Tykkäsin tästä viestistä koska on rohkeaa olla tässä asiassa erimieltä. Periaatteessa kai ihan mahdollista että olisit oikeassa. Vähän kyllä epäilen. Mutta keskustelua lisää kun osaa ja uskaltaa tuoda valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä.
Luottaisin silti tässä mediaan. Tuskin alettaisi syyttää siviilien kansanmurhasta jos siitä ei löytyisi todisteita.
Allekirjoitan täysin.
Kiitän alkuun erittäin asiapitoisesta ja mielenkiintoisesta ketjusta! Itse olen seuraillut tätä ketjua melko aktiivisesti alusta asti, ja tämä taitaa olla ensimmäinen viestini.
Se mikä mua häiritsee tässä ketjussa ja yleisemminkin jatkoajassa on se, että tuntuu usein että täällä sallitaan vain yksi totuus ja uskallapa esittää yhtään mitään siitä poikkeavaa niin johan täällä on 50 kaveria hyökkäämässä sua vastaan.
Erityisesti case Snoppen meni itselläni vahvasti tunteisiin. Miksi helvetissä täällä ei voida sallia sitä että asioita voidaan miettiä eri näkökulmista? Ja vaikka jonkun kirjoittama viesti on sun mielestä kuinka helvetin tyhmä tahansa, niin miksi siihen ei voi vastata asiallisesti ilman että tarvii hyökätä kanssakirjoittajia kohtaan?
Arvostan erittäin paljon niitä kirjoittajia jotka uskaltavat ottaa esille valtavirrasta poikkeavia näkökulmia silläkin uhalla että on 50 kirjoittajaa sen jälkeen niskassa. Toki on kokonaan toinen asia, kun provosoidaan tai trollataan tarkoituksella, mutta en voi käsittää että joku ajattelisi oikeasti niin esim em. tapauksessa.
Pahoittelut siitä että tämä meni nyt erittäin vahvasti off-topic, mutta en voinut olla enää puuttumatta asiaan. Ymmärrän että Venäjän toimet herättää ihmisissä (samoin kuin itsessäni) erittäin vahvoja vihan tunteita mut toivon ettei niitä kaadettaisi kanssakirjoittajien niskaan.