Vitutusketju

  • 10 507 676
  • 56 109

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Joku pölli duunipaikalta mun hanskat tänään. Sinäänsä suuresta varkaudesta ei ole kyse mutta vituttaa kun pientä eläintä, munpuolestani olisi voinut kantaa vaikka kaljaa ulos joka ei millään tapaa olisi ollut minun pienestä palkastani pois...

Jos oletetaan että ko tyyppi tulee hanskani kädessä asioimaan niin voinko hakea ns kunnian palautusta ilman pelkoja potkuista?
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti tämä maksukanavien puskeminen joka paikkaan. Tai ymmärtäähän sen, että oikeasti hyvät kanavapaketit maksavat, mutta joku helvetin 4sportpro2!? Miten voi tuokin kanava olla nykyään maksullinen. Vittu siellä näy mitään muuta kuin uusintoja ja nekin ovat pääasiassa joistain kuukauden takaisita golfkilpailuista. Siitäkö pitäisi vielä maksaa?

Nyt tein eväsleivät ja pelit&pensselit valmiiksi, että pääsee katsomaan kanavan ainoaa kiinnostavaa ohjelmaa eli illan sm-liigakierroksen parhaita paloja aina niin asiantuntevan Osku Grönmanin säestämänä. Mutta vitut. Kyllä tuo kanava vielä viikonloppuna meikäläisellä näkyi, mutta ilmeisesti muuttunut tästä kuusta lähtien maksulliseksi? Ja tuokin pro2:n lähetys on muuten uusinta. Sama ohjelma näkyy jollain 4sportpro1:llä kaksi tuntia aiemmin. Mitä vitun järkeä? Milloinkahan tulee 4sportpro3 ja 4sportpro4, joilta voisi katsoa samat lähetykset vaikkapa puoleltaöin ja aamukuudelta. Tottakai maksullisina versioina.
 

d2uce

Jäsen
Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti tämä maksukanavien puskeminen joka paikkaan. Tai ymmärtäähän sen, että oikeasti hyvät kanavapaketit maksavat, mutta joku helvetin 4sportpro2!? Miten voi tuokin kanava olla nykyään maksullinen. Vittu siellä näy mitään muuta kuin uusintoja ja nekin ovat pääasiassa joistain kuukauden takaisita golfkilpailuista. Siitäkö pitäisi vielä maksaa?

Ei kai siitä tarvitse maksaa jos ei tilaa? Ja miksi tilaisi, jos kerran ohjelmatkin on ihan paskoja?
 

scholl

Jäsen
Vituttaa, kun en pysty tänään tuottamaan mitään tekstiä ja pitäisi lähteä treenaamaan. Pää on jumissa, ei ole yksinkertaisesti nyt tänään pystynyt kirjoittamaan mitään. Pitäisiköhän laittaa tietokone syrjään ja vääntää jotain frameworkia kynällä ja paperilla. Sitten jakaa sitä snadimpiin osiin ja ryhtyä huomenna niiden palojen kimppuun. Nyt on olo, että seisoskelen tsunamia vastaan tässä. Koko homma on periaatteessa päässä, mutten saa paperille.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin jo viikkoja sitten sopinut tapaamisen tänään klo 10.45 erääseen paikkaan. Liikenneruuhkista ja parkkipaikkojen etsimisestä johtuen melkein myöhästyin, mutta olin oven takana lähes minuutilleen. Painoin ovisummeria niin keltainen odota-valo syttyi ja paloi saatana puolituntia. Edellinen vieras istua jökötti minulle varatulla ajalla ja meikäläisen loppupäivän aikataulut kusi siihen. Pääsin siis ineen vasta noin 11.15 ja vitutti todella paljon.

Kaikenmaailman vitun byrokraatit paperinkääntäjät ja paskantärkeät pikkutakit saisivat painua hevonperseeseen! Ihmistä pompotellaan milloin minnekin ja pitäisi siinä sivussa vielä omiakin asioita ehtiä ja jaksaa hoitaa. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen.
 
Mukavaa yrittää täytellä tuollaista virallista Kelan lappua, kun ei ymmärrä joistakin kysymyksistä yhtään mitään ja että mihinhän se rasti pitäisi laittaa... Koskaan tuollaista ei ole tullut eteen, mutta mikäs tässä täytellessä, kun osaa sentään nimen ja osoitetiedot... Ai niin joo, onhan siinä paljon muutakin. Jipii!

Nettipankkitunnukset tarvitsen myös, mutta enhän minä sellaisia omista... Vituttaa.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai siitä tarvitse maksaa jos ei tilaa? Ja miksi tilaisi, jos kerran ohjelmatkin on ihan paskoja?
Taisin kirjoittaa, että siellä on yksi hyvä ohjelma, mutta ilmeisesti luit vain sen mitä halusit. Ja pelkästään yhden ohjelman takia ei ehkä kannata maksaa.

Ja ylipäätään pointtini oli se, että maksukanavien jatkuva yleistyminen vituttaa. Ja kun tämä on vitutusketju niin saanen siitä avautua.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nettipankkitunnukset tarvitsen myös, mutta enhän minä sellaisia omista... Vituttaa.

Tervetuloa 1990-luvulle!

Etkös sä Jomppa ole joku parikymppinen jannu? Jos sulla ei ole nettipankkitunnuksia, niin miten ihmeessä sä olet maksanut laskut? Maksuautomaatilta? Tiskiltä? Vai etkö ole maksanut laskuja? Äiti maksanut?

Nythän on niin, että sä olet aikuinen ihminen ja aikuisilla ihmisillä on velvollisuuksia ja kaikenlaisia muita epämiellyttäviä juttuja, jotka nyt vaan kuuluu hoitaa. Kai sä nyt olet edes sen verran seurannut ympäröivää maailmaa, että selviät yksinkertaisista perusasioista? Vai etkö vain viitsi? Ei kuulu sulle? Ei kiinnosta?

Marssit pankkiin ja pyydät nettitunnukset. Ne tulee sulle himaan. Sitten menet sinne Kelaan ja pyydät apua niiden lappujen kanssa. Tai kysyt täältä. Ja kun sä sitä apua saat, niin painat sen päähäsi.

Melkein vituttaa, että niin moni nuori on joko pihalla tai ei vain viitsi.

Tsemppiä Jomppa! Kyllä se siitä :).
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Haistapa Canal+ paska. Minkähän helvetin takia ihminen syytää rahaa tuolle sysipaskalle organisaatiolle kilotolkulla? Kahdeltatoista piti siis alkaa jälkilähetys Copa del Reyn ottelusta, kun suorana sitä ei tietenkään saatu jonkun kohlopalloliigan ihansamaottelun takia. No nyt sieltä tulee kuitenkin jotain Serie A:n kertausharjoitusta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Etkös sä Jomppa ole joku parikymppinen jannu? Jos sulla ei ole nettipankkitunnuksia, niin miten ihmeessä sä olet maksanut laskut? Maksuautomaatilta? Tiskiltä? Vai etkö ole maksanut laskuja? Äiti maksanut?

Sulla on nyt arvon BOL jäänyt tämä Jompan viesti huomioimati. Siellä kysellään miten maksetaan lasku.
Tsemppiä Jomppa minunkin puolestani ja ota nyt hyvä mies selvää asioista. Vaikka sitten tältä palstalta. Helpottaa elämää jatkossa, kun on selvittänyt asioita.
Minua vituttaa huonosti nukuttu yö. Tylsää on.
 
Bruno;3504958 begin_of_the_skype_highlighting**************3504958******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3504958******end_of_the_skype_highlighting kirjoitti:
Tsemppiä Jomppa minunkin puolestani ja ota nyt hyvä mies selvää asioista. Vaikka sitten tältä palstalta. Helpottaa elämää jatkossa, kun on selvittänyt asioita.

No olenhan minä yrittänyt ottaa asioista selvää. Olen tälläkin palstalla kysellyt vaikka minkänlaisia kysymyksiä...

Tein juuri äsken jonkun verkkopalvelusopimuksen Osuuspankin sivuilla ja sieltä pitäisi tulla sitten soitto, jonka jälkeen menen henkilökohtaisesti juttelemaan sinne pankkiin? Vai?

BOL: Minun ei ole koskaan tarvinnut maksaa laskuja omissa nimissä... Mihin niitä tunnuksia silloin olisi tarvittu? Niinpä.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No olenhan minä yrittänyt ottaa asioista selvää. Olen tälläkin palstalla kysellyt vaikka minkänlaisia kysymyksiä...

Tein juuri äsken jonkun verkkopalvelusopimuksen Osuuspankin sivuilla ja sieltä pitäisi tulla sitten soitto, jonka jälkeen menen henkilökohtaisesti juttelemaan sinne pankkiin? Vai?

BOL: Minun ei ole koskaan tarvinnut maksaa laskuja omissa nimissä... Mihin niitä tunnuksia silloin olisi tarvittu? Niinpä.

Älä käsitä väärin, tarkoitukseni ei missään nimessä ole haukkua sua ja tavallaan tämä viesti on ihan väärässä ketjussakin, mutta... Miten ihmeessä parikymppinen jannu ei osaa hoitaa asioita? Onko niin, että teillä kotona vanhemmat ovat tehneet kaiken sulle valmiiksi, eikä asioista ole koskaan edes keskusteltu? Etkö koskaan ole nähnyt, kun vanhempasi maksavat laskuja?

Se on hyvä, että kysyt edes täältä, koska kyllähän täältä avun saa vaivaan kuin vaivaan. Itsekin kyselen jonkun mielestä tyhmiä, koska esim. monet tekniikkaan liittyvät asiat ovat mulle teoriamielessä ihan hepreaa. Mutta mun on pakko ihmetellä sitä, millaiset eväät sulle on himasta annettu. Eihän sua voi heittää kylmään maailmaan ilman perusasioiden opettamista. Ja näitä asioita olisi pitänyt alkaa käydä pikkuhiljaa läpi jo joskus 10v. sitten, "taso" kerrallaan. Ja kyllä se on niin, että ympäristöään pitää koko ajan havainnoida. Ei voi elää laput silmillä. Tai voi, mutta elämästä tulee aika helvetin hankalaa, kun koko ajan tulee "suuria yllätyksiä" Ja monet niistäkin ovat monesti negatiivisia, tai vähintään seuraukset ovat.

Mikset Jomppa mennyt suoraan pankkiin?

Vitutus on turhan vahva sana, mutta sanotaanko nyt näin, että harmittaa, kyrsii ja ihmetyttää vanhemmat, jotka eivät vaadi lapsiltaan mitään. Eikä nyt ole osoitettu suoraan Jomppa_Koolle.

Oikeasti vituttaa kiire, joka ei johda yhtään mihinkään. Vittu.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Mutta ainahan ei juoda samaan tahtiin. Pitääkö sitten kuivin suin venata seuraavan tarjoamisia tai vaihtoehtoisesti istua sitten puolentoista juoman kanssa?

Kyse oli tässä tapauksessa asiakkaista, itse olin siis myyjäosapuoli. Baarissa nyt on harvoin sama tahti, varsinkin isommalla porukalla, mutta aina voi napata sen uuden vaikkapa kusitauon aikana jos muut hidastelevat.

Tällä hetkellä ottaa päähän katkonaiset unet, saisi nyt edes yhdet pitkät sikeät vaikka kerran viikossa. Äskeinen viisituntinen taitaa olla ennätys tälle duuniputkelle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vituttaa, ettei jotkut tunnista trollia trolliksi, vaikka se löisi naulalla otsaansa kyltin jossa lukee, että se on trolli.

Ja vituttaa vähän sekin, että tuli kirjoitettua näinkin turha viesti. Toivottavasti se vituttaa muitakin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
No olenhan minä yrittänyt ottaa asioista selvää. Olen tälläkin palstalla kysellyt vaikka minkänlaisia kysymyksiä...

Kysy näistä asioista vanhemmiltasi. He jos ketkä tietää miten nämä asiat hoidetaan ja mitä juuri sinun tulee tehdä. Älä täältä kysele joka asiaa.

Ettei mene off-topiciksi niin vituttaa, etten ehdi tänään HIFK-HPK -matsiin. Jää kauden ensimmäinen peli vieläkin näkemättä. Kun Kerho on vieraillut täällä Helsingissä niin on aina ollut jotain muuta menoa. Laiskuuttani en ole jaksanut käydä Hämeenlinnassa. Noh, baarissa nään viimeisen erän..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysy näistä asioista vanhemmiltasi. He jos ketkä tietää miten nämä asiat hoidetaan ja mitä juuri sinun tulee tehdä. Älä täältä kysele joka asiaa.

Minkäpäs takia noita ei voisi täältäkin kysyä? Kun täällä kuitenkin on näitä "Sekalaisten kysymysten ketjuja" ja "Tyhmien kysymysten ketjuja" yms. niin miksipä noita ei hyödyntäisi. Kenenkäänhän kun näihin ei ole pakko vastata jos ei halua, eikä ole oikeastaan mikään pakko lukeakaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
Minkäpäs takia noita ei voisi täältäkin kysyä?

Nimenomaan, jos yksinäiset vanhukset osaisivat käyttää internettiä ja jatkoaikaa, eivätkö hekin kysyisi täältä verkkopankkiin liittyviä kysymyksiä? Ei heillekään kaikki nykyajan meiningit ole itsestäänselvyyksiä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Vituttaa tää suomalainen journalismi. Esimerkiksi uutisotsikot tyyliin; "Zimbabwessa kilometrin kokoinen tsunami uhkaa koko maan asukaskuntaa!

Tuo ei ole se vituttava asia, vaan se vitutus tulee AINA tuollaisen otsikon jälkeen tulevasta otsikosta;

"Kaksi suomalaista hengenvaarassa Zimbabwen tsunamissa"

Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa monta suomalaista, ruotsalaista tai ugandalaista ihmistä kyseisessä paikassa silloin on. Saa sapen kiehumaan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
^Mä taas kuulen mielelläni, onko siellä Suomalaisia vai ei. Koska jos on, saattaapi olla joku tuttu, jolloin asia oikeasti kiinnostaa ja koskettaa.
Jos ei ole, ei kiinnosta koko uutinen.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään on kyllä ollut ja on edelleenkin niin vituttava päivä että vittu sentään. Ensin 15-vuotiaalla koiralla petti pumppu (menisi toki veti surullisesti -hiljaisesti -ketjuun, mutta nyt on vaan vitutus päällä) ja sitten päälle vielä armoton krapula. Ja sekin ihan turhaan kun piti mennä kuuntelemaan jotain vitun Red dramaa ja ottaa sitten kunnon pohjat siellä. Päätä särkee, joka vitun paikkaan kolottaa eikä mikään onnistu ja kun näistä syistä ei millään jaksanut lähteä SaiPan matsiin niin eiköhän tuo URHO:kin vittuile. Vittu mitä paskaa. Päällimmäisenä toki mielessä rakkaan perheenjäsenen menetys, jota ei kyllä korvaa mikään. Päivärutiinit menee ihan uusiksi, kun ei voi enää käyttää hyvää ystävää ulkona. Vituttaa.

Ainiin ja ettei unohdeta, niin kaikki vitun preliminäärikokeet sun muut yo-shitit jotka ei nyt tällä hetkellä kiinnosta niin odottaa nurkan takana. Jee.
 

J.Petke

Jäsen
"Kaksi suomalaista hengenvaarassa Zimbabwen tsunamissa"

Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa monta suomalaista, ruotsalaista tai ugandalaista ihmistä kyseisessä paikassa silloin on. Saa sapen kiehumaan.

Täsmälleen.

Toisessa maassa kuolee ihmisiä ja sekasorto on traaginen mutta onneksi kaikki suomalaiset pääsi tänne kotiin. Ei sillä niin väliä kuinka monta perhettä sinne oloihin jäi, onneksi Holopaiset pääsi "hieman kyllä myöhästyneellä lennolla" kotiin. Kotimatkallakin kuulemma VR oli myöhässä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten voi taas vituttaa jääkiekko niin saatanasti että meinaa pää räjähtää.

Siis ihan kirjaimellisesti, särkee päätä ihan jumalattomasti. Eikä muuten särkenyt vielä puoli seitsemältä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös