Jep, tottahan tuo tosiaan on. Itse olen vuosikaudet vahvasti kannattanut Nato-jäsenyyttä, mutta myönnän että otin vakavasti Venäjän sotilaallisen voiman enkä esim. hyökkäyksen alussa ollenkaan uskonut, että Ukraina pystyisi pitkään puolustautumaan, saatikka voittamaan. Siksikin tavallaan alistuin Niinistön johtamaan suomalaiseen konsensukseen, ettei aika ole "sopiva", että voi puhua, muttei vahingossakaan tehdä mitään. Vaikka siis pidinkin Venäjää paljon heikompana kuin länttä.Juu olen siis täysin samaa mieltä! Korostin vain juurikin sitä, että se suurin "Venäjän vastainen toimi" ei pitäisi lähtökohtaisesti olla mikään Venäjän vastainen toimi, mutta näinhän se todellakin ja 100% on, koska mehän oltiin jossei nyt parisuhteessa niin ainakin salarakkaita itänaapurin kanssa.
Nyt se sitten onkin paljastumassa täydelliseksi paperitiikeriksi ja varmasti todella monet tulevat nyt jälkikäteen sanomaan, että asia oli täysin itsestäänselvä, mutta en muista tälläisiä argumentteja kauhean paljon nähneeni esim. vuosina 2014-2021.