Vitutusketju

• 10 698 730
  • 56 253

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa.

Kämppistä ei kiinnosta siivoaminen yms. taloustyöt. Joudun siis itse hoitamaan kahden ihmisen askareet, jos en halua että kämppä menee aivan paskaiseksi.

Toisekseen, eräs hänen kaverinsa on nyt hengaillut täällä noin viikonpäivät, ja kun tänään kysyin että milloin suvaitsisi mennä omaan kotiinsa, kuului vastaus "keskiviikkona". Siis mitä vittua. Eikä ole edes ensimmäinen kerta. Sanoin, että olisi kiva olla välillä KOTONA rauhassa ja eikö voisi mennä himaan jo aiemmin, niin vastaus kuului tyyliin "no jos xx asuu kans tääl nii kai se saa päättää ketä sil on vieraana, mitä se sua häiritsee jos me hengataan sen huoneessa". Ei vittu minkäänlaista kunnioitusta mun toiveita kohtaan, ja kämppiksen asenne nyt on tyyliin "Saan pyytää tänne ketä haluan". Ja tämä kyseinen kaveri kuitenkin asuu tässä lähimain, ei missään satojen kilometrien päässä!

Vittu että voi vituttaa, maksan tästä kämpästä puolet (tällä alueella kolmiot kohtuullisen tyyriitä) ja sitten joku vitun pelle loisii täällä vittu viikkotolkulla, saatana jos mulla on yks päivä vapaata viikossa, niin haluan silloin olla RAUHASSA, mutta kun ei niin ei.

Olen kyllä yrittänyt löytää itselleni yksiötä, mutta täällä ne ovat todella kiven alla ja nekin harvat mitkä tulevat tarjolle, menevät kuin kuumille kiville. Mitähän tässä pitäis tehdä? Heittää niskapersotteella loinen naama edellä parvekkeelta alas? Äskenkin kämppis ja sen kaverit olivat alottelemassa tässä, ja tulevat tänne yöksi, 4 jätkää. Sen tietää, että varmasti herään kun tulevat tänne. Vituttaa jo valmiiksi, kun huomenna on vielä työpäivä. Myös olohuone on huomenna varmasti täynnä läikkynyttä bisseä ja tyhjiä pulloja, eikä ne sieltä katoa ennen kuin minä ne siivoan.

Helpotti, ehkä. Vähän.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jahas. Joku sankari pöllinyt fillarin kotipihasta. Toivottavasti tuli hieno matka laskea täältä mäestä pois, siinä ei nimittäin jarrut olleet kovin hyvässä hapessa ja takajarrut kokonaan kytketty pois päältä, eikä etujarruissa ihan hirveästi pitoa enää ollut...

tutzba

Jäsen
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään. Tosin viime kesä meni intin takia puihin, mutta silti.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa, että näihin Capitalsien päiväpeleihin on ihan älyttömän vaikea löytää hyvää streamia. Onneksi tämän päiväinen peli taisi olla viimeinen tällä kaudella.

EDIT: Noo, tuleehan telkkarista kuitenkin Idols, taidan katsella sitä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään. Tosin viime kesä meni intin takia puihin, mutta silti.

Jos oot opiskelija niin ota selvää mahdollisista kesäkursseista vai mitä vittua ne nyt olikaan. Jos oot työtön niin mee vaikka työmarkkinatuella harjoitteluun. Jos ei kumpikaan osu kohdalle niin tee jotain vapaaehtoistyötä: MLL, Rikosuhri Päivystys yms.

Toisaalta tolla asenteella maailma tuskin menettää paljoa vaikka vetäisitki itsesi jojoon...

tutzba

Jäsen
Jos oot opiskelija -- Toisaalta tolla asenteella maailma tuskin menettää paljoa vaikka vetäisitki itsesi jojoon.

Opiskelija olen. Tiedä sitten onko se huonoa asennetta jos haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa! Viime kesänä tosiaan olin heinäkuun puolivälistä saakka syyskuun alkuun kotona, kun en saanut töitä mistään. Ei sovi minulle tuo tekemättömyys, ei sitten millään.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kesäduunit ja niiden etsiminen. Ties kuinka moneen paikkaan lähettänyt hakemuksia ja kysellyt perään, mutta mistään ei edes viitsitä kuitata työhakemusta saaduksi. Vedän itseni jojoon jos joudun viettämään toisen kesän putkeen kotona tekemättä mitään.

Ihan sama juttu. Hakemuksia tullut läheteltyä ja vietyä paikan päällekin, mutta vituttaa elää tietämättömyydessä. Viime kesänä en itsekään mitään tehnyt ja tänä vuonna perhana pitää varmaan hakea jokaiseen yritykseen Jyväskylän alueella että johonkin pääsisi.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^^

Sain joskus aikoja sitten kesätöitä, kun marssin läheiseen firmaan ja ilmoitin tulevani töihin heille kesäksi tuuraamaan lomille lähtijöitä. Hetken jutusteltuamme sovimme palkat ja työajat kohdilleen ja sain töitä. Kysyivät vielä seuraavaksikin kesäksi. En ole kirjoittanut ikinä hakemusta kesätöihin, vaan olen aina mennyt suoraan firman pomon/rekrytoinnista vastaavan henkilön juttusille. Onnea työnhakuun.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jahas. Joku sankari pöllinyt fillarin kotipihasta. Toivottavasti tuli hieno matka laskea täältä mäestä pois, siinä ei nimittäin jarrut olleet kovin hyvässä hapessa ja takajarrut kokonaan kytketty pois päältä, eikä etujarruissa ihan hirveästi pitoa enää ollut...
Perkele, kerrankin kävi säkä tällaisten asioiden suhteen. Oman "salapoliisityön" kautta fillari on taas tallessa varastossa ja tällä kertaa lukittuna...

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa!

Huono yhdistelmä kesäduunien haussa noin yleensäkin, nyt kun noita paperitehtaita saunalisineen ajataan alas.. Lusikka vaan kauniisti käteen, jos et joku Applen havittelema hakkeri ole. Ja jos olisit, niin tuskin tänne kirjoittelisit. Kuitenkin melko usea opiskelija joutuu ottamaan sen saman lusikan nälkäiseen käteen ja tekemään sitä duunia mitä saa. Kannattaa lohdutella itseään sillä, että vedät sitä paskaduunia, jos sen ylipäätään saat, korkeintaan pari kuukautta, kun jotkut jauhavat samaa mantraa koko työuran. Jos prioriteetit ovat johonkin tiettyn alan töihin, niin aika viime hetkiä viedään. Kyllä duuneja kuitenkin löytynee eli soittoa vaan raksoille/kattofirmoille/sun muihin duunarilafkoihin.. Töitä löytyy ja voin sanoa, että on opettavainen kokemus monessakin mielessä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Opiskelija olen. Tiedä sitten onko se huonoa asennetta jos haluan tehdä töitä kesällä enkä maata kotona sohvalla odottaen sitä, että valtio elättää. Sen verran itsekäskin vielä olen, että haluaisin työn josta saa rahaa! Viime kesänä tosiaan olin heinäkuun puolivälistä saakka syyskuun alkuun kotona, kun en saanut töitä mistään. Ei sovi minulle tuo tekemättömyys, ei sitten millään.

No lähinnä nyt pisti silmään toi itsemurhalla pelleily. Onhan se toki rankkaa eka talvet elää valtion kustannuksella ja sit kesällä ei saakaan rahaa mistään..

tutzba

Jäsen
Onhan se toki rankkaa eka talvet elää valtion kustannuksella ja sit kesällä ei saakaan rahaa mistään..

Ja taas väärin. Valtio toki antaa opinto- ja asumistuen, mutta siitä ei jää minulla paljoakaan käteen. En pärjäisi jos en tekisi duunia. Valitettavasti työni on vaan sellaista, että sitä ei kesällä tehdä.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä kesäduunia saa, jos vain kelpaa esim. varastotyöt. Luuri käteen, ja soittelemaan. Jos silläkään ei tärppää, niin paikan päälle esittäytymään. Hakemukset ovat yleensä ihan arpapeliä.

Onnea hakuihin kaikille kesäduunia tarvitseville. Muistan miten vittumaista ja vaikeaa se oli itsellekin aikanaan. Silti halutessaan joka kesä aina jotain kesäduunia sain itselleni hommattua.

Jos ketjun aiheeseenkin jotakin: ei oikeastaan vituta mikään, ehkä hivenen tuo kova pakkanen.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä kesäduunia saa, jos vain kelpaa esim. varastotyöt. Luuri käteen, ja soittelemaan. Jos silläkään ei tärppää, niin paikan päälle esittäytymään. Hakemukset ovat yleensä ihan arpapeliä.
Varastot, posti, kiinteistöhuolto.. Kyllä niitä töitä riittää.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun Worms, en saa sitä saatana toimimaan! Saatanan saatana!

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voihan nyt kakka.

Vaimo lähti ulkomaille työreissulle. Eipä siinä, ei se varsinaisesti vituta. Mutta se pikkuisen vituttaa että mun tietty pitää pyörittää arkea ja on kuume + kurkkukipu + kaikki herkut samaan aikaan päällä. Eipä mittää - lähen viemään viisivuotiasta uintikerhoon Vuosaareen tästä pika pikaa. Muuten voisi jättää väliinkin, mutta kun on viimeinen kerta + kakara tykkää ihan mielettömästi tuost uintihommast.

Sisulla. Ja Buranalla. Kun ei Panacodia ole.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykkä hajosi eikä mulla ole herätyskelloa, kun yleensä kännykän herätyskelloa käytän. Netistä näyttäisi löytyvän joitain nettiherätyskelloja, mutta läppärini temppuilee ja sammuu välillä itsestään. Eli vituttaa, että miten sitä herää ajoissa. Työvuoro tosin alkaa vasta 14.30, mutta jos tuo uni maittaa, niin saattaa olla etten herää tarpeeksi ajoissa.

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Vittu!

Miten sitä voikin olla näin pahasti univelkaantunut. Sunnuntaina nukahdin illalla aivan rättiväsyneenä ja herään aamulla, syön aamiaisen, teen jotain pari tuntia, sitten lounasta ja nukahdan taas. 11 tunnin unet, maanantai meni siinä ja totean, että pitäisi perkele olla töissä 7 minuutin kuluttua!

Noh, kamat äkkiä päälle ja taksia tilaamaan kännykällä. Vaan eikös se perkele lipeä käsistä rappukäytävässä ja putoaa pari kerrosta alaspäin. Luuri ei käynnisty, tietenkään. Äkkiä takas sisään hakemaan vanha paskapuhelin ja se sentään toimii vielä. Akku vaan ihan lopussa ja just kerkeän sanomaan osoitteen taksinumeroon ja kiitokset, kun virta loppuu. Auto sentään tulee ja myöhästyn loppupeleissä vain 15min.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Eli vituttaa, että miten sitä herää ajoissa. Työvuoro tosin alkaa vasta 14.30, mutta jos tuo uni maittaa, niin saattaa olla etten herää tarpeeksi ajoissa.

Mua ei vituta Gellner, hänen viestinsä eikä unenlahjansa ollenkaan, mutta kateellisena täytyy ihmetellä, kuinka joku voi omata niin hyvät unenlahjat, että pelkää myöhästyvänsä nukkumisen vuoksi duunista, joka alkaa (viestin lähetysaika huomioiden...) noin 12h 30 min päästä :-)

Itse olen janan vastakkaisesta päästä. Kuutta tuntia enempää en edes pysty nukkumaan kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa ja päiväunet ovat täysin mahdoton toimenpide. Ei tulisi uni silmään, vaikka henki olisi siitä kiinni. Tosin nyt kyllä väsyttää ja vituttaa, koska viimeiset kolme vuorokautta ovat duunikiireiden vuoksi menneet keskimäärin 3 tunnin yöunilla. Alkaa jo hiukan väsyttämään... Ehkäpä saan nukuttua näiden kiireiden hellitettyä jopa 7 tunnin yöunet!

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hukkasin sitten puhelimen. Koska edellisestä kerrasta ei olekaan kuin 1,5 vuotta, saan kyllä hu uuden, mutta duuni veloittaa sen tilistä - plus meni kaikki numerot ja kuvat. Vittu, ettei opi.

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Kyllä vituttaa viisaudenhampaan rynnistys ikenen läpi joka ilmenee vituttavana kipuna suussa sekä lisäksi myös päänsärkynä. Ja kohta pitäis lähtee leikkimää vielä vieraiden lasten kanssa, sitä huutamista ku ei millää jaksais tällä päällä.

En ihmettele yhtää miks vauvat rääkyy täyttä huutoa ku hampaat alkaa puhkeemaan, tekis iteki mieli vähä rääkästä.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voihan nyt kakka.

Vaimo lähti ulkomaille työreissulle. Eipä siinä, ei se varsinaisesti vituta. Mutta se pikkuisen vituttaa että mun tietty pitää pyörittää arkea ja on kuume + kurkkukipu + kaikki herkut samaan aikaan päällä. Eipä mittää - lähen viemään viisivuotiasta uintikerhoon Vuosaareen tästä pika pikaa. Muuten voisi jättää väliinkin, mutta kun on viimeinen kerta + kakara tykkää ihan mielettömästi tuost uintihommast.

Sisulla. Ja Buranalla. Kun ei Panacodia ole.
No niin, mulla on angiina + kuumetta + tulehdusarvot korkealla. Ilmankos on aika vetämätön fiilis. Koko viikko sairaslomaa ja tietty antibioottikuuri kaupan päälle. Eiköhän se tästä kun löytyi syy, tämä kurkkukipu nimittäin ajaa pidemmän päälle hulluuteen. Etenkin öisin on aika synkkiä ajatuksia...

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helvetin perse, tullut vähän tissuteltua. Ei siinä sinänsä mitään, pienehkö krapula on ihan oikein minulle, mutta vituttaa kun maha meni täysin sekaisin syötyäni sellaista oliivimössöä. Helvetti nyt sitten juostaan vessassa jatkuvasti, ihan kuin ei olisi maha muutenkin tissuttelusta hieman sekaisin.

Paskaa..

Lisäksi vituttaa illan kiekkokierros jo ennakkoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy