Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 899 945
  • 64 300

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Enpä nyt tiedä onko se nyt hirveän yllättävää, jos huomenna jotain isoa tapahtuu. Pikemminkin se olisi yllättävää, jos ei mitään isompaa tapahtuisi.
 
Viimeksi muokattu:

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Länsi tainnut tehdä suht selväksi venäläisille, että jos millään lailla ytimiin liittyvä (laitos taikka pommi), niin se on NATO-operaatio samalla sekunnilla.

Ja ei todellakaan taida rajoittua enää Ukrainan rajoihin, veikkaan minä.

Joo, täällä palstalla sitä hc-Nato fanien suulta toivottu mutta onko näin sanottu jossain ihan virallisesti?

Toivotaan ettei mitään tapahdu mutta itse en todellakaan usko mihinkään Naton agressiiviseen "kuittiin" vaan enemmän menisi diskuteeraamisen puolelle ja se voi olla ihan fiksuakin ettei homma lähde ihan lapasesta.

Itse en usko huomenna mihinkään sen ihmeellisempään ryysyjen "sikailuun", olisivat sen varmaan voitonpäivänään voineet jo tehdä myös mutta ei tainneet eväät riitttää silloinkaan, nyt varmasti vieläkin vähemmän.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Joo, täällä palstalla sitä hc-Nato fanien suulta toivottu mutta onko näin sanottu jossain ihan virallisesti?

Toivotaan ettei mitään tapahdu mutta itse en todellakaan usko mihinkään Naton agressiiviseen "kuittiin" vaan enemmän menisi diskuteeraamisen puolelle ja se voi olla ihan fiksuakin ettei homma lähde ihan lapasesta.

Itse en usko huomenna mihinkään sen ihmeellisempään ryysyjen "sikailuun", olisivat sen varmaan voitonpäivänään voineet jo tehdä myös mutta ei tainneet eväät riitttää silloinkaan, nyt varmasti vieläkin vähemmän.
Ei varmaan tämän virallisemmin; Britannian parlamentin jäsenen kirjoittamaa:




Ja joku jenkkien everstiluutnantti:




Edit: Lisätääs tällänen


 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei varmaan tämän virallisemmin; Britannian parlamentin jäsenen kirjoittamaa:
[MEDIA=twitter]1560505699179925509[/MEDIA]



Ja joku jenkkien everstiluutnantti:
[MEDIA=twitter]1560821183305711616[/MEDIA]

Joo, noi mä näin mutta tuo siis yksittäisen "parlamentin jäsenen" mielipide. Jos toi olisi J. Stoltenbergin suulta kuultu niin ostaisin tämän jutun.

No, toivotaan että huomenna emme ole päivittelemässä mitä pitäisi tehdä kun ydinvoimala nyt sitten posautettu!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi kulmakarvatkaan eivät ole tulipallossa kärähtäneet, olisi lyyli voinut näyttää kalmaiselta muuten.

Tyypillistä Venäjällä. Tupakka saattaa äkisti räjäyttää polttajansa, muutaman muun ihmisen, useamman rakennuksen sekä paljon ajoneuvoja ns. tuhannen päreiksi tai vielä pienempiin osiin. Autopommi taas ei aiheuta ulkoisia vammoja sen uhriksi joutuneille.
 

hege

Jäsen
Toisaalta ei kai missään sanottu, että kyseinen neito oli autossa eli voihan hän olla kuollut sydänkohtaukseen kun kuuli että länsiauto hajosi ja varaosien saanti kestää 12-24kk, vakuutus ei ole voimassa ja tilalle olisi tarjolla vain uuden karhea Lada.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, täällä palstalla sitä hc-Nato fanien suulta toivottu mutta onko näin sanottu jossain ihan virallisesti?

Toivotaan ettei mitään tapahdu mutta itse en todellakaan usko mihinkään Naton agressiiviseen "kuittiin" vaan enemmän menisi diskuteeraamisen puolelle ja se voi olla ihan fiksuakin ettei homma lähde ihan lapasesta.

Itse en usko huomenna mihinkään sen ihmeellisempään ryysyjen "sikailuun", olisivat sen varmaan voitonpäivänään voineet jo tehdä myös mutta ei tainneet eväät riitttää silloinkaan, nyt varmasti vieläkin vähemmän.

Ei varmaan tämän virallisemmin; Britannian parlamentin jäsenen kirjoittamaa:




Ja joku jenkkien everstiluutnantti:




Edit: Lisätääs tällänen



Joo, noi mä näin mutta tuo siis yksittäisen "parlamentin jäsenen" mielipide. Jos toi olisi J. Stoltenbergin suulta kuultu niin ostaisin tämän jutun.

No, toivotaan että huomenna emme ole päivittelemässä mitä pitäisi tehdä kun ydinvoimala nyt sitten posautettu!

Noihin @jalperi n jakamiin juttuihin pohjasin ajatuksen. Enkä tarkoittanut, että siitä mitään virallista julkilausumaa olisi annettu tai edes annetaankaan. Pahoittelut, jos viestistäni sai sellaisen käsityksen.

Tarkoitin, että toivottavasti venäläisille on tehty kristallinkirkkaasti selväksi epävirallisesti ja julkisuudelta piilossa, mitkä ovat seuraukset, mikäli mikään ytimiin liittyvä posahtaa.

Toivotaan että mikään ydin ei posahda.
 

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Jotenkin haluaisin uskoa, että Natolla ja Kremlillä on edelleen oma kuuma linja, jossa käydään virallisia keskusteluita sen suhteen, missä sodan rajat menevät. Putin&co saa länkyttää julkisuudessa ihan mitä vain, mutta Nato sanelee ehdot omalle osallistumiselleen. Veikkaan ja toivon, että Nato on piirtänyt rajan ydinaseiden tai ydinlaitosten kohdalle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joo, täällä palstalla sitä hc-Nato fanien suulta toivottu mutta onko näin sanottu jossain ihan virallisesti?

Toivotaan ettei mitään tapahdu mutta itse en todellakaan usko mihinkään Naton agressiiviseen "kuittiin" vaan enemmän menisi diskuteeraamisen puolelle ja se voi olla ihan fiksuakin ettei homma lähde ihan lapasesta.

Itse en usko huomenna mihinkään sen ihmeellisempään ryysyjen "sikailuun", olisivat sen varmaan voitonpäivänään voineet jo tehdä myös mutta ei tainneet eväät riitttää silloinkaan, nyt varmasti vieläkin vähemmän.

Venäjä on tyytyväinen siihen, että lännessä nousee koko ajan esille epäilys Venäjän ydinase- tai ydinvoimalaan liittyvistä toimista. Jos Venäjä seuraisi muuta vaikuttamistoimintaansa, seuraavaksi nähtäisiin jokin pieni tapahtuma ydinvoimalassa, jonka takana olisi Venäjä ja joka olisi niin surkeasti peitelty, että Venäjään kytkeminen olisi helppoa.

Lännen tiedustelu on jo joistakin Venäjään liittyvistä teoista vetänyt johtopäätöksen, että Venäjä haluaa tulla nähdyksi ja jäädä kiinni. Se on osa epävarmuuden lietsomista lännessä ja tunkeutumista ihmisten ajatuksiin: entä jos Venäjä räjäyttää ydinvoimalan tai tekee ydiniskun, niin hulluja ne ovat. Uskaltaako tässä enää puuta istuttaa tai lapsia tehdä?

Tämä myös Venäjän tapa siirtää meitä kaikkia siviileinä sodan etulinjaan.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Venäjä on tyytyväinen siihen, että lännessä nousee koko ajan esille epäilys Venäjän ydinase- tai ydinvoimalaan liittyvistä toimista. Jos Venäjä seuraisi muuta vaikuttamistoimintaansa, seuraavaksi nähtäisiin jokin pieni tapahtuma ydinvoimalassa, jonka takana olisi Venäjä ja joka olisi niin surkeasti peitelty, että Venäjään kytkeminen olisi helppoa.

Lännen tiedustelu on jo joistakin Venäjään liittyvistä teoista vetänyt johtopäätöksen, että Venäjä haluaa tulla nähdyksi ja jäädä kiinni. Se on osa epävarmuuden lietsomista lännessä ja tunkeutumista ihmisten ajatuksiin: entä jos Venäjä räjäyttää ydinvoimalan tai tekee ydiniskun, niin hulluja ne ovat. Uskaltaako tässä enää puuta istuttaa tai lapsia tehdä?

Tämä myös Venäjän tapa siirtää meitä kaikkia siviileinä sodan etulinjaan.
Onko teillä tietoa siitä miten turvallisuus on otettu huomioon tuolla ydinvoimalassa ja sen lähiympäristössä. Jos siellä säilytetään aseita ja ammuksia niin se on jo idiotismia. Vahinkoja voi aina sattua kun ihmiset ovat erehtyväisiä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Venäjä on tyytyväinen siihen, että lännessä nousee koko ajan esille epäilys Venäjän ydinase- tai ydinvoimalaan liittyvistä toimista. Jos Venäjä seuraisi muuta vaikuttamistoimintaansa, seuraavaksi nähtäisiin jokin pieni tapahtuma ydinvoimalassa, jonka takana olisi Venäjä ja joka olisi niin surkeasti peitelty, että Venäjään kytkeminen olisi helppoa.

Lännen tiedustelu on jo joistakin Venäjään liittyvistä teoista vetänyt johtopäätöksen, että Venäjä haluaa tulla nähdyksi ja jäädä kiinni. Se on osa epävarmuuden lietsomista lännessä ja tunkeutumista ihmisten ajatuksiin: entä jos Venäjä räjäyttää ydinvoimalan tai tekee ydiniskun, niin hulluja ne ovat. Uskaltaako tässä enää puuta istuttaa tai lapsia tehdä?

Tämä myös Venäjän tapa siirtää meitä kaikkia siviileinä sodan etulinjaan.

Itse olen kelannut sodan alusta lähtien, että tuskin venäjällä (pakko oli kirjoittaa pienellä) on rohkeutta tai tyhmyyttä ytimiä lähetellä mihinkään, mutta jos saisivat tuollaisen ydinvoimalan jossain "taistelussa" pistettyä samaan lopputulokseen, niin sen he varmaan tekisivätkin "tapaturmana tai vahinkona".

Yllättävän hiljaista toistaiseksi - ehkä venäjän "paukut" ei vaan enää riitä oikein mihinkään isompaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onko teillä tietoa siitä miten turvallisuus on otettu huomioon tuolla ydinvoimalassa ja sen lähiympäristössä. Jos siellä säilytetään aseita ja ammuksia niin se on jo idiotismia. Vahinkoja voi aina sattua kun ihmiset ovat erehtyväisiä.

Alueella säilytetään aseita ja Venäjä tulittaa sieltä Ukrainan asemia.

Itse olen kelannut sodan alusta lähtien, että tuskin venäjällä (pakko oli kirjoittaa pienellä) on rohkeutta tai tyhmyyttä ytimiä lähetellä mihinkään, mutta jos saisivat tuollaisen ydinvoimalan jossain "taistelussa" pistettyä samaan lopputulokseen, niin sen he varmaan tekisivätkin "tapaturmana tai vahinkona".

Yllättävän hiljaista toistaiseksi - ehkä venäjän "paukut" ei vaan enää riitä oikein mihinkään isompaan.

Asiantuntijoiden mukaan tuo ydinvoimala on turvallinen (normaalisti) eikä esimerkiksi räjähdä Tsernobylin tapaan. Venäjä odottaa arvatakseni talvea ja kapinaa länsimaissa. Talvi varmaan tulee, mutta kapina ei.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös