Alanko feministiksi ja muistutan tästäkin vähemmistöasemasta?!
Noot
Hyvää päiväämme, vasurit!
Itse asiassa, me vasurit ollaan aika kilttejä. Niinkin suureksi vähemmistöksi emme ole barrikadeilla vaatimassa tasa-arvoista kohtelua vaan olemme jopa nöyrän kiitollisia silloin, kun joku meidät ottaa positiivisesti huomioon. Yleensä ei.
Psykoottisista häiriöistä kärsivistä 40% on vasureita. Vasureita on noin 10% koko väestöstä. Vaarallisina pidän näitä ihmisiä.Jos jokainen vähemmistö olisi yhtä luova ja elämään myönteisesti suhtautuva kuin vasenkätiset en usko että olisi edes olemassa rikollisuutta, sotia, lamaa, saati mitään pandemiaa.
Tuollaisesta kommentista saattaisi oikeakätinen loukkaantua.Psykoottisista häiriöistä kärsivistä 40% on vasureita. Vasureita on noin 10% koko väestöstä. Vaarallisina pidän näitä ihmisiä.
Psykoottisista häiriöistä kärsivistä 40% on vasureita.
Dekkareissa rikoksen tekijän vasenkätisyys on usein tärkeä johtolanka, joka johtaa tekijän kiinnisaamiseen.Psykoottisista häiriöistä kärsivistä 40% on vasureita. Vasureita on noin 10% koko väestöstä. Vaarallisina pidän näitä ihmisiä.
ilmankos:Psykoottisista häiriöistä kärsivistä 40% on vasureita. Vasureita on noin 10% koko väestöstä. Vaarallisina pidän näitä ihmisiä.
Eipä siitä juuri ole ongelmia ollut. Vuosien kuluessa oikeakin käsi on harjaantunut aika hyvin toimimaan. Lapsena tosin maaseudun kyläkoulussa ei ollut aluksi kunnolla räpylöitä vasenkätisille ja jouduin virkkaamisesta tukiopetukseen, kun opettaja ei osannut opettaa sitä vasenkätisesti. Jos jokin harmittaa, niin kitaransoiton olisin halunnut opetella toisinpäin. Onnistuisihan se tietysti vieläkin, vaan olen laiska.Vasenkätisyydestä ei käytännönelämässä ole juurikaan ollut haittaa. Onhan minulla toinenkin käsi, jolla pystyy auttavasti toimimaan oikeakätisten maailmassa.
Aivojen nurinkurisuus on sen sijaan aiheuttanut paljonkin päänvaivaa, niin minulle kuin kanssaeläjille.
Oman kokemukseni mukaan kaikki vasurit ovat molempi/sekakätisiä.Onko täällä muita vasureita jotka ovat enemmänkin molempikätisiä tai "sekakätisiä"?
Itsellä kirjoittaminen ja syöminen hoituu vasemmalla mutta loput menee hyvinkin sattumanvaraisesti. Palloa heitän oikealla mutta jos joskus erehdyn keilaamaan se taas hoituu vasemmalla, frisbeetä heitän oikealla. Maila on lefti, tennistä/sulkapalloa pelaan vasemmalla. Tosin mailan kätisyys ei taida ihan suoraan vaikuttaa siihen onko vasen vai oikeakätinen. Asetta ammun vasemmalta puolelta, jousipyssyllä olen joskus ampunut ja se taas tapahtuu oikealta puolelta. Painepesurilla taas pesen oikealta. Olenko yksin?
Nyt kun rupesin oikein ajattelemaan niin oikea käteni taitaa olla vahvempi. Voisiko näistä osa selittyä sillä?
Työkaveri on tuommoinen. En minä siltä pallopeleistä tai ampumisesta ole kysellyt, mutta töissä hoitaa asioita milloin mitenkin päin.Onko täällä muita vasureita jotka ovat enemmänkin molempikätisiä tai "sekakätisiä"?
Itsellä kirjoittaminen ja syöminen hoituu vasemmalla mutta loput menee hyvinkin sattumanvaraisesti. Palloa heitän oikealla mutta jos joskus erehdyn keilaamaan se taas hoituu vasemmalla, frisbeetä heitän oikealla. Maila on lefti, tennistä/sulkapalloa pelaan vasemmalla. Tosin mailan kätisyys ei taida ihan suoraan vaikuttaa siihen onko vasen vai oikeakätinen. Asetta ammun vasemmalta puolelta, jousipyssyllä olen joskus ampunut ja se taas tapahtuu oikealta puolelta. Painepesurilla taas pesen oikealta. Olenko yksin?
Nyt kun rupesin oikein ajattelemaan niin oikea käteni taitaa olla vahvempi. Voisiko näistä osa selittyä sillä?