Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 668 382
  • 3 228

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tänään osui kohdalle oikeasti useampi astetta mukavampi asiakas piristämään mun vuoroa. Mulla oli stressintäyteinen (oltiin koko ilta "yhden vajaalla") työpäivä mutta samalla olin vaikean alun jälkeen lähes koko iltavuoron läpi yhtä hymyä ja kenties jopa säteilin positiivisuutta ja iloa. Sitten vielä sekin vetää iloiseksi, että huomenna on eka vapaapäivä sitten viime keskiviikon. Siitä lähtien on vedetty viisi päivää putkeen muna huurussa ja lauantai poislukien pelkkää iltavuoroa toisen perään. Nyt olut auki ja hengähdystauko. Kippis!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Järkättiin tuonne kirjastoon lapsille tänään halloween-bileet ja olihan nuo muksut täysin kikseissä. Oli kauhurataa, mörködiskoa ja näytelmiä. Hyvä fiilis oli läpi illan ja palaute oli sen mukaista, että järjestely meni nappiin. Nyt on aika vetää muutama olut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parta ei kasva pahoille, turpajouhet joutaville. Näin on joskus muinoin todettu. Oma parta muuttuu pikkuhiljaa harmaaksi. Se varmaan viestittää kokemuksesta ja viisaudesta.
Outoa, kun kaikki harmaantuu ympärillä. Aika moni minun ikäiseni ihminen pyörii tuolla julkisuudessa ihan harmain parroin ja hiuksin. Joku Ryan Giggs vaikka, näyttää ihan Gandalfilta vaikka taitaa olla vuoden nuorempi kuin minä. Ei mulla ole yhtään harmaata karvaa missään. Hampaat on omat, juoksen kotona raput ylös alas... Salaisuus on varmaan viinassa, ruokavaliossa ja muissa elintavoissa. Olen aina vain nauttinut, en koskaan kärsinyt millään saatanan lähdevedellä tai salaatilla. Ja olen nyt, 46-vuotiaana, ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin 20 vuotta sitten, ellen paremmassa.

Se Walking Deadin jätkä muuten on just saman ikäinen kuin minä, mutta näyttää harmaine partoineen Tom Arayalta. Mulla tuo kokemus on enemmän henkistä laatua, kroppa ei vanhene.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletteko muuten nussineet vesisängyssä? Minä olen. Vapaakelluntainen on laiskan pelastus. Polkaiset nurkasta käyntiin ja hyppäät päälle vaan, sänky hoitaa loput. Vaimennetussa pitää sitten harjoittaa otsastapainelutekniikkaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo oli tuollainen aikoinaan. Nukkuminen siinä muuten kuin yksinään oli vittumaista.

Mutta siis ketju vajonnut niin alas että kirjoitan mielummin tähän kuin kalsarikänniketjuun. Sain tänään yhteyden pettteriin (face sattui ehdottamaan kaveriksi, pistin pyynnön, hän hyväksyi ja ruvettiin chättäämään). Ja sain tietää, että hän chättäsi tänään myös Punamustan kanssa. Olisi niin tyhmää kirjoittaa tätä nimiä mainitsematta joten kerron nimimerkit vaikka en heitä tägäägään.

Minusta on vain niin hienoa että kivat ihmiset tutustuvat toisiinsa. Ja tämä kaikki saanut alkunsa siitä, että pistin joskus hemmetin kauan sitten abianokselle viestin että haluaisin tavata hänet livenä. Live toteutui tämän vuoden seniorimiitissä tammikuussa ja sen jälkeen ystävyys syventynyt. Olen todella onnellinen että tutustun itse tämän palstan takia mahtaviin ihmisiin ja että ainakin osin minun takiani mahtavat palstalaiset tutustuvat myös toisiinsa.
Minä olen myös muutaman tänne kirjoittavan tavannut ihan henk koht. Muutaman muun kanssa olen ollut atk-yhteydessä. Miellyttäviä ihmisiä, ja ihan sellaisia tavallisia jotka nukkuu öisin ja välillä syö ja käy töissä ja sellaista. Tekee ihan tavallisia asioita. Ehkä ne käy paskallakin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tultiin vanhemmilleni Kouvostoliittoon keittiöremppaa karkuun ja täällähän oli mielenkiintoisia THN-lehtiä, jotka luulin jo heitetyn pois pitkän aikaa sitten.
 

Liitteet

  • IMG_6913.jpg
    IMG_6913.jpg
    243,8 KB · kertaa luettu: 324

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tultiin vanhemmilleni Kouvostoliittoon keittiöremppaa karkuun ja täällähän oli mielenkiintoisia THN-lehtiä, jotka luulin jo heitetyn pois pitkän aikaa sitten.
Sarjassamme jälkiviisaat: kenet tuosta porukasta poimisit omaan suosikkijoukkueeseesi? Mie melkein haluaisin sanoa että Getzlafin, mutta silläkin oli vähän sitä jamiebenniä että välillä ei vaan huvittanut...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Sarjassamme jälkiviisaat: kenet tuosta porukasta poimisit omaan suosikkijoukkueeseesi?

Kyllähän se kolmikosta Getzlaf, Suter & Perry joku on. Toki Parise, Richard, ja miksei osin Millerkin, ihan hyviä hakuja olisi.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olin eilen myöhäisillasta/alkuyöstä orastavassa vesisateessa pelaamassa ihan tavallisesti Pokemonia aina niin sokkeloisella Hakuninmaalla ja arvatkaa mitä? Olin juuri saanut siinä olevan salin alas kun vasemmalta puolelta minua lähestyi varjoista tuiki tuntematon nainen. Miksi kerron tästä? No odottakaas niin selitän! Minä siinä ihan muina miehinä katselin kännykkääni ja olin juuri aikeissa lyödä Chanseyn salille, kunnes tämä nainen hetken pohdittuaan päätyi pysähtymään kohdalleni ja kysyi "Hei, tarviks sä apua?". Vastasin että en tarvi apua mutta kiitos kysymästä.

Siis pointtina ei ollut se tarvinko apua vaan se että kuinka epäsuomalaista tuollainen rohkea tuntemattoman auttamishaluinen lähestyminen on. Siispä sinä tuntematon nainen Hakuninmaalta, mä oon ylpee susta! Sait mut välittämiselläsi eilen todellakin hyvälle mielelle. Ajatus on tärkein, se että on sydäntä auttaa ja rohkeutta kysyä! Ihanaa että tuollaisiakin ihmisiä saattaa kävellä kadulla vastaan.
 

A Siente

Jäsen
Olin eilen myöhäisillasta/alkuyöstä orastavassa vesisateessa pelaamassa ihan tavallisesti Pokemonia aina niin sokkeloisella Hakuninmaalla ja arvatkaa mitä? Olin juuri saanut siinä olevan salin alas kun vasemmalta puolelta minua lähestyi varjoista tuiki tuntematon nainen. Miksi kerron tästä? No odottakaas niin selitän! Minä siinä ihan muina miehinä katselin kännykkääni ja olin juuri aikeissa lyödä Chanseyn salille, kunnes tämä nainen hetken pohdittuaan päätyi pysähtymään kohdalleni ja kysyi "Hei, tarviks sä apua?". Vastasin että en tarvi apua mutta kiitos kysymästä.

Siis pointtina ei ollut se tarvinko apua vaan se että kuinka epäsuomalaista tuollainen rohkea tuntemattoman auttamishaluinen lähestyminen on. Siispä sinä tuntematon nainen Hakuninmaalta, mä oon ylpee susta! Sait mut välittämiselläsi eilen todellakin hyvälle mielelle. Ajatus on tärkein, se että on sydäntä auttaa ja rohkeutta kysyä! Ihanaa että tuollaisiakin ihmisiä saattaa kävellä kadulla vastaan.

Näin vältetään ettei vahingossakaan pääse panemaan. Olisit nyt antanut auttaa, niin voisitte nytkin pelata pokemonia yhdessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi @Smitty#41 , Smitty... Huoh...

Tiesithän veli että jos joku neitonen joskus kutsuu sut kylään, ottaa päällipusakkaa pois ja sanoo sulle että "Smits, ota mitä haluat *vink,* *vink*...", niin sä ET JUMALAUTA ota sen pleikkaria ja lähe laulellen mestoilta himaan pelaan? Onko selvä?!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Työpöydällä kehräävä toimistokissa, siis sellainen hyvin karvainen ja nelijalkainen hännäkäs tapaus tuo hyvää mieltä työpäivään. Kovin on villi ja äsken häntä(ä) sai jahdata tuossa käytävällä, minne katti onnistui vilahtamaan. Ollaan ihan kamut tässä kyllä. <3
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Työpöydällä kehräävä toimistokissa, siis sellainen hyvin karvainen ja nelijalkainen hännäkäs tapaus tuo hyvää mieltä työpäivään. Kovin on villi ja äsken häntä(ä) sai jahdata tuossa käytävällä, minne katti onnistui vilahtamaan. Ollaan ihan kamut tässä kyllä. <3
Miten teille pääsee duuniin...? T: Katkera haalariheikki.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tää elämä vaan nii helvetin hienoo. Se vetää hymyn huulille! Naurakaa, rakastakaa, rakastelkaa ja kaikkea mahdollista! Otetaan kaikki irti tästä vaelluksestamme maahiseina maan päällä.

Vaikka jääkiekko välillä herättää tunteita, nii diggaan silti teistä @Via Dolorosa ja @SOF1969 . Ja @Johnny B. Goode , @Turha Kaukalo ja Aasopit, Iisopit, mustapunat, penaalit, anaalit, kanaalit, pepsit, jaffat herskat ja muut. Olette hienoja ihmisiä!

Hymyilkäämme tänään ja nautitaan. Nati nati.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On tää elämä vaan nii helvetin hienoo. Se vetää hymyn huulille! Naurakaa, rakastakaa, rakastelkaa ja kaikkea mahdollista! Otetaan kaikki irti tästä vaelluksestamme maahiseina maan päällä.
Jätkä on pannu @abianos :ta!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko @Sämppäri ollu taas lusimassa? Mistä veljeä nyt rangottiin syyttä?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka jääkiekko välillä herättää tunteita, nii diggaan silti teistä @Via Dolorosa

Sarkasmitutkani saattaa joskus pettää, mutta kyllä mä luulen omassa pienessä kuplassani, että vaikka joskus vähän otetaankin yhteen, niin tämä viesti saattoi olla vilpitön ja hyvätahtoinen.

Vittuilu on kuitenkin joissain määrin välittämistä ja tätähän tämä rakkaudesta kiekkoon on meidän välillä ollut!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös