Kiitos vinkistä, myydäänkö noita ihan yleisesti k-marketeissa vai pitääkö erikseen käydä hakemassa jostain?Osta joskus Nams-tuotemerkillä myytäviä kotimaisia tomaatteja, on kunnollista.
....
Kiitos vinkistä, myydäänkö noita ihan yleisesti k-marketeissa vai pitääkö erikseen käydä hakemassa jostain?Osta joskus Nams-tuotemerkillä myytäviä kotimaisia tomaatteja, on kunnollista.
....
Kiitos vinkistä, myydäänkö noita ihan yleisesti k-marketeissa vai pitääkö erikseen käydä hakemassa jostain?
Nyt vain pöyristyjät ovat niitä jotka yleensä ovat selittelemässä ”omien” hörhöjen peeloiluja.
Nyt vain pöyristyjät ovat niitä jotka yleensä ovat selittelemässä ”omien” hörhöjen peeloiluja.
Typeryyksien sanomisesta voidaan tekijät haukkua aivan kuin tämä typeryskin on nyt haukuttu, mutta onhan se koomista miten isoja kohuja näistä varavaltuutetuista, nuorisojärjestöjen edustajien ja muiden leikkipoliitikkojen lausunnoista revitään. Toki jos lakia on rikottu ja siitä rikostutkinta tulee, niin se helpommin ylittää uutiskynnyksen.Hyviä huomioita. Toki samalla on hyvä muistaa, että kun persujen varavaltuutettu Urjalasta kirjoittaa someen rasistisia typeryyksiä, se pitää tuomita äärimmäisen jyrkkäsanaisesti.
Typeryyksien sanomisesta voidaan tekijät haukkua aivan kuin tämä typeryskin on nyt haukuttu, mutta onhan se koomista miten isoja kohuja näistä varavaltuutetuista, nuorisojärjestöjen edustajien ja muiden leikkipoliitikkojen lausunnoista revitään. Toki jos lakia on rikottu ja siitä rikostutkinta tulee, niin se helpommin ylittää uutiskynnyksen.
”Aalto kuitenkin lisäsi Iltalehdelle, ettei hyväksy vastaavanlaista puhetta keneltäkään. ”Sellainen on mielestäni sopimatonta, vaikka huumorista onkin kyse”, hän sanoi”Kohu jatkuu osittain jo senkin vuoksi, että vihreiden puoluejohto Touko Aallon johdolla ei ole ottanut asiaan mitään järkevää kantaa. Miksi Touko Aalto ei ole todennut, että lausunto oli yksiselitteisesti äärimmäisen heikko!
En tiedä kumpi on tyhmemmin sanottu, tuo Vihreän naisen kommentti vai tämä.
Itse asiassa kun luin jostain tuon typerän kommentin kommenttiketjua, niin se oli kyllä hauskaa luettavaa. Sisältö oli lähinnä, että mitä siellä kaupungissa syötäisiin jos maalla ei tuotettaisi viljaa. No, ihan ostettaisiin laadukkaampaa viljaa maailmanmarkkinoilta halvelmmalla ja jätettäisiin jyväjemmareiden tuet maksamatta. Maaseutu, tämä perinteinen maanvilejlyketju siis, elää muiden rahoilla ja ne eivät pysty kilpailemaan kuin väärällä mielikuvalla.
Kohu jatkuu osittain jo senkin vuoksi, että vihreiden puoluejohto Touko Aallon johdolla ei ole ottanut asiaan mitään järkevää kantaa. Miksi Touko Aalto ei ole todennut, että lausunto oli yksiselitteisesti äärimmäisen heikko!
Typeryyksien sanomisesta voidaan tekijät haukkua aivan kuin tämä typeryskin on nyt haukuttu, mutta onhan se koomista miten isoja kohuja näistä varavaltuutetuista, nuorisojärjestöjen edustajien ja muiden leikkipoliitikkojen lausunnoista revitään. Toki jos lakia on rikottu ja siitä rikostutkinta tulee, niin se helpommin ylittää uutiskynnyksen.
”Aalto kuitenkin lisäsi Iltalehdelle, ettei hyväksy vastaavanlaista puhetta keneltäkään. ”Sellainen on mielestäni sopimatonta, vaikka huumorista onkin kyse”, hän sanoi”
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005437218.html
Ensinnäkin siltähän tuo vaikuttaa, että suhteellisen typerä yksilö on kyseessä.
Kuitenkin se isompi pointti on, että ei hän ole mikään oikea poliitikko, vaan kaupunginvaltuutettu. Sellaiset käyvät töissä päivisin ja valtuustossa edustaminen on harrastustoimintaa.
Minua ihmetyttää tämä hinku saada puoluejohtajat tuomitsemaan Pihtiputaan (vara)valtuutettujen puheita.
Kaivoin jo edellistä viestiä kirjoittaessani tiedon että Helsingissä kaupunginvaltuutetut ovat ylivoimaisesti parhaiten palkattuja valtuutettuja Suomen mittapuulla. Siinä missä pienissä kunnissa korvaukset ovat vain muutamia kymppejä per kokous, niin Helsingissä he saavat jopa 350 euroa bruttona. Kokouksia on hieman vajaat pari kuukaudessa, mutta kun korvauksesta puolue vie parikymmentä pinnaa päältä ja verottaja osansa, niin käteen siitä jää kuussa nelisensataa.Olet oikeassa. Minä en kuitenkaan jaksa olla ihmettelemättä, että miksi poliitikot, kunnallispoliitikot mukaan lukien, lankeavat näin tyhmiin virheisiin jatkuvasti, ja puoluetaustasta riippumatta.
Minua ihmetyttää tämä hinku saada puoluejohtajat tuomitsemaan Pihtiputaan (vara)valtuutettujen puheita. Kunnanvaltuutetut ovat kuitenkin usein amatööripoliitikkoja, joilla ei ole mitään todellista asemaa puolueessa, kunhan vaan maksavat jäsenmaksunsa ja istuvat valtuustoryhmässä.
Kansanedustajat, puoluesihteerit, työmiehet yms. ovat asia erikseen, koska he oikeasti vaikuttavat puolueessa ja ovat profiililtaan eri tason jannuja.
Jännää aikaa elämme, kun odotamme kuinka PC:n löydettyäsi todistelet ikiliikkujan. Älä nyt sitten kärnämäisesti unohda, että käytännössä kaikki EU jäsenmaksut ovat myös maataloustukea ja siihen sitten kansalliset tuet päälle. Se, että raaka-aineita tuodaan ulkomailta ei tietenkään vie koko tuotantoketjua, että älä sitäkään sotke alkutuotannon tukeen. Unohtikohan se Kärnä jotain muuta..... maalla asuvat raaka-aineiden tuottajat ei kyllä taida paljon valtion tuilla elää kun suhtautetaan heidän kautta tekemä taloudellinen tuotto valtiolle. Tuossa on turha puhua pelkästään yhden jyväjemmarin tuista, kun hänen kautta syntyy ketju jonka välissä valtion kassakone kilisee useampaan otteeseen. Tähän hätään en lukuja löytänyt kännykällä, voin kokeilla penkoa myöhemmin PC:llä.
....
Maaseutu, tämä perinteinen maanvilejlyketju siis, elää muiden rahoilla ja ne eivät pysty kilpailemaan kuin väärällä mielikuvalla.
Jännää aikaa elämme, kun odotamme kuinka PC:n löydettyäsi todistelet ikiliikkujan.
Älä nyt sitten kärnämäisesti unohda, että käytännössä kaikki EU jäsenmaksut ovat myös maataloustukea ja siihen sitten kansalliset tuet päälle.
Minulla on tunnetusti huono huumorintaju ja poliittisesti epäkorrekteja mielipiteitä. En minä kuitenkaan niitä jättäisi tuollaisen korvauksen takia laukomatta. Kansanedustajan liksan takia jo jättäisin.
Tähän on pakko sanoa: kyllä.Mitä siis itse tekisit, leikkaisit tukia, ajaisit suomalaisen maatalouden alas ja tekisit Suomesta noiden elintarvikkeiden sektorilla täysin ulkomaista riippuvaisen, vai c) jotain muuta?
Hän on nyt kiistatta tunnetumpi mutta en ole törmännnyt vielä yhteenkään äänestysikäiseem jonka mielestä juttu ei olisi ollut idioottimainen, joten en usko että hänellä tuon perusteella olisi mitään saumoja eduskuntavaaleissa. En silti uskalla veikata että tuo hänen kunnallisvaalimenestystään pilaaKuinka moni suomalainen tiesi viikko sitten, kuka on Fatim Diarra? Entä kuinka moni tietää hänet nyt? Veikkaan että jälkimmäinen luku on aika paljon suurempi. Tämä tuskin ainakaan heikentää mahdollisuuksia päästä eduskuntaan joskus tulevaisuudessa. Eiköhän aika moni hesalainen allekirjoita tuon Diarran näkemyksen meistä landepaukuista täysin.
Ok.Jos et tiedä kumpi on hölmömmin sanottu, joidenkin vihreiden maakuntatietämystä kärjistävä kommentti vai kärjistetysti massoja seksuaalirikollisiksi haukkuva "läppä" niin aika huolestuttavaa.
Miksi suomalainen maatalous menisi alas tukia leikatessa? Olen lukenut, että suomalaiset maataloustuotteet ovat puhtaampia ja parempia kuin ulkomaalaiset. Kyllähän suomalaiset näistä maksaisivat vapaaehtoisestikin ylimääräistä, kuten nyt tekevät pakotettuna.Mitä siis itse tekisit, leikkaisit tukia, ajaisit suomalaisen maatalouden alas ja tekisit Suomesta noiden elintarvikkeiden sektorilla täysin ulkomaista riippuvaisen, vai c) jotain muuta?
...Miksi suomalainen maatalous menisi alas tukia leikatessa? Olen lukenut, että suomalaiset maataloustuotteet ovat puhtaampia ja parempia kuin ulkomaalaiset. Kyllähän suomalaiset näistä maksaisivat vapaaehtoisestikin ylimääräistä, kuten nyt tekevät pakotettuna.