Kirjoittelija
Jäsen
Aallollahan on pyrkimys pääministeriksi. Varmaan siinäkin altistuisi kiusauksille.
Varmasti. Minä ihmettelisin enemmän sitä, jos pääministeriksi päässyt heteromies ei paneskelisi useampia naisia, sillä valta tarjoaa siihen viljalti mahdollisuuksia. Toki olisi hyvä, ettei niitä panoja jatkuvasti puitaisi Seiskan sivuilla.
Ei ehkä. Itse ajattelen asian niin, että ihminen joka pystyy pettämään vaimoaan, pystyy varmasti pettämään myös äänestäjiään. Oma etu kaiken muun edelle.
Itse ajattelen asian niin, että ihmnen joka ei pysty pettämään vaimoaan, pystyy varmasti pettämään äänestäjiään.
Kuka ihminen ei pistä omaa etuaan kaiken muun edelle? Sehän on täysin luonnollista.
Jos lukee kyseisen Iris Flinkkilän twitteriä, ihmetyttää kovasti miten porukka jaksaa vääntää Huhtasaaresta sivutolkulla toisessa topicissa. On kyllä puolueen johto hienoissa kantimissa, jos tuollainen henkinen taso puheentojohtajan naisystävillä..
Mikä siellä Iriksen Twitter-viesteissä erityisesti ärsyttää? Tein Googlen kuvahaun ja päättelin Iriksen hiusten väristä, että hänellä taitaa olla voimakkaan feministinen aatemaailma.