Ja onhan se tuki nyt tulossa mahdollisimman nopeasti Ukrainaan asti vai haudotaanko sitä kuukausia?
Mä ymmärsin ketjussa aikaisemmin olleessa viestissä, että suurin piirtein koneita jo pakataan valmiiksi lähtöä varten. Se että lähteekö koneet riippui äänestyksestä.Ja onhan se tuki nyt tulossa mahdollisimman nopeasti Ukrainaan asti vai haudotaanko sitä kuukausia?
101-112-1 mutta jooRebujen puolelta 100-112-1 tappio, mutta demokraattien 210-0 vei voittoon.
No siis edustajainhuone on kyllä ihme sirkus, tosi vaikeata seurata niitä proseduureja ja tyypit jutustelevat ja liikkuvat äänestysten aikana jne.Tuosta jenkkien äänestyshommasta ei ota kukaan selvää, niin ihmeellinen himmeli se on.
Trump?Kuka ehtii ensin tuomitsemaan mielipuolisen, russofobisen päätöksen, Medvedev, Lavrov, Zaharova vai Peskov? Vai itse Putler?
Näin pitäisi olla.Mutta mitä ymmärtänyt, niin paketteja on alettu koota jo paljon ennen tätä äänestystä, ja lähtevät suurin piirtein saman tien matkaan, kun tulos varmistuu. Eli ovat viikon sisällä Ukrainassa.
Oli jo 0:00 kellossa, kun jonkun ääni vielä pääsi läpi. Farssi.101-112-1 mutta joo
Senaatti vielä ilmeisesti tänään tai huomenna, mutta se on läpihuutojuttu!Voisin aika paljon maksaa että saisin olla tällä hetkellä kärpäsenä putlerin bunkkerin katossa. Jos tämä nyt oli se viimeinen rasti ennen avun lähetystä niin nyt voi shamppanjat korkata!
Senaatti vielä ilmeisesti tänään tai huomenna, mutta se on läpihuutojuttu!
Kuka ehtii ensin tuomitsemaan mielipuolisen, russofobisen päätöksen, Medvedev, Lavrov, Zaharova vai Peskov? Vai itse Putler?
"Voi olla, että Yhdysvalloilta on jotain apua tulossa, mutta ne on korkeintaan floridalaismummojen kutomia villasukkia ja niitäkin vain postipaketillinen."Putinhan ei seuranne c-spanilta suoraa lähetystä, mutta ehkä pappa-Patrushev toimii viestinviejänä. Olis kiva tietää miten uutinen muotoillaan...