Ei muuta kun "kuvia" nähtäville" saatan "antaa". Ei kerta heteroksi tee.Se taisi olla vaan ”huumoria”.
Ei muuta kun "kuvia" nähtäville" saatan "antaa". Ei kerta heteroksi tee.Se taisi olla vaan ”huumoria”.
Sä teet tän liian helpoksi. Nyt siinä ei ole enää mitään "haastetta".Ei muuta kun "kuvia" nähtäville" saatan "antaa". Ei kerta heteroksi tee.
Mä en ole koskaan "helppo". Ihan lian kranttu, sanovat. Sen sijaan saan sen kun haluan.Sä teet tän liian helpoksi. Nyt siinä ei ole enää mitään "haastetta".
Lisää tähän, broidi oli käynyt tänään. Oli haukuttu Rinne ja keskusteltu Laivue 2020-hankkeesta. On hän sitkeä. Jos ja kun on sukuunsa tullut, niin hyvin tuo vielä vuosia menee, hyvällä tavalla siis.Kävin moikkaamassa faijaa. Oli pitkästä aikaa kartalla. Ei kysellyt mutsinsa tai faijansa perään (haudassa vuodesta 88 ja 67), sen sijaan kyseli kuinka Jokereilla menee ja milloin mennään matsiin. Siellä se katseli telkusta hiihtoja, ihan kuten ois himassaan ollut.
Outo mies, ei halua naistaan kainaloonsa yöksi. Minä otan aina vaimon viereen, eikä siitä oikeastaan edes keskustella. Eikä meillä ole omia huoneitakaan. Koko koti kuuluu kaikille.Mies kävi kysymässä miten jakselen. Silitti hetken hiuksia, jutteli mukavia ja lopuksi antoi ison halin. Tuntui hetken kuin olisin pikku lapsi, rakastettu sellainen. On kyllä harvinaista että mies nousee yöllä sängystä. Ehkä hän oli vähän huolissaan minusta. Sovittiin että nukun vielä tämän yön omassa huoneessa kun tuo yskä vielä kiusaa. Paitsi että se on rauhoittunut illan pahimmasta puuskakaudestaan. Ehkä voisi käydä nukkumaan. Ei minulla täällä ole mitään. Ja huomenna on vapaata! Voi nukkua vähän pidempään.
Kainaloon ei minua saa kukaan nukkumaan. Minusta se on vastenmielistä enkä saa nukuttua jos toinen likistää kylkeensä. Mutta kyllä me suurimman osaa öistä kuitenkin samassa sängyssä nukutaan. Nyt vaan on ollut tuota yskää niin olen ollut toisessa huoneessa. Vaikka ei tuo köhiminen miestäni olisi varmaan haitannut, on sen verran hyvä uninen.Outo mies, ei halua naistaan kainaloonsa yöksi. Minä otan aina vaimon viereen, eikä siitä oikeastaan edes keskustella.
Miehellä on "mancave" alakerrassa autotallissa. Minulla on sitten yksi huone jossa on omia juttujani... kynttilänvalu-, askartelu- ja koruntekojutut... niin ja mankeli ja silityslauta. Siellä on sitten yksi levitettävä sohvasänky jossa tulee välillä nukuttua kun haluaa olla itsekseen. Lisäksi miehen lapsella on yksi huone käytössään. Vaikka koti on yhteinen eikä täällä ole mitään no-go- alueita niin toiset paikat vaan on enemmän toisten käytössä. Niin se vaan menee...Eikä meillä ole omia huoneitakaan. Koko koti kuuluu kaikille.
Ei saakeli, juuri olin tulossa linkkaaman saman! Melkein tippa tuli linssiin kun uutista luki. Hyvä jätkät!Pienen onni! Vieraat ”isot pojat” pyysivät Eemin, 4, pelaamaan jääkiekkoa – liikuttunut äiti kiittelee huomaavaista käytöstä
Kuopiolaisäiti Johanna Oinonen kiittelee noin kymmenvuotiaiden poikien reipasta käytöstä luistelukentällä.www.iltalehti.fi
Hienoa toimintaa nuorilta pojilta ja niin kuin jutusta tulee ilmi, niin tekivät tämän nuoren pojan päivästä mahtavemman. Toivottavasti viesti menisi vanhemmille asti.
Hyvä me! Mäkin oon viimeisen kolmen viikon aikana sortunut ostamaan energiajuoman vain yhden kerran. Lidlin supersmoothiet ja Pauligin valmiskahvit toimivat aivan yhtä hyvin piristeinä kun olen matkassa, vieläpä ilman sitä energiajuomien sisältämää järkyttävää sokerimäärää. Jospa tällä kertaa pääsisin noista lopullisesti eroon ainakin mitä aktiivikäyttöön tulee?Kuukausi pelaamatta rahapelejä! Jippiaijei, minä pystyin siihen! Ja nyt kun on hyvään alkuun päästy niin toivottavasti olen pidempäänkin pelaamatta.
Jakavatkohan kaikki päävalmentajat, maalivahtivalmentajat ja maalivahdit hymyn kanssasi? Yleisöllehän sitä loppujen lopuksi pelataan, mutta veikkaan että edellämainitttuja ei juuri hymyilytä. Tähän kuitenkin asiaan sopivasti se hymiö.Eilisen SM-liigakierroksen runsasmaalisuus veti iloiseksi ja hymyn kasvoille. Täysi kierros ja ottelukohtainen maalikeskiarvo yli kahdeksan. Loppulukemat 5-6 ja 4-6. Upeaa, kaikki pelanneet joukkueet!