Yrittävät sikailla nyt äänestys...Mitä vitun pelleilyä tämä homma on? Mulla pyörii näytöllä jotain yea/nay-hommia. Monen monta kertaa samalla numerolla.
Homma simppeliksi: annetaanko apua 61mrd Ukrainaan? Kyllä tai ei! Ja ei ei ole vastaus!
Yrittävät sikailla nyt äänestys...Mitä vitun pelleilyä tämä homma on? Mulla pyörii näytöllä jotain yea/nay-hommia. Monen monta kertaa samalla numerolla.
Homma simppeliksi: annetaanko apua 61mrd Ukrainaan? Kyllä tai ei! Ja ei ei ole vastaus!
Tuossa edellä tviitattiin, että viikko, niin eka setti on perillä.Ja onhan se tuki nyt tulossa mahdollisimman nopeasti Ukrainaan asti vai haudotaanko sitä kuukausia?
Ja onhan se tuki nyt tulossa mahdollisimman nopeasti Ukrainaan asti vai haudotaanko sitä kuukausia?
Mä ymmärsin ketjussa aikaisemmin olleessa viestissä, että suurin piirtein koneita jo pakataan valmiiksi lähtöä varten. Se että lähteekö koneet riippui äänestyksestä.Ja onhan se tuki nyt tulossa mahdollisimman nopeasti Ukrainaan asti vai haudotaanko sitä kuukausia?
101-112-1 mutta jooRebujen puolelta 100-112-1 tappio, mutta demokraattien 210-0 vei voittoon.
No siis edustajainhuone on kyllä ihme sirkus, tosi vaikeata seurata niitä proseduureja ja tyypit jutustelevat ja liikkuvat äänestysten aikana jne.Tuosta jenkkien äänestyshommasta ei ota kukaan selvää, niin ihmeellinen himmeli se on.
Trump?Kuka ehtii ensin tuomitsemaan mielipuolisen, russofobisen päätöksen, Medvedev, Lavrov, Zaharova vai Peskov? Vai itse Putler?