@FutureHockey Hyvä ja tärkeä kirjoitus! Mäkin varmaa olen yksinäinen, mutta olen sitä kyllä omasta tahdostani, sillä en yleensä tule kovin hyvin ihmisten kanssa toimeen. Olen vaikea luonne ja tulee sanottua turhan pahasti, joten olen mieluummin yksin.
Tämä Jatkoaika on ehkä yksinäisyyden lievittäjä? Täällähän voi keskustella vaikka mistä ja samanhenkistä seuraa saattaa löytyä.
Tuli mieleen noista yllämainituista lukioaikaisista ystävistä, että olin muutama vuosi sitten pari kertaa tekemisissä lukion luokkakaverin kanssa, mutta hän oli yhä se sama tosikko ja besserwisser kuin aikoinaan, joten en jaksanut sitten niin pitää yhteyksiä. Hän tietää kaiken ja nauraa jos joku tekee virheen. Se oli raskasta jo aikoinaan eikä sitä enää tarvitse kestää.
Nuorena kärsin yksinäisyydestä. Enää en kärsi. Ns. ammattipiireissä en halua liikkua. Minulle riittää kodin piiri. Välillä käyn Jatkoajassa kertomassa, että minulla on ikuinen ketjunavauskielto. Jatkoaikalaisia olen nähnyt muutamia mutten mitenkään säännöllisesti, koska en koe siihen tarvetta, mutta sanonpahan, että asiallisia ihmisiä ovat olleet, minä vain olen tällainen epäsosiaalinen pikku paskiainen.
Tai kuten eräässä T-paidassa sanotaan:
If you don't like Axl Rose then you probably won't like and I'm okay with that.