Mielestäni suomen kielen raiskaaminen on astetta suurempi loukkaus.niin tämä per*leen puolue on tehny kunnian loukkauksista suurimman, RAISKANNUT SUOMI LEIJONAN!
Mielestäni suomen kielen raiskaaminen on astetta suurempi loukkaus.niin tämä per*leen puolue on tehny kunnian loukkauksista suurimman, RAISKANNUT SUOMI LEIJONAN!
Suomi on myös kaikkien niiden kotimaa, jotka aidosti näkevät vähän pidemmälle ja jotka aidosti yrittävät ratkaista ongelmia Hakunilan ostarin aitaa pidemmältä.
Saattaa olla myös anarko-feministinen dragartisti naarasleijona. Kyllähän tämä Persujen pelko on saanut aivan naurettavat mittasuhteet.
Vaalit tulevat vihreillä kyllä menemään persuksilleen.
edit. kristillisten Koti, uskonto, isänmaa -kampanja on samanlainen yritys
Odotetaan jahka jossain vaiheessa keskustelu menisi jopa politiikan sisältöön ulkoisten tunnusten sijasta...Liikaa vaadittu?
Nämä *erkeleen mielistelijät ovat lanseeranneet Suomileijonan kuvakseen, puolue joka olisi valmis myymään vaikka isänmaansa, kunhan saisi voikukat kasvaa vapaasti, puolue joka kannattaa "antaa kaikkien kukkien kukkia" ajatusta, eli kunhan ei tarvitse tehdä mitään, niin viekää meidän itsenäisyys, unhoittakkaa hitoria, polttakaa pilveä ja rakastakaa vaikka raiskaajaa, kunhan se kasvattaa luomua..niin tämä per*leen puolue on tehny kunnian loukkauksista suurimman, RAISKANNUT SUOMI LEIJONAN!
Haluaisin kuulla Vihreiden mietteitä esim. verotuksen ja maahanmuutto-poliitikan osalta. Siis ihan konkretiaa, nythän taitaa olla aika yleisellä tasolla.
Kirjoitustyylistäsi päätellen taidat olla tyypillinen persu? Syyllistyykö muuten Hesarikin kunnian loukkaukseen käyttä essään SUOMI LEIJONAA?
Mainostoimiston tekosia ja kuten huomaatte; se on tehnyt tehtävänsä ja herättänyt keskustelua.
Itse näkisin, että kyseessä on nimenomaan vastaisku kokkareille, ei persuille. Vaalimenestyksen kannalta Vihreiden ei tarvitse nokitella persuja, kun eivät kuitenkaan samoista äänestäjistä kisaile. Sen sijaan ns. sinivihreät kaupunkilaiset ovat sitä porukkaa, jotka ovat viime aikoina hyppineet, täysin ymmärrettävästi, enemmän ja enemmän kokoomuksen kelkkaan. Lisäksi Kokoomuksen "vihreän miljoona eri sävyä" tjsp. kampanjahan koettiin monen Vihreän poliitikon kohdalla selvänä provokaationa ja hyökkäyksenä, joten siihen tässä vastattiin.Vihreiden vaalikampanja on selkeä vastaisku Persuille ja ei siinä sen ihmeempää. Mainostoimiston tekosia ja kuten huomaatte; se on tehnyt tehtävänsä ja herättänyt keskustelua.
Samoin Uusi Suomi on Herlinin Alma Medialta ostama tuotemerkki.
Osoittaa vaan tietämätöntä välinpitämättömyyttä olla ottamatta selvää tekijänoikeuksista. Sinänsä kovin vihreille ominaistahan tämä on.
Osoittaa vaan tietämätöntä välinpitämättömyyttä olla ottamatta selvää tekijänoikeuksista. Sinänsä kovin vihreille ominaistahan tämä on.
Fennovoimahan voisi vaikka muuttaa nimentä Vihreäksi liitoksi?
En tiedä ymmärränkö suuttumusta, mutta tuota lapsellista räyhäämistä en ainakaan. Toisaalta hänelle on lyöty elämässä etuoikeutettu asema eteen niin ilmaiseksi, että eipä yllätä, ettei osaa suhtautua ongelmiin muullakaan tavoin.Ilman muuta ymmärrän kuitenkin myös Herlinin suuttumuksen. Hän kun ei halua sitouttaa verkkolehteänsä mihinkään puolueeseen ja samalla tuli tällä tavalla vedetyksi "mukaan" kampanjaan.
Ihan onnistunut tempaus mielestäni, vaikka samaa mieltä olen kuin työväen presidentin kohdalla jokunen vuosi sitten, eli "keskustelun herättäminen" jollain sloganilla ei ole kovin kummoinen lahjakkuuden tai näppäryyden osoitus. Hyvä, jos kokoomus-jengi ymmärtää tämän edes nyt.
Melko samasta asiastahan tässä puhutaan. Kuten jo sanoin, pelkkä "keskustelun herättäminen" ei ole nyt sen isompi lahjakkuuden tai sisällön osoitus kuin se oli vuonna 2006. Ei tämä mikään älykäs keskustelunavaus mielestäni siis ole, vaikka pointti ihan validi onkin. Politiikka on kuitenkin pysyvästi mennyt tällaiseksi mielikuvilla ja mainostoimistoilla kikkailuksi ja siihen on kaiketi mukauduttava, jos haluaa menestyä. Niinistön sloganin perusteista voi olla monta mieltä, mutta jälkeenpäin on aika vaikea kiistää, etteikö se olisi toiminut hänen kampanjassaan erittäin hyvin. Nimenomaan tästä näkökulmasta vihreiden "Uusi Suomi" on mielestäni onnistunut tempaus. Sekin ärsyttää vastapuolta ja herättää siten samalla tavalla keskustelua.Ja olit Työväen Presidentti -sloganin osalta samaa mieltä, että ihan onnistunut tempaus? Vai ei kai punavihreät lasit silmillä edesauta vuorostaan tämän kampanjan mieltämistä onnistuneeksi?
Ja oliko "kokoomus-jengi" sitä mieltä, että Niinistön slogan oli erityisen lahjakas tai näppärä? Hyvä mainoskampanja se oli, ja herätti keskustelua. Tosin niille, joilla työväki-termiin liittyy vahva punainen arvolataus, ei ole varmasti vieläkään avautunut Niinistön kampanjan pointti.
Ei tietenkään esiinny, mutta yritä todistaa tuo. Sen verran yleisistä sanoista on kyse, että vaikeaa on. Ei yhdellä lehdellä voi olla yksinoikeutta puhua uudesta Suomesta. Jos jengi haluaa asiasta pahastua, niin se on heidän oikeutensa, mutta tuskin tämän pitäisi olla minkäänlainen juridinen kysymys.Toisaalta on aika lapsenomaista kuvitella, että Uusi Suomi esiintyy kampanjassa vain sattumalta, eli mielessä ei ole edes ollut viittaus Uusi Suomi -nimiseen lehteen.
Voipa hyvinkin olla että on.Ei yhdellä lehdellä voi olla yksinoikeutta puhua uudesta Suomesta. Jos jengi haluaa asiasta pahastua, niin se on heidän oikeutensa, mutta tuskin tämän pitäisi olla minkäänlainen juridinen kysymys.