Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 870 143
  • 64 253

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Niin, että voi vaatia muita tekemään kaikkea ja itte sitten voi kuitenkin pikku bisneksiä harrastella Venäjälle.

"Kallaksen kannalta tilanne näyttää kuitenkin huonolta, sillä hän on Venäjän hyökkäyssodan aikana profiloitunut erittäin vahvana Ukrainan tukijana.

Lisäksi Kallas on kehottanut virolaisyhtiöitä lopettamaan kaikki Venäjään liittyvät liiketoimet."


Että silleen...
Mitä jos ei oikeasti tiennyt näistä kuljetuksista Venäjälle yhtään mitään? Miettikääpä itse, että kuinka perillä itse olisit puolisosi firman asioista. Lähinnä ihmetyttää hänen aviomiehensä toiminta:

"Kallas vakuutti kuulemisessa, ettei ole tehnyt mitään väärää. Hän toisti aiemmat sanomisensa siitä, että puhui miehensä kanssa tämän Stark Logisticsin liiketoimista vasta skandaalin puhjettua."

Että silleen...
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä jos ei oikeasti tiennyt näistä kuljetuksista Venäjälle yhtään mitään? Miettikääpä itse, että kuinka perillä itse olisit puolisosi firman asioista. Lähinnä ihmetyttää hänen aviomiehensä toiminta:

"Kallas vakuutti kuulemisessa, ettei ole tehnyt mitään väärää. Hän toisti aiemmat sanomisensa siitä, että puhui miehensä kanssa tämän Stark Logisticsin liiketoimista vasta skandaalin puhjettua."

Että silleen...
Voin kuvitella, että on ollut ihan antoisa parisuhdekeskustelu, jos noin on mennyt. Ja voin hyvin kuvitella että on, ei itselle varmaan olisi tullut mieleen kysellä vaimolta, "olethan kultu hoksannut, että jos minä julkisesti vastustan Venäjää, niin sinun ei ole OK kaveerata niitten kanssa", mutta pahahan noista täältä on sanoa.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Voin kuvitella, että on ollut ihan antoisa parisuhdekeskustelu, jos noin on mennyt. Ja voin hyvin kuvitella että on, ei itselle varmaan olisi tullut mieleen kysellä vaimolta, "olethan kultu hoksannut, että jos minä julkisesti vastustan Venäjää, niin sinun ei ole OK kaveerata niitten kanssa", mutta pahahan noista täältä on sanoa.
Tämä on kyllä niin loistava analyysi, mutta kiitos lännen velliperseilyn niin näin tässä uhkaa käydä, että terroritunkio saa palkinnoksi aloittamastaan laittomasta kansanmurhasta jotain mitä heillä ei ennen ollut. Tunkio on ehtinyt kaivautua valitettavan syvälle Ukrainan maaperään. Länsi ei näytä haluavan tai uskaltavan lyödä Venäjää totaalisesti. Keinoja kyllä olisi. Eikä tuo Ukrainallakaan aivan putkeen ole mennyt, uusien joukkojen mobilisointi nimittäin:



 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös