Vitutusketju

• 10 698 781
  • 56 253

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu kun on pakkasta -23, niin eipä paljoa auton eberi toimi! Ei taideta tänään laittaa autoa käymään. Muutenkin on vittuillut tuo eberspächer, juuri tuli ostetua siihen uusi pumppu, hintaa 200€. Toimi jopa kaks kertaa ja taas on eberi pimeenä! Vittu kun vituttaa tuo. Ja auto on ollut mulla reilun viikon! Saatana aina mulle käy näin..

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu kun on pakkasta -23, niin eipä paljoa auton eberi toimi! Ei taideta tänään laittaa autoa käymään. Muutenkin on vittuillut tuo eberspächer, juuri tuli ostetua siihen uusi pumppu, hintaa 200€. Toimi jopa kaks kertaa ja taas on eberi pimeenä! Vittu kun vituttaa tuo. Ja auto on ollut mulla reilun viikon! Saatana aina mulle käy näin..

Ford vituttaa. Täällä -30, eberi toimii, eikä auto silti käynnisty, vaikka akku on täysi.
Armahtakaa itseänne, älkää Fordeihin päin edes vilkuilko.

Edit: Paskana se akku kuitenkin oli, joten tältä osin väärin vitutettu. Kokonaan en kuitenkaan ota takaisin, Fordin omistaja on oikeutettu kestovitutukseen.

Viimeksi muokattu:

TW

Jäsen
-24 ja Eber lämmitti uskollisesti Fordin lämpimäksi kuten joka aamu. Käynnistyi empimättä kuin kesäkelillä, edes hehkutuksen valo ei palanut pitkään.

Sen sijaan vituttaa työt. Ei vaan perkele nappaa yhtään, täydellinen leipääntyminen iski heti kun pääsi työpaikalle. Rahaa tulee sopivasti mutta ei vaan paljoa lämmitä. Vituttaa koko IT-ala, olisin tällä hetkellä mielummin lapioimassa jäätynyttä sorakasaa. Vituttaa myöskin täysin käsistä karannut Nokia-uutisointi, ihan kuin firma olisi konkurssikypsä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän se vituttaa jos joku sanoo...

TSEMPPIÄ!

Minä en kenenkään tsemppejä tartte, minulla on nk. tsemppiä itsellänikin sen verran kuohakaurmakaupalla, että ajelisin sillä energiamäärällä vaikka Hangosta Havaijille. Juu, tiedän, välillä olisi vesistöä, sitä minä tarkoitinkin, että olisi.

Sitä paitsi tsemppi on sanana kuin joku helsinkiläisen homobaarin tiskillä notkuva korvakorua kantava trendipaukkua juova homotukka, josta ei ota selvää, että vittuileeko se päin naamaa vai puhuuko se vain ymmärtämättömyyttään paskaa. Jälkimmäistähän se tekee mutta toisinaan typeryyssuojaus alhaalla liikkuessani ihmisiä lähtökohtaisesti järkevinä pitävinä menee se viisi sekuntia ennen kuin tuohon päätelmään päätyy.

Tsemppiä kaikille yrittäjille, jotka yrittävät keksiä tähän postitukseeni jotakin muka hauskaa vittuilua. Ei, en ole koskaan käynyt helsinkiläisissäkään homobaareissa mutta minulla on suora yhteys kollektiiviseen tietoisuuteen.

Ralph

Jäsen
Heräsin juuri. Vielä olisi aikaa herätyskellon soittoon. Ajattelin vilkasta kuitenkin kännykällä, olisiko Colorado valmis katkaisemaan tappioputkensa inhokki-Calgaryn kustannuksella. NHL.com/score kirjainmerkki on valmiina kännykässä. Sitten se avautui ja kerkesin kelaamaan siihen missä näkyy Calgaryn maalit. Lukee että ensimmäinen erätauko, Calgaryllä 5 maalia. Sitten Coloradon, 0. Vittu.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kylläpä vitutti herätä tänään toispuoleisena Porttilana. Saatana. Vasempaan silmään oli yön aikana tullut silmäpussi, siis vain vasempaan. Oli aika epätodellinen olo kun sattumalta katsoin peiliin kun kävin kusella. Onneksi en mitään mallin hommia tee, mutta kyllähän tollainen kyrpii. Huomenna sitten lääkäriin, että ei vaan tartu vaimoon ja toiseen silmään.

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Auton hyytyminen aamulla motarin varteen. Hinauksen maksaa kyllä vakuutusyhtiö , mutta sen saatana arvaa mitä se huolto/ vian etsintä merkkihuollossa maksaa. VITTU! Olihan siellä tietty saatana kylmäkin odottaa ( jonottaa ) hinuria. Lisätään vitutukseen vielä sekin että töihin pitäis taas yöksi mennä ja unet oli päivällä mitä oli...

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Pieni juttu, mutta silti... Otteluseurantaa lukiessa törmää todella usein siihen, että joukkue x:n huono pelaaminen tai häviöllä oleminen johtuu fleguilusta, kiinnostuksen puutteesta tms. Siis voi vittu, ehkä se jengi vaan pelaa tänään paskasti!?

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni juttu, mutta silti... Otteluseurantaa lukiessa törmää todella usein siihen, että joukkue x:n huono pelaaminen tai häviöllä oleminen johtuu fleguilusta, kiinnostuksen puutteesta tms. Siis voi vittu, ehkä se jengi vaan pelaa tänään paskasti!?

No eikö fleguilu ja kiinnostuksen puute johda juuri tuohon paskaan pelaamiseen ja suorastaan ole olennainen osa sitä yksittäisen ottelun paskaa pelaamista, eli käytännössä sama asia?

Näin minä sen näkisin.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa tää talvi, tulis jo kevät, olis lämpimämmät kelit, loppuis tää tuskien lätkäkausi ja pääsis katsomaan vaikka futista, Kaakon kolmosta - sitä kovinta.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Huomenna taas olis lähto parinsadan kilometrin päähän työhommiin, tietämättömäksi ajaksi. Hienoa toki et on töitä, mutta:

A) Ei tosiaan mitään hajua kauan kestää joten ei pysty suunnitteleen mitään sinne tulevaisuuteen (no viiimistään toukokuun lopulla luulis loppuvan)
B) Sieltä perseestä ei nuin vain pääse pois, ainoastaan dösät kulkee ihan paskoihin aikoihin ja itellä ei tuota autoakaan satu olemaan
C) Edelliseen lisättynä ne vapaapäivät on varmaan taas yksittäisinä siellä sun täällä joten turha edes lähteä minnekään

Lisätään viel se et oon täs viitisen viikkoa ollu työttömänä ja yli kaks viikkoa odotellu tietoa Kelalta et tuleeks sieltä mitään rahaa vai ei. No asumistukea sentään vielä saan ja kyl sil ruokaa ostaa.

E: No tännehän sitä on kotiuduttu. Bussiin hyppäsin 11:20, perillä olin 15:10 ja työt alko 15:30. Tottakai viel oli helvetillinen kiire ja kahdestaan oltiin töissä (ravintolan keittiöllä), ite siis viimeks syksyllä olin tos paikas sen kuutisen viikkoa. Listassa oli ihan mukavasti hommia ja kuten epäilin, vapaapäivät on yksittäisiä. Tosin ens viikolla on ma-ti vapaata, mut en mä ihan heti jaksa täältä pois matkustaa.

Sit vituttaa ku on jotenki aina niin levoton olo vähänkään oudommassa paikassa.. ei oikein tiiä miten päin olis ja todennäkösesti unen saannistakaan ei tuu vittuakaan. Vanhempien luonakaan ei enää osaa olla vaikka siellä tuli elämän ensimmäiset 17vuotta elettyä. Onks tää vittu ihan normaalia?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saatana, viisi kertaa annetaan lykkäystä panna asiat kuntoon ja kun niin ei siitä huolimatta tapahdu niin sitten itketään, että on "unohdettu inhimillisyys ja kustu omaan nilkaan". Vituttaa, että pitää vielä tuollaisen spedeilyn jälkeen ruveta jeesustelemaan.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Työruuhka. Parisuhde. Omat typeryydet mm. viinan kanssa. Puhelimen unohtuminen äänettömälle kassiin ap ja siitä syntynyt (vitun typerä) lisäriita=mykkäkoulu. Sitkeästi vainoavat ikivanhat asiat, pakkomielteet ja tarve tehdä jotain äärettömän typerää. Pakkanen. Vittu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana, viisi kertaa annetaan lykkäystä panna asiat kuntoon ja kun niin ei siitä huolimatta tapahdu niin sitten itketään, että on "unohdettu inhimillisyys ja kustu omaan nilkaan". Vituttaa, että pitää vielä tuollaisen spedeilyn jälkeen ruveta jeesustelemaan.
Joo harvoin kuulee noin säälittäviä kommentteja. Eikö ne tajua, että koko muu Suomi nauraa niille.

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Työruuhka. Parisuhde. Omat typeryydet mm. viinan kanssa. Puhelimen unohtuminen äänettömälle kassiin ap ja siitä syntynyt (vitun typerä) lisäriita=mykkäkoulu. Sitkeästi vainoavat ikivanhat asiat, pakkomielteet ja tarve tehdä jotain äärettömän typerää. Pakkanen. Vittu.

Sama!

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-

Kaikkiko? huolestuttavaa, vainoharhaisuus herää:). Sori chat.

Noin 12 tunnin päivän jälkeen duunit on edes suht hyvässä vaiheessa, ja mykkäkoulukin päättyi. Pienimuotoinen kiukuttelu/vittuilu tosin jatkunee vielä hetken, mutta sen kanssa pystyy elämään. Kun saisi vielä ns. sinetöityä sovinnon, ehkä ne vanhat pakkomielteet ja typerät ideatkin häipyisivät mielest... no niin, ei mtn;).

Pakkanen vituttaa edelleen, ja nyt myös huutava kissa. Pää kiinni, perkele.

Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Kolmisen päivää ollut oikea jalkaterä helvetin kipeä ja varpaita ei ole meinannut saada oikein koukkuun. Kukaan ei oikein uskonut kun sanoin, että siellä narisee joku kun taittaa varpaita. No nyt googlettamalla löytyi syy.

"Isovarpaan koukistuksessa ja ojennuksessa saattaa joskus tuntua narinaa jänteen pinnealueella."

Paranisi nyt pikkuhiljaa, ei tee mieli edes kävellä mihinkään ja viikonloppuna pitäisi vetää luistimia jalkaan.

Niin vituttaa siis tämä kipu.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...

Paranisi nyt pikkuhiljaa, ei tee mieli edes kävellä mihinkään ja viikonloppuna pitäisi vetää luistimia jalkaan.
...

Varmaan vituttaa sekin, ettei pääse balettiakaan harjoittelemaan tolla jalalla. Minua ei vitua mikään, paitsi hieman se, että vaimo meni jo nyt nukkumaan ja tavallaan tekisi mieli mennä perässä, mutta ei jaksa suorittaa.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Asun sellaisen urheilutalon vieressä jossa aina järjestetään nämä kaikki lukiolaisten juhlat. Noh tällä kertaa vuorossa tietysti vanhojen tanssit.
Ilmeisesti näiden kullanmussukoiden vanhemmat eivät itse osaa lukea, koska miten perkeleessä voi joka kerta juhlien aikaan parkkeerata autonsa minun parkkipaikalle vaikka pihassa lukee kolmessa kohdassa "pysäköinti sallittu vain talon asukkailla tai siellä asioiville".
Tämä ei tunnu tehoavan milläänlailla ja näinollen tälläkään kertaa en saa parkkeerattua omaa autoani omalla parkkiruudulleni. Olisihan se ollut mukava lämmittää autoa.

Huhhuh taidan soittaa poliisit.

Eli siis onnea vaan kaikenmaailman wanhojen tanssijat ja teidän vittumaiset vanhempanne.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti näiden kullanmussukoiden vanhemmat eivät itse osaa lukea, koska miten perkeleessä voi joka kerta juhlien aikaan parkkeerata autonsa minun parkkipaikalle vaikka pihassa lukee kolmessa kohdassa "pysäköinti sallittu vain talon asukkailla tai siellä asioiville".
Tämä ei tunnu tehoavan milläänlailla ja näinollen tälläkään kertaa en saa parkkeerattua omaa autoani omalla parkkiruudulleni. Olisihan se ollut mukava lämmittää autoa.

Suosittelen parkkeeraamaan auton sen auton "eteen", sillä tavalla että se ei pääse siitä lähtemään. Sitten popcornit syliin ja katselemaan ikkunasta kun ihmiset tulevat autolle ja huomaavat tilanteen. Tutut tehneet tätä paljon, ja voin sanoa, että ihmiset menee aika hiljaisiksi kun "sattumalta" tulet pihaan hetken päästä. :)

Edit: Slow as a snail :(

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tyydyin soittamaan partiosedille, jotka ystävällisesti kävi jakamassa paikalla asukkaiden paikoilla olleille autoille pikavoitot.

Nyt voi avata oluen ja hihitellä ikkunassa kun tyypit tulevat juhlimasta. Olé!!

Enää ei oikeastaan vituta yhtään.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämän siitä saa, kun harrastaa liikuntaa, ei polta eikä käytä tippaakaan alkoholia..
Kyllä kai tuollaisesta elämäntyylistä stressiä tulee, sehän sen aiheuttaa. Ryyppääminen ja laiskottelu suojaa tuomoisilta vaivoilta..

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kyllä kai tuollaisesta elämäntyylistä stressiä tulee, sehän sen aiheuttaa. Ryyppääminen ja laiskottelu suojaa tuomoisilta vaivoilta..
Oli sitten vitsillä heitetty tai ei, niin näin entisenä streittarina on pakko kompata, ainakin omien kokemusten perusteella. Stressin tilalle tosin tuleekin sitten toisenlaiset ongelmat...

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vituttaa kyllä taas kaikki. Piti herätä helvetin aikasin lauantaiaamuna. Vedot petti kun Bologna pilas tasurin yliajalla ja sen lisäks Ilveksen kannalta meni liigakierroskin päin persettä.

Sitten on vielä kurkku ihan helvetin kipee ja jääkaapissa ois odottamassa helvetin hyvä ja tulinen thai-ateria, jonka nieleminen tuntuu varsin kivuliaalta.. Vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy