Näinhän minäkin sanoin. Joskus voi olla kiusallista perustella näkemyksiään.Jos valittavana on puupölkky ja vasuri, puhun mieluummin puupölkylle.
Oletko lukenut kyseisen kirjan? Mielestäni äärioikeiston uhkaa ei pidä vähätellä missään olosuhteissa ja jokainen kyseisen paskasakin edustaja, oli sitten kaljakassilla huitova kiljunhajuinen paskahousu tai valkokaulusnatsi, on liikaa. Kyllähän näitä aatteen edustajia on ihan eri tasojen päättävissä elimissä tässäkin maassa.
Luulen, että olemme päässeet yhteisymmärrykseen. Toisaalta vähän jäi hämmentämään, että jos olisit puupölkky niin miten olisit keskustellut kanssani? Vai johtuuko se ainoastaan siitä, että olen vitun sekaisin koska olen vasuri?Ja minä jo aiemmin. Eli tästä päästään siihen, että minä olen puupölkky-oikeistolainen ja sinä vitun sekaisin oleva vasuri. Toisaalta, sinä keskustelet nyt sen puupölkyn kanssa ja minä vasurin, joten ollaan molemmat ihan pihalla.
Voi luoja mitä paskaa. Olisin mykistynyt, jos olisin jossain muualla kuin Jatkoajassa. Niskasi punoitusta ei pysty millään peittämään. Hiero vähän Hesen majoneesia siihen?
Olen tuon kommentin nähnyt ja 2015 vaalien yhteydessä tuo kuulostaa vain ja ainoastaan siltä, että hassu setä alkaa olla pikkuisen liian vanha eduskuntaan. Voidaan tässä toki alkaa vääntää kaiken maailman lahtareista ym. jos se on nykypäivää.Lainaan tähän kohtaan Eero Lehteä: Vasemmistoliiton edeltäjä muodosti yksinään enemmistöhallituksen. Terijoella.
Kokoomuksesta samaa mieltä. Ei Risikko tai Orpo olisi olut paljoa Stubbia parempia. Jan Vapaavuori on taas toista maata. Hän on harvinaisen hyvä kokoomuspoliitikoksi. Arvostan Vapaavuorta kohtalaisen paljon.
Nyt herättää hämmennystä. Aiemmassa viestissäsi listasit paskapuolueiksi kaikki muut paitsi poliittisen vasemmiston. Sitten Jan "jokainen on oman onnensa seppä" Vapaavuori saa arvostuksesi.
Ymmärrän kyllä, että arvostus on eri asia kuin kannatus mutta silti. Selittäisitkö vähän tätä?
Nyt herättää hämmennystä. Aiemmassa viestissäsi listasit paskapuolueiksi kaikki muut paitsi poliittisen vasemmiston. Sitten Jan "jokainen on oman onnensa seppä" Vapaavuori saa arvostuksesi.
Ymmärrän kyllä, että arvostus on eri asia kuin kannatus mutta silti. Selittäisitkö vähän tätä?
En minäkään, vaan sen, mitä emme niinkään päivittäin näe ja kuitenkin on olemassa.Täällä puhutaan kovasti äärioikeistosta. Itselleni tulevat äärioikeistosta mieleen pienet nuorten miesten syrjäytyneet sakit, jotka kiljupäissään pyörivät kaupungilla. En näkisi suurenakaan ongelmana.
Täällä puhutaan kovasti äärioikeistosta. Itselleni tulevat äärioikeistosta mieleen pienet nuorten miesten syrjäytyneet sakit, jotka kiljupäissään pyörivät kaupungilla. En näkisi suurenakaan ongelmana. Maahanmuuttokriittisyyttä tai talousliberaalia ajattelua osa pitää äärioikeistolaisena, mutta se ei sitä ole.
Suurempi riski ovat äärivasemmistolaiset. Niistä ei juurikaan pidetä meteliä ja ne ovatkin onnistuneet soluttautumaan vuosikymmenten saatossa Suomen yliopistojärjestelmään ja kuntien ja valtion virkamiehistöön. Siellä ne tekevät työta aatteen puolesta pikku hiljaa rakenteita nakertaen...
Muutenkin tuo "äärioikeisto" nimike on vähän harhaanjohtava. Natsitkinhan olivat sosialistipuolue, ei siellä kapitalistia silitelty. Nykyään oikeistosta ja vasemmistosta puhutaan enemmän talouspoliittiselta kannalta. Oikeisto kannattaa toiminnan vapautta ja vastuuta, vasemmisto tulonsiirtoja ja valtion vahvaa toimintaa talouden alalla. Natsithan olivat vahvan valtion kannattajia. :) Persuissa on aika vähän talouspoliittisesti oikeistolaisia. Siksipä en niitä voikaan äänestää.
En minäkään, vaan sen, mitä emme niinkään päivittäin näe ja kuitenkin on olemassa.
Täällä puhutaan kovasti äärioikeistosta. Itselleni tulevat äärioikeistosta mieleen pienet nuorten miesten syrjäytyneet sakit, jotka kiljupäissään pyörivät kaupungilla. En näkisi suurenakaan ongelmana. Maahanmuuttokriittisyyttä tai talousliberaalia ajattelua osa pitää äärioikeistolaisena, mutta se ei sitä ole.
Suurempi riski ovat äärivasemmistolaiset. Niistä ei juurikaan pidetä meteliä ja ne ovatkin onnistuneet soluttautumaan vuosikymmenten saatossa Suomen yliopistojärjestelmään ja kuntien ja valtion virkamiehistöön. Siellä ne tekevät työta aatteen puolesta pikku hiljaa rakenteita nakertaen...
Muutenkin tuo "äärioikeisto" nimike on vähän harhaanjohtava. Natsitkinhan olivat sosialistipuolue, ei siellä kapitalistia silitelty. Nykyään oikeistosta ja vasemmistosta puhutaan enemmän talouspoliittiselta kannalta. Oikeisto kannattaa toiminnan vapautta ja vastuuta, vasemmisto tulonsiirtoja ja valtion vahvaa toimintaa talouden alalla. Natsithan olivat vahvan valtion kannattajia. :) Persuissa on aika vähän talouspoliittisesti oikeistolaisia. Siksipä en niitä voikaan äänestää.
J.P Roos, Pertti Haaparanta, ja iso osa Tampereen yliopistosta tulee ensimmäisenä mieleen :)
Historian kirjoituksessa käsitettä "äärioikeisto" on käytetty systemaattisesti nationalistisesta radikalismista. En näe syytä muutta näkemystä.
Kuulemma kaikenlaista ääriainesta löytyy mm. maahanmuuttajista, mutta sitä ei ole olemassa, koska ainakaan minä en ole sellaisiin törmännyt.Aa niin, tää on sitä samaa kuin femakoiden rakenteellinen syrjintä: ei näy, ei kuulu, mutta on silti olemassa
Kuulemma kaikenlaista ääriainesta löytyy mm. maahanmuuttajista, mutta sitä ei ole olemassa, koska ainakaan minä en ole sellaisiin törmännyt.