Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 070
  • 3 229

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä me! Mäkin oon viimeisen kolmen viikon aikana sortunut ostamaan energiajuoman vain yhden kerran. Lidlin supersmoothiet ja Pauligin valmiskahvit toimivat aivan yhtä hyvin piristeinä kun olen matkassa, vieläpä ilman sitä energiajuomien sisältämää järkyttävää sokerimäärää. Jospa tällä kertaa pääsisin noista lopullisesti eroon ainakin mitä aktiivikäyttöön tulee?
Minä olen koko elämäni aikana ostanut energiajuomaa ehkä kolme tai neljä kertaa, ja aina silloin, kun on syystä tai toisesta pitänyt jaksaa ajaa autoa koko yö. Joka kerta on jäänyt pullo kesken. Kammottavan makuista paskaa. Juoko joku noita oikeasti vapaaehtoisesti?

Iloiseksi vetää jokaisen nuoren naisen kireät trikoot palveluammatissa. Palvelu on myös esteettinen kokemus.
Nyt taas on muoti heilahtanut mukavasti lökäpöksyistä noihin ihonmyötäisiin. Eihän ne jätä enää mitään arvailun varaan. Toisaalta ihan kiva, toisaalta mielikuvitusta ei enää tarvita mikä on sääli sinänsä. Vähän kuin nuo nykyajan bikinit. Ennen piti raottaa housuja että näkee perseen, nyt pitää raottaa persettä että näkee housut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä juo, ainakin meikäläisen oppilaitoksen yläastelaiset. Tyhjiä tai puolitäysiä Megaforce-tölkkejä näkee aina silloin tällöin käytävien ikkunalaudoilla ja vaatenaulakoissa. Olen itse juonut energiajuomaa suunnilleen yhtä monta kertaa kuin sinä ostanut, enkä jäänyt koskaan koukkuun. Ei mitään ihmeellistä tai erityisen maukastakaan kyseisissä keitoksissa.
No kyllä minunkin poikani, 14 v, ilmeisesti niitä lipittelee tuolla liikuskellessaan, mutta kotiin ei ole megiksiään tuonut. Sen verran painokkaasti olen mielipiteeni niistä ilmaissut. Juokoot vaikka olutta mieluummin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt taas on muoti heilahtanut mukavasti lökäpöksyistä noihin ihonmyötäisiin. Eihän ne jätä enää mitään arvailun varaan. Toisaalta ihan kiva, toisaalta mielikuvitusta ei enää tarvita mikä on sääli sinänsä. Vähän kuin nuo nykyajan bikinit. Ennen piti raottaa housuja että näkee perseen, nyt pitää raottaa persettä että näkee housut.

Tuotahan se naisten muoti on ollut koko tämän vuosikymmenen. Ja se on ollut ihan taivaallista. Itse toivon, ettei mennä enää ikinä takaisin niihin lökäpöksyihin. Jos naisella on hyvä perse, niin sitä saa ja pitääkin esitellä. Kamelihommista en viitsi edes puhua, jos alaikäiset lukevat tätä palstaa. Eikä se minusta mielikuvituksen käyttöäkään estä, pikemminkin se saa mielikuvituksen laukkaamaan entistäkin kovempaa. Huonoja puolia en keksi kuin sen, että autolla ajaessa on tullut joskus vaarallisia tilanteita. Joskus pitäisi huomata edellä ajava auto sen loistavan perseen sijaan. Mutta ketä hittoa nyt kiinnostaa joku random auto enemmän kuin hyvä naisen perse?
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
@Evil itse juon energiajuomia kyllä, ei niitä maun takia tule nautittua mutta aamulla saa vireystilan nopeasti ylös kun heräämisen jälkeen kiskoo hetulaan. Ja sitten jos tarvitsee valvoa koko yö niin menee useampikin tölkki helposti, muuten menee pilkkimiseksi. Olen oikeastaan kahvin lähes täysin näillä korvannut, kofeiiniini toimii paljon nopeammin ja kylmä juoma on kuumaa mukavampi kun on muutenkin lämmintä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Alkukaudesta näytti Newcastlen kannalta aika pahalta, mutta jotenkin vaivihkaa ovat hinautuneet jo keskikastiin.

10p putoamisviivaan. Helvetin outoa. Odotukset olivat ”maltilliset”.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuotahan se naisten muoti on ollut koko tämän vuosikymmenen. Ja se on ollut ihan taivaallista. Itse toivon, ettei mennä enää ikinä takaisin niihin lökäpöksyihin. Jos naisella on hyvä perse, niin sitä saa ja pitääkin esitellä. Kamelihommista en viitsi edes puhua, jos alaikäiset lukevat tätä palstaa. Eikä se minusta mielikuvituksen käyttöäkään estä, pikemminkin se saa mielikuvituksen laukkaamaan entistäkin kovempaa. Huonoja puolia en keksi kuin sen, että autolla ajaessa on tullut joskus vaarallisia tilanteita. Joskus pitäisi huomata edellä ajava auto sen loistavan perseen sijaan. Mutta ketä hittoa nyt kiinnostaa joku random auto enemmän kuin hyvä naisen perse?
Muistan joskus 88 kun ystäväni Kari rysäytti autonsa edelläajavan takapuskuriin. Keskusta-alueella onneksi, vauhtia ehkä kolmekymppiä. Ei tajunnut letkan pysähtyneen. Kysyin että mites nyt noin. Vastasi, jotta minihametytön syy.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistan joskus 88 kun ystäväni Kari rysäytti autonsa edelläajavan takapuskuriin. Keskusta-alueella onneksi, vauhtia ehkä kolmekymppiä. Ei tajunnut letkan pysähtyneen. Kysyin että mites nyt noin. Vastasi, jotta minihametytön syy.

Kai muidu maksoi osan korvauksista? Ei ole minulle vielä koskaan noin käynyt, mutta myönnän, että joskus on ollut lähellä. Hyvät refleksit ja tehokkaat jarrut pelastavat paljon. Takalasiin voisi laittaa tarran "Warning! Ass watcher driving!" tai jotain.

Burkhan käytölle olisi kyllä perustelunsa, mutta mieluummin otan riskin ja nautin maisemista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai muidu maksoi osan korvauksista? Ei ole minulle vielä koskaan noin käynyt, mutta myönnän, että joskus on ollut lähellä. Hyvät refleksit ja tehokkaat jarrut pelastavat paljon.

Burkhan käytölle olisi kyllä perustelunsa, mutta mieluummin otan riskin ja nautin maisemista.
Itse asiassa maksoi, kun Kari kävi tuon kyseisen Sarin kanssa kuulemma samana kesänä harjoittamassa pari kertaa sitä, mikä kahden ihmisen välillä on irst... ei kun kauneinta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse asiassa maksoi, kun Kari kävi tuon kyseisen Sarin kanssa kuulemma samana kesänä harjoittamassa pari kertaa sitä, mikä kahden ihmisen välillä on irst... ei kun kauneinta.

Veikkaan, että rahallisesti Karille tuli vain lisää laskua, vaikka kaikkea ei toki voi mitata rahassa. Hyvä pillu on yksi sellainen asia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veikkaan, että rahallisesti Karille tuli vain lisää laskua, vaikka kaikkea ei toki voi mitata rahassa. Hyvä pillu on yksi sellainen asia.
Tämä kyseinen Kari, rauha hänen muistolleen, kertoi joskus näkemyksensä treffailusta. Että kun kutsutaan nainen treffeille, niin viedään ensiksi leffaan. Sitten viedään pizzalle. Lopuksi kapakkaan. Maksetaan kaikki. Tekee monta sataa markkaa. Silti ei välttämättä saa. Jos maksaa saman rahan huoralle, saa varmasti. Eikä tartte lusia läpi mitään romanttista komediaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maria, du fin kvinna! Min fin dam! Tulee viinat ja röökit pöytään, kun nähdään. Lupaan äänestää rkp:tä seuraavissa vaaleissa. Anteeksi paska ruotsi. Piti vain sanoa, että ihania nämä svenskatalandet meille kouvolalaisjunteillekin.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä olen koko elämäni aikana ostanut energiajuomaa ehkä kolme tai neljä kertaa, ja aina silloin, kun on syystä tai toisesta pitänyt jaksaa ajaa autoa koko yö. Joka kerta on jäänyt pullo kesken. Kammottavan makuista paskaa. Juoko joku noita oikeasti vapaaehtoisesti?

Jos ne maistuis ihan paskalle ei niitä kukaan jois kun kahvista saa saman ellei paremman vaikutuksen. Joku jääkylmä Battery nyt on vain aikalailla parhaimman makuista nestemäistä tököttiä mitä ihminen voi suuhunsa laittaa.Mitään limsoja ei tule kyllä muuten ostettua. Kaljat ja viinat tulee etelä-helsingistä niin Battery ja vissy on ainoat syyt poiketa kauppojen juoma-osastoille.

Toki sitten nuo megikset,es ja vaikka Redbull maistuu omaan suuhun ei niin hyvältä
 

Glove

Jäsen
Ai että, otin vähän varaslähtöä jouluun. Graavilohi tuli valmiiksi ja on kyllä täydellisen onnistunut. Enon vaimon resepti toimi jälleen kerran. Voi olla, että joudun hakemaan vielä toisen lohen kaupasta ennen kuin pyhät on vietetty, Maistui sen verran hyvin heti kättelyssä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai että, otin vähän varaslähtöä jouluun. Graavilohi tuli valmiiksi ja on kyllä täydellisen onnistunut. Enon vaimon resepti toimi jälleen kerran. Voi olla, että joudun hakemaan vielä toisen lohen kaupasta ennen kuin pyhät on vietetty, Maistui sen verran hyvin heti kättelyssä.

Ei mennyt hanskaan. Hyvä.

Meillä on Julmust-kinkku, taas.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänä iltana varmaankin graavaan lohen, yöksi kinkku uuniin, huomenna väsään sienisalaatin.

Huvitti tuossa muutama vuosi sitten, kun ostin tanskalaisen kinkun. Appiukko tyrmistyi, että miksei suomalaista. Sanoin vaan, että aion syödä sen, en keskustella sen kanssa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhden kalan graavasin jo eilen, mutta puolen kilon palasta riitti vain kahden leivän päälle. Loput hävisi sitten laaduntarkkailuun.

Jouluruoasta en muuten oikein piittaa, mutta graavilohi (tai muu graavikala) on ainoa mitä oikeasti odottaa. Yksin asuessa ei muita jouluruokia tule tehtyä. Sukulaisissa sitten aattona ne pakolliset karjalanpaistit, laatikot ja kinkut yhtenä päivänä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sain viimein erään soolon menemään pitkän tahkoamisen jälkeen. Rankaisen nyt itseäni oluella.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään on monta asiaa pistänyt hymyn naamataululle. Oikein hyvä päivä ollut, no onhan jouluaattokin jo huomenna.

Tänään oli oikein hyvä tunnelma töissä. Kaikki oli mukavalla tuulella ja viihdyin töissä. Vaikka työpäivä olikin ekstrapitkä minulle, tosin normipituinen työpäivä noin niin kuin muuten eli 8 tunnin pituinen työpäivä. Mutta normaalisti olen töissä kerrallaan vain kuusi tuntia.

No minut yllätettiinkin töissä riemastuttavalla tavalla. Työkaverit antoivat lahjaksi hienon kassin täynnä jos jonkinmoista tuotetta. Syötävää ja juotavaa. Mutta onneksi ei alkoholia.

Töistä sitten pääsin siinä kello 16 ja sitten kävelin melkein yhtä nopeasti työmatkan kuin Vallu Kononen aikoinaan. Oli hinku päästä valmistelemaan lähtöä joulun viettoon isän luo Parolaan lapsuuden kotiin.

Annoin isälle tänään sen lahjan jo ja isäni tuntui kyllä pitävän siitä. Ämpäri täynnä kaikenlaista etenkin sauna- ja peseytymistavaraa. Kruununa tietenkin se Hpk-saunamittari.

Isän luona on myös niin kaunis kuusi ja muutenkin tunnelmallista taas tänäkin jouluna sisätiloissa ja komeat ovat myös ulkovalot. Täällä viimeistään se joulumieli roihahti liekkeihin.

Eli hieno päivä ollut ja hymyilyttää. Nyt se joulun vietto alkoi jo.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tajusin juuri, että ylihuomenna olen ollut tasan kolme viikkoa ns. kuivilla kaikista energiajuomista ja hankkinut tänä aikana kofeiiniannokseni enimmäkseen suodatinkahvista ja muulloin sitten Pauligin pikakahveista sekä Soul Maté -matejuomasta. Eikä pitkään aikaan ole oikeastaan tehnyt edes mieli ostaa Batterya ja onpa tainut unen laatukin parantua ihan huomaamattani. Voin siis kai nostaa itselleni varovaisesti hattua? Yli kuukauteen ainut nautittu energiajuomakin oli tuo joulukuussa ostamani pieni tölkki mehuisaa Mad Crocia jonka juomisesta on nyt tosiaan se melkein kolme viikkoa aikaa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tajusin juuri, että ylihuomenna olen ollut tasan kolme viikkoa ns. kuivilla kaikista energiajuomista ja hankkinut tänä aikana kofeiiniannokseni enimmäkseen suodatinkahvista ja muulloin sitten Pauligin pikakahveista sekä Soul Maté -matejuomasta. Eikä pitkään aikaan ole oikeastaan tehnyt edes mieli ostaa Batterya ja onpa tainut unen laatukin parantua ihan huomaamattani. Voin siis kai nostaa itselleni varovaisesti hattua? Yli kuukauteen ainut nautittu energiajuomakin oli tuo joulukuussa ostamani pieni tölkki mehuisaa Mad Crocia jonka juomisesta on nyt tosiaan se melkein kolme viikkoa aikaa.

Millä tavoin olet huomannut, että unen laatu parantunut? Onko virkeämpi olo vai onko esim. nukahtaminen helpompaa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se laittaa hymyilyttämään, kun kankkuset on kärsitty ja elämä taas voittaa. Ei edes se haittaa, ei yhtään, että ulkona tulee vaakasuoraan vettä ja tuuli riepotti sadetakin huppua, kun siitä on naru rikki eikä saa sidottua. Sadetakkeja saa uusia, mutta elämä, se on ainutkertainen ja siitä kannattaa nauttia vaikka välillä hieman kastuisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös