Temptation
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
En nyt ihan ymmärtänyt, että mitenkäs tässä ei ollut vanhemmilla mukamas mitään syytä tapahtuneeseen? Eihän se nyt niin mene, että lapsi voi tuosta noin vain mennä autoon seikkailemaan kenenkään tietämättä. Tai ainakaan itse en todellakaan pidä auton ovia auki missään, juuri siitä syystä ettei sinne eksy mitään tenavia joko a) rellestämään b) "ajelemaan", ottaen esim. käsijarrun pois, ja pahimmassa tapauksessa auto liikahtaa jonnekin jorpakkoon c) näköjään myös tämä kuumuus voi aiheuttaa pahoja tilanteita. Joka tapauksessa, jos lapsella on vapaa ja valvomaton pääsy autoon, on virhe jo tapahtunut auton omistajan toimesta.
Se on toinen asia avata itse lukot ja valvoa, kun lapsi leikkii/vast auton sisällä, mutta ei se todellakaan mikään leikkipaikka ole, kun vaaratilanteita voi syntyä. Ja tässä tarkoitan siis esimerkiksi alle 10v lapsia, joilla ei ole mitään ymmärrystä mistään, tai sitten henkilöitä, joilla on joku kehityshäiriö - kehityshäiriöistä henkilöä en päästäisi autoon edes täysikäisenä valvomatta.
e. Nyt kun aloin miettimään poliisin lausuntoja, niin eiköhän lapsi mennyt jonkun naapurin autoon, joka ei ymmärrettävästi varautunut tälläiseen tapahtumaan, eikä näin ollen ole syyllistynytkään mihinkään.
Se on toinen asia avata itse lukot ja valvoa, kun lapsi leikkii/vast auton sisällä, mutta ei se todellakaan mikään leikkipaikka ole, kun vaaratilanteita voi syntyä. Ja tässä tarkoitan siis esimerkiksi alle 10v lapsia, joilla ei ole mitään ymmärrystä mistään, tai sitten henkilöitä, joilla on joku kehityshäiriö - kehityshäiriöistä henkilöä en päästäisi autoon edes täysikäisenä valvomatta.
e. Nyt kun aloin miettimään poliisin lausuntoja, niin eiköhän lapsi mennyt jonkun naapurin autoon, joka ei ymmärrettävästi varautunut tälläiseen tapahtumaan, eikä näin ollen ole syyllistynytkään mihinkään.
Viimeksi muokattu: