Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 666 045
  • 3 218

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin moikkaamassa faijaa. Oli pitkästä aikaa kartalla. Ei kysellyt mutsinsa tai faijansa perään (haudassa vuodesta 88 ja 67), sen sijaan kyseli kuinka Jokereilla menee ja milloin mennään matsiin. Siellä se katseli telkusta hiihtoja, ihan kuten ois himassaan ollut.
Lisää tähän, broidi oli käynyt tänään. Oli haukuttu Rinne ja keskusteltu Laivue 2020-hankkeesta. On hän sitkeä. Jos ja kun on sukuunsa tullut, niin hyvin tuo vielä vuosia menee, hyvällä tavalla siis.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies kävi kysymässä miten jakselen. Silitti hetken hiuksia, jutteli mukavia ja lopuksi antoi ison halin. Tuntui hetken kuin olisin pikku lapsi, rakastettu sellainen. On kyllä harvinaista että mies nousee yöllä sängystä. Ehkä hän oli vähän huolissaan minusta. Sovittiin että nukun vielä tämän yön omassa huoneessa kun tuo yskä vielä kiusaa. Paitsi että se on rauhoittunut illan pahimmasta puuskakaudestaan. Ehkä voisi käydä nukkumaan. Ei minulla täällä ole mitään. Ja huomenna on vapaata! Voi nukkua vähän pidempään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mies kävi kysymässä miten jakselen. Silitti hetken hiuksia, jutteli mukavia ja lopuksi antoi ison halin. Tuntui hetken kuin olisin pikku lapsi, rakastettu sellainen. On kyllä harvinaista että mies nousee yöllä sängystä. Ehkä hän oli vähän huolissaan minusta. Sovittiin että nukun vielä tämän yön omassa huoneessa kun tuo yskä vielä kiusaa. Paitsi että se on rauhoittunut illan pahimmasta puuskakaudestaan. Ehkä voisi käydä nukkumaan. Ei minulla täällä ole mitään. Ja huomenna on vapaata! Voi nukkua vähän pidempään.
Outo mies, ei halua naistaan kainaloonsa yöksi. Minä otan aina vaimon viereen, eikä siitä oikeastaan edes keskustella. Eikä meillä ole omia huoneitakaan. Koko koti kuuluu kaikille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Outo mies, ei halua naistaan kainaloonsa yöksi. Minä otan aina vaimon viereen, eikä siitä oikeastaan edes keskustella.
Kainaloon ei minua saa kukaan nukkumaan. Minusta se on vastenmielistä enkä saa nukuttua jos toinen likistää kylkeensä. Mutta kyllä me suurimman osaa öistä kuitenkin samassa sängyssä nukutaan. Nyt vaan on ollut tuota yskää niin olen ollut toisessa huoneessa. Vaikka ei tuo köhiminen miestäni olisi varmaan haitannut, on sen verran hyvä uninen.


Eikä meillä ole omia huoneitakaan. Koko koti kuuluu kaikille.
Miehellä on "mancave" alakerrassa autotallissa. Minulla on sitten yksi huone jossa on omia juttujani... kynttilänvalu-, askartelu- ja koruntekojutut... niin ja mankeli ja silityslauta. Siellä on sitten yksi levitettävä sohvasänky jossa tulee välillä nukuttua kun haluaa olla itsekseen. Lisäksi miehen lapsella on yksi huone käytössään. Vaikka koti on yhteinen eikä täällä ole mitään no-go- alueita niin toiset paikat vaan on enemmän toisten käytössä. Niin se vaan menee...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on myös ns. mancave, tosin ei sinne mitään kieltoja ole. Paitsi kissa saa joskus porttikiellon kun se käy vähän tutkimassa paikkoja. Vaimo tekee töitä kotona, ja yleensä se jonkun huoneen valtaa. Sinne ei sitten parane mennä jos on työnteko käynnissä, mutta noin yleensä meilläkin on ihan "rajat auki".

Aamulla vähän hymyilytti katsella ihmisten kärsimystä tässä kirpeässä 3 asteen pakkasessa. Näyttää olevan kova paikka kun lämpötila on edes hiukan nollan alapuolella. Omassa autossa onneksi lämmitys pelaa, eikä tämä nyt vielä ole aiheuttanut edes talvitakin päälle vetämistä, pitkistä kalsareista puhumattakaan.

Vaikka en mikään talvi-ihminen olekaan, aurinkoiset talviaamut pikkupakkasella on kyllä mukavia. Anoppi paniikissa putsas vielä auton ikkunat kun ei muistanut mistä olen kotoisin. Sitten sitä vähän hävetti, mutta kiitin kauniisti ja huristelin puhtain lasein duuniin. Vois se perjantai huonomminkin alkaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Askelia oikeaan suuntaan. Suomi on kieltämässä poikien ympärileikkauksen kunnes lapsi on sen ikäinen, että voi itse vaikuttaa tähän. Poikien ympärileikkaus on jäänne uskonnoista ja uskomuksista, sillä ei ole todistetusti mitään lääketieteellistä hyötyä. Pohjoismaista mm. Islannissa ja Ruotsissa asia on ollut esillä myös, mutta ei ole edennyt kieltoon saakka. Nyt ja tässä Suomen pitäisi olla edelläkävijä. Ei silvota lapsia turhien perinteiden takia.

 

Liitteet

  • 2ABA5F5E-E3B5-4808-BD21-29DB555BA91A.png
    2ABA5F5E-E3B5-4808-BD21-29DB555BA91A.png
    32,7 KB · kertaa luettu: 268

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

Hienoa toimintaa nuorilta pojilta ja niin kuin jutusta tulee ilmi, niin tekivät tämän nuoren pojan päivästä mahtavemman. Toivottavasti viesti menisi vanhemmille asti.
Ei saakeli, juuri olin tulossa linkkaaman saman! Melkein tippa tuli linssiin kun uutista luki. Hyvä jätkät!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Huomasin ilokseni, että ruotsalainen pikkuseura Väsby IK on voittanut Ruotsin kakkosdivarin alkulohkossaan edelliset seitsemän peliä ja voittamalla alkusarjan viimeisen pelinsä voittaisi Väsby IK samalla koko alkulohkonsa. Tämä tieto heidän hyvin sujuneesta marras-joulukuusta veti iloiseksi siksi, että minulla löytyy jonkin verran sukujuuria Upplands Väsbyn kunnasta, jossa em. seura pelaa kotipelinsä.

Olisi aivan upeaa nähdä Väsby IK ensi kaudella Allsvenskanissa... No siihen on vielä pitkä matka, mutta on ollut joka tapauksessa ilo seurata tänä syksynä HockeyEttanin itäisen lohkon sarjataulukon kehittymistä, kun Väsby on ollut käytännössä alusta asti top 3:ssa ja nykyisen putkensa ansiosta noussut aina lohkon piikkipaikalle asti.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Soittimet puhdistettu ja uudet kielet paikoillaan. "Hieman" paremmalta kuulostaa taas. Arjen pieniä iloja.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Vuoden toiseksi viimeinen kostea työreissu alkaisi reilun tunnin päästä. Kiva huilata pari viikkoa läträämisestä, ensi vuonna sitten Q1:llä mennäänkin toistakymmentä kertaa...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Perjantai 13. on mun uus onnenpäivä! Liksat rapsahti tilille, työpaikan joulukalenterissa tämä päivä oli mun luukku ja äsken palattuani ravintolasta kotiin huomasin, että tämä jenkeistä tilaamani levy oli pamahtanut tänään postiluukusta. Mikä päivä! Ei uskoisi että viikko sitten olin niin henkisesti poikki että tuskin jaksoin liikuttaa eväänikään.
 

Liitteet

  • IMG_20191213_190050.jpg
    IMG_20191213_190050.jpg
    244,8 KB · kertaa luettu: 317

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla oli kuukausi sitten paksusuolen tähystys. Minusta otettiin koepaloja ja lääkäri soitti tänään tuloksista.

Ja ne tulokset olivat hyvät! Mitään hälyttävää ei sittenkään alkuperäisistä epäilyksistä huolimatta löytynyt vaan kaikki on kunnossa niiden osalta!

Kahdeksan yön päästä on jouluaatto ja saan odottaa sitä jatkossakin siis iloisin fiiliksin!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Syksyn duunit vedetty pakettiin. Ihan helvetin hieno oli vetää tuottajan roolissa isot videoproggikset tuollaisten taitavien 20-25 v. kavereiden kanssa. Rentoa meininkiä ja silti osaamista. Venaa, mä vedän MegaForcen ja syön lihapiirakan, sit mennään. Ja sit mennään! Mahtava tehdä duunia tuollaisten rentojen ja osaavien nuorien kavereiden kanssa. Luovuus ja rentous oli avainsanoja. Mahtavia kavereita!
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuukausi pelaamatta rahapelejä! Jippiaijei, minä pystyin siihen! Ja nyt kun on hyvään alkuun päästy niin toivottavasti olen pidempäänkin pelaamatta.

Kai tämä jonkin sortin joulukuun ihme on? Viime kuussa meni rahaa peleihin peräti 225 euroa. Tiedän ihan karsea summa. Mutta hienon ryhtiliikkeen olen tehnyt marraskuun lopulta alkaen.

Oikeastaan se oli pakkokin tehdä jos mielii joulua tänä vuonna juhlia. Se oli valittava joko rahapelit tai joulu. Ihan niin äveriäs en todellakaan ole että riittäisi rahat kumpaankin lystiin. Ja noista oli toki helppo valita, on joulu kuitenkin niin tärkeä juhla minulle (-kin). Joidenkin rahapelien vuoksi en jouluani pilaa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kuukausi pelaamatta rahapelejä! Jippiaijei, minä pystyin siihen! Ja nyt kun on hyvään alkuun päästy niin toivottavasti olen pidempäänkin pelaamatta.
Hyvä me! Mäkin oon viimeisen kolmen viikon aikana sortunut ostamaan energiajuoman vain yhden kerran. Lidlin supersmoothiet ja Pauligin valmiskahvit toimivat aivan yhtä hyvin piristeinä kun olen matkassa, vieläpä ilman sitä energiajuomien sisältämää järkyttävää sokerimäärää. Jospa tällä kertaa pääsisin noista lopullisesti eroon ainakin mitä aktiivikäyttöön tulee?
 

Glove

Jäsen
Sain kumottua saamani pysäköinnivalvontamaksun. Puolitoista kuukautta siihen meni kun aika hitaasti toimii tuon firman reklamaatio-osato, vaikka sivuillaan sanovat käsittelevänsä reklamaatiot kahdessa viikossa. Ja muutenkin kummallinen firma asiakaspalvelun suhteen. Tein reklamaation nettisivuilla ja siitä tuli automaattivastaus. Sitten ajan myötä lähetin heille sähköpostia kolmeen eri osoitteeseen, mutten saanut yhdestäkään vastausta. Viime viikolla soitin ja asia luvattiin hoitaa. Tänään soitin sitten uudestaan kahteen kertaan niin johan alkoi tapahtumaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perjantai saa aina hymyn naamalle! Etenkin näin kun on koko arkiviikon ollut töissä. Ja tässä on nyt muutenkin lähitulevaisuudessa siihen malliin vapaita ettei työn teko pääse liikaa varmaan rasittamaan.

Seuraava reilu viikko mennään tahdilla työpäivä-viikonloppuvapaa-työpäivä-jouluvapaat-työpäivä-viikonloppuvapaa.

Ja enää neljä yötä jouluun! Jes, vähiin käy yöt ennen kuin loppuu ja joulu saapuu luoksemme.
 

ace

Jäsen
Eilisen SM-liigakierroksen runsasmaalisuus veti iloiseksi ja hymyn kasvoille. Täysi kierros ja ottelukohtainen maalikeskiarvo yli kahdeksan. Loppulukemat 5-6 ja 4-6. Upeaa, kaikki pelanneet joukkueet!
Jakavatkohan kaikki päävalmentajat, maalivahtivalmentajat ja maalivahdit hymyn kanssasi? Yleisöllehän sitä loppujen lopuksi pelataan, mutta veikkaan että edellämainitttuja ei juuri hymyilytä. Tähän kuitenkin asiaan sopivasti se hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös