Minä olen koko elämäni aikana ostanut energiajuomaa ehkä kolme tai neljä kertaa, ja aina silloin, kun on syystä tai toisesta pitänyt jaksaa ajaa autoa koko yö. Joka kerta on jäänyt pullo kesken. Kammottavan makuista paskaa. Juoko joku noita oikeasti vapaaehtoisesti?Hyvä me! Mäkin oon viimeisen kolmen viikon aikana sortunut ostamaan energiajuoman vain yhden kerran. Lidlin supersmoothiet ja Pauligin valmiskahvit toimivat aivan yhtä hyvin piristeinä kun olen matkassa, vieläpä ilman sitä energiajuomien sisältämää järkyttävää sokerimäärää. Jospa tällä kertaa pääsisin noista lopullisesti eroon ainakin mitä aktiivikäyttöön tulee?
Nyt taas on muoti heilahtanut mukavasti lökäpöksyistä noihin ihonmyötäisiin. Eihän ne jätä enää mitään arvailun varaan. Toisaalta ihan kiva, toisaalta mielikuvitusta ei enää tarvita mikä on sääli sinänsä. Vähän kuin nuo nykyajan bikinit. Ennen piti raottaa housuja että näkee perseen, nyt pitää raottaa persettä että näkee housut.Iloiseksi vetää jokaisen nuoren naisen kireät trikoot palveluammatissa. Palvelu on myös esteettinen kokemus.