että aina ja joka jumalan kerta kun joku viittaakaan lapsiin negatiivisessa sävyssä, voi olla 100-prosenttisen varma siitä, että sinä kirmaat paikalle muistuttamaan, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia, ja lapseton ei voi ikinä ymmärtää, että blaahblaahblaah ;)

Vielä lopuksi: mulla on monia lapsettomia kavereita, ja meillä voi vierailla täysin ilman vanhemmaksi käännytystä. Silti huvittavaa on se, että useimmiten jutun kääntyessä lapsiin aloite tulee sinkulta tai lapsettomalta pariskunnalta, ja aika usein vieläpä siten, että onneksi meillä ei ole noita muksuja suunnitelmissa.

Minua vituttaisi kutsua moukkia kavereikseni.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Asialla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, että aina ja joka jumalan kerta kun joku viittaakaan lapsiin negatiivisessa sävyssä, voi olla 100-prosenttisen varma siitä, että sinä kirmaat paikalle muistuttamaan, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia, ja lapseton ei voi ikinä ymmärtää, että blaahblaahblaah ;)
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.

Niin, ja lisäksi lapseton ei vain voi ymmärtää.


Minua vituttaisi kutsua moukkia kavereikseni.
Aika mustavalkoista. Ihan hyviä tyyppejä ne ovat, mutta ihmisillä on tapana lipsautella vaikka mitä ajattelemattomuuttaan. Ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa ne asiat ovat vain hiukan arempia kuin vaikkapa musiikkityyliin tai lempijoukkueeseen liittyvissä heitoissa. Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.

Ihanko vakavissasi kuvittelet, että ihmiset alkavat pitää lapsista enemmän jos sinä jankkaat, kuinka lapset ovat erilaisia ja esim. huudolle voi olla joku syy? Voin kertoa, että ihan noin se ei toimi. Pikemminkin ihmisiä voi jopa alkaa ahdistaa se, että joku aloittaa saarnan välittömästi jos joku uskaltaakin sanoa lapsista jotain muuta kuin positiivista, jolloin negatiivinen mielikuva lapsista ja etenkin heidän vanhemmistaan sen kun kasvaa. Rehellisesti sanottuna olen onnellinen, että läheskään kaikki vanhemmat eivät ole yhtä kapeakatseisia ja herkkähipiäisiä kuin sinä.

Vaikka huudolle kuinka olisi syy, se ihan oikeasti vituttaa silti, jos on olosuhteiden pakosta sitä kuunneltava.

Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.

Niin, minähän EN sanonut, että toisen lasten ihmetteleminen on sallittua tai edes kohteliasta. Vaan päin vastoin. Meillä päin ei ole tapana arvostella kavereiden tai ystävien valintoja, jolleivät ne ole absoluuttisesti huonoja, kuten vaikka lapsen hankkkiminen JOS omakaan elämä ei ole reilassa tai parisuhde väkivaltaisen ihmisen kanssa.

Tämä osaltani tällä erää. Avartavaa viikonloppua sinnekin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihanko vakavissasi kuvittelet, että ihmiset alkavat pitää lapsista enemmän jos sinä jankkaat, kuinka lapset ovat erilaisia ja esim. huudolle voi olla joku syy? Voin kertoa, että ihan noin se ei toimi. Pikemminkin ihmisiä voi jopa alkaa ahdistaa se, että joku aloittaa saarnan välittömästi jos joku uskaltaakin sanoa lapsista jotain muuta kuin positiivista, jolloin negatiivinen mielikuva lapsista ja etenkin heidän vanhemmistaan sen kun kasvaa.
Ei tässä ole mistään pitämisistä kyse, vaan ihan vain suhteellisuudentajusta. Niin, eikä järjenkään käyttö kiellettyä ole. Vai pidätkö jokaista häiritsevästi käyttäytyvää aikuista automaattisesti vastenmielisenä?

Rehellisesti sanottuna olen onnellinen, että läheskään kaikki vanhemmat eivät ole yhtä kapeakatseisia ja herkkähipiäisiä kuin sinä.
Jopas sinä herneet nykäisit. Aika paljon uskallat sanoa ottaen huomioon, että et minua kuitenkaan tunne. Oikeastaan aika loukkaava kommentti, mutta jos siitä iloa saat, niin ole hyvä.

Vaikka huudolle kuinka olisi syy, se ihan oikeasti vituttaa silti, jos on olosuhteiden pakosta sitä kuunneltava.
Joo, taisin niin itsekin mainita. Ottaahan se päähän, mutta ei siitä tarvitse mitään migreeniä muodostaa.

Niin, minähän EN sanonut, että toisen lasten ihmetteleminen on sallittua tai edes kohteliasta. Vaan päin vastoin. Meillä päin ei ole tapana arvostella kavereiden tai ystävien valintoja, jolleivät ne ole absoluuttisesti huonoja, kuten vaikka lapsen hankkkiminen JOS omakaan elämä ei ole reilassa tai parisuhde väkivaltaisen ihmisen kanssa.
Tässä toistin itseäni turhaan. Hauskasti saat silti väännettyä ystäväpiirinikin urpoksi, mutta edelleen, ole hyvä.

Tämä osaltani tällä erää. Avartavaa viikonloppua sinnekin.
Kiitos ja kuin myös mitä enemmissä määrin.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Kaverit soittelee kännissä Kalliosta ja Sohosta, jonne mun olisi pitänyt kans lähtee. Ainut vaan, et mulla on aamulla TENTTI, perkele!!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Voin kertoa, että tällä hetkellä vituttaa ankarasti.
Tyttöystävän piti lentää Manilasta Suomeen juuri nyt. Tottakai lentokenttävero on noussut ja akka tuhlannut rahansa tuliaisiin. Sitten kun vihdoin sai meikäläisen herätettyä, käskin myydä kännykkänsä ekalle vastaantulijalle, mutta oli jo liian myöhäistä.
Rahanmenon lisäksi (n. 1100 euroa) vituttaa se, että mulla ei ole varaa ostaa uutta lippua viisumin voimassaoloaikana. Eli vituttaa jo etukäteen se tuleva paperisota Suomen suurlähetystön kanssa. Ja lisäksi en näe kultsia moneen kuukauteen. Perkele, känni päälle!
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Eihän tämä iso vitutuksen aihe ole, mutta laitetaan nyt tänne.

Laitoin Samsungin puhelimen kiinni läppäriin USB:llä. Avasin Kies-ohjelman ja Kies kysyy "uudempi versio Kies:istä tarjolla. Ladataanko?). Ei muuta kuin dorkana "yes"-nappulaa ja nyt odotellaan latautumisen loppumista. Luvassa on ainakin uusi HÄIKÄISEVÄMPI ulkoasu. Voi sviddu!

Mental note: jos ohjelma toimii niin kuin haluat ÄLÄ turhaan päivitä sitä! Toivottavasti uusi Kies löytää puhelimeni USB-portista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Akka. Lähinnä sen käytös. Melkeen tekisi mieli ryypätä. Perkele.

Here here! Nyt ei vituta, kun se nukkuu. Soitin eilen, että ei tarvitse tulla turhaan niin aikaisin kun on sovittu, jos hällä kuitenkin on hauskaa. Sovittiin, että tulee yhdeltä. Heräsin puoli viisi, ämmästä ei näkynyt jälkeäkään. Oli naapurissa. Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi. Vanhojakin kaiveltiin huolella. Heitti mun puhelimenkin lattiaan, kumma kyllä luuri kesti tuon osuman.

Vittu jos sitä seksiä ei olisi, niin eiköhän me miehet ois tapettu nuo paskanjauhajat aikoja sitten sukupuuttoon. Se on jo melko vakio, että jos akka on tehnyt jotain tyhmää, kuten luistanut sovituista asioista tai vastaavaa ja sanon asiasta, niin ämmän ainut keino käsitellä tilanne on alkaa vittuilemaan mulle vanhoista asioista, vaikka sillä(kin) saralla mulla voisi olla enemmän sanottavaa. Kun ämmä saa mun hermot menemään, niin siinähän sitten ollaan.

Ja vittu että vituttaa sekin, että tuon naisen käyttäytyminen muuttuu lyhytjänteisempään ja aggressiivisempaan suuntaan kolmen tuopin jälkeen. "Emmä juonu ku kolme ishoo..." Vai oliko se viisi, no kuitenkin. Pakkoko sitä alkoholia on kurkkuunsa kaataa, jos käyttäytyy sitten tuolla lailla, jos ei nyt joka kerta, niin huomattavan usein. Tajua ämmä rajoitteesi!

Ja vähän, mutta vain vähän, vituttaa myös se että kyllä mä tota naista rakastan koko sydämestäni.
 
Viimeksi muokattu:

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Here here! Nyt ei vituta, kun se nukkuu. Soitin eilen, että ei tarvitse tulla turhaan niin aikaisin kun on sovittu, jos hällä kuitenkin on hauskaa. Sovittiin, että tulee yhdeltä. Heräsin puoli viisi, ämmästä ei näkynyt jälkeäkään. Oli naapurissa. Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi.
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi. Vanhojakin kaiveltiin huolella.

Vittu jos sitä seksiä ei olisi, niin eiköhän me miehet ois tapettu nuo paskanjauhajat aikoja sitten sukupuuttoon.

Juuri näin, saatana. Aamen. Vittu! Semmonen on vitutus päällä, että lähellä on, etteikö mun vuoden projekti kaadu ihan just.

Niin, hiljaista täällä on. Akka ku ei ikinä suostu puhumaan mistään asiasta, mikä olisi minulle tärkeää ja sitten sen jonninjoutavia jaarituksia pitää kuunnella. En siis edes tiedä minne toi on karannut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.

Sisälukutaitosi on huikea :D

Käyttämäni termi sovittiin viittaa siihen, että kellonaika oli yhteisesti sovittu. Ei siis määrätty, vaan sovittu. Ja ei siitäkään lipsuminen ole maailmanloppu, mikäli ilmoittaisi asiasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani sen verran huolehtiva, etten tykkää herätä tyhjästä kodista kolme tuntia sen jälkeen kun toisen olisi pitänyt tulla kotiin. Siinä ehtii tulla kaikenlaisia ajatuksia mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös