Vituttaa.
Kämppistä ei kiinnosta siivoaminen yms. taloustyöt. Joudun siis itse hoitamaan kahden ihmisen askareet, jos en halua että kämppä menee aivan paskaiseksi.
Toisekseen, eräs hänen kaverinsa on nyt hengaillut täällä noin viikonpäivät, ja kun tänään kysyin että milloin suvaitsisi mennä omaan kotiinsa, kuului vastaus "keskiviikkona". Siis mitä vittua. Eikä ole edes ensimmäinen kerta. Sanoin, että olisi kiva olla välillä KOTONA rauhassa ja eikö voisi mennä himaan jo aiemmin, niin vastaus kuului tyyliin "no jos xx asuu kans tääl nii kai se saa päättää ketä sil on vieraana, mitä se sua häiritsee jos me hengataan sen huoneessa". Ei vittu minkäänlaista kunnioitusta mun toiveita kohtaan, ja kämppiksen asenne nyt on tyyliin "Saan pyytää tänne ketä haluan". Ja tämä kyseinen kaveri kuitenkin asuu tässä lähimain, ei missään satojen kilometrien päässä!
Vittu että voi vituttaa, maksan tästä kämpästä puolet (tällä alueella kolmiot kohtuullisen tyyriitä) ja sitten joku vitun pelle loisii täällä vittu viikkotolkulla, saatana jos mulla on yks päivä vapaata viikossa, niin haluan silloin olla RAUHASSA, mutta kun ei niin ei.
Olen kyllä yrittänyt löytää itselleni yksiötä, mutta täällä ne ovat todella kiven alla ja nekin harvat mitkä tulevat tarjolle, menevät kuin kuumille kiville. Mitähän tässä pitäis tehdä? Heittää niskapersotteella loinen naama edellä parvekkeelta alas? Äskenkin kämppis ja sen kaverit olivat alottelemassa tässä, ja tulevat tänne yöksi, 4 jätkää. Sen tietää, että varmasti herään kun tulevat tänne. Vituttaa jo valmiiksi, kun huomenna on vielä työpäivä. Myös olohuone on huomenna varmasti täynnä läikkynyttä bisseä ja tyhjiä pulloja, eikä ne sieltä katoa ennen kuin minä ne siivoan.
Helpotti, ehkä. Vähän.